Branie oleju - ile Wam bierze?

kto nie smaruje ten nie jedzie ;)
pacek03
Posty: 101
Rejestracja: 24 lis 2008 03:01 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Branie oleju - ile Wam bierze?

Post autor: pacek03 » 18 maja 2009 10:58 pm

moze ktos wie czy producent przewiduje branie oleju w pacyfice mam przejechane 90000 i troche oleju mi bieze,kolega ma podobna sytulacje,a jak jest u was?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez pacek03, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

re re

Post autor: tedi » 18 maja 2009 11:13 pm

Ja swoim pomykam od zmiany do zmiany bez dolewki
:)

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 19 maja 2009 06:02 am

Mam tak jak TEDI :) coś tam bierze bo zawsze bierze, ale dolewać między zmianami nie muszę mieści się w podziałce na bagnecie między zmianami (10-12tys)
Pacek a ile tego oleju dolewasz co i co ile km. Moim zdaniem lepiej jak bierze olej, niż jak go przybywa. Wiec może tragedii nie ma. A silnik masz suchy cały z każdej strony ?
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

pacek03
Posty: 101
Rejestracja: 24 lis 2008 03:01 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: pacek03 » 19 maja 2009 07:57 am

ostatnio jechalem z przyczepa 1800km i musialem dolac ok 05l a silnik jest suchy.

ptycholec
Posty: 41
Rejestracja: 09 lis 2008 02:00 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: ptycholec » 19 maja 2009 08:16 am

Tak przy okazji co ile zmieniacie olej?
Pozdrawiam
Ptycholec

KRY3
Posty: 46
Rejestracja: 20 lis 2008 10:33 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: KRY3 » 19 maja 2009 08:51 am

Witam!
Pytałem w serwisie Chryslera i podobno norma jest ok 1l na 10tys i może tyle brać, tzn. może nie musi:-))
Pozdrawiam

Chrysler Pacifica Touring 3,5V6 AWD 2005 +LPG

Kwinto_HK
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2009 08:14 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: Kwinto_HK » 02 cze 2009 06:45 am

Ja również dolewam , wycieku nie mam więc bierze jak nasi politycy .
Zastanawiałem się czy powodem nie jest sam olej . Gdy kupiłem auto miał olej z USA i nie ubywało . Wymieniłem na 5W40 MOPAR - rada serwisu w Bielsku Białej , ale chyba jest dla mojego za rzadki ( przebieg 130 000 km ) nawet na korku wlewu oleju jest napis 10W40 , więc chyba panowie w serwisie się pomylili. 10W40 jest gęściejszy i może będzie go mniej ubywać , następnym razem zmienię na taki

jarkowy
Posty: 113
Rejestracja: 23 sty 2009 11:56 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: jarkowy » 02 cze 2009 08:53 am

No fakt że od zmiany do zmiany zabiera cały stan na bagnecie ale można jechać bez dolewki. Ja zmieniam co 10.000km ale chyba można by to wydłużyć do 15.000...
pensjonat nad morzem we Władysławowwie
www.impresja.co

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 05 cze 2009 09:33 pm

Kwinto_ Kilka lat temu swoją Renówką ciężarówką zajechałem na serwis na zmianę oleju w silniku .Był zalany półsyntetyk i Renia chodziła jak zegarek bez grama wycieku na liczniku miała 350tys.W serwisie zaleli mi syntetyk bo powiedzieli że wszystkie teraz na nim chodzą i jest ok.(a okazało się że nie mieli na stanie półsynt)Po przejechaniu 100km silnik głośno chodził,zaczął wyciekać olej.Przestraszyłem się że go zatrę i wymieniłem na półsyntetyk , wyczyścił mi cały nagar.Silnik wrócił do poprzedniego stanu dopiero po 2 latach teraz mam 750tys.Wymieniam sam ,olej według zalece? producenta.

gruchol
Posty: 26
Rejestracja: 27 mar 2009 08:27 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: gruchol » 05 cze 2009 09:49 pm

O ile dobrze pamietam na korku jest napisane 10w30 :D
A w Bielsku róznie z nimi bywa, ja im jakos tam nie ufam...

