pilnie potrzebuje pomocy i informacji??

venom21
Posty: 51
Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Pacifica

pilnie potrzebuje pomocy i informacji??

Post autor: venom21 » 15 sie 2013 10:25 pm

1) elementy uszczelniacza otworow swiec zaplonowych czy w pacifice takie cos istnieje??
2) uszczelki pokrywy glowicy lewej i prawej gdzie ja moge to dostac ??
3) zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przod prawy srednica tloczka 48mm gdzie mozna kupic ?
4) potrzebuje simerblock belki tylniej lewej gdzie to moge dostac i jaki jest potrzebny?

pozdrawiam, Daniel..
Negro.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 15 sie 2013 10:50 pm

pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 15 sie 2013 11:06 pm

Wiesz co Tedi
ta flaszka za to że tak szybko i jakoś spodziewałem się że to ty właśnie wyślesz te linki. ;)
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

venom21
Posty: 51
Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Pacifica

Post autor: venom21 » 15 sie 2013 11:36 pm

Tedi wielkie dzieki ale mogl bys jeszcze mi udzielic rady co do punktu 1 i 4 ?? a i ja potrzebuje sama uszczelke bez tloczka da rade to kipic osobno ??
Negro.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 16 sie 2013 12:16 am

venom21,

Na czymś takim pracuje dealer.
Jeśli masz troszkę czasu no i chęci, że o lekkiej znajomości języka nie wspomnę, to poniższy materiał może odpowiedzieć na Twoje pytania dziś a i w każdej przyszłej chwili także

http://site.factorymoparparts.com/catal ... cifica.pdf

Pozdrawiam
M
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 16 sie 2013 10:02 am

venom21 pisze:mogl bys jeszcze mi udzielic rady co do punktu 1 i 4 ??
Punkt 1 masz rozwiązany z uszczelkami kapy zaworowej bo to jest cały komplet. A co do 4 to nie umiem ci nić podpowiedzieć nie przerabiałem tego tematu ale wydaje mi się że tylko ASO
No chyba że byś jaśniej określił który to bo z twojej wypowiedzi wnioskuję że chodzi ci o mocowanie sanek do podwozia tak ?????

ps. dzięki koledzy za te flaszki ale pomoc wydaje się być oczywista.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

venom21
Posty: 51
Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Pacifica

Post autor: venom21 » 10 wrz 2013 12:42 pm

dzieki po zamawialem czesci po wymienialem i jest super tylko mam problem z punktem 4 nie rozwiazany tak tedi to chyba chodzi o to co mowisz ale mechanik mi to w ten sposób sprecyzował co napisalem..

Panowie i jak mozecie bo mam wiekszy problem z gazem dałem do wyregulowania mechanikowi i połaczył mi dwa parowniki bo bylo cos zle ale od tamtej pory mam ogromny problem bo powyzej 50km/h szarpie silnik i to bardzo na benzynie idzie jak rakieta a na gazie juz jest ogromny problem i nikt nie wie co to jest mowili ze wina swiec i uszczelek wymienilem ale jest nadal to samo. Czy moze byc to filtr gazu ?? mial ktos podobna sytuacje ?
Negro.

tabalugaaa
Posty: 73
Rejestracja: 26 lis 2011 10:27 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: tabalugaaa » 10 wrz 2013 01:42 pm

Jeżeli chodzi o szarpanie na gazie to problemów może być wiele począwszy o źle założonej, wyregulowanej lub zużytej instalacji lpg a skończywszy na sprawach elektrycznych cewki, świece itp. Ja bym zaczął od zczytania kodów błędów i wizyty u dobrego gazownika, który ma doświadczenie z Pacificą i dokładnie sprawdził stan instalacji i jej regulację. Tym sposobem wyeliminujesz przyczyny szarpnięć pochodzące bezpośrednio od instalacji lpg. Skoro szarpie tylko na lpg to dalej szukałbym w instalacji elektrycznej (gaz obnaża problemy z wysokim napięciem na benzynie może być ok a na gazie np szarpanie), skoro wymieniłeś świece to dalej do sprawdzenia cewki i połączenia cewek. Czasem pomaga zmniejszenie przerwy na świecach. Ale nie wymieniaj nic na oślep najpierw kody błędów, analiza, diagnoza i na samym końcu dopiero wymiana części.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 11 wrz 2013 01:08 am

