Poduszki silnika - wymiana: na jakie? jak?
Poduszki silnika - wymiana: na jakie? jak?
Proszę o link do tych poduszek mopara...I jeszcze pytanko: czy to prawda że są dwa różne typy tych poduszek?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez MORTY, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
do pacyfiki jest jest jeden typ wg mopar'a
w katalogach są dwa numery późnej zrobiono jeden
moparowskie są olejowe nie wiem jak inne
Ostatnio zmieniony 27 lis 2012 11:26 am przez zyga, łącznie zmieniany 1 raz.
Koledzy mam prośbę,
- czy może ktoś byłby w stanie opisać gdzie są te poduszki ?
Byłem ostatnio u jednego mechanika to ( co prawda nie miał czasu) tak łatwo nie mógł
ich znaleźć.
- druga sprawa ile ich jest ?
- jak wizualanie można je sprawdzić czy są dobre - Pan Mechanik :) powiedział, że olejowe to
nie jest tak łatwo sprawdzić. Chyba, że olej z nich wypłynął. Myślę jednak, że nie miał
czasu i trochę chciał mnie na szybko załatwić.
- ostatnie, ktoś już wie gdzie najtaniej można kupić te poduszki, jeżeli ktoś kupił
zamienniki to jakie i czy się sprawdziły?
- czy może ktoś byłby w stanie opisać gdzie są te poduszki ?
Byłem ostatnio u jednego mechanika to ( co prawda nie miał czasu) tak łatwo nie mógł
ich znaleźć.
- druga sprawa ile ich jest ?
- jak wizualanie można je sprawdzić czy są dobre - Pan Mechanik :) powiedział, że olejowe to
nie jest tak łatwo sprawdzić. Chyba, że olej z nich wypłynął. Myślę jednak, że nie miał
czasu i trochę chciał mnie na szybko załatwić.
- ostatnie, ktoś już wie gdzie najtaniej można kupić te poduszki, jeżeli ktoś kupił
zamienniki to jakie i czy się sprawdziły?
Paweł G
Chrysler Pacifica 2004 3,5 250kM LPG
Chrysler Pacifica 2004 3,5 250kM LPG
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
poduszki są dwe
jedna od silnika do belki pod chłodnią
druga od skrzyni do silnika
trzeba wejść pod auto i tedy ładnie widać
przednia
tylna
uszkodzenia
przy okazji warto zobaczyć na łapę pod filtrem
zamiennik jest w cenie orginału
jedna od silnika do belki pod chłodnią
druga od skrzyni do silnika
trzeba wejść pod auto i tedy ładnie widać
przednia
tylna
uszkodzenia
przy okazji warto zobaczyć na łapę pod filtrem
zamiennik jest w cenie orginału
Ostatnio zmieniony 27 lis 2012 11:26 am przez zyga, łącznie zmieniany 1 raz.
Muszę sprostować, właśnie kupiłem prawą poduszkę-łapę silnika(pod filtrem powietrza) w ASO, i.... jest o wiele tańsza od tej z USAOlkusz i Allegro. Dałem 165pln, a tam najtaniej 249pln.MarekMdl pisze: ....Poduszki kup w serwisie są niewiele droższe od tych z allegro....
Ps. ASO InterCar Bielany Wrocławskie tel. 717221000
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
I jeszcze mały dodatek dotyczący eksploatacji poduszek silnika.
Warto uświadomić sobie, że chociaż mamy bieg parkingowy, skrzynia biegów w stanie zblokowanym na tym biegu nie jest przewidziana do unieruchomienia pojazdu na wzniesianiach.
Do takiego unieruchomienia i zabezpieczenia samochodu służy hamulec pomocniczy/postojowy/ręczny (choć o tym ostatnim trudno w naszych autach mówić)
Co się mają poduszki do parkowanego samochodu? ano sporo. Jeśli auto stoi na pochyłości i ma włączony wyłącznie bieg parkingowy to sobie stoi. Całe obciążenie z tego tytułu przejmuje układ napędowy - a co za tym idzie przenoszone jest w całości przez poduszki - a właściwie jedna jest ściskana a druga rozciągana. Guma wszak nie lubi tego drugiego stanu.
Nawyk wykorzystywania biegu parkingowego na zasadzie wyłączności w autach z automatyczną skrzynią biegów jest powszechny i powszechnie poduszki silnika podczas postoju są permanentnie obciążanie. To skraca ich żywot - samochód wszak w czasie swojego żywota więcej stoi niż jeździ.
Mając świadomość procesów fizycznych zachodzących w poduszkach warto przyjąć następującą zasadę dla każdego parkowania samochodu:
1. Zatrzymujemy samochód (jak zwykle)
2. Wrzucamy na luz (trzymając wciśnięty pedał hamulca)
3. Zaciągamy hamulec pomocniczy
4. Zwalniamy pedał hamulca
5. Włączamy bieg parkingowy
6. Wyłączamy zapłon i po opuszczeniu auta zamykamy go.
Takie postępowanie odciąża w 100% poduszki silnika podczas postoju i nasze poduszki silnika odwdzięczą sie nam znacząco dłuższym okresem bezawaryjnej eksploatacji. Dodatkowo systematycznie używany hamulec pomocniczy ograniczy skutki korozji w linkach tegoż hamulca tudzież w samym jego mechaniźmie. Organ używany żyje a nieużywany zanika - czyż nie?
