Wycie gdzieś pod alternatorem

jednym stuka innym puka :)
Niespodzian
Posty: 33
Rejestracja: 27 sty 2013 10:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Niespodzian » 08 lis 2014 10:18 pm

Jestem elektronikiem-automatykiem i na moim wyposażeniu to z pnematów to tylko lutownica do rozlutowania i lutowania gorącym powietrzem.
Pozdrawiam .
Ale, też skutecznie i temat opanowany – może mniej profesjonalnie?
Alfą 156 1,9 JTD przejechałem 430 tys km
Dziś pełni służbę pod domem .
Teraz pływam Pacyficą

Niespodzian
Posty: 33
Rejestracja: 27 sty 2013 10:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Niespodzian » 08 lis 2014 10:24 pm

A klucz orginalny posiadałem i nie było szansy odkręcić.
Alfą 156 1,9 JTD przejechałem 430 tys km
Dziś pełni służbę pod domem .
Teraz pływam Pacyficą

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 08 gru 2014 04:20 pm

Kupiłem pompę wspomagania używkę ma Ebay, kilka dni temu dotarła do mnie, po wymianie nastała cisza.
Dzięki Tedi za utwierdzenie mnie w tym że to pompa a nie altek.
Powiem Wam że wydobycie tej pompy z samochodu to też jest cholerstwo.

Jako ciekawostkę napiszę że pompa od Voyka 01- i Pacy jest praktycznie taka sama, różni się jedynie króćcem do podłączenia zbiorniczka, ale można je zamienić i średnica koła pasowego, w Pacy koło ma lekko większą średnice.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

ODPOWIEDZ

Wróć do „Dźwięki, wibracje, stuki spod maski”