Witajcie,
Dzisiaj był bardzo "mily" dzień dla mnie i dla mojej Pacifici. A mianowicie w nocy jacyś mili Panowie wybili mi szybę w aucie i wyjęli sobie radio. Wiecej szkody z wybita szyba i z porysowanymi plastikami, niż pewnie dla nich zarobku. No ale do rzeczy.
Chodzi o to, ze jak kupiłem juz ta Packę. To oryginalne radio było zamienione na Pioneera z nawigacja i DVD. Jak wiadomo nie było to oryginalne radio, wiec wymagało kilku przerobek w okablowaniu w celu montażu.
Z tego powodu, ze nie mam zamiaru kupować znowu takiego dużego radia i narażać sie na kolejne wybicie szyby i uszkodzenia, myśle o powrocie do oryginalnego zestawu. Wydaje mi sie ze jest to najlepsza opcja ponieważ nikomu nie bedzie juz sie chciało kraść takie zestawu który nie pasuje do innych samochodów, a po drugie dostałem komplet modułów od poprzedniego właściciela.
No ale tu mam dwa pytania, bo juz wiem ze te oryginalne zestawy mogą być nie przystosowane do naszych częstotliwości itp. Wiec czy macie namiary na kogoś z Warszawy kto bedzie miał możliwość sprawdzenia szybko czy te moduły działają i czy sa dostosowane do polskich standardów, a jezeli okaże sie ze wszystko działa to bedzie potrafił przerobić instalacje znwou na oryginalne złącza i wtyki i zamontować ja w samochodzie.
Z góry dzieki za kontakty.
Powrót do oryginalnego radia
Nikt nie odpisał na ten post, ale w sumie juz mało aktualne.
Ale jezeli mogę w tym temacie to mam jedno złożone pytanie, bo zagłębiając sie coraz bardziej w temat oryginalnego radia to zastanawia mnie sens.
Prosze dajcie znac czy jest sens montować to radio?
Bo tak czytam i sprawdzam i widzę same problemy.
1. Pasmo UHF skacze co 2 dziesiąte. Nie wiem czy znajdę wszystkie stacje.
2. DVD tylko czyta płyty w standardzie amerykańskim.
3. Przeróbka na oryginalne radio powoduje od nowa montaż i przerabiane wzmacniacza (to co mi ukradli miało złącze ISO i podpięte były głośniki bez wzmacniacza).
4. Szukam jeszcze napędu od nawigacji, ale nie mogę go znaleźć. Ale nie wiem czy jest sens bo i tak czytałem ze nawigacji bez przeróbki nie uruchomię.
Wiec podsumowując cały ten sprzęt oryginalny Pacy mało sie do czegoś nadaje.
Zanim ukradli mi radio, to jednostka Pioneera działała jako DVD, Navi, CD i Radio. A wyświetlacz w zegarach był tylko podłączony do kamery cofania. Teraz zaczyna sie to wszystko komplikować.
Pomocy, montować to oryginalne radio?
Ale jezeli mogę w tym temacie to mam jedno złożone pytanie, bo zagłębiając sie coraz bardziej w temat oryginalnego radia to zastanawia mnie sens.
Prosze dajcie znac czy jest sens montować to radio?
Bo tak czytam i sprawdzam i widzę same problemy.
1. Pasmo UHF skacze co 2 dziesiąte. Nie wiem czy znajdę wszystkie stacje.
2. DVD tylko czyta płyty w standardzie amerykańskim.
3. Przeróbka na oryginalne radio powoduje od nowa montaż i przerabiane wzmacniacza (to co mi ukradli miało złącze ISO i podpięte były głośniki bez wzmacniacza).
4. Szukam jeszcze napędu od nawigacji, ale nie mogę go znaleźć. Ale nie wiem czy jest sens bo i tak czytałem ze nawigacji bez przeróbki nie uruchomię.
Wiec podsumowując cały ten sprzęt oryginalny Pacy mało sie do czegoś nadaje.
Zanim ukradli mi radio, to jednostka Pioneera działała jako DVD, Navi, CD i Radio. A wyświetlacz w zegarach był tylko podłączony do kamery cofania. Teraz zaczyna sie to wszystko komplikować.
Pomocy, montować to oryginalne radio?
-
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 maja 2014 12:46 pm
- Lokalizacja: Pruszków
- Samochód: 2007 Pacifica 4.0 FWD LPG, 2008 Sebring 2.4
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 6
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 01 paź 2012 02:18 pm
- Lokalizacja: Lublin
- Samochód: była: 2005/Pacifica 3.5 Touring AWD/LPG BRC
Jedynymi plusami oryginalnego radia jest sterowanie z kierownicy i wizualne dopasowanie do kokpitu.
Ad. 1-3 - masz rację. Ja nie słucham radia, bo stację które lubię u mnie nadają przy końcówkach parzystych.
Ad. 4. Nie ma sensu szukać napędu, bo i tak nie będzie działał w Europie (przynajmniej ja nie słyszałem o udanej przeróbce). U mnie jak włączę fabryczną nawigację, to pokazuje, że jestem gdzieś w USA.
Ad. 1-3 - masz rację. Ja nie słucham radia, bo stację które lubię u mnie nadają przy końcówkach parzystych.
Ad. 4. Nie ma sensu szukać napędu, bo i tak nie będzie działał w Europie (przynajmniej ja nie słyszałem o udanej przeróbce). U mnie jak włączę fabryczną nawigację, to pokazuje, że jestem gdzieś w USA.
-
- Posty: 715
- Rejestracja: 06 gru 2011 11:26 am
- Lokalizacja: Szczecin
- Samochód: Pacifica Limited 2017
- Postawił flaszek: 10
- Dostał flaszek: 1
witaj dusk1981,
zgodzę się z Przemkiem i wydaję mi się, że nikt Ci nie odpowiadał w temacie, bo chyba bezsensu jest przerabianie z powrotem do firmowego radia skoro juz masz otwór na 2 din,
kilku chłopaków na forum ma w podobny sposób przerobione i nie słyszałem aby komuś radio "wycieli" a jak np jest u mnie masz w linku poniżej:
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=2346
nie jest też problemem sterowanie w kierownicy, trzeba tylko podłączyć dodatkowy moduł
i sam ustawiasz kolejność funkcji przycisków.
pozdrawiam
zgodzę się z Przemkiem i wydaję mi się, że nikt Ci nie odpowiadał w temacie, bo chyba bezsensu jest przerabianie z powrotem do firmowego radia skoro juz masz otwór na 2 din,
kilku chłopaków na forum ma w podobny sposób przerobione i nie słyszałem aby komuś radio "wycieli" a jak np jest u mnie masz w linku poniżej:
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=2346
nie jest też problemem sterowanie w kierownicy, trzeba tylko podłączyć dodatkowy moduł
i sam ustawiasz kolejność funkcji przycisków.
pozdrawiam
Nie jedź szybciej, niż twój Anioł Stróż potrafi latać ;)