I jeszcze jedna uwaga:
Nie wiem jak w Chryslerze ale w moim innym aucie jakim jest poczciwy Ford Windstar poduszki silnika są również tej samej konstrukcji i również olejowe. Tak się jednak składa, że guma tych poduszek strasznie nie lubi kontaktu z olejem stosowanym w układzie wspomagania lub w skrzyni biegów. Tam przednia poduszka mi się rozpadła z racji sporadycznie ale wszakże kapiącego oleju z pompy wspomagania. W mojej Pacce 4.0 nie zauważyłem takiego zagrożenia ale warto od czasu do czasu sprawdzać. Koszty poduszek są istotne.
I to by było na tyle na dzisiaj
Pozdrawiam
Mariusz
Warto uświadomić sobie, że chociaż mamy bieg parkingowy, skrzynia biegów w stanie zblokowanym na tym biegu nie jest przewidziana do unieruchomienia pojazdu na wzniesianiach.
Do takiego unieruchomienia i zabezpieczenia samochodu służy hamulec pomocniczy/postojowy/ręczny (choć o tym ostatnim trudno w naszych autach mówić)
Co się mają poduszki do parkowanego samochodu? ano sporo. Jeśli auto stoi na pochyłości i ma włączony wyłącznie bieg parkingowy to sobie stoi. Całe obciążenie z tego tytułu przejmuje układ napędowy - a co za tym idzie przenoszone jest w całości przez poduszki - a właściwie jedna jest ściskana a druga rozciągana. Guma wszak nie lubi tego drugiego stanu.
Nawyk wykorzystywania biegu parkingowego na zasadzie wyłączności w autach z automatyczną skrzynią biegów jest powszechny i powszechnie poduszki silnika podczas postoju są permanentnie obciążanie. To skraca ich żywot - samochód wszak w czasie swojego żywota więcej stoi niż jeździ.
Mając świadomość procesów fizycznych zachodzących w poduszkach warto przyjąć następującą zasadę dla każdego parkowania samochodu:
1. Zatrzymujemy samochód (jak zwykle)
2. Wrzucamy na luz (trzymając wciśnięty pedał hamulca)
3. Zaciągamy hamulec pomocniczy
4. Zwalniamy pedał hamulca
5. Włączamy bieg parkingowy
6. Wyłączamy zapłon i po opuszczeniu auta zamykamy go.
Takie postępowanie odciąża w 100% poduszki silnika podczas postoju i nasze poduszki silnika odwdzięczą sie nam znacząco dłuższym okresem bezawaryjnej eksploatacji. Dodatkowo systematycznie używany hamulec pomocniczy ograniczy skutki korozji w linkach tegoż hamulca tudzież w samym jego mechaniźmie. Organ używany żyje a nieużywany zanika - czyż nie?
I jeszcze jedna uwaga:
Nie wiem jak w Chryslerze ale w moim innym aucie jakim jest poczciwy Ford Windstar poduszki silnika są również tej samej konstrukcji i również olejowe. Tak się jednak składa, że guma tych poduszek strasznie nie lubi kontaktu z olejem stosowanym w układzie wspomagania lub w skrzyni biegów. Tam przednia poduszka mi się rozpadła z racji sporadycznie ale wszakże kapiącego oleju z pompy wspomagania. W mojej Pacce 4.0 nie zauważyłem takiego zagrożenia ale warto od czasu do czasu sprawdzać. Koszty poduszek są istotne.
I to by było na tyle na dzisiaj
Pozdrawiam
Mariusz
Poduszki silnika Pacifica
Witam wszystkich pacifików!!!
Mam małą info-Nie kupujcie poduszek pod silnik do Pacifiki
w Łodzi na usauta.pl-firma Face Agency.
Sprzedają marne podróby które nie amortyzują pracy silnika .Nie da się na nich jeździć.
Cena 325 za sztukę.
Całe drgania przenoszą się na karoserię a w dodatku nie uznają żadnych reklamacji.Wymieniłem je po dwóch tygodniach
Kupiłem drugie poduszki dwie poduszki w serwisie JEEPa -firmy Mopar po 346 za sztukę i po wymianie problem wibracji zniknął całkowicie.
Mam małą info-Nie kupujcie poduszek pod silnik do Pacifiki
w Łodzi na usauta.pl-firma Face Agency.
Sprzedają marne podróby które nie amortyzują pracy silnika .Nie da się na nich jeździć.
Cena 325 za sztukę.
Całe drgania przenoszą się na karoserię a w dodatku nie uznają żadnych reklamacji.Wymieniłem je po dwóch tygodniach
Kupiłem drugie poduszki dwie poduszki w serwisie JEEPa -firmy Mopar po 346 za sztukę i po wymianie problem wibracji zniknął całkowicie.
