Witam wszystkich Pacyfikatorów.
Posiadam Pacyfke od lipca i powoli tracę nadzieję. Mój problem to skrzynia i błąd p0846. Pisałem już kiedyś oĂÂ tym, wymieniłem elektrozawory i olej. Pomogło na 300km.
Obecnie po dłuższej obserwacji błąd pojawia się gdy silnik się dobrze nagrzeje. Dodatkowo wskakuje po redukcji z 2 na 1 i wtedy gdy biegi idą do góry następuje dzyń i limp mode. Posprawdzałem druty i masy i wydaje mi się że nie tu przyczyna. Dodatkowa masa do skrzyni i nic. Dodatkowo po błędzie zatrzymuje Packe kasuje elmem błąd i auto jedzie dalej.
Teraz podejrzani.
1. Komputer - może zmiana softu by pomogła?
2. Skrzynia - w Opisie DTC Chryslera nie ma ani słowa o możliwej awarii powodującej taki błąd
3. Alternator - miałem raz błędy p0888 p0720 i p1794 ale jest spokój narazie i ni jak tego nie potrafię powiązać z temperaturą.
Może znajdzie się jakiś spec elektryk, mechanik od ASB, wróżbita czy inny magik który podpowie co jak z czym jeszcze posprawdzać, gdzie co stuknąć puknąć itp by mieć jakikolwiek pomysł na rozwiązanie problemu?
Problem ze skrzynią
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
- Lokalizacja: Kraśnik
- Samochód: 2004 3,5 FWD
Tak zapytam - w jakim stanie masz akumulator? Bo nie wiem czy wiesz - ladowanie wraz ze wzrostem temperatury w komorze silnika maleje.
W Pacce jakosc aku, ma duze znaczenie jesli chodzi o wyswietlane bledy. Kiepskie, lub niedoladowane aku powoduje "sypanie" bledami (bylo to juz opisane na forum) - po naladowaniu problem znika (wiem, sam to przerobilem).
No, chyba, ze Twoja usterka to kwiestia "mechaniczno-softowa", ale na wszelki wypadek bym wyciagnal aku, naladowal, w miedzyczasie sprawdzil sprawnosc alternatora, bo moze sie okazac, ze to wlasnie to, a "koszty naprawy" znikome lub zadne.
W Pacce jakosc aku, ma duze znaczenie jesli chodzi o wyswietlane bledy. Kiepskie, lub niedoladowane aku powoduje "sypanie" bledami (bylo to juz opisane na forum) - po naladowaniu problem znika (wiem, sam to przerobilem).
No, chyba, ze Twoja usterka to kwiestia "mechaniczno-softowa", ale na wszelki wypadek bym wyciagnal aku, naladowal, w miedzyczasie sprawdzil sprawnosc alternatora, bo moze sie okazac, ze to wlasnie to, a "koszty naprawy" znikome lub zadne.
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
- Lokalizacja: Kraśnik
- Samochód: 2004 3,5 FWD
Sprawdzę ten trop. Bo aku mam rzeczywiście chyba nie najmłodszy. Jest to jakiś wynalazek USA ( ktoś to nazwał "bycze jaja") na którym jestem w stanie odczytać tylko size 4,2L. Zastanawia mnie czy odpięcie czujnika temperatury z pod aktu zaskutkuje nowymi błędami czy tylko stałym lądowaniem (tylko czy to będzie max czy min)
Nie pamietam, czy ktokolwiek na forum specjalnie ten czujnik odpinal. Ale sadzac po stanie Twojego aku - poszedlbym w ta strone, na pewno nie zaszkodzi, do tego idzie zima, wiec wymiana na nowy bylaby wskazana w warunkach, jakie sa w PL.
Ps. Moj aku tez obecnie az prosi sie o ladowanie (wymienilem go 2 lata temu), bo przez ostatni rok auto zrobilo 2 duze trasy, a miedzy nimi stoi na parkingu, czasem podjade do sklepu, ale to 2km, wiec ladowania nie ma. Dzisiaj juz ciezko zapalil samochodzik i sypnal oczywiscie bledami
Jutro sie za to zabiore - Tobie tez polecam
Ps. Moj aku tez obecnie az prosi sie o ladowanie (wymienilem go 2 lata temu), bo przez ostatni rok auto zrobilo 2 duze trasy, a miedzy nimi stoi na parkingu, czasem podjade do sklepu, ale to 2km, wiec ladowania nie ma. Dzisiaj juz ciezko zapalil samochodzik i sypnal oczywiscie bledami
Jutro sie za to zabiore - Tobie tez polecam
-
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 maja 2014 12:46 pm
- Lokalizacja: Pruszków
- Samochód: 2007 Pacifica 4.0 FWD LPG, 2008 Sebring 2.4
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 6
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
przemopam,
W porzedliftach działa kluczylowanie i wyświetla się np. P-jakiśtam (jeśli jest) bodaj w miejscu przebiegu.
W poliftach (tak jak u Ciebie) tylko podłączenie pod OBD jakiegoś urządzenia do czytania błędów. Najprostsze czytają mniej błędów - głównie silnikowych - bardziej zaawansowane więcej, DRBIII albo WiTech wszystkie właściwe dla Chryslera.
W porzedliftach działa kluczylowanie i wyświetla się np. P-jakiśtam (jeśli jest) bodaj w miejscu przebiegu.
W poliftach (tak jak u Ciebie) tylko podłączenie pod OBD jakiegoś urządzenia do czytania błędów. Najprostsze czytają mniej błędów - głównie silnikowych - bardziej zaawansowane więcej, DRBIII albo WiTech wszystkie właściwe dla Chryslera.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.