Rozrząd w 3.5 - części, ceny, zalecenia, koszty wymiany

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 28 lis 2009 09:46 am

witam w mojej pacifice były 2 egzemplarze instrukcji ,jeden mogę Ci sprezentować
ps.przejrzałem drugą instrukcję i tam nic niema o pasku czyli reasumując instrukcja wydana w 2003r brak opisu a w 2005 jest opis pozdrawiam
są samochody i była pacifica

jarkowy
Posty: 113
Rejestracja: 23 sty 2009 11:56 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: jarkowy » 30 lis 2009 02:21 pm

To ja przedstawie swój niechlubny rekord..168.000km bez wymiany paska!!!!
Po jego zdjęciu okazało się że ma już niższe zęby od nowego o 30%...Przestraszyłem się dopiero po tym jak go zobaczyłem ...do tej pory jeździłem spokojnie jeszcze 10.000km - :/
DO do samej zmiany to takie same perturbacje jak ZYGA - problem z osłoną które wymusiła odkręcenie wspomagania no i pasek klinowy zawinęty jak ślimak...jak się nie zapamiętało jak był to troche łamigłówki ;)
pensjonat nad morzem we Władysławowwie
www.impresja.co

djmartinez
Posty: 148
Rejestracja: 31 gru 2008 06:33 pm
Lokalizacja: Radzymin
Samochód: Pacifica 4.0 2008 LIMITED

rozrząd

Post autor: djmartinez » 07 gru 2009 02:00 am

Czyli Panowie rozumiem że te 120 do 150 tys.km można na rozrządzie zrobić bez wymiany?!

Artur109
Posty: 25
Rejestracja: 24 paź 2009 08:08 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artur109 » 08 gru 2009 09:20 pm

djmartinez dokładnie :-)

Chociaz to tez zależy czy jestes dynamicznym kierowcą czy raczej spokojnie jeździsz:)
Mi w serwisie powiedzieli ze na USA jest: 90 tys mil, a na polskie warunki ok. 130 tys km.

mesiek140
Posty: 201
Rejestracja: 09 gru 2008 05:52 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: S-550

Post autor: mesiek140 » 21 lut 2010 06:11 pm

Zastanawia mnie jeden fakt.Na oficjalnej stronie chryslera jeżeli chcecie ściągnąć instrukcję obsługi to w instrukcjach dla pacek z 2004r nie przewiduje się wymiany rozrządu, a dla 2005r po 102 000mil.Czyżby w 2004r nasze silniki (3,5l) miały łańcuch rozrządu?

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 21 lut 2010 06:20 pm

mesiek140 pisze:Czyżby w 2004r nasze silniki (3,5l)
Wszystkie 3.5 litra maja pasek .
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

mesiek140
Posty: 201
Rejestracja: 09 gru 2008 05:52 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: S-550

Post autor: mesiek140 » 21 lut 2010 06:33 pm

Skoro mają pasek to dlaczego chrysler nie przewiduje jego wymiany?

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 21 lut 2010 06:57 pm

Bo w 2004 nie wierzyli, że to auto da radę przejechać 160 tys mil do wymiany.

Oprócz instrukcji są jeszcze TBS i tam są wszystkie procedury nawet ta 2004 ma to w zaleceniach.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Plastek40
Posty: 12
Rejestracja: 20 lip 2009 01:30 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Plastek40 » 17 mar 2010 05:45 pm

Witam. w mojej Pacyfie z 2004 roku stukneło własnie 100 000 km i czas wymienić rozrząd, jakie części wchodzą w skład rozrządu przy wymianie? chciał bym posprawdzać gdzie ile części kosztują...

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 17 mar 2010 06:14 pm

[quote="Plastek40"]100 000 km i czas [/quote]

Kolego a po co chcesz wybiegać przed orkiestrę możesz jeszcze śmiało polatać 50 tyś warunek że masz udokumentowany przebieg.Instrukcja mówi że wymiana co 102 tyś mil

Plastek40
Posty: 12
Rejestracja: 20 lip 2009 01:30 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Plastek40 » 17 mar 2010 08:00 pm

z tym udokumentowaniem przebiegu tez może różnie być;/ dla tego Chce wiedzieć co jest potrzebne do wymiany rozrządu i posprawdzać ceny poszczególnych części...

djmartinez
Posty: 148
Rejestracja: 31 gru 2008 06:33 pm
Lokalizacja: Radzymin
Samochód: Pacifica 4.0 2008 LIMITED

Post autor: djmartinez » 17 mar 2010 08:33 pm

Chce wiedzieć co jest potrzebne do wymiany rozrządu i posprawdzać ceny poszczególnych części...

