Silnik 4.0 AWD 2007 Pb - ile B E N Z Y N Y pali?

verde
Posty: 15
Rejestracja: 16 sie 2014 10:45 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verde » 01 wrz 2014 06:33 pm

Artekkkk pisze:Jesli zamierzasz jezdzic packa lub innym autem z Ameryki po autostradach z predkosciami 150-160 km/h to zdecydowanie odradzam. Uwalisz skrzynie biegow i to bardzo szybko.
A to ciekawe. Lepiej szybciej? Czy wolniej? Regularnie jeżdżę z prędkością przelotową 160-180 w Niemczech, w Polsce 140-150, to oznacza że Pacifica nie jest dla mnie?

Artekkkk
Posty: 279
Rejestracja: 18 maja 2009 12:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artekkkk » 02 wrz 2014 11:41 am

Moim zdaniem auta typowo na amerykanski rynek nie wytrzymaja dluzszej eksploatacji przy takich predkosciach. Ale to jest tylko i wylacznie moje zdanie. Oczywiscie sporadyczne osiaganie tych predkosci nie wplynie jakos znaczaco na stan techniczny auta poza zwiekszonym zapotrzebowaniem na olej silnikowy.
Osobiscie uwazam ze skrzynia (bez dodatkowego chlodzenia), silnik, reduktor, HAMULCE! w pacyfice nie nadaja sie do wyscigow po autostradach.
Te predkosci przelotowe 160-180 po niemieckich autostradach to tak serio???

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 02 wrz 2014 12:08 pm

Artekkkk pisze:Osobiscie uwazam ze skrzynia (bez dodatkowego chlodzenia), silnik, reduktor, HAMULCE! w pacyfice nie nadaja sie do wyscigow po autostradach.
Popieram i całkowicie się z tobą zgadzam to nie wyścigówka.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 02 wrz 2014 12:15 pm

Artekkkk pisze:Te predkosci przelotowe 160-180 po niemieckich autostradach to tak serio???
to akurat nie stanowi problemu :D zdarzało mi się nawet Voykiem 3.0
ale faktycznie odbiło się to na skrzyni i znacząco skróciło jej żywotność (było to prawie 20 lat temu i nie miałem świadomości różnic między autami typowo amerykańskimi a europejskimi i jeździłem ile fabryka dała tj. nieraz do odcięcia paliwa czyli ok 195 km/h) oczywiście nie było mowy o dodatkowym chłodzeniu skrzyni
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Artekkkk
Posty: 279
Rejestracja: 18 maja 2009 12:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artekkkk » 02 wrz 2014 12:25 pm

mpspycha pisze:Artekkkk napisał/a:
Te predkosci przelotowe 160-180 po niemieckich autostradach to tak serio???

to akurat nie stanowi problemu zdarzało mi się nawet Voykiem 3.0
Ja wiem ze to jest realne i chwilowe osiaganie tych predkosci nie stanowi wiekszego problemu. Jednak predkosci przelotowe rzedu 160-180, jak to pisze kolega mozna miedzy bajki wlozyc.
mpspycha pisze:faktycznie odbiło się to na skrzyni i znacząco skróciło jej żywotność
:mrgreen:

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 02 wrz 2014 01:41 pm

Artekkkk pisze:predkosci przelotowe rzedu 160-180,
ja to rozumiem jako jazda z prędkością 160-180 gdzie i jak długo się da ;)

bo uzyskanie takiej średniej prędkości to faktycznie mało realne :mrgreen:
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 02 wrz 2014 02:32 pm

Ciekawa dyskusja sie tu rozwija nt.
Z jaką max. stałą predkością można jeździć PAC,
Jednak tu wątek o spalaniu, więc może - prośba
by ktoś z Szanownych Mod-ów mógł wydzielić
taki osobny temat? :rolf:

