Silniczek od kolektora ssącego - pomoc w znalezieniu

Devilfish
Posty: 19
Rejestracja: 18 sty 2017 11:24 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Silniczek od kolektora ssącego - pomoc w znalezieniu

Post autor: Devilfish » 13 mar 2017 12:47 pm

Witajcie
Zwracam się do was z prośbą o pomoc w znalezieniu części do mojej perełki mam ją od niedawna i jeszcze się jej uczę u doktora wyszło że nie działa jakiś silniczek od kolektora ssącego i nie mam pojęcia gdzie go szukać. Dodam że silnik 3,5l
Dodaje zdjęcie jak by ktoś był na tyle uprzejmy i pomógł byłbym naprawdę wdzięczny.

Pozdrawiam.
Załączniki
zaznaczony silniczek
zaznaczony silniczek
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez Devilfish, łącznie zmieniany 2 razy.

bywalec
Posty: 184
Rejestracja: 01 paź 2012 02:18 pm
Lokalizacja: Lublin
Samochód: była: 2005/Pacifica 3.5 Touring AWD/LPG BRC

Post autor: bywalec » 13 mar 2017 12:56 pm

Poz. 28
Obrazek

Można kupić w ASO, na allegro.

Ten silniczek otwiera klapy w kolektorze przy 5000 obr/min. Poniżej tych obrotów nie ma znaczenia, czy działa, czy nie.

Devilfish
Posty: 19
Rejestracja: 18 sty 2017 11:24 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Devilfish » 13 mar 2017 01:08 pm

tak tylko ponoć przez niego wywala mi błąd p0420 i sam nie wiem co robić ehhhh

bywalec
Posty: 184
Rejestracja: 01 paź 2012 02:18 pm
Lokalizacja: Lublin
Samochód: była: 2005/Pacifica 3.5 Touring AWD/LPG BRC

Post autor: bywalec » 13 mar 2017 01:09 pm

Moim zdaniem to sonda lub katalizator do wymiany. Przy jakich obrotach pokazuje się błąd?

Devilfish
Posty: 19
Rejestracja: 18 sty 2017 11:24 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Devilfish » 13 mar 2017 01:14 pm

Po zdjęciu klemy i wykasowaniu po przejechaniu około 20 30 km rozlega się wq... gong i lampka silnika.

bywalec
Posty: 184
Rejestracja: 01 paź 2012 02:18 pm
Lokalizacja: Lublin
Samochód: była: 2005/Pacifica 3.5 Touring AWD/LPG BRC

Post autor: bywalec » 13 mar 2017 01:18 pm

Stawiam na katalizator. Komputer testuje katalizator podając bogatszą mieszankę i sprawdzając odczyty sond, przy spełnieniu wszystkich warunków: rozgrzany silnik, dodatnia temperatura otoczenia i obroty z tego co pamiętam w przedziale 1600-2200.

Przy takich okolicznościach pojawia się błąd?

Devilfish
Posty: 19
Rejestracja: 18 sty 2017 11:24 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Devilfish » 13 mar 2017 01:24 pm

yhy dokładnie
I co w takiej sytuacji zrobić wypruć kata ??
bo zakup nowego to chyba spora kwota

bywalec
Posty: 184
Rejestracja: 01 paź 2012 02:18 pm
Lokalizacja: Lublin
Samochód: była: 2005/Pacifica 3.5 Touring AWD/LPG BRC

Post autor: bywalec » 13 mar 2017 01:31 pm

Wyprucie nic nie zmieni, bo sonda jest na katalizatorze.

Może to poczytaj: http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=1272

Devilfish
Posty: 19
Rejestracja: 18 sty 2017 11:24 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Devilfish » 13 mar 2017 01:48 pm

Gdzie to koło nas szukać jakiegoś dobrego warsztatu aby to sprawdzili bo widzę że jesteś z moich okolic.

bywalec
Posty: 184
Rejestracja: 01 paź 2012 02:18 pm
Lokalizacja: Lublin
Samochód: była: 2005/Pacifica 3.5 Touring AWD/LPG BRC

Post autor: bywalec » 13 mar 2017 01:52 pm

Ja z poważniejszymi tematami jeżdżę do http://autotechnika.lublin.pl/ lub Marcin Chyła https://panoramafirm.pl/lubelskie,lubel ... f_pad.html

Możesz też podjechać do firm zajmujących się tłumikami i pewnie też ogarną temat, np. Niedziałek na ul. Warszawskiej w Lublinie.

