Jak nie Pacifica to co???

Inne tematy inne marki, inna bajka.
sulkevi
Posty: 98
Rejestracja: 11 lip 2013 09:26 am
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów
Samochód: Chrysler Pacifica '05 3.5 (lpg) AWD Turning

Jak nie Pacifica to co???

Post autor: sulkevi » 19 sty 2016 09:09 am

Ech... Zanosi się na to, że rodzina mi się powiększy...
Na tą chwile Jaś ma 2,5 roku - jeszcze trochę czasu upłynie za nim będzie mógł bezpiecznie podróżować na 3 kanapie, a dla maleństwa w pierwszej kolejności "kubełek" - później fotelik i tym sposobem środkowy rząd zajęty przez dzieciaki.

Żona nie wyobrzaża sobie nie siedzieć blisko maluchów...

Jakie są wasze doświadczenia w transporcie 2 małych dzieci?

Ostatecznie będzie zmiana na CitroĂŤn C4 Picasso :/

Grzegorz.M
Posty: 26
Rejestracja: 08 sty 2016 07:27 am
Lokalizacja:
Samochód:

Re: Jak nie Pacifica to co???

Post autor: Grzegorz.M » 19 sty 2016 10:39 am

[
Ostatecznie będzie zmiana na CitroĂŤn C4 Picasso :/[/quote]

Jeżeli się zdecydujesz na C4, to będę Ci mógł odpowiedzieć na pytania dot. urzytkowania, ponieważ aktualnie posiadam C4 Grand Picasso, które zresztą zamierzam wymienić na Pacifice.

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 19 sty 2016 11:10 am

Ja wożąc trojkę dzieci miałem od Voyagera po Grand Voyagera. Później kiedy najstarsza córka coraz rzadziej zaczęła z nami jeździć to zmieniłem na Pace.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

marecki1999
Posty: 715
Rejestracja: 06 gru 2011 11:26 am
Lokalizacja: Szczecin
Samochód: Pacifica Limited 2017
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 1

Re: Jak nie Pacifica to co???

Post autor: marecki1999 » 19 sty 2016 11:53 am

Grzegorz.M pisze: Ostatecznie będzie zmiana na CitroĂŤn C4 Picasso :/
Jeżeli się zdecydujesz na C4, to będę Ci mógł odpowiedzieć na pytania dot. urzytkowania, ponieważ aktualnie posiadam C4 Grand Picasso, które zresztą zamierzam wymienić na Pacifice.
I TO JEST ODPOWIEDŹ NA ZADANE PYTANIE ;)
Nie jedź szybciej, niż twój Anioł Stróż potrafi latać ;)

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 19 sty 2016 12:21 pm

lutek34 pisze:Ja wożąc trojkę dzieci miałem od Voyagera po Grand Voyagera. Później kiedy najstarsza córka coraz rzadziej zaczęła z nami jeździć to zmieniłem na Pace.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Przeszedłem dokładnie tą samą drogę :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 1009
Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
Lokalizacja: Dęblin
Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 5

Post autor: Jędrek » 19 sty 2016 03:51 pm

Ja do Pacy miałem inną drogę . 7 lat jeździłem Dodge Grand Caravan i doszedłem do wniosku , że czas na zmiany . Szukałem czegos dużego i bardzo wygodnego w granicach 40kzł . Poza Pacificą ( wspaniały wygląd i wyposażenie +komfort podróżowania) nie widziałem innego wyboru . Dzieci mam po ( i to grubo) po 30-ce . Lubie duże samochody i wygode podróżowania . Dla 2 dorosłych osób (ja i ślubna) po prostu nie widze innej ewentualności .
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 27 wrz 2016 07:19 pm

Miała być R-klasa jako zamiennik dla Pacy, ale ostatecznie zamieniłem Pacyne na '08 Subaru Tribeca 3,6l 256KM H6 silnik boxer z 5-biegową ASB wersja EU. Jest troszkę do poprawek i instalacja LPG do zamontowania, ale samochód naprawdę fajnie się prowadzi, jest znacznie sztywniejszy od Pacy i żwawszy.