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kisiu » 23 sty 2010 03:40 pm

ja po przejechaniu 3 tyś dolałem ok.0,4 l poniewż ubyło z 3/4 na 0,5 na kontrollce bagnetu.Jeżdżę na półsyntetyku castrola (tak to chyba się pisze):)
pozdrawiam - kisiu

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 23 sty 2010 09:11 pm

i tak dobrze, że to nie skoda :)

Obrazek
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

pawel78
Posty: 180
Rejestracja: 14 cze 2009 02:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: pawel78 » 27 sty 2010 09:35 pm

że nie wspomnę o Alfa Romeo te dopiero lubią olej u kumpla 0.8l na 1000km i podobno nawet w instrukcji tak napisane

zibi lajkonik
Posty: 55
Rejestracja: 03 sty 2009 08:28 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: zibi lajkonik » 30 sty 2010 04:48 pm

A ja zapytam,czy ktoś z was jeżdzi na oleju mopar 10W30 oryginalnym z USA i jakie ma spostrzeżenia odnośnie brania oleju,bo podobno oleje amerykańskie rozlewane na europę w Holadii są innej jakości niż w Stanach
zibi lajkonik

jarkop1977
Posty: 9
Rejestracja: 18 kwie 2010 10:31 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: jarkop1977 » 05 maja 2010 08:21 pm

O kurcze ja niedawno kupiłem i mam w niej 5W50 olej.
A wlany był w serwisie chryslera w częstochowie, taki mądry był tam serwisant.
Ale nie zauważyłem żeby mi brał.

warhead
Posty: 56
Rejestracja: 29 sty 2010 09:08 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: warhead » 06 maja 2010 06:01 pm

ja jezdze na oryginale mopara 10 w 30. juz 5000km bez zadnego ubytku.

Browar
Posty: 30
Rejestracja: 31 maja 2010 08:15 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Browar » 05 cze 2010 07:34 pm

i tak dobrze, że to nie skoda
Hey
Duże zużycie oleju współczesnych turbodiesli obok nieszczęsnych kół dwumasowych, jest obecnie bolączką wszystkich firm motoryzacyjnych. Pracuję w firmie wytwarzającej takie silniki w Polsce i "branie" oleju na poziomie 1 litr na 1000 ( tysiąc ) km jest obecnie normą. Dużą rolę odgrywają tu turbiny, wysokie temperatury i przeciążenia jakim taki silnik jest poddawany. Nie znaczy to że każdy silnik tyle bierze, ale że każdy tyle może wziąć i nie ma podstaw do reklamacji. Nie bez znaczenia jest też fakt że to użytkownik ma duży wpływ na poziom zużycia. W wypadku silników wolnossących zużycie na takim poziomie jest już mocno podejżane i najczęściej jest przejawem niewłaściwej eksploatacji, czasem bardzo dużego przebiegu a najrzadziej usterką techniczną spowodowaną nie z winy użytkownika. Bywa też tak, że niektóre jednostki pomimo braku wysilenia i tak swoje muszą spalić nawet w okolicach 0,5 L /1000km.
Reasumując, dopóki nie trzeba tankować baku paliwa i jednocześnie bańki oleju to jest wszystko w normie. :lol:
Oby zawsze mi się chciało tak jak mi się nie chce.

mesiek140
Posty: 201
Rejestracja: 09 gru 2008 05:52 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: S-550

Post autor: mesiek140 » 06 cze 2010 08:28 pm

Jeżdżę już drugą packą i mogę powiedzieć, że 1 litr na 5000km to standard.

Artekkkk
Posty: 279
Rejestracja: 18 maja 2009 12:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artekkkk » 07 cze 2010 08:52 am

mesiek140 pisze:Jeżdżę już drugą packą i mogę powiedzieć, że 1 litr na 5000km to standard
Dokladnie tak jest i nie ma co przezywac wiekszosc silnikow z takimi pojemnosciami bierze olej.

pa130880
Posty: 15
Rejestracja: 09 sie 2010 12:03 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: pa130880 » 12 maja 2011 07:30 pm

Ostatnio przeglądałem moją instrukcję od Pacifici 3,5 2004 r i jest tam wyraźnie napisane, że powinno się używać oleju 10w30, dopuszczony jest 5w30 ale tylko w bardzo niskich temperaturach. Po przejechaniu ok. 7000 tyś. km (głównie jeździ żona) nie zauważyłem , aby oleju ubyło, za to mam inne problemy ale to już inny temat.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2011 09:14 am przez pa130880, łącznie zmieniany 3 razy.