Witaj ja mam przejechane 98000 i planuję wymianę na 130000 ponieważ mam troszke ciężką nogę a co do części to potrzebny będzie Ci pasek,rolka napinacza i zalecam wymianę pompy wodnej. Cały komplet kosztuje ok. 650zł. Ja wszystkie zęści kupuje w USA OLKUSZ możesz popatrzeć www.usaolkusz.pl pozdrawiam

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 17 mar 2010 09:35 pm


jakie części wchodzą w skład rozrządu przy wymianie?


- pasek rozrządu
- napinacz
- pompa wody


chciał bym posprawdzać gdzie

u mnie

ile części kosztują

pompa 300, pasek 100 napinacz 200

dodatkowo można wymienić pasek wielo-rowkowy i rolki bo i tak będzie ściągany
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Plastek40
Posty: 12
Rejestracja: 20 lip 2009 01:30 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Plastek40 » 17 mar 2010 10:24 pm

dzięki wam wielki, o to mi chodziło :)

bogunow
Posty: 37
Rejestracja: 01 paź 2009 07:31 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: bogunow » 27 kwie 2010 09:06 pm

Mnie również czeka wymiana paska, ponieważ mam wszystkie elementy potrzebne do wymiany interesuje mnie tylko robocizna. Z ciekawości podzwoniłem dzisiaj po warsztatach samochodowych w swojej okolicy. Większość mechaników gdy tylko powiedziałem o jakie auto chodzi od razu stwierdzają że nie robią takich (amerykańskich), nie mają żadnych danych, nie orientują się itp - koniec rozmowy. Zadzwoniłem do serwisu Chryslera ... wymiana paska + pompa wody = 900zł (robocizna). Inny warsztat który zajmuje się samochodami amerykańskimi chce 650 zł. Czy to normalne ceny za taką usługę ? W samochodach europejskich ceny są chyba z 50% niższe.
pozdrawiam
Bogunow

Luk.
Posty: 60
Rejestracja: 29 mar 2009 09:11 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Luk. » 27 kwie 2010 09:47 pm

Ja wymieniałem u siebie w mieście i płaciłem 350 zł za robocizne.
Luk.

djmartinez
Posty: 148
Rejestracja: 31 gru 2008 06:33 pm
Lokalizacja: Radzymin
Samochód: Pacifica 4.0 2008 LIMITED

CENA

Post autor: djmartinez » 28 kwie 2010 10:35 pm

Witam jak na wymiane 900 zł. to od diabła!!! Nie jest to specjalnie skomplikowane, oczywiście jak ktoś ma troche pojęcia o silnikach. Miejsca pod maską jest sporo, silnik prostej konstrukcji. Jeszcze w swojej nie wymieniałem ale robiłem bardziej skomplikowane silniki więc myślę że i tu nie będzie problemu. Zawsze zostanie parę złotych w kieszeni.

mesiek140
Posty: 201
Rejestracja: 09 gru 2008 05:52 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: S-550

Post autor: mesiek140 » 29 kwie 2010 07:09 am

Ja w swojej wymieniam rozrząd we wtorek, mechanik chce 200zł robocizny.Oczywiście nie robię tego w Warszawie tylko 50km od.

red bull
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 2009 08:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: red bull » 06 maja 2010 02:14 pm

A ja pytałem u 3 różnych mechaników. Dwóch z nich robi tylko amerykańce.
ceny jednomyślne : 200zł (robocizna).
Możesz mieć swoje części lub zakupić u nich.
Gdzie?
w Krakowie.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 06 maja 2010 03:00 pm

[quote="red bull"]A ja pytałem u 3 różnych mechaników. Dwóch z nich robi tylko amerykańce.
ceny jednomyślne : 200zł (robocizna).
Możesz mieć swoje części lub zakupić u nich.
Gdzie?
w Krakowie.[/quote]

:O 200 zł a dają fakturę i rabat dla forumowiczów ??? pewnie z 10 % od dziś przestaję naprawiać swoje auto szkoda rąk sobie brudzić ;)

mesiek140
Posty: 201
Rejestracja: 09 gru 2008 05:52 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: S-550

Post autor: mesiek140 » 06 maja 2010 04:31 pm

Jestem właśnie po wymianie rozrządu(170 000km).Koszt robocizny - 250zł, a po obejrzeniu "starego paska"nie dziwię się ,że Chrysler w autach z 2004r nie przewiduje jego wymiany.Pasek wyglądał jak nowy.