venom21,
Dwa reduktory (parowniki) - jak rozumiem każdy zasila jedną stronę silnika.
Mam pytanie. Czy układ jest taki:
Parownik ->filtr fazy lotnej (pojedynczy - 1x1 - jedno wejście i jedno wyjście)->listwa wtryskowa
I analogicznie druga połowa silnika
Czy też:
Parownik->filtr fazy lotnej (podwójny - 2x2 - dwa wejścia i dwa wyjścia)->listwa wtryskowa
Druga połowa analogicznie - filtr fazy lotnej wspólny.
Możliwe jest jeszcze stosowanie trójników albo węży kompensacyjnych pomiędzy listwami.
Jeśli wariant pierwszy można przypuszczać, że ciśnienie gazu z obu parowników może być różne, a zatem i różne ilości dostarczanego do obu połówek silnika gazu. Ni cholery w takim przypadku chodzić nie będzie - konieczne jest skompensowanie ciśnienia w obu połówkach. Pomiar ciśnienia gazu przetwarzany przez sterownik LPG odbywa się w jednym miejscu (za filtrem fazy lotnej) a jak po drugiej stronie jest inaczej to lipa.
Stawiam na niefachowy montaż instalacji LPG i złą jej kalibrację.
Jeśli wariant drugi to pytanie jakie masz wtryski i czy jednakowo skalibrowane.
Coś na pewno powinno być wiadomo z kodów błędów. Zatem odczyt niestety nie przez kluczykowanie a za pomocą dowolnego skanera.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

venom21
Posty: 51
Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Pacifica

Post autor: venom21 » 18 wrz 2013 03:31 pm

panowie a nie znacie dobrego gazownika znajacego sie na Pacifice i na instalacji STAG w okolicy warszawy lub łodzi ??

Maur - u mnie wystepuje opcja druga. wczesniej mialem tak jak mowiles i bylo dobrze wlasnie gazownik stwierdzil ze tak byc nie moze i zrobi tak jak opisales w punkcie drugim i wtedy zaczelo sie szarpanie..
Negro.

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 18 wrz 2013 08:27 pm

venom21, tylko Biedrzycki 22 7270238
są samochody i była pacifica

venom21
Posty: 51
Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Pacifica

Post autor: venom21 » 18 wrz 2013 09:23 pm

dzieki panowie sprawa po analizie komputerem wyswietlila mi :
wypadanie zaplonu na cylindrze trzecim i teraz pytanie czyzby cewka ?? czy bardziej mozliwe ze wtryskiwacz gazu ? nie wiem skasowalem bledy i jezdze zobacze czy sie pojawi znow wypadanie zaplonu jezeli tak to zobacze jeszcze raz na komputerze a jak nie to pewnie gaz mam racje ? a cewke mozna sprawdzic w inny sposob niz zmieniajac jej miejce np na inny cylinder i jak pozniej nie wypadnie zaplon na trzecim tylko na tym co zostala przelozona cewka tzn w 100% ze to ona. ja znam tylko ten sposob jest jakis inny? a i czy w naszych autkach sa kable wysokiego napiecia od cewki czy juz sa te cewki bez kabli?