Limited
-
- Posty: 715
- Rejestracja: 06 gru 2011 11:26 am
- Lokalizacja: Szczecin
- Samochód: Pacifica Limited 2017
- Postawił flaszek: 10
- Dostał flaszek: 1
poduszki pod silnikiem
witam,
pod koniec ub. tygodnia okazało sie, ze 'załatwiłem' przednia poduszkę pod silnikiem a przy okazji sprawdzania okazało sie, ze tylna tez jest do wymiany, wyciek oleju
na oryginalna w Szczecinie, 3ba czekać 4 tygodnie, koszt 1szt to ponad 600 zł/szt
znalazłem zamiennik w cenie 315 zł/szt i dostępne od ręki,
poduszki zostały wymienione, autko poszło na diagnostykę i niby wszystko ok
ale ...
po kilku dniach jazdy, okazało sie, ze
przy odpalaniu autka jest pojedynczy stukot,
auto a 'P' lub 'N' chodzi płynnie, bez najmniejszego problemu
a jednak
jak tylko wrzucę ktoryś bieg, dostaje delikatny rezonans,
jak jadę to czasem było stukanie, na nierównościach jakby wszystkie gumy były rozwalone,
przy zatrzymaniu sie i delikatnym ruszaniu, znów rezonans w samochodzie
dziś mechanicy znów wzięli Pacynke w obroty i sie okazało, ze to jednak wina poduszek,
okazuje sie ze zamienniki 'AT ANCHOR' zamiennik, niby amerykański, ale to i tak raczej chińszczyzna, sa minimalnie niższe od oryginału,
przy odpalaniu, stukot był powodowany tym, ze silnik stykał sie z lawa,
a co za tym idzie, powstawał tez rezonans przy wrzucaniu biegu, ruszaniu i jazdy,
silnik 'wisi' za nisko i minimalnie ale jednak dotyka lawy,
stad tez miałem wszelkie 'stuknięcia' przy wpadaniu w nierówności na jezdni, jak by gumy były wytłuczone,
do momentu kiedy nie będę miał oryginałów, wsadzili mi gumowa podkładkę, miedzy lawę a obudowę silnika, i wszystkie problemy znikneły,
zero rezonansu, czy jakichkolwiek wibracji autkiem,
zero 'stukania' przy odpalaniu autka,
zero stukania na jakich kolwiek nierównościach,
to jest tylko rozwiązanie tymczasowe, do momentu, gdy nie zostaną zakupione oryginalne poduszki pod silnik
z pozdrowieniami
pod koniec ub. tygodnia okazało sie, ze 'załatwiłem' przednia poduszkę pod silnikiem a przy okazji sprawdzania okazało sie, ze tylna tez jest do wymiany, wyciek oleju
na oryginalna w Szczecinie, 3ba czekać 4 tygodnie, koszt 1szt to ponad 600 zł/szt
znalazłem zamiennik w cenie 315 zł/szt i dostępne od ręki,
poduszki zostały wymienione, autko poszło na diagnostykę i niby wszystko ok
ale ...
po kilku dniach jazdy, okazało sie, ze
przy odpalaniu autka jest pojedynczy stukot,
auto a 'P' lub 'N' chodzi płynnie, bez najmniejszego problemu
a jednak
jak tylko wrzucę ktoryś bieg, dostaje delikatny rezonans,
jak jadę to czasem było stukanie, na nierównościach jakby wszystkie gumy były rozwalone,
przy zatrzymaniu sie i delikatnym ruszaniu, znów rezonans w samochodzie
dziś mechanicy znów wzięli Pacynke w obroty i sie okazało, ze to jednak wina poduszek,
okazuje sie ze zamienniki 'AT ANCHOR' zamiennik, niby amerykański, ale to i tak raczej chińszczyzna, sa minimalnie niższe od oryginału,
przy odpalaniu, stukot był powodowany tym, ze silnik stykał sie z lawa,
a co za tym idzie, powstawał tez rezonans przy wrzucaniu biegu, ruszaniu i jazdy,
silnik 'wisi' za nisko i minimalnie ale jednak dotyka lawy,
stad tez miałem wszelkie 'stuknięcia' przy wpadaniu w nierówności na jezdni, jak by gumy były wytłuczone,
do momentu kiedy nie będę miał oryginałów, wsadzili mi gumowa podkładkę, miedzy lawę a obudowę silnika, i wszystkie problemy znikneły,
zero rezonansu, czy jakichkolwiek wibracji autkiem,
zero 'stukania' przy odpalaniu autka,
zero stukania na jakich kolwiek nierównościach,
to jest tylko rozwiązanie tymczasowe, do momentu, gdy nie zostaną zakupione oryginalne poduszki pod silnik
z pozdrowieniami
Nie jedź szybciej, niż twój Anioł Stróż potrafi latać ;)
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
Czyli jaki wniosek taniej zawsze wychodzi drożej ;(
Często to tłumacze moim klientom ale oni chcą być mądrzejsi i podobnie się kończy a ja zarabiam podwójnie kasując za usługę
Często to tłumacze moim klientom ale oni chcą być mądrzejsi i podobnie się kończy a ja zarabiam podwójnie kasując za usługę
pozdrawiam. tedi
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
-
- Posty: 715
- Rejestracja: 06 gru 2011 11:26 am
- Lokalizacja: Szczecin
- Samochód: Pacifica Limited 2017
- Postawił flaszek: 10
- Dostał flaszek: 1
jest totalna różnica,
po powrocie na święta, i przywieżnieniu sobe poduszek, od razu zamieniłem moje nieszczęsne i nieoryginalne poduchy pod silnikiem na "Moparowskie" i ... różnica jest diametralna,
niby wyglądają tak samo, jeśli chodzi o wysokość poduch, ale po zamontowaniu oryginalnych przerwa między ławą a silnikiem jest taka, ze dłoń można wsunąć i nie ma żadnego przenoszenia drgań czy wibracji na auto, co miało miejsce przy zamiennikach
po powrocie na święta, i przywieżnieniu sobe poduszek, od razu zamieniłem moje nieszczęsne i nieoryginalne poduchy pod silnikiem na "Moparowskie" i ... różnica jest diametralna,
niby wyglądają tak samo, jeśli chodzi o wysokość poduch, ale po zamontowaniu oryginalnych przerwa między ławą a silnikiem jest taka, ze dłoń można wsunąć i nie ma żadnego przenoszenia drgań czy wibracji na auto, co miało miejsce przy zamiennikach
Nie jedź szybciej, niż twój Anioł Stróż potrafi latać ;)
-
- Posty: 715
- Rejestracja: 06 gru 2011 11:26 am
- Lokalizacja: Szczecin
- Samochód: Pacifica Limited 2017
- Postawił flaszek: 10
- Dostał flaszek: 1
nie do końca Tedi,
rozwaliłem poduchy na kilka dni przed wylotem do Stanów,
chodziło mi najbardziej o czas !!!