Devilfish
Posty: 19
Rejestracja: 18 sty 2017 11:24 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Devilfish » 13 mar 2017 02:18 pm

Dzięki śliczne za podpowiedz skontaktuje się z nimi

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 13 mar 2017 11:04 pm

Devilfish pisze:nie mam pojęcia gdzie go szukać. Dodam że silnik 3,5l
http://allegro.pl/pacifica-3-5-v6-zawor ... ml#thumb/1
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Devilfish
Posty: 19
Rejestracja: 18 sty 2017 11:24 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Devilfish » 16 mar 2017 09:07 pm

Kupiłem kata i kompletny układ wydechowy czekam na części i zacznie się wymiana napisze czy pomogło

bywalec
Posty: 184
Rejestracja: 01 paź 2012 02:18 pm
Lokalizacja: Lublin
Samochód: była: 2005/Pacifica 3.5 Touring AWD/LPG BRC

Post autor: bywalec » 17 mar 2017 07:39 am

Katalizator nowy, czy używany?

Devilfish
Posty: 19
Rejestracja: 18 sty 2017 11:24 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Devilfish » 17 mar 2017 12:36 pm

Nowy

Devilfish
Posty: 19
Rejestracja: 18 sty 2017 11:24 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Devilfish » 25 mar 2017 05:47 pm

Wszystko pozakładane działa pięknie :-) i w końcu nie mam żadnego błędu Jupiiiiii jeszcze tylko naprawić wiatrak od ogrzewania i IGŁA :-)

Marcin.W
Posty: 16
Rejestracja: 15 gru 2016 10:44 am
Lokalizacja: Brodniczka
Samochód: PACYFA
Postawił flaszek: 1

Post autor: Marcin.W » 30 mar 2017 03:42 am

A tak przy okazji to są w silniku 3,5 dwa takie "silniczki".
Nie są to silniczki a elektromagnesy.
Z czasem zacierają się bo odkleja się od wirnika oryginalny chrom.
U siebie rozebrałem oba, wydmuchałem, nasmarowałem i działają pięknie.
Bez obaw można je otworzyć i złożyć z powrotem - tylko trzeba zwrócić uwagę na ułożenie sprężynki pod dźwigienką na osi.

Może komuś to pomoże - po co kupować jak można prosto naprawić :-)

Devilfish
Posty: 19
Rejestracja: 18 sty 2017 11:24 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Devilfish » 30 mar 2017 08:33 am

u mnie to chyba szczotki na wiatraku bo dzisiaj rano włączyłem i działał tylko strasznie warczał wyłączyłem włączyłem i znowu nie działał pewnie szcztki załapały na chwilke

Marcin.W
Posty: 16
Rejestracja: 15 gru 2016 10:44 am
Lokalizacja: Brodniczka
Samochód: PACYFA
Postawił flaszek: 1

Post autor: Marcin.W » 30 mar 2017 11:41 am

Ja pisałem o elektromagnesach na kolektorze dolotowym.
Co do silników od wiatraków to już temat przerabiałem w voyagerze.
Jeden silnik się spalił, a drugi wygrzał tak, że musiałem kupić nowe.
Nie szło uratować :-(

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 30 mar 2017 01:38 pm

Devilfish, Marcin.W,
Tutaj o kolektorze ssącym
Silniki wentylatorów to inna bajka i inne miejsce na forum
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
głodźillaryki
Posty: 1072
Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
Lokalizacja: Ryki
Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 18

Re: Silniczek od kolektora ssącego - pomoc w znalezieniu

Post autor: głodźillaryki » 08 gru 2017 06:06 am

Co by nie zakładać nowego tematu....
"Silniczek " sterujący klapami powinien być normalnie w takiej pozycji jak na zdjęciu????
Mam wrażenie,że u mnie nie działa.... Mogę go przestawić w drugą i tak zostaje.... Choć po podaniu prądu działa....
Załączniki
20171207_121421-1024x1365.jpg
Usilnie staram się pisać poprawnie , i nie robić błędów ortograficznych ( czasami się to udaje...)

ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik 3,5”