po za tym blad : P0456 , P0440.
Negro.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 18 wrz 2013 11:56 pm

venom21,
Jeśli wypadanie zapłonów tylko na gazie to obstawiałbym raczej wtryskiwacz i albo jego zużycie albo rozkalibrowanie. Nie powiedziałeś jakie masz i jaki mają przebieg od montażu więc trudno wróżyć z fusów.
Podmiana cewki to dobra opcja dla wyeliminowania problemów z układem zapłonowym choć troszkę trzeba porozkręcać i prawdopodobnie dwa razy ręce sobie ubrudzić.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 19 wrz 2013 12:04 am

venom21, zostaw te cewki i jedź do porządnego gazownika ile masz na kulane na budziku żeby cewki wymieniać szkoda moim zdaniem czasu i roboty z zamianami cewek.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

venom21
Posty: 51
Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Pacifica

Post autor: venom21 » 19 wrz 2013 07:35 pm

wtryskiwacze ma Valteki .. co do przebiegu na gazie to ma zrobione tylko 35tys a jej calkowity przebieg to 102tys.. no wlasnie jutro jade do konkretnego gazownika zeby to zobaczyl.. i nawet jak gaz dodaje na luzie to jest taki przerywnik przy 2,5tys obrotów.. i tak wywnioskowalem ze to cewka na trzecim cylindrze poniewaz na gazie jest wieksze napiecie i dlatego moze na bezynie byc okey.. sprobuje jutro albo w sobote odwiedzic gazownika.

a i wyswietlił mi sie komynikat 9gascap i na pewno nie jest to przez niedokrecony korek..
Negro.

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 23 wrz 2013 09:54 am

venom21, valteki albo regeneracja albo zamień na coś innego bo po regeneracji za niedługi czas będzie to samo.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 23 wrz 2013 10:04 am

venom podjedź do Wyszogrodu i tam rozwiążesz swoje problemy z instalacją gazową.

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 23 wrz 2013 10:32 pm

, verbea, ,czy nie zauważyłeś,że kolega venom21, jest mało zainteresowany sugestiami innych,proponowałem bardzo dobrego specjalistę od gazu,ale chyba nie jest zainteresowany
są samochody i była pacifica

venom21
Posty: 51
Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Pacifica

Post autor: venom21 » 24 wrz 2013 05:12 pm

orzeł nie byłem tam jeszcze bo pracuje do pozna musze miec dzien wolny i pojade ale najpierw musze piaste zamowic bo mi lozysko nadaje i musze drazki kierownicze wymienic wiec to jest wazniejsze dla mnie.. dlatego jezdze na benzynie a jak juz mi przyjda czesci jutro i wymienie sobie to pojade z gazem.. ale dzieki chlopaki za pomoc ..
Negro.

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 24 wrz 2013 10:40 pm

venom21, a to przepraszam,żle wywnioskowałem pwodzenia życzę i pozdrawiam
p.s to ile Twoje auto ma najechane,bo moja ma 230tys.km i drążki i łożyska jeszcze fabryka
są samochody i była pacifica

venom21
Posty: 51
Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Pacifica

Post autor: venom21 » 29 wrz 2013 08:55 pm

moja ma 102tys i niestety nawalila.. no i z gazem problem tez rozwiazalem byłem u tego gazownika wymienilem wtryskiwacze na Hane i az milo sie jezdzi w ogole nie czuc ze sie jedzie na gazie pracuje tak samo jak na benzynie. zostalo mi wymienic tarcze z tylu i zrobic cos z tym gascapem bo mi swieci blad mam w komputerze przez to.. ;/
Negro.

venom21
Posty: 51
Rejestracja: 10 kwie 2013 09:03 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Pacifica

Post autor: venom21 » 05 kwie 2014 10:17 am

Jak są w Pacifice rozmieszczone cewki wie ktos? chodzi mi o kolejnosc.. ??
Negro.

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 05 kwie 2014 03:50 pm

w zał układ cylindrów i kolejność zapłonu
Załączniki
kolejność zapłonu i układ cylindrów 4-0.jpg
kolejność zapłonu i układ cylindrów 4-0.jpg (24.02 KiB) Przejrzano 16720 razy
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik 4,0”