Gaśnie na zimnym podczas parkowania
Gaśnie na zimnym podczas parkowania
Hej. Mam następujący problem. Jak silnik jest zimny to po zapaleniu podczas manewrowania na parkingu auto potrafi zgasnąć parę razy podczas zatrzymywania. Tak jakby skrzynia biegów nie wyrzucała "na luz" podczas zatrzymywania. Ruszam delikatnie do tyłu żeby wycofać z miejsca parkingowego bez użycia gazu i jak naciskam hamulec auto gaśnie. Czuję wtedy tak jakby silnik dalej chciał napędzać auto kiedy naciskam na hamulec i muszę hamulec nacisnąć mocniej żeby auto zatrzymać i wtedy auto staje ale jest szarpnięcie i gaśnie. Czy to wina silnika czy skrzyni biegów? Jak już trochę autem pojeżdżę i silnik jest ciepły nie występują takie objawy.
Pierwsze co powinieneś zrobić to sprawdzenie błędów. Kolejna sprawa odkręć przepustnice i ją wyczyść w rozpuszczalniku odkręć silniczek krokowy tam też dobrze wyczyść kanał i grzybek krokowego zakręć do auta i zobaczysz co się będzie działo. Może być jeszcze kończący się czujnik położenia przepustnicy. W pierwszej kolejności wyczyść przepustnice.
Pacyfica piękne auto!
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Masz silnik 4.0, tam nie ma krokowca, jest elektroniczna przepustnica, która reguluje wolne obroty. Oczywiście możesz ją wymontować i przeczyścić, ale zasadnicze pytanie czy świeci się kontrolka check? Jeśli tak to jakie błędy masz? To że silnik Ci gaśnie na zimnym, to ewidentnie kwestia utrzymania wolnych obrotów, nic złego ze skrzynią.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
OK, podłączyć się pod skaner i sprawdzić korekty krótko i długo terminowe na wolnych i wyższych obrotach, czy czasem nie masz zaciągania lewego powietrza.
Oczywiście nie dzieje się to na LPG? Bo są magicy co potrafią zmusić centralkę LPG do przełączenia na LPG na zimnym silniku.
Oczywiście nie dzieje się to na LPG? Bo są magicy co potrafią zmusić centralkę LPG do przełączenia na LPG na zimnym silniku.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
Mam instalację BRC nie grzebaną. Dzieje się tak na zimnym silniku więc auto0matycznie pracuje on jeszcze na benzynie. Dodam jeszcze że nie dzieje się tak za każdym razem. Dziś żonie zgasło pięć razy jak chciała pojechać na zakupy. A ja ostatnio jeździłem parę razy i nic się nie działo, chociaż auto stało całą noc, a temperatury są na polu cały czas takie same czyli koło zera.
-
- Posty: 412
- Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
- Lokalizacja: Czchów
- Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 2
W lagunie miałem tak że też potrafiła zgasnąć. Problemem były świece ( i cewki). Ale wydaje mi się że powinny się jakieś błędy pokazać w takim przypadku. Co do sprawdzenia położenia przepustnicy wystarczy jakiś moduł z allegro (ja mam yanosik connect) i program na komórkę
Torque.
Torque.
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 sie 2014 05:26 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Dolewasz tylko jeżeli jest za niski poziom. Zgodnie z tabelą niżej. Zrób sobie miarkę z pancerza od linki rowerowej. Ja dokręciłem do niej na końcu czujkę termometru takiego za 8 zł z alledrogo.
___________________________________________________________________________________
Jeżeli nie czujesz się na siłach. To ostrożnie.
Rozgrzej auto, dobrze rozgrzej (przejedź 20-30 km). Wtedy skrzynia powinna mieć te 70-80 stopni. Wtedy na miarce powinno być 36-40 mm. Jeżeli będzie dużo mniej to masz ewidentną diagnozę. U mnie było 5mm! Jeżeli różnica będzie mała 5-10-15mm to ostrożnie bo błąd takiego pomiaru może być znaczny.
Pomiar:
silnik pracuje cały czas podczas pomiaru!
1. skrzynia gorąca
2. wachlujesz wajchą biegów P-D-R-P P-D-R-P
3 ustawiasz P
4 wkładasz miarkę w otwór do pomiaru (do odporu)
5 wyciągasz i mierzysz ile zaznaczyło się oleju na miarce
___________________________________________________________________________________
Jeżeli nie czujesz się na siłach. To ostrożnie.