a w Szczecinie okres oczekiwania na oryginalne był od 4 do 6 tyg, i dla mnie było najważniejsze aby zrobić to jak najszybciej, jeszcze przed wylotem, więc zamówiłem w Gdańsku z dostawą od razu do warsztatu, kurierem,
abstrachując juz od tego, że w ASO przy ul. Gdańskiej życzyli sobie za szt. 640 zł,
a bedąc tam na miejscu za dwie, zapłaciłem ok $240.00
a czy mechanik na mnie zarobił ....
jeśli się ma brata co ma warsztaty naprawy samochodów, to chyba tragedii nie było
czarny CROWN ROYAL zrobił swoje
rozwaliłem poduchy na kilka dni przed wylotem do Stanów,
chodziło mi najbardziej o czas !!!
a w Szczecinie okres oczekiwania na oryginalne był od 4 do 6 tyg, i dla mnie było najważniejsze aby zrobić to jak najszybciej, jeszcze przed wylotem, więc zamówiłem w Gdańsku z dostawą od razu do warsztatu, kurierem,
abstrachując juz od tego, że w ASO przy ul. Gdańskiej życzyli sobie za szt. 640 zł,
a bedąc tam na miejscu za dwie, zapłaciłem ok $240.00
a czy mechanik na mnie zarobił ....
jeśli się ma brata co ma warsztaty naprawy samochodów, to chyba tragedii nie było
czarny CROWN ROYAL zrobił swoje
Nie jedź szybciej, niż twój Anioł Stróż potrafi latać ;)
Uwaga na poduszki....!!!
Witam,
jestem po "doświadczeniach" z poduszkami - jeśli ktokolwiek planuje ich wymianę
to liczą się jedynie ORGINAŁY!!!! Powyżej macie recenzję poduszek dwóch różnych
firm - ja dokładam swoją poduszek kupionych na Allegro firmy DEA - ta która jest bardziej
obciążona (od strony skrzyni) wytrzymała 15km (piętnaście kilometrów) !!! druga z przodu
jeszcze się trzyma ale i tak jak tylko zakupię oryginał natychmiast ją wymieniam.
Oryginalny Mopar kosztował mnie w serwisie w Krakowie 580 PLN - natomiast zamienniki na Allegro od 265 do 480 PLN - najgorsze jest to że sprzedający twierdzą że nie zdarzają im się
reklamacje... i zachwalają swój towar - doskonale zdając sobie sprawę z kiepskiej jakości towaru jak oferują. Tu ukłon w stronę Olkusza który wycofał ze sprzedaży kiepski towar
oferując jedynie "łapę" mocującą silnik - którą zresztą wymieniłem z rok temu, kupiłem u Ryśka (Olkusz) i jeżdżę z powodzeniem do tej pory.... Więc ostrzegam - jeśli chodzi o poduszki silnika do Pacificy 4.0 tylko ORYGINAŁY !!!! Niezależnie od tego co mówił by wam
Pan w sklepie internetowym!!!!
jestem po "doświadczeniach" z poduszkami - jeśli ktokolwiek planuje ich wymianę
to liczą się jedynie ORGINAŁY!!!! Powyżej macie recenzję poduszek dwóch różnych
firm - ja dokładam swoją poduszek kupionych na Allegro firmy DEA - ta która jest bardziej
obciążona (od strony skrzyni) wytrzymała 15km (piętnaście kilometrów) !!! druga z przodu
jeszcze się trzyma ale i tak jak tylko zakupię oryginał natychmiast ją wymieniam.
