Wyciek płynu chłodniczego - uszczelka

problemy z płynami, chłodnicami, pompami
konekt5
Posty: 15
Rejestracja: 14 lis 2009 08:02 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Wyciek płynu chłodniczego - uszczelka

Post autor: konekt5 » 09 kwie 2011 08:32 pm

Witam dzisiaj wyprzedzałem samochód i na światłach zobaczyłem że temperatura silnika jest prawie na maxie zatrzymałemsię patrze i niema płynu chłodniczego i jest mokry cały pojemnik na płyn chłodniczy i leje sie w okolicy lewego koła od kierowcy dolałem wody i dojechałem do domu pozim jest ten sam jak zalałem po zatrzymaniu sie co morze być przyczyną ze ten płyn mi sie wylał mam sie czym martwić.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez konekt5, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 09 kwie 2011 09:47 pm

Jak raz cieknąć zaczęło to i będzie dalej.
(Ze skeczu "Ucz się Jasiu") ...Dana woda podlegająca ciśnieniu, napotykając na otwór czyli szczelinę wycieka. Praw fizyki Pan nie zmienisz i nie bądź Pan rura..."
W mojej z 2007 wyciekało z dolnego przewodu chłodniczego bo sie zrobiła dziura. A przy okazji odkryłem, że napełniając po naprawie układ chłodniczy (chwilowo do wymiany węża na nowy) wodą, można - i należy odpowietrzyć chłodnicę. Jest korek w okolicy prawego górnego narożnika od strony silnika - taki sam jak korek spustowy na dole. Sama chłodnica raczej sie nie poodpowietrza. Noe mam pojęcia czy analogocznie jest we wczesniejszych wersjach - innych niz silnik 4,0.

Si
Posty: 316
Rejestracja: 10 paź 2010 08:33 pm
Lokalizacja: Katowice
Samochód: BMW K1200GT + VW CC 2.0 TDI
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 5

Post autor: Si » 13 kwie 2011 09:09 am

Już nie mówiac o tym, że wodą można sobie zalać awaryjnie, a teraz najlepiej wylej i po sprawdzeniu szczelności nalej płynu chłodniczego. Szkoda chłodnicy...

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 13 kwie 2011 09:15 am

Właśnie wczoraj odebrałem wąż dolny chłodnicy + baniuszke koncentratu MOPARa i w sobote zanosi się że będę miał ciekawą robótkę.
Dla zainteresowanych wąż gumowy PLN 104,33
Koncentrat PLN 97,23
Źródło - ASO Skaczkowski - uwzględniono rabat 7% (mój osobisty rabat)

b-jacek
Posty: 19
Rejestracja: 29 mar 2011 06:30 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: b-jacek » 21 kwie 2011 07:24 pm

A ta baniuszka to jaką ma pojemność? Wczoraj pytałem o płyn chłodniczy w Zabrzu w salonie Chryslera i mi zaśpiewali 350 zł za 5L koncentratu (olej Mopar ATF +4 99 zł za litr). Trochę chyba drogo mają.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 21 kwie 2011 07:45 pm

Płyn 3-letni w standardowej bańce bodaj 4 litry lub 1 galon nie pamiętam.
Proporca z wodą 1:1 załatwia sprawę podobno.
Rzecz jasna MOPAR.
Może Ci policzyli z wymianą według stosownych stawek.....

ATF-a lepiej kupować też w galonowej bańce. Wychodzi zdecydowanie taniej

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 21 wrz 2014 02:42 pm

Panowie po tygodniu posiadania Pacy zaobserwowałem mały wyciek płynu uzewnętrzniający się w okolicy sprężarki klimy. Od góry patrząc teraz tak pobieżnie niczego nie widać, ale chyba to nie będzie wyciek z pompy wody? Wyciek z pompy wody chyba uzewnętrznia się gdzieś w okolicy koła zamachowego, prawda?