Bo już o rekordach predkości już była tu na F dyskusja ;)
maksymalna predkosc http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=279
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2014 10:51 pm przez pach, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

simonsaid
Posty: 4
Rejestracja: 30 sie 2014 10:19 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: simonsaid » 03 wrz 2014 02:01 pm

verde pisze:
Artekkkk pisze:Jesli zamierzasz jezdzic packa lub innym autem z Ameryki po autostradach z predkosciami 150-160 km/h to zdecydowanie odradzam. Uwalisz skrzynie biegow i to bardzo szybko.
A to ciekawe. Lepiej szybciej? Czy wolniej? Regularnie jeżdżę z prędkością przelotową 160-180 w Niemczech, w Polsce 140-150, to oznacza że Pacifica nie jest dla mnie?

to moze napiszesz kolego jakie masz srednie spalanie na takiej trasie, bo widzę, że charakterystyka trasy wlasnie taka jaką sam pokonuje i na jakiej miala by sluzyc Pacifica,


dzięki za odpowiedzi nie ukrywam, że troche ostudziliście moj zapal nie bylem swiadomy, że moga być takie problemy, myslalem ze tak duzy niewyzylowany silnik bedzie sobie radzil bez problemu z pokonaniem 8000 km miesiecznie z takimi predkosciami , ale jednak niekoniecznie

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 03 wrz 2014 02:58 pm

simonsaid pisze:myslalem ze tak duzy niewyzylowany silnik bedzie sobie radzil bez problemu
silnik jak najbardziej :mrgreen: :mrgreen:
gorzej ze skrzynią :/
ale z dodatkową chłodnicą powinien dać radę :lol:
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 03 wrz 2014 09:37 pm

Przy tych prędkościach moja potrzebuje 18 litrów na 100 km.
Ale już mi przeszło, nie gnam tak bo to nic nie daje poza zwiększonym zużyciem wszystkiego i niewielkim zyskaniem czasu a co to są dwie godziny na takiej trasie.
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

verde
Posty: 15
Rejestracja: 16 sie 2014 10:45 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verde » 04 wrz 2014 10:18 pm

Nie mam "jeszcze" Pacifici mam Vectre trochę "podrasowaną" i nie dbam akurat o spalanie więc nie wiem ile pali przy takiej prędkości. Wiem że Insignia przy takiej prędkości pali z 16 więc Chrysler z racji opływowości lodówki i większego silnika pewnie z 18.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 04 wrz 2014 11:38 pm

verde pisze:Wiem że Insignia przy takiej prędkości pali z 16 więc Chrysler z racji opływowości lodówki i większego silnika pewnie z 18.
A ja zawsze mówię że spali ile wleje bo nigdy nic nie zostaje :P

Koledzy a jak to różnica czy spali 15 czy 17 średnio biorąc cenę Pb to można przyjąć 10 zł różnicy na 100km za frajdę. A nie jazda emerycka i szczycenie się że spaliła 2 L mniej :mrgreen:

I jeszcze jedno pamiętajcie dzisiejsze ASB są adaptacyjne i jazda emerycka je zamula.
A normalne użytkowanie daje frajdę z osiągów jakie można mieć z naszych autek.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 15 lis 2014 11:40 am

Żeby wrócić do głównego nurtu tego tematu ;)
na trasie KR-Austria, w sumie ok. 1800km w tym ok. 200km nie po autostradach
przy średnio załadowanym aucie (2 os. dużo bagażu, ale bez boxu dachowego)
prędkość w większości: 130-140, sporadycznie - do 160 km/h
spalanie obliczone z trasy i tankowanego paliwa
wyszło mi Pb 12,3 l/100 km.

