Tarcze nawiercane i nacinane opinie

Mikołaj
Posty: 43
Rejestracja: 24 wrz 2010 08:14 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Mikołaj » 14 paź 2010 11:19 am

Kupiłem i założyłem do swojej packi tarcze frezowane i nawiercane kupione w Olkuszu...
Jest dużo lepiej Komplet na przód 2 tarcze + klocki 672 zł (z wysyłką).
Wibracje ustały, jeżdżę już 2 tyg i jest ok.
Dzięki BettiB84 za info ;)
Czysta dusza, silna ręka....
Pamietaj żelazo nie klęka.

BettiB84
Posty: 86
Rejestracja: 17 mar 2009 09:49 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: BettiB84 » 15 paź 2010 12:18 pm

Ciesze sie ze moglam pomoc :) albo raczej - podzielilam sie swoimi spostrzezeniami :)
Milego hamowania !! :)

Artekkkk
Posty: 279
Rejestracja: 18 maja 2009 12:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artekkkk » 15 paź 2010 12:25 pm

A jak jest z glosnymi szumami przy hamowaniu? Ktos na forum opisywal ze tarcze frezowane i nawiercane sa dosc glosne przy hamowaniu z wiekszych predkosci. Zauwazyliscie moze taki objaw takze u siebie? Jaki klocki macie do tych tarcz?

Mikołaj
Posty: 43
Rejestracja: 24 wrz 2010 08:14 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Mikołaj » 25 paź 2010 08:21 am

no i tyle było z pociechy....
W sobotę trochę mi się spieszyło i wyhamowałem ze dwa razy ostro z dużych prędkości no i znów pojawiły się wibracje przy hamowaniu...
Ręce opadają ;(
Czysta dusza, silna ręka....
Pamietaj żelazo nie klęka.

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kisiu » 08 sty 2011 12:29 am

Mikołaj, wibracje przy hamowaniu to szerszy temat ale na poczatek myślałbym o tarczach hamulcowych choć zawieszenie, luzy na drążkach czy opony też nie są wykluczone.
Na poczatek zamień może opony przód na tył i zobacz czy jest poprawa.
Parę razy ostro przyhamowałeś więc kiepskiej jakości tarcze nawet nowe mogły się rozjechać.
pozdrawiam - kisiu

ferencsc
Posty: 1093
Rejestracja: 07 paź 2009 06:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: ferencsc » 08 sty 2011 01:44 am

krzysztof krzos pisze:Na poczatek zamień może opony przód na tył i zobacz czy jest poprawa.
Krzyś jeżeli ma AWD to tylko rotacja kół co 10 000km . dużo nie pomaga na wibracje :mrgreen:
Nowa jakość nowe auto

Michał
Posty: 475
Rejestracja: 01 mar 2010 12:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Michał » 28 wrz 2011 03:20 pm

Powoli i na mnie przychodzi czas z tarczami z przodu znalazłem takie http://czesci-usa.com.pl/pl,product,693 ... 53019.html i chciałem się dowiedzieć czy te tarcze są coś warte. Chcę kupić nawiercane ponieważ mam nadzieję ze trochę będą lepsze niż zwykłe.

boczek140
Posty: 231
Rejestracja: 03 paź 2010 02:15 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: boczek140 » 28 wrz 2011 03:30 pm

Michał pisze:Powoli i na mnie przychodzi czas z tarczami z przodu znalazłem takie http://czesci-usa.com.pl/pl,product,693 ... 53019.html i chciałem się dowiedzieć czy te tarcze są coś warte. Chcę kupić nawiercane ponieważ mam nadzieję ze trochę będą lepsze niż zwykłe.
Bardzo dobre tarcze też takie kupiłem i jestem bardzo zadowolony, do tego kupiłem klocki ceramiczne (różnica między zwykłymi niewielka bo jakieś20 zł) a hamuje bardzo dobrze.

Ja swoje tarcze kupiłem w USA OLKUSZ:

http://sklepjeep.redcart.pl/p/689/13564 ... ysler.html

Solidna firma !!

Michał
Posty: 475
Rejestracja: 01 mar 2010 12:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Michał » 28 wrz 2011 03:45 pm

Boczek140 pisze:
Michał pisze:Powoli i na mnie przychodzi czas z tarczami z przodu znalazłem takie http://czesci-usa.com.pl/pl,product,693 ... 53019.html i chciałem się dowiedzieć czy te tarcze są coś warte. Chcę kupić nawiercane ponieważ mam nadzieję ze trochę będą lepsze niż zwykłe.
Bardzo dobre tarcze też takie kupiłem i jestem bardzo zadowolony, do tego kupiłem klocki ceramiczne (różnica między zwykłymi niewielka bo jakieś20 zł) a hamuje bardzo dobrze.

Ja swoje tarcze kupiłem w USA OLKUSZ:

http://sklepjeep.redcart.pl/p/689/13564 ... ysler.html

Solidna firma !!




Ta tarcza jest trochę inna ale nie wiem czy lepsza czy gorsza niż ta co ja znalazłem fakt faktem tańsza. W tym części usa chciałem ten nasz rabat wykorzystać.

ferencsc
Posty: 1093
Rejestracja: 07 paź 2009 06:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: ferencsc » 28 wrz 2011 05:19 pm

Michał, W piątek zobaczysz moje i Qstracka :D , dam Ci się przejechać zobaczysz różnice , kolosalna :P . Więc jak możesz to się wstrzymaj z zakupem
Nowa jakość nowe auto

xmax
Posty: 190
Rejestracja: 31 mar 2009 12:34 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: xmax » 28 wrz 2011 07:31 pm

... Ferenc jadę z Wami !!!!!!!!!!!!



ps. pamiętasz kto wymieniał amorki na jakies inne lepsze niż oryginały Moparowskie ?
XmaX

ferencsc
Posty: 1093
Rejestracja: 07 paź 2009 06:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: ferencsc » 28 wrz 2011 08:26 pm

Ok :) ale zapniesz pasy :D

Tak , będzie na zlocie Piotr e38 i ma je teraz kolega Maciek :D
Nowa jakość nowe auto

dexus
Posty: 412
Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
Lokalizacja: Czchów
Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 2

Post autor: dexus » 14 sie 2015 12:49 pm

Też zamówiłem tarcze i klocki w USAolkusz nawiercane i frezowane razem z klockami i .........
Wydaje mi się że hamują słabiej niż ten zestaw który miałem (ale już tragiczny stan tarcz nawiercanych). Przejechałem już na nich 800km więc powinny się już dotrzeć. Jaka powinna być prawidłowa siła hamowania? U mnie na przedniej osi jest po 3600N. Zastanawiam się czy nie spróbować założyć starych klocków (jeszcze są dobre) i wtedy sprawdzić.

No i się wyjaśniło. Nowe klocki i tarcze po 1kkm hamują lepiej, jednak nadal to nie to. Po rozgrzaniu bida z nędzą.
CBK wyleciały z głośnym hukiem. Założyłem stare klocki (jeszcze dobre) i po 30min katowania całego układu hamulcowego auto zarówno na zimnych jak i gorących tarczach staje w miejscu :D . Tylko szkoda że nie wiem jaki producent tych klocków.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tarcze”