Obrazek
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 21 wrz 2014 05:07 pm

lutek34, Jak sądzę nie popełnię błędu mówiąc że w wersji 3,5 pompa wody (tak jak w po-lifcie) napędzana jest paskiem rozrządu - a zatem jej umiejscowienie jest pod deklem rozrządu.
Zatem raczej teza o ujawnieniu ewentualnego wycieku płynu spod pompy w rejonie koła zamachowego należy uznać za chybione.
Dla porządku - jaki przebieg?, czy (raczej tak) wymieniany rozrząd i pompa? jak dawno i na co?
MOPAR-owska pompa na spokojnie powinna wytrzymać przebieg ca' 160 kkm+
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 21 wrz 2014 09:31 pm

Maur w 3.5l pompa wody jest napędzana od rozrządu, ale zwróć uwagę na to zdjęcie i zobaczysz że odpływ znajduje się pod korbą.
Obrazek

Rozrząd według poprzedniego sprzedawcy i naklejki pod maską był wymieniany 5kkm temu, ale nie wiem czy z pompą czy bez. Poprzednik nie mógł znaleźć faktury jak go kupowałem tydzień temu.
Jutro będę do niego dzwonił i się dopytywał co z pompą i fakturą.
Samochód w tym momencie ma przelatane 280kkm
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 22 wrz 2014 01:07 pm

lutek34, moim zdaniem oczywiście to moje zdanie problem leży w uszczelce króćca który jest przykręcony do bloku silnika i na to nakładany jest wąż ja u siebie miałem podobnie ciekło (to dużo powiedziane) i nie wiadomo było skąd dopiero jak gruntownie zaglądnąłem pod spód i z góry to się objawił moim oczom ten króciec, ale ale czy to nie Ty pisałeś że dziwne dźwięki słyszysz w obrębie klimy ? może wcale pompa nie była wymieniana?
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 22 wrz 2014 05:25 pm

Byłem dziś pod samochodem i akuratnie krople nie wisiały, ale strasznie ciasno tam jest i ciężko dostrzec skąd ten wyciek. Jeśli tam tuż nad sprężarką jest jakiś króciec od chłodzenia przykręcony, to może być on, albo wąż. Następnym razem jak będę miał więcej czasu i będę pod samochodem, to się temu przyjże.

Co do rozrządu i pompy, to poprzednik zapewnił mnie przez telefon że kompletny rozrząd z pompą wody był wymieniony.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 22 wrz 2014 08:43 pm

lutek34, jeżeli wierzyć poprzednikowi, a nie ma co nie wierzyć to na 100% ten kruciec a dokładnie jego uszczelka metalowo gumowa o numerze 04792239ab poniżej link jak ona wygląda
https://www.google.pl/search?&q=0479223 ... %3B74%3B90
pierwsze trzy fotki
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 23 wrz 2014 05:59 pm

Widlak jesteś pewien że uszczelka pod króciec dolnego węża chłodnicy wygląda tak?
Obrazek

Chce się tylko upewnić, bo w PL jakoś nie mogę tego znaleźć, a na rockauto i ebay to ta uszczelka jest opisana jako thermostat seal.
Będę wdzięczny za szybką weryfikacje, bo muszę to jak najszybciej zamówić bo zaczyna cieknąć coraz mocniej.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 23 wrz 2014 06:30 pm

lutek34
z tego co zrozumiałem z opisu widlaka to ten "króciec" jest właśnie obudową termostatu
więc to będzie właśnie ta uszczelka (nr 3)
Załączniki
termostat.jpg
termostat.jpg (50.55 KiB) Przejrzano 26995 razy
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 23 wrz 2014 07:44 pm

Czegoś tutaj nie rozumiem, myślałem że termostat jest w górnej części silnika, na górnym wężu z chłodnicy i ta instrukcja mnie w tym jakby upewniała
autozone
Ponadto szukając w PL uszczelki termostatu, znajduje mi tylko taką uszczelkę
sklep

Poleciałem jeszcze raz do garażu z aparatem i oto jak wygląda u mnie górny króciec
Obrazek

dolny króciec
Obrazek

I wygląda na to że Widlak postawił trafną diagnozę, że to uszczelka.
Teraz tylko ją szybko znaleźć.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 23 wrz 2014 08:23 pm

Panowie to co napisałem to jest uszczelka króćca który kolega lutek34, pokazał na drugim zdjęciu i jest ona do dostania w serwisie za jakieś niewielkie pieniądze nie pamiętam kwoty ale na 100% nie przekroczyła brutto 100 zł. Opisy na stronach USA rzeczywiście kierują na termostat ale to jest błąd.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 23 wrz 2014 08:38 pm

lutek34 pisze:Czegoś tutaj nie rozumiem, myślałem że termostat jest w górnej części silnika, na górnym wężu z chłodnicy i ta instrukcja mnie w tym jakby upewniała
Dobrze rozumiesz tam jest właśnie termostat przy głowicy silnika górny wąż chłodnicy.