Oryginalny Mopar kosztował mnie w serwisie w Krakowie 580 PLN - natomiast zamienniki na Allegro od 265 do 480 PLN - najgorsze jest to że sprzedający twierdzą że nie zdarzają im się
reklamacje... i zachwalają swój towar - doskonale zdając sobie sprawę z kiepskiej jakości towaru jak oferują. Tu ukłon w stronę Olkusza który wycofał ze sprzedaży kiepski towar
oferując jedynie "łapę" mocującą silnik - którą zresztą wymieniłem z rok temu, kupiłem u Ryśka (Olkusz) i jeżdżę z powodzeniem do tej pory.... Więc ostrzegam - jeśli chodzi o poduszki silnika do Pacificy 4.0 tylko ORYGINAŁY !!!! Niezależnie od tego co mówił by wam
Pan w sklepie internetowym!!!!
Pozdrawiam
Tomek
Tomek
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 06 mar 2013 04:19 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 27 paź 2013 05:32 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
[/quote]Muszę sprostować, właśnie kupiłem prawą poduszkę-łapę silnika(pod filtrem powietrza) w ASO, i.... jest o wiele tańsza od tej z USAOlkusz i Allegro. Dałem 165pln, a tam najtaniej 249pln.
Ps. ASO InterCar Bielany Wrocławskie tel. 717221000[/quote]
Jak to jest z tą poduszką w końcu? Tutaj piszecie że kosztuje w ASO 165zł a dalej że około 600zł.
Vojciu czy ta za 165 to Mopara była czy zamiennik?
Ps. ASO InterCar Bielany Wrocławskie tel. 717221000[/quote]
Jak to jest z tą poduszką w końcu? Tutaj piszecie że kosztuje w ASO 165zł a dalej że około 600zł.
Vojciu czy ta za 165 to Mopara była czy zamiennik?
Jeżeli nie masz wyjścia-wyjdź wejściem...
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
maciasty77
weź pod uwagę że post Vojcia jest sprzed ponad 3 lat i może nie być do końca aktualny
ja ostatnio wymieniałem przednią i kosztował oryginał Mopar w serwisie Chryslera w Poznaniu ok 500PLN (teraz sprawdzam ceny przez serwis FIATA i zazwyczaj mają najlepsze ceny, ale wtedy jeszcze nie miałem tej świadomości) wymieniałem poprzednio zamontowany zamiennik który wytrzymał dokładnie 3.5 miesiąca :devil:
weź pod uwagę że post Vojcia jest sprzed ponad 3 lat i może nie być do końca aktualny
ja ostatnio wymieniałem przednią i kosztował oryginał Mopar w serwisie Chryslera w Poznaniu ok 500PLN (teraz sprawdzam ceny przez serwis FIATA i zazwyczaj mają najlepsze ceny, ale wtedy jeszcze nie miałem tej świadomości) wymieniałem poprzednio zamontowany zamiennik który wytrzymał dokładnie 3.5 miesiąca :devil:
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 27 paź 2013 05:32 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
No tak,faktycznie, nie spojrzałem na datę.Czy ta poduszka z linku to ori?
http://allegro.pl/poduszka-silnika-chry ... 64752.html
http://allegro.pl/poduszka-silnika-chry ... 64752.html
Jeżeli nie masz wyjścia-wyjdź wejściem...
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
w opisie aukcji nie doczytałem
wyglądem to one specjalnie się nie różnią, na obrazku napisane Mopar,
ale lepiej się upewnij przed zakupem
i dla sprawdzenia zapytaj w naszym aktualnym serwisie firmowym czyli u FIATA
wyglądem to one specjalnie się nie różnią, na obrazku napisane Mopar,
ale lepiej się upewnij przed zakupem
i dla sprawdzenia zapytaj w naszym aktualnym serwisie firmowym czyli u FIATA
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 27 paź 2013 05:32 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Byłem dzisiaj u nas w Fiacie zapytać się o tą poduszkę.Powiedziałem że chce tylko originał i żadnej innej. Koleś zadzwonił gdzieś ''wyżej'' poprosił o vin i po 10 minutach powiedział że poduszka przednia prawa(przy rozrządzie, bo o tą mi chodzi) originalna do mojego auta kosztuje 162 zł a tylna 680 zł
Nie potrafił mi powiedzieć jakiej firmy bo w katalogach nie mają nazw ale zapewniał mnie że originał.Trochę zbaraniałem i powiedziałem że się zastanowię.W poniedziałek mam dać znać. Co Wy na to?
Nie potrafił mi powiedzieć jakiej firmy bo w katalogach nie mają nazw ale zapewniał mnie że originał.Trochę zbaraniałem i powiedziałem że się zastanowię.W poniedziałek mam dać znać. Co Wy na to?
Jeżeli nie masz wyjścia-wyjdź wejściem...
