Rozrząd w 3.5 - części, ceny, zalecenia, koszty wymiany

Awatar użytkownika
marcolub
Posty: 45
Rejestracja: 13 mar 2009 07:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Rozrząd w 3.5 - części, ceny, zalecenia, koszty wymiany

Post autor: marcolub » 16 mar 2009 01:55 pm

koledzy potrzebuje pilnie informacji czy rozrzad w 3,5l wymienia sie bez problemow (wyjmowania silnika) nastraszyl mnie mechanik ze ktoras wersja tak wymaga 4l, 3,8l lub 3,5l?
prosze o info jaki koszt robocizny jak ktos wymienial i czy warto od razu pompe wody wywalic, przebieg 150tys km wymieniany byl prawdopodnie na 80tys
potrzebuje tez info jaki koszt robocizny poniesliscie przy wymianie filtra i oleju w skrzyni 4 biegowej. dzieki za dopwiedz
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez marcolub, łącznie zmieniany 1 raz.

jarkowy
Posty: 113
Rejestracja: 23 sty 2009 11:56 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: jarkowy » 16 mar 2009 02:05 pm

Wszystko do zrobienia włąsnorecznie. Zmiana oleju w automacie jest już opisana na forum w kturymś z tematów. Olej zmienia się banalnie w silniku wraz z filtrem. Rozrząd też jest prosty i niedługo będe go zmieniał sam. Co do pompy wodniej to bym ją zostawił. Co do kosztów robocizny się nie wypowiadam...

Artek
Posty: 37
Rejestracja: 23 lut 2009 03:01 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artek » 16 mar 2009 02:08 pm

Na pewno w 3.5 nie trzeba wyjmować silnika.

Awatar użytkownika
marcolub
Posty: 45
Rejestracja: 13 mar 2009 07:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: marcolub » 16 mar 2009 02:44 pm

dziekuje koledzy, strasza w tych zakladach ze az milo.

Awatar użytkownika
szrek
Posty: 454
Rejestracja: 24 sty 2009 08:03 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 3

Post autor: szrek » 16 mar 2009 02:49 pm

marcolub pisze:dziekuje koledzy, strasza w tych zakladach ze az milo.
Celowe działanie aby Cię skrojić na pare zlotych więcej. Jak wjeżdzałem omegą do warsztatu i pytałem o wymianę jakiejś pierdoły to cena była w miare normalna , dopóki mechanik nie zobaczył że to Vałka (V6). Dopiero wtedy zaczynał się lament,że to to a to tamto. Widać nasi mechanicy mają to w naturze.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 16 mar 2009 03:37 pm

pasek wymienia się tak :

http://tnij.org/pasekpacek

najwięcej roboty jest z jedną śrubką, którą się odkręca przez otwór w kole pasowym wspomagania
reszta nie różni się zbytnio od innych samochodów choć drugi raz będzie pewnie szybciej

Szrek przy V w poprzek tak niekiedy jest. Espace 3,0 V6 24 po lifcie ze skrzynią biegów w podłodze nie ma opcji żeby nie targać silnika na zewnątrz, przed liftem idzie go jeszcze opuścić i coś się pomęczyć. Ale można śmiało powiedzieć, że jak się daje to mechanik kroi.:)
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
marcolub
Posty: 45
Rejestracja: 13 mar 2009 07:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: marcolub » 16 mar 2009 04:18 pm

dzieki wielkie. rozumiem ze w pacificach jest tzw "kolizyjny" rozrzad....lepiej wymieniac na czas zeby nie wyszlo bokiem...

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 16 mar 2009 04:33 pm

marcolub pisze:dzieki wielkie. rozumiem ze w pacificach jest tzw "kolizyjny" rozrzad....lepiej wymieniac na czas zeby nie wyszlo bokiem...
jeszcze się może okazać, że ten pasek co będziesz ściągał to będzie lepiej wyglądał i pasował od tego co zakładasz :)

czy jest kolizyjny to nie wiem ale lepiej spać spokojnie

pozdrawiam

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 16 mar 2009 05:01 pm

marcolub dobrze wymieniają na Spółdzielczości Pracy za Orfeuszem w AUTOTRONIK.Znam Roberta właściciela,jest dokładny i ma dobrych mechaników.Robię tam wszystkie 6 aut i nigdy nie było problemu.