Obrazek
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Żaneta i Sławek
Posty: 92
Rejestracja: 02 paź 2013 10:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Żaneta i Sławek » 28 wrz 2016 08:47 am

sulkevi,
Ja mam dwóch chłopców 3,5 oraz 6 lat. Pace mam od 3lat więc jak łatwo policzyć młodszy miał pół roczku. Mój mąż jest zawodowym kierowcą więc jestem z nimi prawie cały czas sama czyli siedząc za kierownicą - dzieci i tak były z tyłu same. Ja osobiście nie wymienialabym na inne bo sprawdza się wspaniale przy dwójce dzieci... Moi chłopcy uwielbiają to auto.
Prawda jest taka, że najważniejsze jest to abyście Wy byli zadowoleni.
Pozdrawiam Żaneta

Szymek
Posty: 164
Rejestracja: 07 gru 2013 06:50 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Szymek » 28 wrz 2016 07:06 pm

Jeszcze nie zamierzam rozstać się z Aspenem ale ostatnio przeglądałem tutejsze oferty w stylu następcy Packi. Bardzo spodobał mi się Buick Enclave fajnie wygląda w środku. Ma chyba tylko jeden silnik 3,6 l i mam pytanie do znawców, ten silnik to jakiś "wynalazek" czy jakaś stara jednostka? Muszę powiedzieć że bardzo fajny ten Enclave

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 28 wrz 2016 10:42 pm

Szymek pisze:nie zamierzam rozstać się z Aspenem
Spróbuj tylko!!! :evil:
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 28 wrz 2016 11:09 pm

M. pisze:Spróbuj tylko!!!
Straszysz :O
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

west26
Posty: 951
Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
Lokalizacja: Milicz
Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
Postawił flaszek: 15
Dostał flaszek: 16

Jak nie Pacifica to co???

Post autor: west26 » 29 wrz 2016 08:38 am

Także zastanawiam się nad zmianą auta. Z rodziną rocznie robimy kilka tysięcy kilometrów. Jednak podróż z trzema osobami dorosłymi i dwójką dzieciaków w foteliku oraz całym mnóstwem bagaży ( dwa wózki, łóżeczko turystyczne i torby) w wersji 6-cio osobowej to nieporozumienie. Nie wożę nawet koła dojazdowego z braku miejsca. Wybór padł na Chryslera T&C z roku 2008+. Auto wielkie, choć mógłby mieć więcej mocy ale przecież to van więc jakoś to mógłbym przełknąć. Ale ostatnio moją uwagę w komisie zwrócił Cadillac SRX 4.6 litra z roku 2007+. Szeroka ławka z tyłu ( bez problemu zmieszczą się dwa pokaźnych rozmiarów foteliki i teściowa Która przeważnie siedziała w tylnym rzędzie w pacce :mrgreen:( mam nadzieję , że mi wybaczy :wink: ), mocny silnik, na pokładzie wyposażenie praktycznie kompletne, wielki bagażnik. Spasowanie elementów wnętrza jak na Cadillaca nie powala na kolana ale taka jest chyba uroda amerykanów. Po jeździe testowej pomyślałem sobie : fajny pupowóz. Jeżeli ktoś z Was posiadał lub posiada takie auto proszę o opinię, ponieważ jestem nastawiony na kupno tego modelu. Teraz pytanie: co z pacynką :?: . No cóż, szkoda sprzedawać. Nie jest to idealne auto dla mnie ale dla teścia owszem. Więc pozostałaby w rodzinie. ;)
Załączniki
2008-cadillac-srx-2.jpg
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )

Szymek
Posty: 164
Rejestracja: 07 gru 2013 06:50 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Szymek » 29 wrz 2016 10:17 am

