to tak, żebyś miał pojęcie o co chodzi
https://www.youtube.com/watch?v=1_op0gb6Me8
Nie wiem jak inni, ale ja nie znam produktów firmy ENG, może tu był powód problemów.wili pisze: ↑27 sty 2018 09:23 amlutet ja napisałem że takie zakładam , co do ENG to mam mieszane uczucia , jak były jakieś problemy z pracą silnika ,a ktoś nie umiał określić jak długo ma świece , to po wymianie na championy problem znikał , raz kolega z 300m przyjechał , z problemami a z nowymi cewkami ENG i jak się okazało to 5 miało przebicia, lutek fajnie napisał o nieznanym symbolu,
i co się okazało problemem? Co cię skłoniło żeby zamieniać świeże świece następnymi? Przecież ewidentnie świece nie były problemem.
Pierwsze świece wymieniłem po zakupie auta (bodaj autolite). Miałem problemy z szarpaniem na LPG i PB (okazał się konwerter skrzyni), wymieniłem na NGK, ponowne szarpanie zmieniłem na Champion i wymieniłem cewki. Po jakimś czasie szarpanie wróciło, zmniejszyłem przerwy i nic. Wróciłem do NGK (okazała się chyba cewka ale wymieniłem z jedną nową świecą). Tonący brzytwy się chwyta. Ważne że auto zostało ogarnięte (przy okazji poprawa całego zasilania LPG)
taka jest róznica że producent dedykuje je do róznych silników.