Rozgrzej auto, dobrze rozgrzej (przejedź 20-30 km). Wtedy skrzynia powinna mieć te 70-80 stopni. Wtedy na miarce powinno być 36-40 mm. Jeżeli będzie dużo mniej to masz ewidentną diagnozę. U mnie było 5mm! Jeżeli różnica będzie mała 5-10-15mm to ostrożnie bo błąd takiego pomiaru może być znaczny.
Pomiar:
silnik pracuje cały czas podczas pomiaru!
1. skrzynia gorąca
2. wachlujesz wajchą biegów P-D-R-P P-D-R-P
3 ustawiasz P
4 wkładasz miarkę w otwór do pomiaru (do odporu)
5 wyciągasz i mierzysz ile zaznaczyło się oleju na miarce
Ostatnio zmieniony 31 gru 2016 03:00 pm przez karzina, łącznie zmieniany 1 raz.
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Jaki problem?! Wyciągasz bagnet silnikowy, wycierasz go i wkładasz w tubę pomiarową aż poczujesz opór, wyciągasz bagnet i mierzysz miarką wskazanie. Jeśli mieści się w zakresie z powyższej tabeli to nic nie dolewasz, jak trzeba dolać, to dolewasz tą samą tubą którą dokonywałeś pomiaru, oczywiście musisz nałożyć lejek. Czynności pomiarowe dokonujesz na rozgrzanej skrzyni i pracującym silniku. Ja osobiście wątpie żeby to skrzynia powodowała gaśnięcie silnika, ale bez skanera który odczyta położenie pedału gazu, położenie przepustnicy, korekt paliwowych to będzie ciężko tak z fusów zdiagnozować co się dzieje.Makabra pisze: Z tego co patrzyłem to sprawdzanie poziomu to ciężki temat, a jak jest z dolewką?
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
Tubę masz pomiędzy silnikiem a akumulatorem. Zatkana plastikowym korkiem przy wyciąganiu chyba trzeba przekręcić go w lewo jak pamiętam. Dobrze podpowiada lutek34 pomiar zrób miarką od oleju. A poziom zmierzysz metrówką na miarce olejowej. Na teraz ci wystarczy. Ale jak oleju będzie za mało to lepiej zleć uzupełnienie dla kogoś kto się zna. Bo widzę że nie jesteś biegły w majsterkowaniu. A ASB to wymagający element.
Zobacz czy skrzynia jest sucha i nie cieknie?
U mnie ciekła przy misce pod którą jest filtr.
Zobacz czy skrzynia jest sucha i nie cieknie?
U mnie ciekła przy misce pod którą jest filtr.
Ja autko kupiłem w takim stanie. Naprawiłem to w pierwszych 2 tygodniach bo nie dało się jeździć. Więc u mnie na podjeździe też nie zdążyło nakapać. A i poziom był taki że i nie było co kapać. Ale objawy były identyczne. U mnie też najczęściej gasł przy wbijaniu R. Z D było jakby trochę lepiej ale też gasł od czasu do czasu. Dochodziło do tego że nawet bez trzymania hamulca potrafiło zdusić motor.
Dziś u mnie było tak że jak chciałem zaparkować to wbiłem wsteczny i kreciłem kierownicą. Jak już skręciłem to puściłem hamulec żeby ruszyło i wtedy szaprnęło i zgasło. Póki hamulec trzymałem na wstecznym to normalnie pracowało, ale czuć było że auto się chce rwać do tyłu od momentu wbicia R.
Czasami znowu mam taką sytuację że na zimno po nocy chce ruszyć. Na płaskim wrzucam D i puszczam hamulec, a auto nie rusza ani trochę, dopiero jak dodam gazu to wtedy zaczyna się zbierać.
Czasami znowu mam taką sytuację że na zimno po nocy chce ruszyć. Na płaskim wrzucam D i puszczam hamulec, a auto nie rusza ani trochę, dopiero jak dodam gazu to wtedy zaczyna się zbierać.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Ja tam się nie znam, ale zaczynałbym raczej od rzeczy najprostszych.
Sprawdzić poziom oleju nie zaszkodzi co jakiś czas - a jak ktoś ma nawyk raz na tydzień lub raz na miesiąc to tylko powiem brawo.