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
maciasty
wydaje się bardzo tanio - jak faktycznie oryginał to nie ma się co wahać
a wcale nie wykluczam takich różnic.... kolega pytał o komplet uszczelek pod głowice
wszędzie ceny rzędu 1000-1200 a w serwisie Fiata 500 Pln oryginalnie pakowane Mopary
wydaje się bardzo tanio - jak faktycznie oryginał to nie ma się co wahać
a wcale nie wykluczam takich różnic.... kolega pytał o komplet uszczelek pod głowice
wszędzie ceny rzędu 1000-1200 a w serwisie Fiata 500 Pln oryginalnie pakowane Mopary
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
maciasty77,
Wprowadzasz jakieś nowe teorie :)
prawa przy rozrządzie
przy rozrządzie to masz łapę silnika z poduszką !!!
silnik jest zamocowany w 4 miejscach
poduszki przednia (1) tylna (2) są olejowe i jedna i druga jest taka sama, różnią się numerem katalogowym (chyba tylko do celów katalogowych)
od strony rozrządu jest łapa silnikowa (3)
od story akumulatora tam gdzie idzie masa silnika jest łącznik (4)
Wprowadzasz jakieś nowe teorie :)
prawa przy rozrządzie
przy rozrządzie to masz łapę silnika z poduszką !!!
silnik jest zamocowany w 4 miejscach
poduszki przednia (1) tylna (2) są olejowe i jedna i druga jest taka sama, różnią się numerem katalogowym (chyba tylko do celów katalogowych)
od strony rozrządu jest łapa silnikowa (3)
od story akumulatora tam gdzie idzie masa silnika jest łącznik (4)
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
w kwestii opisu i umiejscowienia poduszek - mocowań silnika Zyga ma 100% racji
ale patrząc na załączony link do aukcji widać że chodzi o poduszkę przednią
(jest ona ewidentnie z przodu, choć w stosunku do osi pojazdu być może nie idealnie po środku a lekko w prawo w stronę rozrządu - stąd pewnie zamieszanie w sposobie opisu )
ale patrząc na załączony link do aukcji widać że chodzi o poduszkę przednią
(jest ona ewidentnie z przodu, choć w stosunku do osi pojazdu być może nie idealnie po środku a lekko w prawo w stronę rozrządu - stąd pewnie zamieszanie w sposobie opisu )
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 27 paź 2013 05:32 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Właśnie kilka postów wyżej dałęm link do aukcji z tym samym rysunkiem, a że nie mam nic wspólnego z mechaniką samochodową wydawało mi się że to prawa strona. Tekst ''od strony rozrządu'' też zapożyczony z innej aukcji gdzie tak była opisana Sory za zamieszanie, dzięki mpspycha, to ta poduszka co pokazujesz.
Jeżeli nie masz wyjścia-wyjdź wejściem...
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
np tu
choć nie jestem pewien czy do 3.5 i 4.0 są identyczne
http://allegro.pl/poduszka-silnika-chry ... 33723.html
a najlepiej serwis Fiata lub Chryslera
choć nie jestem pewien czy do 3.5 i 4.0 są identyczne
http://allegro.pl/poduszka-silnika-chry ... 33723.html
a najlepiej serwis Fiata lub Chryslera
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
macias920,
Jeśli MOPAR to OK, Jeśli coś moparopodobnego pociecha zwykle bywa krótkotrwała a czasami bez oczekiwanego efektu.
Jeśli MOPAR to OK, Jeśli coś moparopodobnego pociecha zwykle bywa krótkotrwała a czasami bez oczekiwanego efektu.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Panowie dziś chciałem wymienić tylną poduszke silika, wlazlem pod Pace, poluzowalem nakretki obu poduszek, podlewarowalem silnik do góry, ale dolne śruby poduszek nawet nie drgna, za to caly samochód zaczął unosić sie do góry. Wiec myślę że pewno sanki muszę opuscic lekko. Podniosłem przód do gory, podlewarowalem silnik, poluzowalem sruby mocujace sanki i jedynie sanki przy przednim mocowaniu się lekko obniżyły, ale w tylnej części, zadnego ruchu, również śruba tylnej poduszki nie wykonała żadnego ruchu. Sanki raczej nie obniżą się przez laczniki i kolumne kierowniczą. Wku....... poskręcałem wszystko spowrotem.
Panowie co sami wymieniali poduszkę, jak tego dokonali, bez rozbierania polowy samochodu?
Panowie co sami wymieniali poduszkę, jak tego dokonali, bez rozbierania polowy samochodu?
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
pod filtrem powietrza masz jeszcze jedną łapę i ją też musisz poluzować
i pod akumulatorem jest jeszcze jedna poduszka
nie pamiętam krok po kroku jak to idzie ale połowa sukcesu to wyciągnięcie tej blachy profilowanej przy poduszce, ostatnio robiłem to z Pele i to już było dawno temu ale wymiana 2 poduszek zajęła nam coś koło 1h bez kanału więc musisz wracać pod auto i nie dawać za wygraną
i pod akumulatorem jest jeszcze jedna poduszka
nie pamiętam krok po kroku jak to idzie ale połowa sukcesu to wyciągnięcie tej blachy profilowanej przy poduszce, ostatnio robiłem to z Pele i to już było dawno temu ale wymiana 2 poduszek zajęła nam coś koło 1h bez kanału więc musisz wracać pod auto i nie dawać za wygraną
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Czyli jeśli odkręce poduszkę pod filtrem powietrza i łącznik pod akumulatorem, to silnik się na tyle podniesie że będę mógł wyciągnąć tylną poduszkę bez kombinacji z sankami?