Powiem tak Aspena nie sprzedam bo jest to jedyny w swoim rodzaju i prosty konstrukcyjnie jak budowa cepa, produkcja dwa lata więc za chwilę będą to rodzynki. Auto świetnie się prezentuje i ma świetny silnik (nawet po ostatnich podwyżkach OC to wychodzi 750 zł na rok więc tragedii nie ma) itd itd. Znajomy który pracuje na stacji przymierzał się zakupić Aspena jakoś nie mógł znaleźć tego jedynego i zakupił Cadillaca SRX z silnikiem chyba 3,5 czy 3,6 (no właśnie to chyba będzie ten sam silnik co w Enclave) Zaparkowałem obok niego i powiem że przy moim Aspenie wyglądał taki mały. Ładny jest ma 7 miejsc ale na pewno będzie mniej pakowny jak Voyager T&C. Jeżeli chcesz VANA z krwi i kości to tylko Grand Voyager po lifcie ewentualnie Lancia Voyager no ale to inna kwota. Aczkolwiek wydaje mi się że w Cadillac jest przyjemniej we wnętrzu i materiały są niezłej jakości myślę że nawet przyjemniejsze jak w Pacce. Wygląda trochę jak podniesione kombi

west26
Posty: 951
Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
Lokalizacja: Milicz
Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
Postawił flaszek: 15
Dostał flaszek: 16

Post autor: west26 » 29 wrz 2016 12:22 pm

Szymek pisze: Ładny jest ma 7 miejsc ale na pewno będzie mniej pakowny jak Voyager T&C. Jeżeli chcesz VANA z krwi i kości to tylko Grand Voyager po lifcie ewentualnie Lancia Voyager no ale to inna kwota. Aczkolwiek wydaje mi się że w Cadillac jest przyjemniej we wnętrzu i materiały są niezłej jakości myślę że nawet przyjemniejsze jak w Pacce. Wygląda trochę jak podniesione kombi
Zgadzam się z Tobą w tych kwestiach.
Szymek pisze:Zaparkowałem obok niego i powiem że przy moim Aspenie wyglądał taki mały.
Tutaj już trochę mniej. Aspen nie jest aż tak wielki. Porównując Packę, Aspena i SRX po wymiarach zewnętrznych auta są zbliżone z niewielkim wskazaniem na Aspena.
Pacifica Aspen SRX
długość 5052 5100 4950
szerokość 2014 1930 1845
wysokość 1688-1735 1887 1721
rozstaw osi 2954 3028 2957
waga od 1975kg 2224kg 2051kg

Wartości między autami różnią się po kilka centymetrów. Gdyby to były kompakty czy auta typowo miejskie to te kilka centów robi różnice, ale przy tak wielkich gabarytowo samochodach już nie bardzo. Aspen faktycznie może wyglądać monstrualnie ale myślę, że to z powodu monstrualnego przodu i trochę klockowatych gabarytów ( podobnie jak Durango koło którego dość często parkuję ).
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 29 wrz 2016 12:35 pm

mala korekta.
Mój Aspen ważony ze mną w środku na legalizowanej wadze u naszego kolegi to 2.960 kg.
Różnica 2.960 (zważone) i 2.224 (podane wyżej) czyli ca' 730kg to w żadnej mierze nie moja masa. Ja to tylko 10% z okładem tej wielkości.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

west26
Posty: 951
Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
Lokalizacja: Milicz
Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
Postawił flaszek: 15
Dostał flaszek: 16

Post autor: west26 » 29 wrz 2016 01:19 pm

M. pisze:Różnica 2.960 (zważone) i 2.224 (podane wyżej)
Dlatego napisałem " waga od ". Wiadomo , że waga auta w wersji podstawowej będzie inna niż wypasionego po sam dach. Wyposażenie waży swoje, większe koła i opony ewentualnie orurowanie i paliwo/ew. gaz w zbiorniku. Masa rośnie. Moja Packa z połową paliwa i pełną butlą gazu bez kierowcy 2240 kg. ( pracuję przy wadze przejazdowej ). ;)
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )

dexus
Posty: 412
Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
Lokalizacja: Czchów
Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 2

Post autor: dexus » 29 wrz 2016 01:43 pm

west26 pisze:Pacifica Aspen SRX
długość 5052 5100 4950
szerokość 2014 1930 1845
Tak sobie kiedyś przeglądałem wymiary różnych aut i nie znalazłem nic szerszego od Pacy :O
Co do silników w SRX to też bym się z miłą chęcią dowiedział coś więcej, widzę że występują 3,6 i 4,6.
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi.

west26
Posty: 951
Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
Lokalizacja: Milicz
Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
Postawił flaszek: 15
Dostał flaszek: 16