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kisiu » 08 maja 2010 02:06 am

Sory za to co piszę ale jestem w szoku czytając ,że ktoś zrobił rozrząd za 2 stówki a w jeszcze większym ,że Chrysler nie przewiduje wymiany paska rozrządu. :O
pozdrawiam - kisiu

mesiek140
Posty: 201
Rejestracja: 09 gru 2008 05:52 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: S-550

Post autor: mesiek140 » 08 maja 2010 06:25 am

Jeżeli nie wierzysz to wejdź na stronę Chryslera i sam sprawdź.W kwesti wymiany rozrządu za takie pieniądze to mogę pomóc.

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kisiu » 08 maja 2010 10:47 am

mesiek140,zaraz po kupnie wymieniłem rozrząd ale dzięki za okazanie pomocy.
pozdrawiam - kisiu

Browar
Posty: 30
Rejestracja: 31 maja 2010 08:15 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Browar » 05 cze 2010 06:56 pm

Hey
Co prawda jeszcze nie mam swojej pacyfki ( blisko coraz bliżej ) ale jestem spokojny po lekturze Waszych doświadczeń że w tym motorku wymiana paska to nic nadzwyczajnego. Z tego co podpatrzyłem to miejsca na paluchy jest sporo i nie trzeba sie nagimnastykować jak w ciasnych Japończykach. Zastanawia mnie fakt zalecanej wymiany przez procucenta po ok.160000km. Myślę że ma tu wpływ stosowanie skrzyń AT co znacznie redukuje szarpanie silnikiem i wydłuża żywotność jego podzespołów. Martwi mnie natomiast fakt że jest to silnik "kolizyjny", choć nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. A może zna ktoś jakiś przypadek zerwania paska ???
Oby zawsze mi się chciało tak jak mi się nie chce.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 05 cze 2010 10:55 pm

Browar pisze:A może zna ktoś jakiś przypadek zerwania paska ???
są gdzieś na forum foty wymielonego paska, po usterce pompy wody
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

MarcinR

Post autor: MarcinR » 04 sie 2010 07:51 am

Witam, przymierzam sie do wymiany rozrządu i mam pytanie czy komplet części z tego linka http://usa.istore.pl/pl,product,1354321 ... ,2006.html czy jest to kompletny rozrząd czy coś trzeba dokupić rolki napinacze sylikony etc. oraz jak z jakością tych zamienników czy lepiej kupić oryginał w ASO?

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 04 sie 2010 08:33 am

brakuje napinacza hydraulicznego
+ - 750 zł pytaj w durus.pl
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

mesiek140
Posty: 201
Rejestracja: 09 gru 2008 05:52 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: S-550

Post autor: mesiek140 » 05 sie 2010 09:50 pm

Daj spokój zpompą wody, a jeśli nie masz na szafie 250tys. to rozrządem nie zawracaj sobie głowy, wiem co mówię bo wymieniałem(przy 170tys. - stanowczo za wcześnie).

Luk.
Posty: 60
Rejestracja: 29 mar 2009 09:11 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Luk. » 08 sie 2010 08:51 pm

pompę wody należy raczej wymienić przy okazji wymiany rozrządu, kosztuje około 300 zł
a juz ktoś opisywał jak poleciała po 140 tys. Wymiana pompy jak poleje to znowu rozbieranie rozrządu - nie opłaca się jej nie wymienić;
Luk.