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
Da się bez sanek odkręć łapę silnika która jest przykręcona do górnej części poduszki. Wówczas będziesz mógł swobodnie poduchę bez podnoszenia silnika wyjąć. Oczywiście silnik podparty by ci nie opadł i żadnych bocznych poduszek od strony rozrządu czy akumulatora nie ruszaj. Robiłem to już kilkanaście razy tak jak Zyga mówi 1 godzina pracy z tym że ja to robię na podnośniku.lutek34 pisze: będę mógł wyciągnąć tylną poduszkę bez kombinacji z sankami?
pozdrawiam. tedi
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Tedi nie ma możliwości żeby odkręcić poduchę od łapy i żeby łapę tak po prostu wyjąć, w ogóle to ciężko będzie odkręcić górną nakrętkę poduchy, strasznie ciasno tam jest. Może wymienialiście poduchy w wersji FWD i tam może jest nieco więcej miejsca. Ja nie widzę innej możliwości jak tylko podniesienie silnika na tyle właśnie żeby wyszarpać łape, bo raczej ona musi być wpierw zdemontowana, bo wątpię żeby można było na tyle podnieść silnik żeby dolna szpilka poduszki wyszła z sanek.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
Da się trudno bo trudno ale się da A w FWD to już bajka brak PTU dojście jak na stolelutek34 pisze:Tedi nie ma możliwości żeby odkręcić poduchę od łapy i żeby łapę tak po prostu wyjąć,
Tak czy owak robiliśmy i takie i takie w przewadze AWD
pozdrawiam. tedi
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
ta pierwsza fotka
tej właśnie blachy musisz się pozbyć
ja odkręcam wszystkie śruby i poduszki
deska pod miskę olejowa i powoli do góry jak już jest opór to pod auto i ta blacha jakimś sposobem wychodzi
wsadza się ją tak samo gówniano jak wyciąga ale to jest jedyna słuszna droga
sanek nie ruszaj bo sobie problemów narobisz
tej właśnie blachy musisz się pozbyć
ja odkręcam wszystkie śruby i poduszki
deska pod miskę olejowa i powoli do góry jak już jest opór to pod auto i ta blacha jakimś sposobem wychodzi
wsadza się ją tak samo gówniano jak wyciąga ale to jest jedyna słuszna droga
sanek nie ruszaj bo sobie problemów narobisz
Podbiję temat, ponieważ przymierzam się do kupna poduszek i chciałbym coś wyjaśnić.
Popytałem w ASO, przeczytałem forum (mam nadzieję, że dokładnie ) i chciałbym się upewnić co do puszki tylnej dla wersji FWD.
W ASO przesłali mi dwie wersje dla poduszki tylnej z prośbą o określenie jaką mam.
wersja nr 1:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 83413.html
wersja nr 2 (numer poduszki 05510007AD)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 1424f.html
Ja u siebie mam wersję nr 1:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/579 ... d11d4.html
Za wersję nr 1 - 520zł - niestety nie znam numeru części
Za wersję nr 2 - 440zł (05510007AD)
Za przednią poduszkę - 520zł (04809780AD) - tak przy okazji
Mógłby mi ktoś wyjaśnić/potwierdzić, że faktycznie są dwie wersje poduszek tylnych dla silnika 3,5L FWD?
Pozdrawiam
Pogonie trochę temat...jest ktoś w stanie mi wyjaśnić powyższe?
Popytałem w ASO, przeczytałem forum (mam nadzieję, że dokładnie ) i chciałbym się upewnić co do puszki tylnej dla wersji FWD.
W ASO przesłali mi dwie wersje dla poduszki tylnej z prośbą o określenie jaką mam.
wersja nr 1:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 83413.html
wersja nr 2 (numer poduszki 05510007AD)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 1424f.html
Ja u siebie mam wersję nr 1:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/579 ... d11d4.html
Za wersję nr 1 - 520zł - niestety nie znam numeru części
Za wersję nr 2 - 440zł (05510007AD)
Za przednią poduszkę - 520zł (04809780AD) - tak przy okazji
Mógłby mi ktoś wyjaśnić/potwierdzić, że faktycznie są dwie wersje poduszek tylnych dla silnika 3,5L FWD?
Pozdrawiam
Pogonie trochę temat...jest ktoś w stanie mi wyjaśnić powyższe?
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Panowie dziś cały dzień spędziłem w garażu przy pacy, na koniec zabrałem się również za wymianę tylnej poduszki. Odkrecilem łapę pod filtrem powietrza, dolną śrubę przedniej poduszkj i tylna wraz z blachą. Bez podlewarowania silnika nie było szans na wyjecie ani blachya, ani poduszki. Podlewarowalem na maksa, aż wydech oparł się o bude i wtedy udało się wyrwać blachę i poduszke. Nową poduszke ledwo udalo mi się włożyć w dolny otwór w sankach, gdyż nowa poduszka jest minimalnie wyższa od starej, z blachą mocowałem się przeszło godzine, próbując wszelkie możliwe podejścia i za cholere nie mogę przełożyć blachy nad nową poduszką. Chyba tylko poluzowanie sanek pomoże, bo wątpię żeby odkręcenie łącznika przy skrzyni dało mi te kilka mm, które brakuje żeby blacha przeszła nad poduszką. 0 21 po 12h w garażu, dałem sobie spokój i będę się dalej męczył w poniedziałek.
Pomęczyłem się z kolega, z tym że musieliśmy lekko poluzować sanki żeby zmieścić tą piep..... blachę, ale jest OK. Żadnych niepowołanych drgań silnika nie odczuwam.