Post autor: west26 » 29 wrz 2016 02:12 pm

dexus pisze:Tak sobie kiedyś przeglądałem wymiary różnych aut i nie znalazłem nic szerszego od Pacy
No chyba ,że Dodge Ram :mrgreen: . Wymiary są z lusterkami więc jak sobie odejmiesz je to szerokość będzie ze 40 cm. mniejsza.
dexus pisze:Co do silników w SRX to też bym się z miłą chęcią dowiedział coś więcej, widzę że występują 3,6 i 4,6.
Tutaj jest artykuł dosyć fajnie opisujący Srx-a. Nie dotyczy samego silnika ale można przeczytać opinie.
http://moto.pl/MotoPL/1,111276,4124482.html
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )

dexus
Posty: 412
Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
Lokalizacja: Czchów
Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 2

Post autor: dexus » 29 wrz 2016 03:04 pm

No ten tekst mnie troszkę przestraszył:
Te silniki V6 jak 3.2, 3.6 itp to prawdziwa zakała. Internet pęka od informacji i nowości jak małe przebiegi osiągają do awarii, wystarczy wpisać "GM 3.6 (lub 3.2) engine problem" albo marka typu buick, chevrolet itp i engine problem. Niektóre silniki zacierają się już przy 3 tys mil! Jeśli nie ulegnie zatarciu to przeskoczy któryś z łańcuchów.

ale ten sam gość pisze:

teraz jest hit, pacificzane silniki 3.5/4.0 w tych nowych voyageropodobnych autach wytrzymują jeszcze krócej. Jak się kupuje auto co ma 100kkm to trzeba od razu kupić sobie drugi silnik.

Chyba jakiś frustrat ;)
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi.

Szymek
Posty: 164
Rejestracja: 07 gru 2013 06:50 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Szymek » 29 wrz 2016 04:00 pm

Co do Aspena M. kolego West26 - kolega M. ma jedynego w swoim rodzaju w Polsce Aspena bo ma Hybrydę i może dlatego waży niespełna 3 tony.
Wracając do twojego SRx-a i problemów z silnikami masz odpowiedz. I tam niektóre to mają chyba bezpośredni wtrysk paliwa więc zagazować to można ale ta instalacja dopiero raczkuje i jest stosunkowo droga.

west26
Posty: 951
Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
Lokalizacja: Milicz
Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
Postawił flaszek: 15
Dostał flaszek: 16

Post autor: west26 » 29 wrz 2016 04:42 pm

dexus pisze:Te silniki V6 jak 3.2, 3.6 itp to prawdziwa zakała
Dlatego chodzi mi o silnik 4.6 Northstar. Owszem , o silnikach 3.6 i 4.4 już trochę poczytałem co do ich wytrzymałości ( a raczej jej braku ). Lepsze są po 2006 roku produkcji.
Szymek pisze: kolega M. ma jedynego w swoim rodzaju w Polsce Aspena bo ma Hybrydę i może dlatego waży niespełna 3 tony.
W poście wyżej zapomniałem dodać : silniki elektryczne i akumulatory :P
Szymek pisze:Wracając do twojego SRx-a i problemów z silnikami masz odpowiedz.
j.w.
Szymek pisze:I tam niektóre to mają chyba bezpośredni wtrysk paliwa więc zagazować to można ale ta instalacja dopiero raczkuje i jest stosunkowo droga.
Nie ma problemów z zagazowaniem. Koszt dla 4.6 V8 ok. 5000 zł.
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 30 wrz 2016 09:18 pm

Jeśli mowa o silniku 3,6 to nasuwa mi się tylko PENTASTAR. Zrobiłem nim 60000km przez niespełna 2 lata i jestem pod wrażeniem. Mianowicie nie dolewam oleju!!:) A jeśli chodzi o zmianę auta to ja teraz poszukuje Dodge RAM 1500 5,7 HEMI. Oczywiście będzie służył jako drugie auto w rodzinie. Ma dawać frajdę z jazdy czyli szukam takiego z rozłączanym napędem.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 03 paź 2016 05:22 pm