Dodane po 3 minutach:

Przepraszam za Olimpem a nie za Orfeuszem

Awatar użytkownika
marcolub
Posty: 45
Rejestracja: 13 mar 2009 07:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: marcolub » 16 mar 2009 05:12 pm

[quote="szunaj60"]marcolub dobrze wymieniają na Spółdzielczości Pracy za Orfeuszem w AUTOTRONIK.

znasz mniej wiecej koszt takiej uslugi?

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 16 mar 2009 05:23 pm

moje były części rozrząd kompletny, pompa wody,filtry ich oleje ,ko?cówki drążka.Cena 1.200

Mazur4x4
Posty: 50
Rejestracja: 06 sty 2009 09:08 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 2

Post autor: Mazur4x4 » 17 mar 2009 10:30 am

W dziale "CENY W ASO" podałem ceny za kompletny rozrząd bez robocizny
wszystko zamówiłem w serwisie, prócz paska więc


Voyager Polska
- pasek "gates" ok. 200zł - w serwisie ponad 600 O.o
- napinacz paska rozrządu 815zl - tu zwariowali
- pompa wody ORGINAŁ - 630zł
- rolka paska miał być orginał a dali INE w pudełku mopar - 330zł
pozdrowienia:
Mazur__

BettiB84
Posty: 86
Rejestracja: 17 mar 2009 09:49 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: BettiB84 » 22 mar 2009 04:48 pm

Moze pytanie banalne dla Was, ale co ile wymienia sie pasek rozrzadu?? i piszecie tez o jakiejs pompie wodnej?? cos sie psuje ze trzeba ja wymieniac?? Ja przelecialam swoja pacifica w ostatnich 14 miesiacach ponad 120 tys, w sumie ma juz troceh nabite kilometrow, ale paska nie wymienialam, i nawet niezle wyglada, co radzicie??

Awatar użytkownika
marcolub
Posty: 45
Rejestracja: 13 mar 2009 07:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: marcolub » 22 mar 2009 04:56 pm

na pasku powinno sie robic 70-100tys a pompe mozna nie wymieniac jesli nie cieknie, koszt pompy to 250pln wiec jak wymieniasz pasek z rolka to jeden koszt robocizny.....jesli ci pompa zacznie cieknac po 20-30 tys od paska to dwa razy robisz to samo.
co do rozrzadu to mozesz zrobic i 200-300tys na jednym ale jak ci walnie to zarobiona jestes na 5-6 tys. (sam komlet uszczelek to 1000pln)

to co widzisz na zewnatrz to nie jest pasek rozrzadu, one jest ukryty pod obudowa. jak chesz to wysle co i gdzie kupowalem.

rozmawialem z roznymi magikami i jednak co 2 rozrzady to warto pompe wywalic. czyli co 150-200tys

jestem na biezaco wiec podam jak mi wyjdzie ze wszystkimi czesciami ale z tego co widze o razem z robocizna, swiecami, pompa , rozrzadem, olejami silnik i skrzynia i fitrami powietrza , skrzyni i oleju to zamkne sprawe w 1500 oczywiscie na zamiennikach.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2009 10:47 am przez marcolub, łącznie zmieniany 1 raz.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 22 mar 2009 05:29 pm

BettiB84 pisze:w sumie ma juz troceh nabite kilometrow, ale paska nie wymienialam, i nawet niezle wyglada, co radzicie??
rozebrałaś pół silnika, żeby oglądnąć pasek ?
:shock:

--
zyga

BettiB84
Posty: 86
Rejestracja: 17 mar 2009 09:49 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: BettiB84 » 22 mar 2009 05:31 pm

zyga pisze:
BettiB84 pisze:w sumie ma juz troceh nabite kilometrow, ale paska nie wymienialam, i nawet niezle wyglada, co radzicie??
rozebrałaś pół silnika, żeby oglądnąć pasek ?
:shock:

--
zyga
YYY no nie, ostatnio jak zmienialam olej to pytalam mechanika jak tam z paskiem i stwierdzil ze dobrze wyglada :oops:

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 22 mar 2009 05:35 pm

Przy zmianie oleju to można sobie pasek wielorowkowy oglądnąć do rozrządu trzeba trochę pokręcić, może nie dogadaliście się. No chyba, że tam faktycznie zakręcał. Ale ilość km i tak wskazuje na wymianę bez względu jak by nie pięknie wyglądał.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Artek
Posty: 37
Rejestracja: 23 lut 2009 03:01 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artek » 22 mar 2009 05:38 pm

może on spojrzał na pasek klinowy ? - chyba, że miał Rtg w oczach :mrgreen:

BettiB84
Posty: 86
Rejestracja: 17 mar 2009 09:49 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: BettiB84 » 22 mar 2009 05:54 pm

ok, czyli wymieniac :)
A teraz jaki koszt tego paska i mniej wiecej wymiany? Pasek mozna kupic w przecietnym sklepie czy zamawiac przez serwis?

