pilnie potrzebuje pomocy i informacji??
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Pacifica
pilnie potrzebuje pomocy i informacji??
1) elementy uszczelniacza otworow swiec zaplonowych czy w pacifice takie cos istnieje??
2) uszczelki pokrywy glowicy lewej i prawej gdzie ja moge to dostac ??
3) zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przod prawy srednica tloczka 48mm gdzie mozna kupic ?
4) potrzebuje simerblock belki tylniej lewej gdzie to moge dostac i jaki jest potrzebny?
pozdrawiam, Daniel..
2) uszczelki pokrywy glowicy lewej i prawej gdzie ja moge to dostac ??
3) zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przod prawy srednica tloczka 48mm gdzie mozna kupic ?
4) potrzebuje simerblock belki tylniej lewej gdzie to moge dostac i jaki jest potrzebny?
pozdrawiam, Daniel..
Negro.
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
Cześć tu masz zestaw do zacisku
http://allegro.pl/tloczek-zestaw-chrysl ... 80681.html
Kapa zaworowa
http://www.okazje.info.pl/okazja/motory ... 689r-.html
http://allegro.pl/tloczek-zestaw-chrysl ... 80681.html
Kapa zaworowa
http://www.okazje.info.pl/okazja/motory ... 689r-.html
pozdrawiam. tedi
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
venom21,
Na czymś takim pracuje dealer.
Jeśli masz troszkę czasu no i chęci, że o lekkiej znajomości języka nie wspomnę, to poniższy materiał może odpowiedzieć na Twoje pytania dziś a i w każdej przyszłej chwili także
http://site.factorymoparparts.com/catal ... cifica.pdf
Pozdrawiam
M
Na czymś takim pracuje dealer.
Jeśli masz troszkę czasu no i chęci, że o lekkiej znajomości języka nie wspomnę, to poniższy materiał może odpowiedzieć na Twoje pytania dziś a i w każdej przyszłej chwili także
http://site.factorymoparparts.com/catal ... cifica.pdf
Pozdrawiam
M
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
Punkt 1 masz rozwiązany z uszczelkami kapy zaworowej bo to jest cały komplet. A co do 4 to nie umiem ci nić podpowiedzieć nie przerabiałem tego tematu ale wydaje mi się że tylko ASOvenom21 pisze:mogl bys jeszcze mi udzielic rady co do punktu 1 i 4 ??
No chyba że byś jaśniej określił który to bo z twojej wypowiedzi wnioskuję że chodzi ci o mocowanie sanek do podwozia tak ?????
ps. dzięki koledzy za te flaszki ale pomoc wydaje się być oczywista.
pozdrawiam. tedi
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Pacifica
dzieki po zamawialem czesci po wymienialem i jest super tylko mam problem z punktem 4 nie rozwiazany tak tedi to chyba chodzi o to co mowisz ale mechanik mi to w ten sposób sprecyzował co napisalem..
Panowie i jak mozecie bo mam wiekszy problem z gazem dałem do wyregulowania mechanikowi i połaczył mi dwa parowniki bo bylo cos zle ale od tamtej pory mam ogromny problem bo powyzej 50km/h szarpie silnik i to bardzo na benzynie idzie jak rakieta a na gazie juz jest ogromny problem i nikt nie wie co to jest mowili ze wina swiec i uszczelek wymienilem ale jest nadal to samo. Czy moze byc to filtr gazu ?? mial ktos podobna sytuacje ?
Panowie i jak mozecie bo mam wiekszy problem z gazem dałem do wyregulowania mechanikowi i połaczył mi dwa parowniki bo bylo cos zle ale od tamtej pory mam ogromny problem bo powyzej 50km/h szarpie silnik i to bardzo na benzynie idzie jak rakieta a na gazie juz jest ogromny problem i nikt nie wie co to jest mowili ze wina swiec i uszczelek wymienilem ale jest nadal to samo. Czy moze byc to filtr gazu ?? mial ktos podobna sytuacje ?
Negro.