KRY3
Posty: 46
Rejestracja: 20 lis 2008 10:33 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: KRY3 » 09 sie 2010 11:05 am

potwierdzam, warto wymienić też pompę- wymieniałem rozrząd przy 150tys i pompa już podciekała
Pozdrawiam

Chrysler Pacifica Touring 3,5V6 AWD 2005 +LPG

MarcinR

Post autor: MarcinR » 10 sie 2010 11:14 pm

Taki też mialem zamiar tzn wymienic rozrzad wraz z pompą ale moje pytanie dotycz jakości części które podałem w linku w poprzednim moim poscie czy ktoś z Was wymieniał rozrząd z użyciem tych konkretnych komponentów może lepiej zapłacić dwa razy więcej za oryginalne części? i jeszcze jedno pytanie o przewody elektryczne te które dochodzą do świec czy możecie polecić sprawdzone zestawy?

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 10 sie 2010 11:25 pm

MarcinR pisze:o przewody elektryczne te które dochodzą do świec czy możecie polecić sprawdzone zestawy?
w profilu masz 3,5 a 3,5 nie ma przewodów
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

MarcinR

Post autor: MarcinR » 11 sie 2010 01:11 pm

o kurka a to mnie zaskoczyłeś :O ; kupiłem pacifice dwa tygodnie temu jest troszke zaniedbana i chce ja doprowadzic do porządku dlatego chce powymieniac rózne elementy rozrząd, swiece klocki tył/przód wszystkie oleje i filtry, końcówki drążków itp. dlatego pytam o sprwdzone części zamienne i orginalne których cena jes rozsądna (jeżeli róznica w cenie między oryginałem a zamiennikim jest na poziomie około 20% wybieram oryginał). a z tymi przewodami to mnie zaskoczyłeś (silnik 3,5 skrzynia 4 biegowa rocznik 2005).

Awatar użytkownika
szrek
Posty: 454
Rejestracja: 24 sty 2009 08:03 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 3

Post autor: szrek » 11 sie 2010 03:49 pm

MarcinR pisze:. a z tymi przewodami to mnie zaskoczyłeś (silnik 3,5 skrzynia 4 biegowa rocznik 2005).
na każdej świecy jest cewka

poprostudaro
Posty: 33
Rejestracja: 21 cze 2010 09:50 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: poprostudaro » 09 paź 2010 05:49 pm

Hej. Ja w swojej Pacce wymieniłem rozrząd przy 122000. Wymieniłem pasek, pompę i rolkę napinacza. Z robocizną wyszło 1000 zł. Co do wymiany napinacza to radziłem się znajomych mechaników i stwierdzili że przy następnej wymianie rozrządu (oczywiście jeżeli jest wizualnie ok).

Pozdrawiam Daro :)

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 10 paź 2010 12:34 am

poprostudaro pisze: Co do wymiany napinacza to radziłem się znajomych
A wymieniałeś gdzie ?? znajomy czy dałeś do innego fachowca ?

poprostudaro
Posty: 33
Rejestracja: 21 cze 2010 09:50 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: poprostudaro » 10 paź 2010 11:57 am

do innego fachowca. A co masz na mysli?

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 10 paź 2010 12:07 pm

Nic w sumie to tak spytałem bo piszesz że się radziłeś znajomych a mimo wszystko nie zaufałeś im tylko dałeś do innego.

poprostudaro
Posty: 33
Rejestracja: 21 cze 2010 09:50 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: poprostudaro » 10 paź 2010 12:20 pm

ale ten co wymieniał też twierdził tak jak znajomy. znajomy miał warzstat ale już nie pracuje, a poza tym sam miał Packę. Ale skoro pisze się na forum o wymianie rozrządu po 100 milach to jeszcze teoretycznie mam zapas km.

[ Dodano: Nie Paź 10, 2010 12:21 ]
oczywiście 100000 mil

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 10 paź 2010 12:47 pm

Tak dokładnie 102000 tyś mil

poprostudaro
Posty: 33
Rejestracja: 21 cze 2010 09:50 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: poprostudaro » 10 paź 2010 01:03 pm

no tak. któryś z naszych forumowiczów pisał że wymieniał rozrząd przy 170 000 a inny powyżej 200 i nic więc mam nadzieję że mój napinacz tez tyle pojeździ. Pozdrawiam!!! :)

KRY3
Posty: 46
Rejestracja: 20 lis 2008 10:33 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: KRY3 » 11 paź 2010 12:44 pm