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 22 mar 2009 06:02 pm

żółta karta za nie czytanie forum :)
Ostatnio zmieniony 17 cze 2009 07:42 am przez zyga, łącznie zmieniany 1 raz.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

BettiB84
Posty: 86
Rejestracja: 17 mar 2009 09:49 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: BettiB84 » 22 mar 2009 06:34 pm

Obiecuje poprawe i bede czytac forum regularnie, na razie jak widac dopiero zaczynam, wiec prosze o tolerancje :D

Awatar użytkownika
marcolub
Posty: 45
Rejestracja: 13 mar 2009 07:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: marcolub » 24 mar 2009 07:08 pm

Z autopsji....70tys km od ostatniego rozrzadu a 153tys calkowitego przebiegu wywalilo dzisiaj pompe wody (zaraz po uruchomieniu silnika totalna powodz pod autem i zeszlo z wyrownawczego) jak wylaczylem silnik to przestalo....rury cale, na szczescie mam nowa bo jutro jade wymienic rozrzad, mam 3km do warsztatu wiec sie dotocze ale mozna spokojnie jako standard przyjac wymiane pompy przy kazdym rozrzadzie a na 100% co drugi.

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 24 mar 2009 10:20 pm

WARMIK Jak to zrobiłeś w "maluchu" :scratch:

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 25 mar 2009 06:17 am

warmik pisze:
szunaj60 pisze:WARMIK Jak to zrobiłeś w "maluchu" :scratch:
hehehe i tu mnie masz
ale tam nie było paska tylko ła?cuch tak że dałem rade :twisted:

Warmik - pasek, ła?cuch ok :):) - ale nie odpowiadaj jak w maluchu wymieniłeś pompę wody - bo nie będzie jak podzielić tematu :):)
Szunaj60 - uznajmy, że cofasz pytanie i zgodnie stwierdzimy, iż samochód to samochód a maluch to maluch :rotfl: bo zaś trzeba będzie zrobić nowy wątek w HYDE PARK :):)

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 25 mar 2009 10:23 am

zyga mam i Ciebie :lol: bo w maluchu też wymieniało się pompę wodną "BIS"miałem takiego. :salut: :salut: :pom:

Dodane po 1 minutach:

ale to nie na temat -wywalcie to

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 25 mar 2009 10:29 am

a widzisz nie pomyślałem o BIS - masz racę :):)
zostawię bo można się chwilę pośmiać
ale ogłaszam EOT w tej sprawie
jak się temat w sprawie paska będzie rozwijał przeniosę to na HP
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
marcolub
Posty: 45
Rejestracja: 13 mar 2009 07:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: marcolub » 27 mar 2009 11:01 pm

Jestem po wymianach, robiłem wszystko w Auto Perfekt w Lublinie:
wymiana rozrządu,pompy wody,filtr i olej skrzynia, olej silnik i filtr , świece

koszt czesci 1020PLN
(wiekszosc z USA olkusz, oleje z allegro Mopar 4+ i 5w30GM)

koszt robocizny 400PLN

jak będzie ktoś zainteresowany to podam namiary na priv, firma solidna ja jestem zadowolony.

Mazur4x4
Posty: 50
Rejestracja: 06 sty 2009 09:08 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 2

Post autor: Mazur4x4 » 28 mar 2009 10:02 am

a napinacza nie wymieniałeś?
pozdrowienia:
Mazur__

Awatar użytkownika
marcolub
Posty: 45
Rejestracja: 13 mar 2009 07:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: marcolub » 28 mar 2009 10:08 am

Mazur4x4 pisze:a napinacza nie wymieniałeś?
oczywiscie komplet rozrzadu z rolka itp. zapomnialem wszystko wyliczyc bo troche tego bylo.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Re re

Post autor: tedi » 07 kwie 2009 12:25 am

Koledzy rolka to jedno a napinacz drugie poprzedni przedmowca zapytał czy wymieniłeś napinacz a to jest zasadnicza różnica.pozdro Tedi