Licznik pokazywał
w tej trasie w granicach
11- max 13 /100.
Ostatnio zmieniony 16 lis 2014 10:06 pm przez pach, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 16 lis 2014 10:11 pm

pach pisze:wyszło mi Pb 12,3 l/100 km.
No widzisz tak czułem walnąłeś się w obliczeniach :P

ps. Dlatego posprzątałem wcześniejsze posty by nie bić piany.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 16 lis 2014 10:17 pm

Dzięki. I humor mi się poprawił.
Bo te 16,5 l Pb/100 co poczatkowo (omyłkowo) obliczyłem, to nawet w mieście nie wypalam :lol:
A 12,3 na tej trasie, to już chyba stosunkowo dobry wynik.
Ostatnio zmieniony 01 gru 2014 11:54 am przez pach, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 16 lis 2014 10:25 pm

pach pisze:Bo te 16,5 l Pb/100 to nawet w mieście nie wypalam :lol:

Ty się mylisz na cykl miejski musisz liczyć 17 L
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 16 lis 2014 10:30 pm

tedi pisze:Ty się mylisz na cykl miejski musisz liczyć 17 L
Tadziu Kraków to duże miasto szerokie drogi,
autostrady to i korków nie ma :mrgreen: :mrgreen:
a my biedaki po poznaniu zatkanym, to zdarzyło się że i 20 spaliła ;( :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 16 lis 2014 10:30 pm przez mpspycha, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 16 lis 2014 10:30 pm

pach pisze:Bo te 16,5 l Pb/100 to nawet w mieście nie wypalam :lol:
Ale należy się tu wyjaśnienie, że PAC jeżdżę po mieście praktycznie
tylko w celu wydostania sie z niego na dłuższe trasy, dlatego
licznik tego "nie zdoła" zauważyć, a chwilowego
zuzycia - jak wiadomo - nie mamy, niestety.
mpspycha pisze:... Kraków to duże miasto szerokie drogi,
autostrady to i korków nie ma ... :mrgreen:
Hahaha :lol:
Ostatnio zmieniony 16 lis 2014 10:35 pm przez pach, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 16 lis 2014 10:34 pm

mpspycha pisze: to zdarzyło się że i 20 spaliła
Ale zaznacz że lpg. to tez norma dla Pacy :)
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 16 lis 2014 10:40 pm

tedi pisze:Ale zaznacz że lpg.
no faktycznie :mrgreen: :mrgreen:
słuszna racja - na Pb maks to było ok 18,5
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

bomberman
Posty: 52
Rejestracja: 27 maja 2014 09:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: bomberman » 19 lis 2014 08:18 pm

Dużo nie zrobiłem kilometrów od czasu zakupu, bo jedynie trasy Myślenice - Kraków i spowrotem(czyli zakopianka z góry i pod górke) i po Krakowie trochę, w sumie około 500 km, ale ni cholere nie chce zejsc ponizej 17l Pb na 100km.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 19 lis 2014 08:49 pm

bomberman pisze:zakopianka z góry i pod górke
Myślę że tu masz odpowiedź dlaczego nie możesz zejść niżej. Zakopianka w sumie niby trasa ale to nie do końca swobodna przelotówka.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 19 lis 2014 08:51 pm

bomberman pisze:ni cholere nie chce zejsc ponizej 17l Pb na 100km.
Pb czy może LPG? choć jak krótkie trasy trochę po mieście to nie wykluczone
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 19 lis 2014 08:53 pm

mpspycha pisze:Pb czy może LPG?
Panie Don :lol: kolega wyżej napisał że na Pb.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 19 lis 2014 09:01 pm

tedi pisze:kolega wyżej napisał że na Pb.
wiem wiem... chciałem się upewnić - sam się czasem łapie na tym że pisząc się kropnę :P
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

bomberman
Posty: 52
Rejestracja: 27 maja 2014 09:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: bomberman » 24 lis 2014 09:20 pm

Wczoraj odbylem podroż 200km w każdą strone, 160km po autostradzie, 20 km zakopianka i 20 jakas tam podrzędna droga. W 1 strone ciupalem 150-160km/h po autostradzie i po dojechaniu do celu wskazówka baku pokazywała polowe(a przed wyjazdem zatankowalem pod korek). Spowrotem ustawiłem tempomat na 130km/h i spalilem okolo 1/4 baku wedlug tego wskażnika. Ogólnie 400km przejechane 55 litrow PB spalone. Jazda na zimowkach jakby to miało mieć znaczenie. Chyba nie jest tak źle jak myślałem

