Witam.
Panowie, co z tym zrobić - macie jakiś pomysł. Zdjęcia mówią wszystko.
Wytarta krzywka i jakaś rolka w klawiaturze.
Czy w takiej sytuacji trzeba wymienić cały wałek czy może jakieś napawanie?
Jak wymienić to wiecie może czy pasuje od jakiś innych chryslerów, bo do Pacy nie mogę znaleść.
Jak nazywa się ta rolka z klawiatury? Czymożna ją gdzieś kupić i wymienić na nową?
A wogle to zaczęło się od klikania w silniku. Od dawna tak było. Z niejednym z Was o tym gadałem i wygląda na to że to norma. Po uruchomieniu ślnika po dłuższym postoju klika i pali się kontrolka ciśnienia oleju. Jak zgasi się silnik i uruchomi ponownie wszystko jest ok -brak klikania i kontrolka się nie pali.
Podobno silnik musi zassać olej żeby się ciśnienie wyrównało i niczym to nie grozi.
No ale pewnego razu jak zaczął klikać to już nie przestał. W warsztacie rozkręcili co trzeba i widać co na zdjęciach.
Pozdrawiam i z góry dzięki.
Wałek Rozrządu i klawiatura
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
wałek można zregenerować, Ci co robią wałki zrobią Ci i rolkę
http://www.heinrich-tuning.pl/
http://pavlus.republika.pl/regeneracja.html
itd...
albo tu :
http://allegro.pl/chrysler-pacifica-200 ... 85727.html
na forum ktoś kupił silnik od 300C albo 300M nie pamiętam już, generalnie blok silnika nie pasował do packi ale wszystkie bebechy były takie same
a to jest rolka krzywki klawiatury
http://www.heinrich-tuning.pl/
http://pavlus.republika.pl/regeneracja.html
itd...
albo tu :
http://allegro.pl/chrysler-pacifica-200 ... 85727.html
na forum ktoś kupił silnik od 300C albo 300M nie pamiętam już, generalnie blok silnika nie pasował do packi ale wszystkie bebechy były takie same
a to jest rolka krzywki klawiatury