Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1567
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: pach » 11 wrz 2016 10:59 pm

Ze względu na konieczność wymiany u mnie górnej rolki prowadzącej pasek
(pojawił się na niej widoczny luz) pytanie – co należałoby jeszcze wymienić przy tej okazji,
oczywiście po ocenie i ew. wymianie samego paska akcesoriów.
Czy np. druga rolkę (8) też wymieniać z automatu, a napinacz?
Czy ze względu na stosunkową łatwość dostępu - tylko ocenić
stan poszczególnych części i wymieniać tylko te widocznie zużyte?

(Uwaga: poniższy rysunek dotyczy silnika 3.0)
Załączniki
Pasek-akcesoriów-1.gif
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 1009
Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
Lokalizacja: Dęblin
Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 5

Post autor: Jędrek » 12 wrz 2016 04:44 pm

pach pisze:ze względu na stosunkową łatwość dostępu - tylko ocenić
stan poszczególnych części i wymieniać tylko te widocznie zużyte
Jacku , ja osobiście zastosowałbym ten , co powyżej , wariant . W Dodge miałem podobną sytuację - też wymieniłam tylko pasek i 1 rolkę . Dwa lata śmiga . Po co wpuszczać się w koszty ? To nie rozrząd . :P :rolf: :lol:
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 12 wrz 2016 05:54 pm

Jędrek pisze:ja osobiście zastosowałbym ten , co powyżej , wariant
zgadzam się z Jędrkiem - jeśli nie ma żadnych niepokojących objawów typu uślizgu paska, czy też nieosiowego jego przebiegu nic specjalnie nie ryzykujesz... najwyżej pojedziesz kawałek bez klimy, wspomagania i ładowania
dawniej jako antidotum zalecano damskie pończochy, ale nie wiem czy obecna oferta sprostałaby wymaganiom.. :mrgreen: :mrgreen:
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4952
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 38
Dostał flaszek: 58

Post autor: M. » 12 wrz 2016 08:10 pm

pach,
Ja jak to ja pozwolę sobie zgłosić zdanie odrębne od przedmówców.
Jędrek pisze: Po co wpuszczać się w koszty
O jakich kosztach mówimy? Rolki prowadzące, napinacz? Napinacz co prawda "jakimś" kosztem być może. Ale rolki? Lub zgoła łożyska?
Jestem zdania, że jeśli jedno łożysko wypracowało się, to niebawem sąsiednie (tak samo pracujące) zakończy żywot. Jedna robota = jeden koszt robocizny (koszt lub czas jak kto woli), no i jedna porcja mydla dla wyszorowania rąk.
mpspycha pisze:nic specjalnie nie ryzykujesz... najwyżej pojedziesz kawałek bez klimy, wspomagania i ładowania
...aż akumulator się rozładuje. Ryzykujesz też zakup środków na ból głowy.
mpspycha pisze:damskie pończochy, ale nie wiem czy obecna oferta sprostałaby wymaganiom
Pończochy by musiały być chyba z żyrafy. A przy obecnych technologiach nie jestem pewien czy daleko by Jacek pojechał. No i czy w chwili potrzeby małżonka będzie "pod ręką" - bo od leśnych ssaków sugeruję trzymać się z daleka.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 12 wrz 2016 08:52 pm

M. pisze:...aż akumulator się rozładuje.
to akurat prawda :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
M. pisze:Pończochy by musiały być chyba z żyrafy. A przy obecnych technologiach nie jestem pewien czy daleko by Jacek pojechał.
tu też się zgodzę.... choć nie wnikam czy Jacek paru kompletów pończoch lub ich dawców nie wozi ze sobą
no bo po co by Pacyfikę kupował :evil: :mrgreen: :mrgreen:
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Patrycy
Posty: 767
Rejestracja: 23 maja 2013 11:54 pm
Lokalizacja: Rybnik
Samochód: Chrysler 300C

Post autor: Patrycy » 12 wrz 2016 10:22 pm

To i ja głos zabiorę...o matko po tak długiej ciszy :P
Też zdania jestem, że lepiej od razu zrobić sobie wszystko w komplecie...czyli łożyska na rolkach stalowych nowe, rolka napinacza ewentualnie nowa, wymiany łożysk w "plastikowych" rolkach chyba bym, nie ryzykował - już nie pamiętam jak to tam było... ooo tu coś popełniłem w temacie:

http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... elorowkowy

Co do pończoch...niech sobie leżą na swoim miejscu i cieszą oko do czasu aż będzie je można zdjąć w blasku świec :mrgreen: ... a nie w blasku latarki, podczas przymusowego postoju na poboczu drogi, w ulewie i podmuchach wiatru od przejeżdżających tirów :P