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 24 lis 2014 09:25 pm

Zatem ok. 13,8 l/100 - czyli nie tak źle
szczególnie jak na tą prędkość :D
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 24 lis 2014 10:11 pm

bomberman pisze:W 1 strone ciupalem 150-160km/h
Wynik bardzo dobry.
Tylko z takimi przelotami na dłuższą metę uważaj bo zagotujesz ASB Paca ma słabe jej chłodzenie seryjne.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

bomberman
Posty: 52
Rejestracja: 27 maja 2014 09:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: bomberman » 25 lis 2014 11:05 am

tedi pisze: Tylko z takimi przelotami na dłuższą metę uważaj bo zagotujesz ASB Paca ma słabe jej chłodzenie seryjne.
Ożesz Ty. To tym autem nie można jechac 150 km/h po autostradzie bez dodatkowych chlodnic? Ręce opadają. :(

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 25 lis 2014 11:06 am

bomberman,
Można
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 25 lis 2014 11:28 am

Ożesz Ty. To tym autem nie można jechac 150 km/h po autostradzie bez dodatkowych chlodnic? Ręce opadają.

Kolego bomberman można nikt ci tego nie zabroni tak jak napisał wyżej Kolega M.

Tylko trzeba pamiętać że chłodzenie seryjne jest lekko słabe na takie ciągłe przeloty. Mowa oczywiście o ASB.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 25 lis 2014 01:15 pm

O chłodzeniu i chłodnicach oleju ASB
- przenieśmy cd. dyskusji do:
chłodzenie skrzyni biegów
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=44
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

KiLLPiT
Posty: 39
Rejestracja: 18 paź 2014 10:28 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: KiLLPiT » 29 gru 2014 08:40 pm

panowie szybkie pytanko 4.0L to najlepszy motor z Packi...?

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 29 gru 2014 09:55 pm

Na to pytanie odpowiedź jest długa i niejednoznaczna:). Jest to bardzo dobry silnik. Ale można różnie trafić.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 29 gru 2014 10:14 pm

Szybka odpowiedź KiLLPiT
Dzień dobry.
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 29 gru 2014 10:24 pm

verbea pisze:Na to pytanie odpowiedź jest długa i niejednoznaczna:)
Krzysiek a gdzie opr za nieregulaminowy brak powitania :evil: ;)

brawo UV
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 29 gru 2014 11:10 pm

I w dodatku - nie na temat
TU jest o spalaniu :devil:
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

dexus
Posty: 412
Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
Lokalizacja: Czchów
Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 2

Post autor: dexus » 07 lut 2015 06:49 pm

To i ja coś napiszę co do spalania.
Pierwszy wynik na autostradzie A4 - 200km prędkość 130-170km/h (częściej 160)- spalanie 14,2l lpg - szok w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Teraz dostanie w kość bo trochę wokół komina pojeździ.

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 15 lut 2015 01:34 pm

Wracamy, do tematu - spalanie Pb

Ostatnie notowania:
na 2 trasach - KR-Austria i KR-Płn.Włochy,
w obu przypadkach: w sumie ok. 2000km w tym ok. 150 km nie po autostradach i
przy średnio załadowanym aucie (2 os. dużo bagażu, ale bez boxu dachowego)
prędkość w większości: 110-140, sporadycznie - do 160 km/h
spalanie Pb obliczone z trasy i tankowanego paliwa
wyszło odpowiednio:

12,1 i 12, 6 l/100 km.