Pomęczyłem się z kolega, z tym że musieliśmy lekko poluzować sanki żeby zmieścić tą piep..... blachę, ale jest OK. Żadnych niepowołanych drgań silnika nie odczuwam.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
Ośmielę się odświeżyć temat raz jeszcze. Dla pewności.
Mam do wymiany tylną poduszkę w Pacce AWD 4.0 z 2007 roku.
Już wyczytałem, że w grę wchodzi tylko oryginalny Mopar - to samo potwierdził mi mechanik.
We FIAT-cie życzą sobie ponad 600 zł (jestem z Warszawy). Znalazłem jednak na USA Olkusz poduszkę MOPAR za 349 zł:
http://usaolkusz.istore.pl/pl/oryginaln ... 402ad.html
i tu moje pytanie: czy również w moim modelu (po lifcie) przednia=tylna ?
i czy uważacie, że w/w poducha jest na pewno oryginałem?
dzięki bardzo za możliwą odpowiedź! może polecicie jeszcze jakieś inne źródło?
Mam do wymiany tylną poduszkę w Pacce AWD 4.0 z 2007 roku.
Już wyczytałem, że w grę wchodzi tylko oryginalny Mopar - to samo potwierdził mi mechanik.
We FIAT-cie życzą sobie ponad 600 zł (jestem z Warszawy). Znalazłem jednak na USA Olkusz poduszkę MOPAR za 349 zł:
http://usaolkusz.istore.pl/pl/oryginaln ... 402ad.html
i tu moje pytanie: czy również w moim modelu (po lifcie) przednia=tylna ?
i czy uważacie, że w/w poducha jest na pewno oryginałem?
dzięki bardzo za możliwą odpowiedź! może polecicie jeszcze jakieś inne źródło?
Ja własnie dzisiaj zamówiłem poduszki, tyle, że do silnika 3,5l. Jak patrzę po cenach to są nieco droższe niż do 4,0l. Zamawiałem w części USA Jelenia Góra ( http://czesci-usa.com.pl/ ), dają na hasło forum rabat. Na stronie nie mają Moparowskich poduszek, ale jak zadzwoniłem to mieli. Cena trochę niższa niż w ASO. Zapewniali mnie też, że temat poduszek jest im bardzo dobrze znany i przyślą mi odpowiednie...zobaczymy jutro
Ja dzisiaj dzwonilem do ASO Krakow z zapytaniem o te poduszki bo też bede wymieniał.
I przednia rzekomo jest inna niż tylna, przynajmniej w systemie maja 2 różne. Cena to po okolo 650 zł za przednią i podobnie za tylnią. Łapa pod filtrem kolo 200 zł. Brać to czy znajdzie coś znacznie taniej? W grę wchodzą oczywiście orginały.
I przednia rzekomo jest inna niż tylna, przynajmniej w systemie maja 2 różne. Cena to po okolo 650 zł za przednią i podobnie za tylnią. Łapa pod filtrem kolo 200 zł. Brać to czy znajdzie coś znacznie taniej? W grę wchodzą oczywiście orginały.
Wydaje mi się sporo te 650zł
Zajrzyj np. tu:
http://sklepjeep.redcart.pl/p/526/24466 ... ysler.html
I mamy tam jeszcze zniżkę na hasło:
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=3886
W sklepach internetowych nie zawsze wszystko mają na stronie, zadzwoń i pogadaj! Ja tak z Jeleniej Góry zamówiłem, od wczoraj auto jest na wymianie, jutro będę wiedział czy wszystko pasuje
Zajrzyj np. tu:
http://sklepjeep.redcart.pl/p/526/24466 ... ysler.html
I mamy tam jeszcze zniżkę na hasło:
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=3886
W sklepach internetowych nie zawsze wszystko mają na stronie, zadzwoń i pogadaj! Ja tak z Jeleniej Góry zamówiłem, od wczoraj auto jest na wymianie, jutro będę wiedział czy wszystko pasuje
A ile kosztują? bo do tej ceny dolicz jeszcze cenę oryginału za jakiś czasbomberman pisze:Jeżdzi ktoś z Was na zamiennnikach dostępnych w USA Olkusz firmy Eagle?
A tak na poważnie:
Z kim bym nie rozmawiał w temacie poduszek (mechanik, forumowicz, sprzedawca w sklepie...itd..) to wszyscy jednogłośnie mówią: JEŚLI CHODZI O PODUSZKI TO TYLKO ORYGINAŁY! No chyba, że się coś zmieniło w tym temacie
Poduszki pasują! Obie te same - wersja FWD 2005.Patrycy pisze:Ja tak z Jeleniej Góry zamówiłem, od wczoraj auto jest na wymianie, jutro będę wiedział czy wszystko pasuje
Pozdrawiam
Najbardziej odczuwalne były szarpnięcia przy zmianie z 1 na 2 i przy redukcji z 2 na 1. Ale nie tylko, czasem przy wyprzedzaniu, jak schodził do 2 biegu to też szarpnęło. Przy spokojnie jeździe czasem niewyczuwalne.bomberman pisze:Apropos Patrycy czemu wymieniałes?
A ostatnio to już nawet drgania na kierownicy odczuwałem....ale nie ma się co dziwić! Przednia zerwana dookoła a tylna naderwana