Szymek pisze: kolega M. ma jedynego w swoim rodzaju w Polsce Aspena
Fakt. Jest cięższy stąd inne drążki skrętne, inny stabilizator no i jego gumy.
Sama bateria hybrydowa to ca' 80 kg, do tego moje wygłuszenie butylem ca' 50 kg. Do standardu fabrycznego plus zbiornik LPG 80 litrów gazu (100 litrów pojemności wodnej) ze stelarzem (koło z blachy #6 + użebrowanie + ocynk).
Byłbym zapomniał o warstwie cynku metalicznego na całej ramie tak na zewnątrz jak i w środku profili.
Do standardowego trzeba by też dodać masę podwójnych laminowanych szyb - tych po bokach także i to wszystkich.
To co trzeba by odjąć (bo i taka operacja jest niezbędna) to masa anten SAT-audio i drugiej SAT-video a skoro one to i odbiornik SIRIUS też - choć to kosmetyka.
Jak by nie patrzeć auto godne uwagi - od początku roku zrobiłem więcej niż właściciel w USA od 2009 roku bo ponad 23.000 mil i o dziwo absolutne (!!!) zero problemów. Jedyne co to jak do tej pory dwukrotna zmiana oleju w silniku (6,6 litra 5W20 I wymiana MOPAR, II wymiana Petro Canada) plus filtr oleju rzecz jasna 2x. Ponadto co jakiś czas sprawdzenie i kosmetyczna korekta ciśnienia powietrza w oponach - TPSM nigdy nie wyświetlił komunikatu że coś trzeba - bardziej działanie z rutyny.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Szymek
Posty: 164
Rejestracja: 07 gru 2013 06:50 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Szymek » 18 lip 2017 10:08 pm

Macie jakiś pomysł? Właśnie sprzedałem Aspena i teraz trochę żałuję.... Jakoś szukam następcy Packi no i Aspena i chyba trudno będzie. Może Range Rover? Ktoś tym jeździł?

dexus
Posty: 412
Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
Lokalizacja: Czchów
Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 2

Post autor: dexus » 19 lip 2017 07:49 am

Z racji iż na jesień planuję sprzedaż Pacificy mam podobny dylemat. Nad Rangem się zastanawiałem (Sport lub Discovery), jednak po przeczytaniu forum trochę mnie przerażają koszty ewentualnych napraw. Poza tym ideałem dla mnie jest układ foteli 2+2+
Podoba mi się GMC Acadia jednak tutaj w grę wchodzi raczej import bo na naszym rynku ciężko coś znaleźć.
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi.

Carl
Posty: 490
Rejestracja: 03 lip 2017 09:52 am
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Pacifica 4.0 AWD 2008 SS LPG Prins 2
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 21

Post autor: Carl » 19 lip 2017 09:35 am

dexus pisze:na jesień planuję sprzedaż Pacificy
Daj znać, jak plany w życie będziesz wprowadzał, a w moim profilu nic się nie zmieni :light:

dexus
Posty: 412
Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
Lokalizacja: Czchów
Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 2

Post autor: dexus » 19 lip 2017 01:26 pm

Carl pisze:
dexus pisze:na jesień planuję sprzedaż Pacificy
Daj znać, jak plany w życie będziesz wprowadzał, a w moim profilu nic się nie zmieni :light:
Jak nic się nie zmieni to dam znać na forum.
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi.

west26
Posty: 951
Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
Lokalizacja: Milicz
Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
Postawił flaszek: 15
Dostał flaszek: 16

Post autor: west26 » 26 wrz 2017 10:46 am

Więc może Tesla S :D
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cvk18vx-nrY[/youtube]
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2017 11:45 am przez west26, łącznie zmieniany 1 raz.

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 26 wrz 2017 11:59 am

Więc może Tesla S :D
to już chyba prędzej Tesla X (drag race z przyczepą 2000kg) :mrgreen: :mrgreen:

http://digg.com/video/tesla-drag-race
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

west26
Posty: 951
Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
Lokalizacja: Milicz
Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
Postawił flaszek: 15
Dostał flaszek: 16

Post autor: west26 » 26 wrz 2017 01:11 pm

mpspycha pisze:to już chyba prędzej Tesla X
Piter, elektryk jeden czy drugi byle nie Q7 w tedeiku :mrgreen:
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )

ODPOWIEDZ

Wróć do „: HYDE PARK :.”