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 26 lis 2011 10:27 am
- Lokalizacja:
- Samochód:
Jeżeli chodzi o szarpanie na gazie to problemów może być wiele począwszy o źle założonej, wyregulowanej lub zużytej instalacji lpg a skończywszy na sprawach elektrycznych cewki, świece itp. Ja bym zaczął od zczytania kodów błędów i wizyty u dobrego gazownika, który ma doświadczenie z Pacificą i dokładnie sprawdził stan instalacji i jej regulację. Tym sposobem wyeliminujesz przyczyny szarpnięć pochodzące bezpośrednio od instalacji lpg. Skoro szarpie tylko na lpg to dalej szukałbym w instalacji elektrycznej (gaz obnaża problemy z wysokim napięciem na benzynie może być ok a na gazie np szarpanie), skoro wymieniłeś świece to dalej do sprawdzenia cewki i połączenia cewek. Czasem pomaga zmniejszenie przerwy na świecach. Ale nie wymieniaj nic na oślep najpierw kody błędów, analiza, diagnoza i na samym końcu dopiero wymiana części.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
venom21,
Dwa reduktory (parowniki) - jak rozumiem każdy zasila jedną stronę silnika.
Mam pytanie. Czy układ jest taki:
Parownik ->filtr fazy lotnej (pojedynczy - 1x1 - jedno wejście i jedno wyjście)->listwa wtryskowa
I analogicznie druga połowa silnika
Czy też:
Parownik->filtr fazy lotnej (podwójny - 2x2 - dwa wejścia i dwa wyjścia)->listwa wtryskowa
Druga połowa analogicznie - filtr fazy lotnej wspólny.
Możliwe jest jeszcze stosowanie trójników albo węży kompensacyjnych pomiędzy listwami.
Jeśli wariant pierwszy można przypuszczać, że ciśnienie gazu z obu parowników może być różne, a zatem i różne ilości dostarczanego do obu połówek silnika gazu. Ni cholery w takim przypadku chodzić nie będzie - konieczne jest skompensowanie ciśnienia w obu połówkach. Pomiar ciśnienia gazu przetwarzany przez sterownik LPG odbywa się w jednym miejscu (za filtrem fazy lotnej) a jak po drugiej stronie jest inaczej to lipa.
Stawiam na niefachowy montaż instalacji LPG i złą jej kalibrację.
Jeśli wariant drugi to pytanie jakie masz wtryski i czy jednakowo skalibrowane.
Coś na pewno powinno być wiadomo z kodów błędów. Zatem odczyt niestety nie przez kluczykowanie a za pomocą dowolnego skanera.
Dwa reduktory (parowniki) - jak rozumiem każdy zasila jedną stronę silnika.
Mam pytanie. Czy układ jest taki:
Parownik ->filtr fazy lotnej (pojedynczy - 1x1 - jedno wejście i jedno wyjście)->listwa wtryskowa
I analogicznie druga połowa silnika
Czy też:
Parownik->filtr fazy lotnej (podwójny - 2x2 - dwa wejścia i dwa wyjścia)->listwa wtryskowa
Druga połowa analogicznie - filtr fazy lotnej wspólny.
Możliwe jest jeszcze stosowanie trójników albo węży kompensacyjnych pomiędzy listwami.
Jeśli wariant pierwszy można przypuszczać, że ciśnienie gazu z obu parowników może być różne, a zatem i różne ilości dostarczanego do obu połówek silnika gazu. Ni cholery w takim przypadku chodzić nie będzie - konieczne jest skompensowanie ciśnienia w obu połówkach. Pomiar ciśnienia gazu przetwarzany przez sterownik LPG odbywa się w jednym miejscu (za filtrem fazy lotnej) a jak po drugiej stronie jest inaczej to lipa.
Stawiam na niefachowy montaż instalacji LPG i złą jej kalibrację.
Jeśli wariant drugi to pytanie jakie masz wtryski i czy jednakowo skalibrowane.
Coś na pewno powinno być wiadomo z kodów błędów. Zatem odczyt niestety nie przez kluczykowanie a za pomocą dowolnego skanera.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Pacifica
panowie a nie znacie dobrego gazownika znajacego sie na Pacifice i na instalacji STAG w okolicy warszawy lub łodzi ??
Maur - u mnie wystepuje opcja druga. wczesniej mialem tak jak mowiles i bylo dobrze wlasnie gazownik stwierdzil ze tak byc nie moze i zrobi tak jak opisales w punkcie drugim i wtedy zaczelo sie szarpanie..
Maur - u mnie wystepuje opcja druga. wczesniej mialem tak jak mowiles i bylo dobrze wlasnie gazownik stwierdzil ze tak byc nie moze i zrobi tak jak opisales w punkcie drugim i wtedy zaczelo sie szarpanie..