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 13 maja 2011 09:08 am

Wszyscy piszecie o braniu oleju że to norma, tylko nikt nie dodał że na zagazowanym silniku.Moja na benzynie nic nie chlała ale na 14.000km dolałem 2,5l Castrolu 10w40.Wczoraj byłem u mechanika żeby umówić się na wymianę to powiedział że jednemu gościowi wymieniał 3 razy silnik a za 4 tylko szlif wału.Ciekaw jestem czy to ktoś z forum.Ale chyba w śród nas nie ma takich opornych na wiedzę. :mrgreen: I kup człowieku od niego auto. ;) to do końca życia będziesz uparcie twierdził że Packa to do du...y

mesiek140
Posty: 201
Rejestracja: 09 gru 2008 05:52 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: S-550

Post autor: mesiek140 » 13 maja 2011 09:39 am

Moja poprzednia packa nie miała gazu a obecna gaz ma od pół roku. Czy na gazie czy na benzynie olej bierze tak samo.

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 13 maja 2011 11:31 pm

Dolewka 1/4l to norma a 2,5l to się nazywa branie. :P

Heniek01
Posty: 183
Rejestracja: 30 lis 2009 07:28 pm
Lokalizacja: Poznań-Kielce
Samochód: FWD4.0LIMITED08
Dostał flaszek: 2

Post autor: Heniek01 » 14 maja 2011 08:30 pm

szunajto dzięki Tobie nauczyłem się sukcesywnie kontrolować poziom i są wyniki - dolewka 0.8l po 3 tys km przy stanie min - a jako tradycjonalista po Tedim hulam tylko na benzin Pozdrawiam

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 14 maja 2011 09:46 pm

Ja jakoś nie mogę się przyzwyczaić do sprawdzania stanu.Ale mam syna,który co jakiś czas pożycza auto by dojechać do pracy bo swoje dał do mechanika na wymianę oleju(10.000km w 3-mies).Przy zwrocie mówi "tata dolałem oleju,jak ty jeżdzisz było mniej niż minimum".Dzięki synowi jeszcze nie zatarłem silnika,ale to jeszcze przede mną.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 15 maja 2011 03:15 pm

U mnie przy przebiegu auta ok 80.000 km między mymianami oleju dolewka 1 litra i przy wymianie jestem w połowie bezpiecznego pola na bagnecie.
Olej Mobil1 10W40
Jazda na LPG 84% czasu eksploatacji auta.

ferencsc
Posty: 1093
Rejestracja: 07 paź 2009 06:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: ferencsc » 15 maja 2011 09:05 pm

A u mnie przebieg podobny jazda na LPG i nawet 100ml. nie dolewam między wymianą oleju co 10.000km. Może nie wszystkie biorą , moja nie , a stan sprawdzam co około 2 do 3 tys. Żebym nie zapeszył , :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nowa jakość nowe auto

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 15 maja 2011 09:25 pm

No to teraz wiem na 99% że olej biorą tylko 3,5 litrówki.

Artekkkk
Posty: 279
Rejestracja: 18 maja 2009 12:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artekkkk » 15 maja 2011 10:05 pm

Moja tez bierze a jezdzilem na castrolu 10w40 teraz zalalem oryginalnego mopara i zobacze czy bedzie brala mniej jak to ktos juz pisal na forum. Mnie pociesza fakt ze mialem poprzednio cztery mercedesy od dwu litrowego diesla po 2,6 benzynke z gazem i wszystkie braly podobnie, im wieksza pojemnosc tym wieksze dolewki. A tak swoja droga to dopytywalem sie jak to sie ma w mercedesach i mowiono mi ze jak bierze do pol litry na tysiac km to jeszcze nie problem bo producent taka konsumpcje oleju przewiduje jako norma i nawet gwarancja tego nie przewiduje jako wada fabryczna.

warhead
Posty: 56
Rejestracja: 29 sty 2010 09:08 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: warhead » 16 maja 2011 07:33 pm

3.8 tez bierze.

zibi lajkonik
Posty: 55
Rejestracja: 03 sty 2009 08:28 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: zibi lajkonik » 16 maja 2011 08:06 pm

Z tego wniosek że silniki 3.5L nie były do końca były dopracowane skoro większość ma problem z braniem oleju.Może w 4L problem został usunięty.Ja sobie z tym problemem poradziłem> ryzykując>zastosowanie ceramizera o czym napisałem w odpowiednim dziale

Pozdrawiam
zibi lajkonik

Michel
Posty: 146
Rejestracja: 20 mar 2011 06:49 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Michel » 17 maja 2011 12:09 am