Napinacz spełnia bardzo ważną role i jest rowie ważny jeśli chcemy mieć 100% pewności ze następne 100.000 przekulamy .Następna rzecz to taka w Europie mamy normy ze rozrząd wymieniamy średnio co 100.000 km lub co 90.000 zależy od marki producenta itp. Z zaznaczeniem ze nie dłużej niż 5 lat.Nawiązując to przed mówców zastanawiam sie po co juz zmieniać skoro macie przebieg 70 kilka tysięcy czy nawet 80000 km ja osobiście mam 82000 km i nie myślę o tym bo autko ma dopiero 4 lata kupując miało 71000 i nawet nie martwiłem sie tym skoro Rok produkcji 2005 to czy sie niby martwić jeśli dobije do 100 tys to sie zabiorę za wymianę no chyba ze minie mu 5 lat ale to nie przesadza o tym ze sie zerwie pasek.Wspomniałem tu o autach produkowanych w Europie bo z samochodami z USA mam małe doświadczenie ale myślę ze tam sa podobne normy a nawet mniej radykalne.Mam tu na myśli ze nasze silniki sa wolno obrotowe i maja mniejsze przeciążenie.W instrukcji nawet spotkałem sie z tym ze co 100 tys zmieniać rozrząd tylko z zaznaczeniem ze to jest 100 tys mil tu jestem zdziwiony ale być może oni maja takie założenia lecz nie podają i wieku auta co jest ważną rzeczą bo czy europejska czy amerykańska guma sie równie starzeje.
To jest oczywiście moje spostrzeżenie jeśli sie mylę proszę o sprostowanie.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2012 04:24 pm przez tedi, łącznie zmieniany 1 raz.

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Re: Re re

Post autor: orzeł » 07 kwie 2009 10:48 pm

witaj kolego moja pacifica ma 142 tys.km i jeszcze rozrząd dziewiczy,w orginalnej intrukcji serwisowej USA napisali żeby wymieniać co 100 tyś.mil pozdrawiam qstruck
są samochody i była pacifica

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 08 kwie 2009 06:04 am

do czasów wymiany paska oleju itd, to się stosujemy jak jesteśmy pewni na 100% przebiegu jaki jest wyświetlany na liczniku i tu faktycznie nie ma co wybiegać przed orkiestrę, ale jak auto miało jakieś przygody, nie ma potwierdzonych przebiegów albo jest on jakiś choć trochę podejrzany, jesteśmy którymś tam właścicielem szczególne u nas, to nie ma się co zastanawiać tylko wymienić wszystko jak idzie, zapisać stan licznika i schować paragony dla nowego właściciela....

zyga

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 08 kwie 2009 11:27 am

mam to szczęście,że auto jest bez żadnych restrykcji od pierwszego wlaściciela w USA karfax do września 2008, a samochód w Polsce od 12 grudnia. pozdrawiam qstruck
są samochody i była pacifica

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 08 kwie 2009 11:32 am

no to zostało Ci jeszcze 11 766km do wymiany :)

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 08 kwie 2009 11:55 am

jutro kontrolnie zwalam dekiel i sprawdzam stan paska i pozostalych zabawek
są samochody i była pacifica

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 08 kwie 2009 12:18 pm

życzę dużo cierpliwości przy śrubkach :) zobacz czy napinacz jest suchy

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

re re

Post autor: tedi » 09 kwie 2009 12:43 am

qstruck pisze:jutro kontrolnie zwalam dekiel i sprawdzam stan paska i pozostalych zabawek
Same dekielki ci nic nie dadza musisz tez zdemontowac pare innych zeczy np.miedzy innymi kolo pasowe silnika aby dokladnie wszystko sprwadzic.Zyga ma racjie nie ma co wybiegac przed orkiestre jesli sie jest pewnym mozna spokojnie pomykac.pozdro Tedi :)

BettiB84
Posty: 86
Rejestracja: 17 mar 2009 09:49 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: BettiB84 » 03 maja 2009 06:38 pm

Wlasnie zamowilam
1x rolka napinacza
1 x pasek rozrządu firmy DAYCO
1 x pompa płynu chłodzącego firmy UsMotorWorks
koszt 770 zl za kpl. na usaolkusz.pl, starczy na poczatek?? czy musze sobie cos domowic jeszcze zeby potem nie latac po sklepach?

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 03 maja 2009 07:04 pm

witaj .a jaki przebieg auta bo podobno co druga wymiana rozrządu kompletny napinacz należy zmienić
są samochody i była pacifica

BettiB84
Posty: 86
Rejestracja: 17 mar 2009 09:49 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: BettiB84 » 03 maja 2009 07:36 pm

No przebieg to spory juz mi wskoczylo 230 000.....
jak kupilam bylo 122, potora roku minelo i kilomtreow przybylo... a nie wymienialam jeszcze paska.... chyba mam wiecej szczescia niz rozumu...