Z innych banałów to bym sobie strzelił reset ECU i zobaczył co przyniesie. Jak pozytyw to bingo. Jak neutral to potrzebny szpieg z krainy deszczowców. Jak negatyw... - Jaki negatyw??? W tej zabawie nie ma miejsca na negatyw.
Sprawdzić poziom oleju nie zaszkodzi co jakiś czas - a jak ktoś ma nawyk raz na tydzień lub raz na miesiąc to tylko powiem brawo.
Z innych banałów to bym sobie strzelił reset ECU i zobaczył co przyniesie. Jak pozytyw to bingo. Jak neutral to potrzebny szpieg z krainy deszczowców. Jak negatyw... - Jaki negatyw??? W tej zabawie nie ma miejsca na negatyw.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Ok, zacznę od postów powyżej. Byłem jakieś 2 miesiące temu na serwisie LPG w firmie w której był montowany, czyli Czakram w Tarnowie. Nie znam się na mapach więc ciężko mi coś powiedzieć, czy zrobili dobrze, czy zrobili źle. Chyba trzeba się zacząć i w tym doktoryzować Jedyne co, to wydaje mi się że gdyby mieszanka była uboga, to by go muliło zanim zgaśnie, a on się rwie jak dziki jak go na wstecznym trzymam z wciśniętym hamulcem.
Dziś kupiłem yanosik connect, błędów nie ma żadnych. reset ECU to odpięcie akumulatora na jakiś czas?
Sprawdziłem poziom oleju w skrzyni bagnetem od oleju w silniku. Co prawda tylko na zimnym wyłączonym. Ale to taki test na szybko, żeby się obeznać z samą możliwością sprawdzania. Teraz jak już wiem że się da, i wiem jak, to już będę sprawdzał okresowo. Wyniki są chyba bardzo złe. W innym temacie kolega pach też sprawdzał u Siebie na zimnym niepracującym (niezgodnie ze sztuką) i u niego jest prawie dwa razy więcej oleju na bagnecie.
Dziś zrobię jeszcze test na rozgrzanym pracującym i zdjęcie z centymetrem.
Mój pomiar na zimno:
Zdjęcie kolegi pach:
Temat z którego wziąłem zdjęcie:
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Teraz jeszcze pozostaje kwestia pomiaru temperatury oleju w skrzyni. Ktoś napisał że można zmierzyć to pirometrem. Czy to jest dobry pomysł?
Czy taki wystarczy?
http://allegro.pl/liqoo-pirometr-cyfrow ... 02909.html
Może lepiej kupić zwykły termometr na kablu i wetknąć w otwór serwisowy skrzyni?
Dziś kupiłem yanosik connect, błędów nie ma żadnych. reset ECU to odpięcie akumulatora na jakiś czas?
Sprawdziłem poziom oleju w skrzyni bagnetem od oleju w silniku. Co prawda tylko na zimnym wyłączonym. Ale to taki test na szybko, żeby się obeznać z samą możliwością sprawdzania. Teraz jak już wiem że się da, i wiem jak, to już będę sprawdzał okresowo. Wyniki są chyba bardzo złe. W innym temacie kolega pach też sprawdzał u Siebie na zimnym niepracującym (niezgodnie ze sztuką) i u niego jest prawie dwa razy więcej oleju na bagnecie.
Dziś zrobię jeszcze test na rozgrzanym pracującym i zdjęcie z centymetrem.
Mój pomiar na zimno:
Zdjęcie kolegi pach:
Temat z którego wziąłem zdjęcie:
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Teraz jeszcze pozostaje kwestia pomiaru temperatury oleju w skrzyni. Ktoś napisał że można zmierzyć to pirometrem. Czy to jest dobry pomysł?
Czy taki wystarczy?
http://allegro.pl/liqoo-pirometr-cyfrow ... 02909.html
Może lepiej kupić zwykły termometr na kablu i wetknąć w otwór serwisowy skrzyni?
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Jesteś Krzyśku pewien że chodzi o skrzynię w pozycji N?verbea pisze:ze skrzynią w pozycji N
Na mój gust skrzynia jest w pozycji horyzontalnej i nie należy tego zmieniać (zresztą nie bardzo się da - szczególnie przy konieczności zachowania "jezdności" auta)..
N to według mnie nie skrzynia a dźwignia
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Hej a sprawdzales na bagnecie ipe tego ubytku Miałeś? Skąd wyszło że trzeba było akurat 1,5 litra dolać.karzina pisze:Cześć. Moja Packa jak ją kupiłem robiła identycznie, dosłownie. I to charakterystyczne szarpnięcie jak bym sam pisał twój post. Na ciepłym silniku problem znikał.