A tobie prawdo podobnie cieknie uszczelką z dolnego króćca który jest zlokalizowany w okolicy sprężarki klimatyzacji na dole silnika.

He he za długo miałem otwarte okno posta i zanim się wziąłem za napisanie posta Widlak mnie wyprzedził na pierwszym zakręcie :(
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 23 wrz 2014 09:33 pm

Znalazłem tą uszczelkę w tym sklepie za 14zł plus wysyłka
Dzięki wszystkim za zainteresowanie i pomoc

flaszeczka dla widlaka za trafną diagnozę.
Ostatnio zmieniony 11 paź 2014 07:40 pm przez lutek34, łącznie zmieniany 1 raz.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 23 wrz 2014 10:02 pm

lutek34 pisze:Znalazłem tą uszczelkę w tym sklepie za 14zł plus wysyłka
Czyli można kupić w PL po co sięgać od razy za duża wodę. Wielu tu na forum szuka daleko sporo rzeczy a mamy to wszystko pod nosem.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 08 gru 2014 05:19 pm

Dziś skręcając Pace po wymianie poduszki zauważyłem że pod termostatem też jest lekko przypocone, tak więc ta uszczelka też do wymiany. Zastanawiam się czy kupować tą uszczelkę w aluminium czy wyciąć nową. Na rockauto mają uszczelki w aluminium, ale też takie jakby korkowe, co Waszym zdaniem użyć, żeby było dobrze?
Obrazek
Obrazek
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 10 paź 2015 07:27 pm

jak to jakiś prosty kształt to sobie sam wytnij przecież to tylko plyn
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Martin
Posty: 1
Rejestracja: 10 paź 2015 12:40 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Martin » 12 paź 2015 06:52 pm

Witam serdecznie.
Chciałbym prosić o pomoc ,mam problem z wyciekiem płynu chłodniczego i nie wiem jak dostać się do tej uszczelki dolnego króćca(strasznie tam ciasno), bo to najprawdopodobniej tam leży problem.. Objawy są identyczne jak te opisane powyżej.. Mógłby ktoś mi pomóc i wytłumaczyć co trzeba zdemontować i jak się do tergo dostać ..
Z góry bardzo dziękuję .
Pozdrawiam

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 27 paź 2015 12:22 am

Martin pisze:Chciałbym prosić o pomoc
Martin
zapraszam najpierw do zapoznania się z zasadami

http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=2331

a później tutaj

http://www.pacificaforum.pl/viewforum.php?f=15

i dalej korzystamy z zasobów wiedzy użytkowników ;)
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

mikip1111
Posty: 35
Rejestracja: 31 lip 2013 09:24 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: mikip1111 » 21 lut 2016 08:28 pm

Dla uzupełnienia (u mnie 2005 r. 3,5 l) przesyłam foto z numerami katalogowymi, robione w styczniu 2016, króciec był jakiś taki niewyraźny na spawach, upocona była sprężarka od klimy
rzeczywiście według fiszek króciec to obudowa, a uszczelka nazwana jest uszczelką termostatu,
jakby ktoś zamawiał to trzeba się upierać przy tych numerach, niestety te części są tylko do Packi, nie pasuje nic z 300m ani z Voyka
Załączniki
DSC_0037_1.JPG
DSC_0038_1.JPG
DSC_0039_1.JPG

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 22 lut 2016 11:44 pm

mikip1111, pisałem wyżej, uszczelke dolnego króćca węża który znajduje się nad sprzężąrką można kupić np tutaj http://www.usauta.pl/index.php?cPath=1: ... CHKyhbUdBo
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

saqmd
Posty: 36
Rejestracja: 23 cze 2016 01:10 am
Lokalizacja: Lublin
Samochód: Pacifica 4.0 AWD Touring(?) '07
Dostał flaszek: 1