Różnica może wynikać m.in. z 2 godzinnych korków
w 2. przypadku + konieczności pokonania
dodatkowo przełęczy Brenner (wys. ok. 1400 m) ;)
Załączniki
Brenner.jpg
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

bomberman
Posty: 52
Rejestracja: 27 maja 2014 09:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: bomberman » 12 kwie 2015 12:53 pm

Przy ładnej pogodzie (bez silnego wiatru), nowy filtr powietrza (zwykły), na podkładzie 2 dorosłe osoby, trójka dzieci plus bagaże, na tempomacie ustawione 130km/h, trasa Kraków - Rzeszów (prawie 200km).
ŚREDNIE SPALANIE według komputera 11,3 l/100km

glauber
Posty: 19
Rejestracja: 11 paź 2015 12:58 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: glauber » 02 sty 2016 06:54 pm

miasto 15,4
trasa 11-13 w zależności czy się spieszę czy jadę z dziećmi :)

Frank Drebin
Posty: 29
Rejestracja: 18 gru 2015 10:54 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Frank Drebin » 07 maja 2016 09:26 pm

Witam,
Koło komina małe miasto = 20 LPG , trasy po krajówkach i powiatówkach do 30 km+ miasto ok 17 LPG, ostatnio mala trasa na ekspresówce w "konwoju" z autem 1,6 i "oszczednym" kierowcą 100-120 km/h= 9l benzyny wg wskaźnika, co by dawało (x VAT- bo tyle u mnie pali wiecej gazu :8)= 11l LPG. Tyle samo palił mój evasion 2,0 w manualu... :lol:
Dotychczas nie wierzyłem w spalanie rzędu 8-9 benzyny, ale widzę, że jest to możliwe bez problemu na tempomacie przy prędkości 95km/h.
Po wymianie oliwy z szajs mobila ( poprzedni własciciel) na liqi moly MoS2 zauważyłem lżejsza prace silnika, zobaczę po wiekszym przebiegu, czy da się to zauważyć w spalaniu.
Tato, czy ten silnik jest zepsuty? Nie synku , to diesel...

pankot
Posty: 69
Rejestracja: 21 maja 2015 02:49 pm
Lokalizacja: Łódź
Samochód: 4.0 AWD->FWD Ltd 2007

Post autor: pankot » 12 maja 2016 12:01 pm

Tak szybko nie jeżdżę :)

moja średnio, podczas codziennych podróży

w trybie mieszanym: ( 50 km trasa - 90kmh/110km/h i 10 km miasto - jazda w korku )

utrzymuje się w przedziale 13,5 - 14 l pb / 100 km

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 13 maja 2016 02:15 pm

pankot,
Przyzwoicie.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 13 maja 2016 06:20 pm

To ja chyba mam namoczony prawy but bo do takich wyników dojść nie mogę :mrgreen:
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 14 maja 2016 12:44 am

widlak,
A jak niby masz do nich dojść jak "BYŁO I NIE MA"?
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 14 maja 2016 03:05 pm

Zgadza sie ale poruszam sie samochodem o pdobnej mocy i pojemności i ni chol... nie moge osiagnąć takich wartosci jak również nie mogłem osiągnąć Packą.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

arturhhh
Posty: 425
Rejestracja: 12 kwie 2011 11:31 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: arturhhh » 15 maja 2016 01:54 am

Pawełku ,moja ciężarówka pali 50/100 więc jak jadę packą to czuję dyskomfort
Życie trzeba przeżyć tak
żeby wstyd było opowiadać,
ale przyjemnie wspominać

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 15 maja 2016 08:12 pm

Mnie też zadziwia niskie spalanie. Muszę chyba zmienić buty na lżejsze:)
P.S Artur. Mój Jeep ZJ też potrafi wciągnąć 50 litrów na 100 kilometrów a przy tym ile jest zabawy:)

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 15 maja 2016 10:38 pm

Prawda jest jedna - ile wlejesz tyle spali.
Ja tam na trasie z jednego tankowania Pb wyciągam do 900 km. I na tym dystansie opróżnia zbiornik.
W mieście zasięg jest nieco mniejszy - tak z grubsza 800 można przejechać i też spali wszystko.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik 4,0”