Problem ze skrzynią

maxxmisiek
Posty: 110
Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
Lokalizacja: Kraśnik
Samochód: 2004 3,5 FWD

Problem ze skrzynią

Post autor: maxxmisiek » 06 gru 2014 01:08 am

Witam wszystkich Pacyfikatorów.

Posiadam Pacyfke od lipca i powoli tracę nadzieję. Mój problem to skrzynia i błąd p0846. Pisałem już kiedyś o tym, wymieniłem elektrozawory i olej. Pomogło na 300km.
Obecnie po dłuższej obserwacji błąd pojawia się gdy silnik się dobrze nagrzeje. Dodatkowo wskakuje po redukcji z 2 na 1 i wtedy gdy biegi idą do góry następuje dzyń i limp mode. Posprawdzałem druty i masy i wydaje mi się że nie tu przyczyna. Dodatkowa masa do skrzyni i nic. Dodatkowo po błędzie zatrzymuje Packe kasuje elmem błąd i auto jedzie dalej.
Teraz podejrzani.
1. Komputer - może zmiana softu by pomogła?
2. Skrzynia - w Opisie DTC Chryslera nie ma ani słowa o możliwej awarii powodującej taki błąd
3. Alternator - miałem raz błędy p0888 p0720 i p1794 ale jest spokój narazie i ni jak tego nie potrafię powiązać z temperaturą.

Może znajdzie się jakiś spec elektryk, mechanik od ASB, wróżbita czy inny magik który podpowie co jak z czym jeszcze posprawdzać, gdzie co stuknąć puknąć itp by mieć jakikolwiek pomysł na rozwiązanie problemu?

Crypt
Posty: 181
Rejestracja: 27 lip 2012 11:35 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Crypt » 06 gru 2014 01:17 am

Tak zapytam - w jakim stanie masz akumulator? Bo nie wiem czy wiesz - ladowanie wraz ze wzrostem temperatury w komorze silnika maleje.

W Pacce jakosc aku, ma duze znaczenie jesli chodzi o wyswietlane bledy. Kiepskie, lub niedoladowane aku powoduje "sypanie" bledami (bylo to juz opisane na forum) - po naladowaniu problem znika (wiem, sam to przerobilem).

No, chyba, ze Twoja usterka to kwiestia "mechaniczno-softowa", ale na wszelki wypadek bym wyciagnal aku, naladowal, w miedzyczasie sprawdzil sprawnosc alternatora, bo moze sie okazac, ze to wlasnie to, a "koszty naprawy" znikome lub zadne.

maxxmisiek
Posty: 110
Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
Lokalizacja: Kraśnik
Samochód: 2004 3,5 FWD

Post autor: maxxmisiek » 06 gru 2014 02:03 pm

Sprawdzę ten trop. Bo aku mam rzeczywiście chyba nie najmłodszy. Jest to jakiś wynalazek USA ( ktoś to nazwał "bycze jaja") na którym jestem w stanie odczytać tylko size 4,2L. Zastanawia mnie czy odpięcie czujnika temperatury z pod aktu zaskutkuje nowymi błędami czy tylko stałym lądowaniem (tylko czy to będzie max czy min)

Crypt
Posty: 181
Rejestracja: 27 lip 2012 11:35 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Crypt » 06 gru 2014 08:15 pm

Nie pamietam, czy ktokolwiek na forum specjalnie ten czujnik odpinal. Ale sadzac po stanie Twojego aku - poszedlbym w ta strone, na pewno nie zaszkodzi, do tego idzie zima, wiec wymiana na nowy bylaby wskazana w warunkach, jakie sa w PL.

Ps. Moj aku tez obecnie az prosi sie o ladowanie (wymienilem go 2 lata temu), bo przez ostatni rok auto zrobilo 2 duze trasy, a miedzy nimi stoi na parkingu, czasem podjade do sklepu, ale to 2km, wiec ladowania nie ma. Dzisiaj juz ciezko zapalil samochodzik i sypnal oczywiscie bledami :)

Jutro sie za to zabiore - Tobie tez polecam :)

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 06 gru 2014 10:26 pm

Z tym akumulatorem to rożnie. U mnie już kilka razy rozładowałem go do zera (nawet na zlocie pożyczałem kable i trochę prądu) i żadnych błędów nie ma

przemopam
Posty: 31
Rejestracja: 14 wrz 2014 05:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: przemopam » 08 gru 2014 03:11 pm

Panowie czytam wasze wypowiedzi i mam takie pytanko, gdzie wyświetlają wam się błędy??
czy może podpinacie się do jakiś komputerów??

przemy_slav
Posty: 449
Rejestracja: 14 maja 2014 12:46 pm
Lokalizacja: Pruszków
Samochód: 2007 Pacifica 4.0 FWD LPG, 2008 Sebring 2.4
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 6

Post autor: przemy_slav » 08 gru 2014 03:17 pm

Moja Pacifica http://forum.chryslerforum.pl/viewtopic.php?f=123&t=4808

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 08 gru 2014 11:16 pm

przemopam,
W porzedliftach działa kluczylowanie i wyświetla się np. P-jakiśtam (jeśli jest) bodaj w miejscu przebiegu.
W poliftach (tak jak u Ciebie) tylko podłączenie pod OBD jakiegoś urządzenia do czytania błędów. Najprostsze czytają mniej błędów - głównie silnikowych - bardziej zaawansowane więcej, DRBIII albo WiTech wszystkie właściwe dla Chryslera.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: SKRZYNIA :.”