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1567
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 13 wrz 2016 07:34 pm

Dzięki Panowie za opinie, ale też za inspirujące uwagi co do pończoch
- szczególnie od Patrycego jak chodzi o ... blask świec :lol:

Na razie auto w serwisie, bo rozszczelniła się niestety klima (akurat teraz w upały... :( )
ale to na inny temat. Na razie rolka zakupiona w ASO
w Kr (dla porządku - dane poniżej, cena ok 105zł,
zresztą błędnie na pudełku zw. napinaczem...)
i okaże się co wyniknie z oględzin reszty
akcesoriów i paska...
Załączniki
rolka-aa.JPG
rolka-1c.jpg
rolka-1b.jpg
rolka-1a.jpg
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 1009
Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
Lokalizacja: Dęblin
Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 5

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) – wymiana rolki i‌?

Post autor: Jędrek » 25 lip 2018 02:29 pm

automatic belt tenioner , czyli automatyczny napinacz paska - jak czy jakim "ustrojstwem" go poluzować aby zdjąć pasek wielorowkowy ? Chodzi mi konkretnie o poz. 3 z pierwszego rysunku , jaki Jacenty wrzucił w 1 poście w tym temacie .
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4952
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 38
Dostał flaszek: 58

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) – wymiana rolki i‌?

Post autor: M. » 25 lip 2018 06:07 pm

Co było Jędrku do powiedzenia w temacie usłyszałeś na fonie
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

andrzej sdl
Posty: 248
Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
Lokalizacja: Siedlce
Samochód: Chrysler Pacifica
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 8

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) – wymiana rolki i‌?

Post autor: andrzej sdl » 20 sie 2018 08:09 am

Witam.
Czy na rysunku w 1 poście to jest układ paska klinowego w silniku 4,0 ?
Pilnie potrzebuję.
Chrysler Pacifica 4,0 AWD,2007 r
LPG Stag 300 ISA II

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1567
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) – wymiana rolki i‌?

Post autor: pach » 20 sie 2018 10:37 am

Nie, dla 4.0 wygląda - jak poniżej:
Pasek akcesoriów osprzetu 4.0.JPG
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

andrzej sdl
Posty: 248
Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
Lokalizacja: Siedlce
Samochód: Chrysler Pacifica
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 8

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: andrzej sdl » 20 sie 2018 11:01 am

Dziękuję za szybki odzew.

Wczoraj wracałem ze wsi wieczorem i coś głucho stuknęło od spodu i straciłem wspomaganie i po chwili ładowanie ale dojechałem bez problemu do domu.
Na parkingu zajrzałem pod maskę i widzę ze pasek leży obok,myślałem ze pękł i go podnoszę i coś mi spadło pod silnik na podłoże.
Zaglądam a tam mały kotek leży nieżywy, a zarazem sprawca zwalenia paska.
Butla poleciała.
Chrysler Pacifica 4,0 AWD,2007 r
LPG Stag 300 ISA II

west26
Posty: 951
Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
Lokalizacja: Milicz
Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
Postawił flaszek: 15
Dostał flaszek: 16

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: west26 » 20 sie 2018 02:56 pm

Biedny kotek. No ale flaszka to za kotka chyba. Kiedyś w bmw rozwaliłem wentylator przez futrzaka zimą.
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )

andrzej sdl
Posty: 248
Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
Lokalizacja: Siedlce
Samochód: Chrysler Pacifica
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 8

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: andrzej sdl » 20 sie 2018 07:03 pm

haha butla za pomoc dla Pach.
Chrysler Pacifica 4,0 AWD,2007 r
LPG Stag 300 ISA II

andrzej sdl
Posty: 248
Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
Lokalizacja: Siedlce
Samochód: Chrysler Pacifica
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 8

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: andrzej sdl » 23 sie 2018 08:32 pm

Niestety poza paskiem musiałem również wymienić napinacz bo go rozwalilo.
Pier....ny kotek,200 zet poszło.
Chrysler Pacifica 4,0 AWD,2007 r
LPG Stag 300 ISA II

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4952
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 38
Dostał flaszek: 58

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: M. » 23 sie 2018 08:38 pm

andrzej sdl pisze:
23 sie 2018 08:32 pm
...Pier....ny kotek,...
Może jeszcze nie...
andrzej sdl pisze:
23 sie 2018 08:32 pm
...200 zet poszło.
Nie lepiej było w odruchu solidarnościowym wrzucić cos do puszki na kastrację kotów? hihihi (zapytał ten co nie daje na taki cel).
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

morgal1
Posty: 89
Rejestracja: 22 mar 2015 08:26 am
Lokalizacja: podlasie
Samochód: Paca 2007 touring/lpg
Dostał flaszek: 1

