Pacifica ciągle powracające błędy pomocy

AdamMmadA

Pacifica ciągle powracające błędy pomocy

Post autor: AdamMmadA » 06 cze 2014 07:56 am

Witam jak w temacie po skasowaniu powracają po paru km następujące błędy, packa 2004 rok 3,5 PB LPG, co ją boli?
Załączniki
BLEDY1.jpg
BLEDY2.jpg
BLEDY3.jpg
BŁAD.jpg

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 06 cze 2014 08:45 am

AdamMmadA,

W związku z pytaniem jak w temacie mam pytanie:
czy tylko skasowałeś błędy wyświetlone na ekranie czy też coś próbowałeś działać z autem technicznie?
Mam na myśli odkręcenie czegoś, sprawdzenie, poprawienie jakiejś wiązki czy kostki itd itp.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

AdamMmadA

Post autor: AdamMmadA » 06 cze 2014 11:00 am

A wiec, wymieniłem kompletny rozrząd, filtry, świece, wtryski gazowe.

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 06 cze 2014 11:46 am

maur pisze:skasowałeś błędy wyświetlone na ekranie czy też coś próbowałeś działać
pytanie dotyczyło moim zdaniem czy przed skasowaniem błędów próbowałeś coś naprawiać w kierunku na jakie one wskazują. Jeżeli nie to jest oczywiste że będą nadal się pojawiać
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 06 cze 2014 11:47 am

P0171 - zbyt uboga mieszanka
P0440 - błąd z ukłądu EVAP
P0456 - Też EVAP - nieszczelność układu
P2096 - kłopot z sondą za katalizatorem (choć stawiam na efekt dodatkowy wynikający z P0171).

Tak więc przypuszczam, że przeprowadzone prace zakończyły się albo nie podłączeniem albo nieszczelnym podłączeniem rurki EVAP do kolektora, a po wymianie wtrysków nie przeprowadzono rzetelnej kalibracji instalacji. Niewykluczone też że nie było resetu ECU co z kolei miało wpływ na aktualna kalibrację LPG.

Samo usunięcie błędu bez usunięcia przyczyny nie załatwia sprawy. Masz kod błędu szukaj przyczyny i ją usuń i dopiero wtedy kasuj błąd.

Recepta najbardziej prawdopodobna - podłącz nie podłączony wężyk EVAP, zrób reset ECU, pojeździj na Pb żeby się zbudowały mapy benzynowe i dopiero wówczas zrób kalibrację LPG warsztatowo i na drodze. Obstawiam że problemy znikną.

Dlaczego stawiam na wężyk EVAP? Bo robiąc rozrząd (z prawej strony auta) trochę trzeba było porozłączać, zdjąć to i owo i pewnie ktoś o czymś zapomniał, czegoś nie zauważył i czegoś nie podłączył. A przewody EVAP są właśnie w tym rejonie
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

boczek140
Posty: 231
Rejestracja: 03 paź 2010 02:15 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: boczek140 » 08 cze 2014 08:37 pm

Nie pamiętam jaki błąd mi wyskakiwał ale też był związany z recyrkulacją spalin czy z evape,. A czy kolega nie wymieniał ostatnio opon przed wyskoczeniem takiego błędu. U mnie okazało się że przy wymianie opon mechanik jak podnosił packę zagiął czy ścisną jedną z rurek która idzie pod autem od recyrkulacji spalin, po wymianie kawałka rurki problem minął.

ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik 3,5”