Post autor: saqmd » 16 mar 2017 11:17 pm

To ja dodam jeszcze swoją przygodę.
Wyciekał mi płyn - niewiele bo w ciągu miesiąca musiałem dolać około 0,2l do wyrównawczego.
Jednak postanowiłem to sprawdzić. Pacyfix (dla mnie to jest on :D ) na kanał i tam wyszło, że cieknie pompa. Niestety. Jak już się ściąga pompę no to od razu rozrząd najlepiej zrobić - robota ta sama (mało miejsca straszny kat żeby to dobrze zrobić). Jak się okazało mój rozrząd był mega OK - pasek, napinacz, rolki wszystko wyglądało jak po ok 10K przebiegu - dość świeżo, ALE uszczelka owej pompy ma taką budowę jak uszczelki na zdjęciach powyżej - tak jakby wchodzi na te śrubki (nie jestem mechanikiem i tak bym to opisał, mam zdjęcia gdzieś) no i walił płyn z tych miejsc gdzie uszczelka wchodzi na otwór śruby mocującej do bloku.

ERGO: albo ktoś sknocił montaż przy poprzedniej wymianie rozrządu, albo to tak, powiedzmy "nieprzemyślanie" zaprojektowali. W każdym razie przy wymianie rozrządu - bo w końcu go wymieniłem kompletnie na OEM żeby mieć spokój, mechanicy specjalnie wzmocnili czymś uszczelkę w tych słabszych miejscach. Teraz zrobiłem 1K km i zero wycieków.
- Co robisz dziś wieczorem?
- Namówiłeś mnie.
Kultura musi być.

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 17 mar 2017 08:43 am

saqmd, dlatego przy każdej wymianie rozrządu zaleca się wymianę pompy wraz z uszczelką i to nie tylko ze względu na uszczelnienie ale również na możliwą awarię łożyska/wirnika pompy.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

pedros_85
Posty: 26
Rejestracja: 09 kwie 2015 10:11 am
Lokalizacja: Świdnik
Samochód: Pacifica 3,5 Lpg 2006

Re: Wyciek płynu chłodniczego - uszczelka

Post autor: pedros_85 » 29 gru 2017 11:59 pm

Hej, tez mam wyciek w tej okolicy, ale mi to wygląda na pompę wody ponieważ cała osłona rozrządu na łączeniu jest mokra, pompa wymieniana wraz z rozrządem ok 60 tys temu, ew może ktoś podpowiedzieć jak się do tego krudźca dostać ze by sprawidzć ??

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 1009
Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
Lokalizacja: Dęblin
Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 5

Re: Wyciek płynu chłodniczego - uszczelka

Post autor: Jędrek » 18 sty 2019 03:01 pm

Miałem dziś Pacę na podnośniku i obejrzałem podwozie . Całe czarne ale .. . Ale pojawił się zaciek z chłodnicy . i tu pytanie : czy w miejscu zaznaczonym (pod chłodnicą os strony lewego koła ) jest jakiś kranik czy zawór ?? Tam pojawia się płyn chłodzący ale to jest fabryczny otwór i tylko z lewej strony . Nie wiem czy chłodnica cieknie czy ten element jest zepsuty .
Załączniki
IMG0020A.jpg
IMG0019A.jpg
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .

Awatar użytkownika
głodźillaryki
Posty: 1072
Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
Lokalizacja: Ryki
Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 18

Re: Wyciek płynu chłodniczego - uszczelka

Post autor: głodźillaryki » 18 sty 2019 06:19 pm

Jest kranik do spuszczania płynu-właśnie nad tą dziurą...
Pewnie wystarczy dokręcić.
Usilnie staram się pisać poprawnie , i nie robić błędów ortograficznych ( czasami się to udaje...)

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 1009
Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
Lokalizacja: Dęblin
Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 5

Re: Wyciek płynu chłodniczego - uszczelka

Post autor: Jędrek » 18 sty 2019 07:13 pm

głodźillaryki pisze:
18 sty 2019 06:19 pm
Jest kranik do spuszczania płynu-właśnie nad tą dziurą...
Pewnie wystarczy dokręcić.
Czy ten kranik jest dokręcany czy ma położenie lewo-prawo ?
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .

west26
Posty: 951
Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
Lokalizacja: Milicz
Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
Postawił flaszek: 15
Dostał flaszek: 16

Re: Wyciek płynu chłodniczego - uszczelka

Post autor: west26 » 18 sty 2019 07:38 pm

Odkręcany ;)
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )

ODPOWIEDZ

Wróć do „CHŁODZENIE SILNIKA”