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: morgal1 » 31 gru 2020 03:13 pm

Cześć. Dziś pojawiły sie piski przy dodawaniu gazu. Okazało się ze pasek osprzętu jakiś taki luźny. Moje pytanie: ze starości pasek się wyciągną czy napinacz szwankuje? Ten napinacz ma jakąś sprężyna w środku a może hydrauliczny? Dzięki za odp.

andrzej sdl
Posty: 248
Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
Lokalizacja: Siedlce
Samochód: Chrysler Pacifica
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 8

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: andrzej sdl » 31 gru 2020 03:23 pm

Napinacz to zwinięta sprężyna z kilku zwoi drutu grubości ok 6mm i osłoniętą plastikową osłoną.
Chrysler Pacifica 4,0 AWD,2007 r
LPG Stag 300 ISA II

morgal1
Posty: 89
Rejestracja: 22 mar 2015 08:26 am
Lokalizacja: podlasie
Samochód: Paca 2007 touring/lpg
Dostał flaszek: 1

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: morgal1 » 31 gru 2020 03:30 pm

Ok dzięki za odp. Czyli nie ma innej możliwości naciągnięcia paska. Albo nowy pasek może będzie ciut krótszy, albo nowy napinacz który w całym zakresie napina. Dobrze myślę?

andrzej sdl
Posty: 248
Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
Lokalizacja: Siedlce
Samochód: Chrysler Pacifica
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 8

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: andrzej sdl » 31 gru 2020 05:11 pm

1.naciśnij pacem na pasek i zobacz jakie będzie jego ugięcie
2.Zdejmij pasek z napinacza i sprawdź czy napinacz jest luźny, czy trudno go nagiąć.
Wówczas będziesz miał jakieś rozeznanie co ewentualnie wymienić.
Chrysler Pacifica 4,0 AWD,2007 r
LPG Stag 300 ISA II

morgal1
Posty: 89
Rejestracja: 22 mar 2015 08:26 am
Lokalizacja: podlasie
Samochód: Paca 2007 touring/lpg
Dostał flaszek: 1

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: morgal1 » 31 gru 2020 05:38 pm

Pasek luźny bez problemu go zdjąłem gołymi palcami. Napinacza ręką nie jestem w stanie go poruszyć ni do góry ni w dół. Chciałem poruszyć śrubę dokręcająca napinacz i omyłkowo - już ciemno odkręciłem śrubę od rolki i musiałem trochę napinacz w dół ściągnąć i teraz nie dam rady paska z powrotem założyć. Chyba wykręcić całkowicie napinacz i oleju w środek napsikać może się zastał i za tęgo chodzi. Widziałem jak ktoś rekami pasek nakładał - chyba napinacz jego słabo naciąga. Pasek jak nowy wygląda.

andrzej sdl
Posty: 248
Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
Lokalizacja: Siedlce
Samochód: Chrysler Pacifica
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 8

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: andrzej sdl » 31 gru 2020 08:14 pm

Mógł ulec uszkodzeniu sam napinacz poprzez jakieś jego wewnętrzne uszkodzenie i przesunęła się sprężyna wokół jej osi.Dlatego nie jest w pozycji napiętej.Miałem to samo tylko po przewałkowaniu kota (patrz posty wyżej).
Aby wykręcić śrubę napinacza musisz posiadać krótką nasadkę 17 najlepiej z zewnętrznym sześciokątem na klucz plaski bo tam jest bardzo mało miejsca.
Ja mam taki stary klucz z krótką nasadką i łamanym ramieniem.
Chrysler Pacifica 4,0 AWD,2007 r
LPG Stag 300 ISA II

morgal1
Posty: 89
Rejestracja: 22 mar 2015 08:26 am
Lokalizacja: podlasie
Samochód: Paca 2007 touring/lpg
Dostał flaszek: 1

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: morgal1 » 01 sty 2021 06:55 pm

Ok dzięki. Nowy napinacz da się samymi rękoma - jak jest na silniku choć trochę poluzować - podnieść do góry?? Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

andrzej sdl
Posty: 248
Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
Lokalizacja: Siedlce
Samochód: Chrysler Pacifica
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 8

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: andrzej sdl » 02 sty 2021 09:12 am

Pewnie że się da.
Chrysler Pacifica 4,0 AWD,2007 r
LPG Stag 300 ISA II

morgal1
Posty: 89
Rejestracja: 22 mar 2015 08:26 am
Lokalizacja: podlasie
Samochód: Paca 2007 touring/lpg
Dostał flaszek: 1