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 03 maja 2009 07:53 pm

to chyba rekord przebiegu pobiłaś. pozdrawim qstruck
są samochody i była pacifica

BettiB84
Posty: 86
Rejestracja: 17 mar 2009 09:49 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: BettiB84 » 03 maja 2009 07:56 pm

hehe bede sie chwalic jak do domu dojade, to jeszcze ze 2000 km doleci :)

minor666
Posty: 413
Rejestracja: 21 lis 2008 12:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: minor666 » 06 maja 2009 09:09 pm

Skoro jak piszecie ze wymiana przy 100 000 ......a nawet 100 000 mil to dlaczego w ASO mi powiedzieli ze jak puknie 70000 to trzeba wymieniac cały rozrząd?
a swoją drogą to u siebie mam.....Sajgon......wszedzie w papierach przy sprowadzeniu stan licznika był 69 000, Carfax poał to samo taki stan przy opuszczeniu terytorium USA , na fakturze od firmy sprowadzajacej mam podany stan 69 000km wiec OK, ale jak odbierałem wsiadam do auta a tu na liczniku ..................23 450km .....czy ktoś to rozumie.....bo jeśli w firmie tej w Polsce zrobili "korektę" licznika to czemu na fakturze wpisali stan właściwy?.....
Ostatnio zmieniony 06 maja 2009 09:58 pm przez minor666, łącznie zmieniany 1 raz.

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 07 maja 2009 12:10 am

witam ja tam nie bardzo rozumiem mam przejechane 142000tys,km i jeszcze nie ruszałem.a co do ASO to mój zaprzyjażniony oznajmił,że w Polsce zmieniają wcześniej bo my robimy motogodziny w korkach a w Ameryce robią długie trasy.Nie wiem w czy mu wierzyć pozdrawiam
są samochody i była pacifica

zbyhol
Posty: 20
Rejestracja: 09 maja 2009 09:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: zbyhol » 11 maja 2009 01:39 am

Witam
Ja bym nie wierzył , ale ja już taki jestem jak kupuję samochód to pierwsze co to rozrząd i oleje .
Pozdrawiam

mesiek140
Posty: 201
Rejestracja: 09 gru 2008 05:52 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: S-550

Post autor: mesiek140 » 27 lis 2009 06:09 pm

Tak czytam na temat rozrządu i zastanawiam się dlaczego w "Pacifica Owners Manual" nic nie piszą na ten temat.Programy obsługi A i B nie przewidują takiej potrzeby, a jak wiadomo amerykanie to taki naród, że gdyby pasek przypadkiem pękł to zaraz wytoczyliby proces, bo nie ma tego w instrukcji.

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 27 lis 2009 07:10 pm

witam ślabizowałem instrukcję obsługi i piszą,że pasek (timing belt) po 100tys mil,ja swój wymieniłem po 150 tys km.po rozebraniu paek i roka była w bardzo dobrym stanie,tylko pompa miała minimalny podciek pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 lut 2010 09:03 pm przez orzeł, łącznie zmieniany 1 raz.
są samochody i była pacifica

mesiek140
Posty: 201
Rejestracja: 09 gru 2008 05:52 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: S-550

Post autor: mesiek140 » 27 lis 2009 07:43 pm

qstruck jeśli możesz to napisz na której stronie piszą o pasku rozrządu- jestem ciekawy.Wlaśnie przestudiowałem i programy obsług i maintenance logbook - po 100 000 mil każą wymienić płyn chłodzący i sprawdzić filtr powietrza w programie B a w programie A dodatkowo wymienić świece.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2009 08:02 pm przez mesiek140, łącznie zmieniany 1 raz.

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 27 lis 2009 10:09 pm

dobra mała pomyłka nie po 100 lecz po 102 tys mil w instrukcji obsługi (Ownner's manual) pacifica 2005 na stronie390 schedule A "REPLACE ENGINE TIMING BELT" co podobno znaczy ZASTĄPIENIE PASKA ROZRZĄDU flaszkę proszę za spacer do garażu o tej porze po instrukcję obsługi
są samochody i była pacifica

mesiek140
Posty: 201
Rejestracja: 09 gru 2008 05:52 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: S-550

Post autor: mesiek140 » 28 lis 2009 12:18 am

Flaszka za fatygę qstruck, Drążyłem temat bo w moich Owners Manual nie było takich czynności do wykonania. Dopiero po ściągnięciu instrukcji ze strony chryslera okazało się że miałeś rację (tam strona347).

ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik 3,5”