Witam! Ja wymieniałem rozrząd przy 150 tys km i wszystko wyglądało jak nowe :-)) tylko pompa wody już podciekała- tak więc sprawdzajcie Koledzy czy gdzieś coś nie cieknie i nie ubywa płynu.
Pozdrawiam

Chrysler Pacifica Touring 3,5V6 AWD 2005 +LPG

AdAsKo2010
Posty: 22
Rejestracja: 09 paź 2010 09:40 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: AdAsKo2010 » 14 paź 2010 06:57 pm

Witam. Stałem się posiadaczem tego Autka 2 dni temu. Autko ma przejechane 200000 i nie wiem czy miało wymieniany rozrząd. Jest to model 3,5 l AWD rok 2004 przeczytałem wszytko co tu napisaliście ale mechanik za wymianę rozrządu krzyknął więcej niż wy piszecie i to dużo. Mam pytanie odnośnie części są jakieś 2 rodzaje tych rozrządów w tym aucie ile wszystko może kosztować wszystkie części dokładnie?

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 14 paź 2010 09:01 pm

AdAsKo2010 pisze:2 rodzaje tych rozrządów w tym aucie
Są dwa rodzaje pompy wody a reszta taka sama nawet w 4.0 jest ten sam rozrząd

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 14 paź 2010 10:06 pm

AdAsKo2010, witaj spróbuj prześledzić historię samochodu karfax itp a jeżeli to nie jest możliwe postaraj się o dobrego mechanika (nie naciągacza ) który otworzy pokrywę rozrządu i oceni czy wszystko był zmienione na czas pozdrawiam qstruck
są samochody i była pacifica

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 14 paź 2010 10:16 pm

qstruck pisze:który otworzy pokrywę rozrządu i oceni czy wszystko był zmienione na czas pozdrawiam qstruck
Z tym był bym ostrożny wzrokowo nie da się ocenić czy pasek jest ok czy ma swój wiek pozory czasem mylą.To nie łańcuch co zaczyna dzwonić i dawać o sobie znaki.Tak czy inaczej ja osobiście takiej oceny bym nie dał w swym życiu już widziałem nie jeden rozrząd co miał być dobry a finalnie sie okazało że nie przeżył

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 15 paź 2010 12:52 pm

tedi, Ty pracujesz w branży i ja też,więc wiesz o czym piszę,ale dzięki Tobie nie wprowadzimy kolegów w bląd.Piszę iż przy dużym doświadczeniu MECHANIKA można określić stan pompy wody,czy rolki lub calego napinacza bo jeżeli auto ma 200000 tys km
i przyjechalo z USA to to rozrząd powinien być wymieniony po162 tys mil i w karfax powinno być odnotowane pozdrawiam qstruck
są samochody i była pacifica

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 17 paź 2010 10:53 pm

qstruck pisze:tedi, Ty pracujesz w branży i ja też,więc wiesz o czym piszę,ale dzięki Tobie nie wprowadzimy kolegów w bląd.Piszę iż przy dużym doświadczeniu MECHANIKA można określić stan pompy wody,czy rolki lub calego napinacza bo jeżeli auto ma 200000 tys km
i przyjechalo z USA to to rozrząd powinien być wymieniony po162 tys mil i w karfax powinno być odnotowane pozdrawiam qstruck
Ok tylko moja wypowiedź tyczyła się czego innego mianowicie chodziło o to że samo otwarcie pokrywy i wzrokowa ocena jest nie możliwa Można to spokojnie obejrzeć po demontażu.Tylko sorry ale co z takim faktem trzeba by skasować za to tyle co za wymianę nie sądzę by to uradowało użytkownika a ja w swojej pracy na takie ryzykowne diagnozy się wcale nie palę Tak że kolego z branży :) qstruck chyba wiesz co mam na myśli trzeba się szanować w naszej pracy zarabiamy za wiedzę i doświadczenie a nie za teoretyczną wiedzę bo tej jest pełno tu mamy sobie podpowiadać i ewentualnie sugerować bądź naprowadzać na dobra drogę co ja też pisząc mojego poprzedniego posta czyniłem.
Ale szacun za zajęcie głosu i myślę że oprzemy to o szkło na następnym Ogólnopolskim :)

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 18 paź 2010 05:41 pm

Trzeba przyznać tedi, ma rację
są samochody i była pacifica

ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik 3,5”