U mnie brakowało w skrzyni prawie 1,5 litra oleju. Zrobiłem dolewkę i jak ręką odjął. Stawiam na to właśnie.
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
chodzi o sprawdzenie na pracującym silniku, a nie koniecznie rozgrzanymMakabra pisze:szkoda mi jeździć bez celu zebybauto zagrzać i sprawdzać
poziom dla zimnego masz na wykresie kilka postów powyżej
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
No to jest problem. Na odpalonym i zagrzanym tak, że jechałem pół godziny przez miasto, z czego polowe stałem w korku, to na miarce praktycznie w ogóle oleju nie ma. Ledwo na końcówce bagneta coś się można dopatrzeć, możliwe że bagnet zbiera olej ze ścianki jak go wkładam i wyciągam.
Na odpalonym było przed polem wykratkowanym, i tak bardzo niewyraźnie, że nawet nie robiłem zdjęcia. To jest na zgaszonym jak odstało jakieś 10 minut.
Na odpalonym było przed polem wykratkowanym, i tak bardzo niewyraźnie, że nawet nie robiłem zdjęcia. To jest na zgaszonym jak odstało jakieś 10 minut.
Ostatnio zmieniony 02 sty 2017 04:42 pm przez Makabra, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam. Pomiar na zgaszonym nic ci nie da. Dopiero jak silnik pracuje, pompa wypełnia olejem obieg i konwerter a wtedy w misce poziom ostro spada.
Myślę że właśnie zdiagnozowałeś problem swojej Packi. U mnie poziom był nawet trochę wyższy niż u ciebie. Na rozgrzanym było około 5mm na miarce (podczas pracy!). Te 1,5 l wyszło mi doświadczalnie. Na gorącym silniku pracował a ja mierzyłem i powoli dolewałem aż osiągnęło poziom i tyle właśnie mi wlazło. Tak myślę że też zmieścisz około 1 do 1,5 l.
Ja do pancerzyka z linki od roweru na końcu dokręciłem czujkę termometru za 8 zł (taki z czujką na kabelku) i jak mierzę poziom to jednocześnie mam pomiar temperatury. Działa super i bardzo wygodnie. No i dokładność wysoka bo mały błąd pomiaru temperatury.
Myślę że właśnie zdiagnozowałeś problem swojej Packi. U mnie poziom był nawet trochę wyższy niż u ciebie. Na rozgrzanym było około 5mm na miarce (podczas pracy!). Te 1,5 l wyszło mi doświadczalnie. Na gorącym silniku pracował a ja mierzyłem i powoli dolewałem aż osiągnęło poziom i tyle właśnie mi wlazło. Tak myślę że też zmieścisz około 1 do 1,5 l.
Ja do pancerzyka z linki od roweru na końcu dokręciłem czujkę termometru za 8 zł (taki z czujką na kabelku) i jak mierzę poziom to jednocześnie mam pomiar temperatury. Działa super i bardzo wygodnie. No i dokładność wysoka bo mały błąd pomiaru temperatury.
Tak patrzę na tę tabelkę i by wychodziło że na pracującym silniku to mało tego oleju powinno być na bagnecie. Nie wiem jaką miał temperaturę jak sprawdzałem, więc ciężko mi się odnieść do tego wykresu. Masz na tym pancerzu naniesioną jakąś skalę? Zrobiłbyś zdjęcie jak przymocowałeś ten czujnik temperatury do pancerza
M. pisze:Na mój gust skrzynia jest w pozycji horyzontalnej i nie należy tego zmieniać (zresztą nie bardzo się da - szczególnie przy konieczności zachowania "jezdności" auta)..
N to według mnie nie skrzynia a dźwignia
Mariusz w dobrej formie. A jak skrzynia nie będzie sterowana dźwignią to co zrobić?
A N to oznacza północ a nie dźwignie:)
Zrobiłem jeszcze test z termometrem pokojowym. Chociaż mam wątpliwości co do wskazań temperatury, bo jak skończyłem to się bateria wyładowała... Ile może mieć ten olej temperatury, jak na polu jest 0 stopni, a auto stało już z 3 godziny? Odpaliłem i pochodziło 5 minut na N i temperatura doszła do 27stopni, a na miarce ledwo co oleju.