Negro.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Pacifica
dzieki panowie sprawa po analizie komputerem wyswietlila mi :
wypadanie zaplonu na cylindrze trzecim i teraz pytanie czyzby cewka ?? czy bardziej mozliwe ze wtryskiwacz gazu ? nie wiem skasowalem bledy i jezdze zobacze czy sie pojawi znow wypadanie zaplonu jezeli tak to zobacze jeszcze raz na komputerze a jak nie to pewnie gaz mam racje ? a cewke mozna sprawdzic w inny sposob niz zmieniajac jej miejce np na inny cylinder i jak pozniej nie wypadnie zaplon na trzecim tylko na tym co zostala przelozona cewka tzn w 100% ze to ona. ja znam tylko ten sposob jest jakis inny? a i czy w naszych autkach sa kable wysokiego napiecia od cewki czy juz sa te cewki bez kabli?
po za tym blad : P0456 , P0440.
wypadanie zaplonu na cylindrze trzecim i teraz pytanie czyzby cewka ?? czy bardziej mozliwe ze wtryskiwacz gazu ? nie wiem skasowalem bledy i jezdze zobacze czy sie pojawi znow wypadanie zaplonu jezeli tak to zobacze jeszcze raz na komputerze a jak nie to pewnie gaz mam racje ? a cewke mozna sprawdzic w inny sposob niz zmieniajac jej miejce np na inny cylinder i jak pozniej nie wypadnie zaplon na trzecim tylko na tym co zostala przelozona cewka tzn w 100% ze to ona. ja znam tylko ten sposob jest jakis inny? a i czy w naszych autkach sa kable wysokiego napiecia od cewki czy juz sa te cewki bez kabli?
po za tym blad : P0456 , P0440.
Negro.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
venom21,
Jeśli wypadanie zapłonów tylko na gazie to obstawiałbym raczej wtryskiwacz i albo jego zużycie albo rozkalibrowanie. Nie powiedziałeś jakie masz i jaki mają przebieg od montażu więc trudno wróżyć z fusów.
Podmiana cewki to dobra opcja dla wyeliminowania problemów z układem zapłonowym choć troszkę trzeba porozkręcać i prawdopodobnie dwa razy ręce sobie ubrudzić.
Jeśli wypadanie zapłonów tylko na gazie to obstawiałbym raczej wtryskiwacz i albo jego zużycie albo rozkalibrowanie. Nie powiedziałeś jakie masz i jaki mają przebieg od montażu więc trudno wróżyć z fusów.
Podmiana cewki to dobra opcja dla wyeliminowania problemów z układem zapłonowym choć troszkę trzeba porozkręcać i prawdopodobnie dwa razy ręce sobie ubrudzić.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Pacifica
wtryskiwacze ma Valteki .. co do przebiegu na gazie to ma zrobione tylko 35tys a jej calkowity przebieg to 102tys.. no wlasnie jutro jade do konkretnego gazownika zeby to zobaczyl.. i nawet jak gaz dodaje na luzie to jest taki przerywnik przy 2,5tys obrotów.. i tak wywnioskowalem ze to cewka na trzecim cylindrze poniewaz na gazie jest wieksze napiecie i dlatego moze na bezynie byc okey.. sprobuje jutro albo w sobote odwiedzic gazownika.
a i wyswietlił mi sie komynikat 9gascap i na pewno nie jest to przez niedokrecony korek..
a i wyswietlił mi sie komynikat 9gascap i na pewno nie jest to przez niedokrecony korek..
Negro.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Pacifica
orzeł nie byłem tam jeszcze bo pracuje do pozna musze miec dzien wolny i pojade ale najpierw musze piaste zamowic bo mi lozysko nadaje i musze drazki kierownicze wymienic wiec to jest wazniejsze dla mnie.. dlatego jezdze na benzynie a jak juz mi przyjda czesci jutro i wymienie sobie to pojade z gazem.. ale dzieki chlopaki za pomoc ..
Negro.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Pacifica
moja ma 102tys i niestety nawalila.. no i z gazem problem tez rozwiazalem byłem u tego gazownika wymienilem wtryskiwacze na Hane i az milo sie jezdzi w ogole nie czuc ze sie jedzie na gazie pracuje tak samo jak na benzynie. zostalo mi wymienic tarcze z tylu i zrobic cos z tym gascapem bo mi swieci blad mam w komputerze przez to.. ;/
Negro.