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: morgal1 » 02 sty 2021 01:54 pm

No mój zastygł. Wykręcę i olej w środek może ruszy.

andrzej sdl
Posty: 248
Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
Lokalizacja: Siedlce
Samochód: Chrysler Pacifica
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 8

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: andrzej sdl » 02 sty 2021 02:39 pm

To nic nie pomoże.Pewnie musisz nabyć coś droga kupna.
Chrysler Pacifica 4,0 AWD,2007 r
LPG Stag 300 ISA II

morgal1
Posty: 89
Rejestracja: 22 mar 2015 08:26 am
Lokalizacja: podlasie
Samochód: Paca 2007 touring/lpg
Dostał flaszek: 1

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: morgal1 » 02 sty 2021 03:23 pm

niestety pęknięty korpus, sprężyna rozerwała obudowę. Taki syf wystarczyło 1-2 mm grubsza ściankę zrobić a tak ze starości pęka.

andrzej sdl
Posty: 248
Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
Lokalizacja: Siedlce
Samochód: Chrysler Pacifica
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 8

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: andrzej sdl » 02 sty 2021 04:44 pm

Miałem tak samo właśnie.
Kupiłem używany od dobrego sprzedawcy i pracuje jak nowy.
Chrysler Pacifica 4,0 AWD,2007 r
LPG Stag 300 ISA II

morgal1
Posty: 89
Rejestracja: 22 mar 2015 08:26 am
Lokalizacja: podlasie
Samochód: Paca 2007 touring/lpg
Dostał flaszek: 1

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: morgal1 » 02 sty 2021 06:13 pm

Daj proszę namiary na tego sprzedawce. Już myślę rozciąć sprężynę, dodatkowa podkładkę pod śrubę mocujacą i przykręcając napinacz od razu mógłbym go ustawić w pewnym naciągu i powinno trzymać.

andrzej sdl
Posty: 248
Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
Lokalizacja: Siedlce
Samochód: Chrysler Pacifica
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 8

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: andrzej sdl » 03 sty 2021 11:50 am

Ja dałem metalową wypórkę z pręta pomiędzy napinacz a coś tam w silniku już nie pamiętam.Napiecie paska było stałe ale jeździłem tylko jeden dzień bo dotarł kupiony napinacz.
Linki do gościa od którego czasem kupuję używki.
Jutro dzwonisz i następnego dnia przywiezie kurier.Oplata u niego stała i była 30 zł. Nowy zamiennik do silnika 4,0 l ok 300 zł.
https://www.otomoto.pl/oferta/chrysler- ... DlPDL.html
https://www.otomoto.pl/oferta/chrysler- ... DdiDP.html
Chrysler Pacifica 4,0 AWD,2007 r
LPG Stag 300 ISA II

andrzej sdl
Posty: 248
Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
Lokalizacja: Siedlce
Samochód: Chrysler Pacifica
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 8

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: andrzej sdl » 03 sty 2021 11:53 am

Ja dałem metalową wypórkę z pręta pomiędzy napinacz a coś tam w silniku już nie pamiętam.Napięcie paska było stałe ale jeździłem tylko jeden dzień bo dotarł kupiony napinacz.
Linki do gościa od którego czasem kupuję używki.
Jutro dzwonisz i następnego dnia przywiezie kurier.Oplata u niego stała i była 30 zł. Nowy zamiennik do silnika 4,0 l ok 300 zł.
https://www.otomoto.pl/oferta/chrysler- ... DlPDL.html
https://www.otomoto.pl/oferta/chrysler- ... DdiDP.html
Chrysler Pacifica 4,0 AWD,2007 r
LPG Stag 300 ISA II

morgal1
Posty: 89
Rejestracja: 22 mar 2015 08:26 am
Lokalizacja: podlasie
Samochód: Paca 2007 touring/lpg
Dostał flaszek: 1

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: morgal1 » 03 sty 2021 01:39 pm

Ok dzięki. Zamienniki są w cenach 180,200,215 - Olkusz.

andrzej sdl
Posty: 248
Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
Lokalizacja: Siedlce
Samochód: Chrysler Pacifica
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 8

Re: Pasek osprzętu (wielorowkowy) - wymiana rolki czy coś więcej?

Post autor: andrzej sdl » 03 sty 2021 01:52 pm

Tańsze są do silnika 3,5 i 3,8 ale nie pasują do 4,0 a do 4,0 są droższe.
Np sklep sadlik18 na alle w Elblągu prawie 290 zł za Dayco do 4,0.
Chrysler Pacifica 4,0 AWD,2007 r
LPG Stag 300 ISA II

ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik 4,0”