cieżko odpala

kamil_i_ola
Posty: 5
Rejestracja: 10 cze 2013 09:23 pm
Lokalizacja:
Samochód:

cieżko odpala

Post autor: kamil_i_ola » 11 cze 2013 10:13 am

Witam.
Mam problem od jakiegos czasu z moja Pacyfica.A mianowicie zaczela cieżko odpalac i to nie tylko po przestanej nocy,ale nawet jak postoi z godzinke to trzeba dosc dlugo krecic.Dodam jeszcze ze lekko czuc paliwem,ale nie moge znalesc nigdzie wycieku,a czuc ewidentnie z pod maski.Mam pewne podejzenia ze albo puszcza wtryska paliwa,albo jakas uszczelka przy wtryskach i z ukladu paliwowego schodzi cisnienie i dlatego takie ciezkie odpalanie bo musi dobic pompa paliwa zeby odpalil.Jak auto postoi chwilke to nie ma problemu z odpaleniem ,odpala odrazu.Auto jezdzi dobrze i na benzynie i na gazie.Czy ktoś moze spotkal sie z podobnym przypadkiem??Lubie to moje auto ale powoli zaczyna mnie denerwowac :)

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 11 cze 2013 12:16 pm

kamil_i_ola,
Zacznij od resetu ECU w sposób opisany na forum. Żeby uprościć powiem zdejmij klemę na trochę czasu, załóż ja ponownie i odpal optymalnie zimny silnik na benzynie. Niech tak na benzynie pracuje aż włączą się wentylatory. Teraz możesz zgasić lub ruszyć z miejsca cały czas wyłącznie na benzynie.
Później pojeździj na benzynie trochę bez przełączania na LPG i zobacz czy dalej będzie kłopot z odpaleniem.
Jeśli nie to masz źle ustawiona instalacje gazową (stawiam na niski mnożnik a zatem wymuszone wydłużanie czasu wtrysku benzyny) co Ci przeprogramowuje ECU i po starcie masz jak sądzę bardzo bogato - stąd smród paliwa a mieszanka daleka od stechiometrycznej stąd nie chce się zapalić i zalewa silnik.
W innym przypadku kłopot najprawdopodobniej po stronie układów samochodu a nie po stronie obcej instalacji.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

kamil_i_ola
Posty: 5
Rejestracja: 10 cze 2013 09:23 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kamil_i_ola » 11 cze 2013 01:13 pm

Problem w tym ze zapach paliwa nie jest raczej ze spalin spowodowany zbyt bogata mieszanka i zalewaniem a od silnika(nawet gdy wlaczy sie nawiewy to zasysa z komory zapach paliwa).Dlatego podejzewam to ze ucieka gdzies cisnienie z listwy paliwa.

karol
Posty: 15
Rejestracja: 29 kwie 2011 08:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: karol » 17 cze 2013 07:28 am

Zakręć butle od gazu na noc i wypal to co zostało w przewodach .
Jak pomogło to wina gazu (zalewa silnik )

Damian
Posty: 157
Rejestracja: 01 lis 2011 04:44 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Damian » 17 cze 2013 02:29 pm

ja miałem to samo, winna była uszczelka na zaworze od gazu tym przy reduktorze i zalewało silnik.
Serwis Elektroniki Przemysłowej

kamil_i_ola
Posty: 5
Rejestracja: 10 cze 2013 09:23 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kamil_i_ola » 25 cze 2013 01:24 pm

Witam ponownie.
zaobserwowalem w moim samochodzie,zupelnie przez przypadek pewna prawidlowosc.Gdy skończy mi sie gaz i auto przełącza sie na banzyne i zostawie auto nawet na cala noc to rano odpalam bez problemu i pozniej tez jest ok.Czyli ma to chyba jednak jakis zwiazek z gazem.Gdzie mam szukac tego przecieku??

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 25 cze 2013 02:10 pm

kamil_i_ola,
1. Nieszczelne wtryski (otwarte - wystarczy jeden)
2. Wadliwy zawór odcinający (elektromagnetyczny) przed reduktorem - spróbowałbym na zakręconym zaworze wielozawodu zdemontować i wyczyścić zawór o ile gumka nie jest wyklepana lub zużyta.
3. Nie trzymający zawór odcinający (elektromagnetyczny) wielozawodu.

Nie jest wykluczone, że jak instalacja ma już swoją długą historię masz kumulację opisanych powyżej przyczyn.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

kamil_i_ola
Posty: 5
Rejestracja: 10 cze 2013 09:23 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kamil_i_ola » 25 cze 2013 02:13 pm

fajnie.bede probowal.niedlugo urlop to bede dlubal.

ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik 3,5”