Jedyne czego jestem pewny, to mój pomiar na zimnym wyłączonym wykazał dużo mniej niż u kolegi pach.
Jedyne czego jestem pewny, to mój pomiar na zimnym wyłączonym wykazał dużo mniej niż u kolegi pach.
Oto moja miarka. Obudowa linki jest pusta w środku i wystarczająco sztywna. Środkiem puściłem kabelek. A sam czujnik i wyście przewodu zamocowałem rurką termokurczliwą.
Bez dokładnego pomiaru temperatury oleju ciężko ci będzie sprawdzić jego poziom. Zmiana temperatury powoduje dosyć znaczną zmianę w poziomie.
Bez dokładnego pomiaru temperatury oleju ciężko ci będzie sprawdzić jego poziom. Zmiana temperatury powoduje dosyć znaczną zmianę w poziomie.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Mieszanie pomiarów na zimnym i ciepłym prowadzi w pole. Skup się na tym co pokazuje wykres i w jakich warunkach tak być powinno.Makabra pisze:Jedyne czego jestem pewny, to mój pomiar na zimnym wyłączonym wykazał dużo mniej niż u kolegi pach.
Jak nie wiesz i masz obawy jak ustalić ile dolać to proponuję kierunek warsztat (byle kumaty w te klocki) i zrobią za Ciebie.
Jak nie masz obaw i chcesz sam to kup sobie 2 bańki po litrze, wlej jedną (za dużo na bank nie będzie) i sprawdź po bożemu po dolaniu. Wtedy będziesz wiedział ile z drugiej bańki dolać. pamiętaj, że nie musisz z dokładnością do milimetra na miarce - byle w ramach tolerancji.
Za czasów słusznie minionych w trakcie spełniania zaszczytnego obowiązku w stosunku do Ojczyzny, chłopcy w jednostce mawiali: "Masz łeb i ch... to kombinuj".
Życzę sukcesów.
Myślisz Krzysiu, że auto trzeba ustawić mordą na północ? Czy wręcz przeciwnie?verbea pisze:A N to oznacza północ a nie dźwignie
Piszesz "dźwignie"... Nie piszesz wszak kto i co będzie dźwigać. Doprecyzuj pls.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
no tym to już mnie dobiłeśM. pisze:Piszesz "dźwignie"... Nie piszesz wszak kto i co będzie dźwigać. Doprecyzuj pls.
prawie poplułem monitor
flaszeczka amola (chyba że wolisz a-mole)
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
No zamówiłem już olej, więc nie ma odwrotu W sumie 13 litrów zamówiłem, a co się będę ograniczał do dwóch baniek
karzina elegancko Twój czujnik temperatury wygląda. Jeszcze pytanie techniczniczne, jak go wtykasz do skrzyni która ma te 70stopni, to jak szybko zmienia się wskazanie temperatury na wyświetlaczu?
karzina elegancko Twój czujnik temperatury wygląda. Jeszcze pytanie techniczniczne, jak go wtykasz do skrzyni która ma te 70stopni, to jak szybko zmienia się wskazanie temperatury na wyświetlaczu?
Temperatura zmienia się bardzo szybko kilkanaście sekund wystarczy. Czujnik jest metalowy i odkryty z czoła więc szybko łapie temperaturę. Z koszulką termokurczliwą też nic się nie dzieje. A nawet gdyby zmiękła to i tak czujnik jest szerszy niż otwór w miarce i opiera się o nią więc do środka się nie wciśnie. Mierzę co jakiś czas kontrolnie i działa rewelacyjnie.
Tylko baterie wyciągam z termometru jak leży, bo szybko się wyładowują.
Tylko baterie wyciągam z termometru jak leży, bo szybko się wyładowują.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
verbea,
Off
Moja uwaga dotyczyła jedynie zjedzonego ogonka (miało być jak sądzę "dzwignię" - rzeczownik, napisałeś "dźwignie" - to chyba czasownik?.
I jakkolwiek znam i rozumiem określenie "wybierak" to go raczej nie używam - w tym wątku z pewnością nie użyłem.
Off
Moja uwaga dotyczyła jedynie zjedzonego ogonka (miało być jak sądzę "dzwignię" - rzeczownik, napisałeś "dźwignie" - to chyba czasownik?.
I jakkolwiek znam i rozumiem określenie "wybierak" to go raczej nie używam - w tym wątku z pewnością nie użyłem.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.