Panowie. W zasadzie muszę powiedzieć, że Wasze uwagi dotyczące "brania oleju" ( szczególnie w silniku 3,5L ) uspokoiły mnie. Moja Pacifica ma przebieg 118 tys. km i właśnie dzisiaj zrobiłem małą dolewkę ( ok. 1/2 litra Mopar 10W30 ), po przejechaniu ok. 5 tys. km od wymiany. Myślę, że nie jest to nic niepokojącego, a i koszt niewielki. Najważniejsze to regularne sprawdzanie poziomu oleju i niedopuszczenie do ubytku poniżej minimum. Pamiętam, że po zakupie mojej Pacy od poprzedniego właściciela - który wymianę robił jeszcze w USA - stan oleju był poniżej minimum, ale wiem też, że nic nie dolewał, a przejechał ok. 12 tys. km, na Castrolu 10W30. Ja oczywiście staram się regularnie sprawdzać poziom oleju i myślę, że 1 litr od wymiany do wymiany ( co 10 tys. km ) to nic strasznego. Zresztą przy pierwszym przeglądzie, w serwisie w Toruniu poinformowano mnie, że te silniki mają lekką tendencję do "brania oleju". Pozdrawiam!

daras
Posty: 25
Rejestracja: 12 kwie 2011 05:41 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: daras » 08 cze 2011 09:16 pm

rozmawiałem z gościem z serwisu i mówił że każdy silnik Packi i ni etylko bierze olej, jak to określił amerykanie częściej wymieniają olej w silniku - co z resztą widać po interwałach obsługowych - niż wymieniają klocki hamulcowe,
daras

poprostudaro
Posty: 33
Rejestracja: 21 cze 2010 09:50 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: poprostudaro » 10 cze 2011 10:56 am

Mój gazownik twierdz, że często przyczyną brania oleju jest LPG bo mniej smaruje niż benzyna. Moja smoczyca łyka ok 0,7-0,8 l na 2000 km.

wujek
Posty: 33
Rejestracja: 23 maja 2011 12:42 am
Lokalizacja:
Samochód:

branie oleju

Post autor: wujek » 15 sty 2012 11:35 pm

Ja przymierzam się do kolejnej wymiany oleju i mogę powiedzieć, że muszę średnio dolewać do 1,0 l na 10 tys. jeżdżę na Mopar 10w30, dodaję, że jeżdżę na LPG

Varia
Posty: 8
Rejestracja: 18 lip 2010 11:43 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Varia » 19 sty 2012 11:41 pm

potwierdzam , że silnik ten bierze 2,0 do 2,5 na 10 tys. km. Mam LPG Mobil 5W50
Varia S.C. Łódź

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 20 sty 2012 12:08 am

Varia pisze:potwierdzam , że silnik ten bierze 2,0 do 2,5 na 10 tys. km. Mam LPG Mobil 5W50
jak nalałeś wody do silnika to bierze :mrgreen:
Pacifica powinna jeździć na mineralnym 10w30 to Norma z USA a nie europejska

bodo

Post autor: bodo » 20 sty 2012 09:00 am

moja 4,0 ma przejechane 60 000 i nigdy nie robiłem dolewek.
jeżdżę na lotosie syntetyku 5W40, a olej wymieniam co ok 10 000.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 20 sty 2012 10:02 am

OK
To dorzucę też cos od siebie,
4,0 AWD 2007 przebieg blisko 120kkm kupuję 6 litrów na wymianę, leję 5 z kawałkiem, a to co zostaje wystarcza do kolejnej wymiany za 2 miesiące po przebiegu 10kkm.

pisk
Posty: 366
Rejestracja: 31 lip 2010 09:51 pm
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Pacifica 3.5l 2005 LPG
Dostał flaszek: 1

Post autor: pisk » 20 sty 2012 10:02 am

4.0 a 3.5 to zupełnie inne silniki.
Czy jest na sali właściciel 3.5, któremu nie bierze oleju????

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 20 sty 2012 10:31 am

moja brała,lecz została wyleczona poprzez zmianę oleju na mobil 15W40 i wszystkich,którzy twierdzą,że parametry oleju nie zalecane szanuję ,a i tak będę zalewał minerałem pozdrawiam qstruck
są samochody i była pacifica

Artekkkk
Posty: 279
Rejestracja: 18 maja 2009 12:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Artekkkk » 20 sty 2012 11:04 am

Moja 3.5 jak kupilem to nie brala oleju przez pierwsze 5000 km (jeszcze olej z Ameryki). Pozniej mechanik mi doradzil ze powinno sie zalac Castrolem 10W40 i zaczela brac dosc duzo jakies 3 litry na 10000. Nastepna wymiana i drugi magik zalal mi shell 5W40, to wtedy trzeba bylo dolewac po kazdej wiekszej trasie bo brakowalo-masakra. Az sie wkur... i jak inni z forum zakupilem Mopar 10W30 i sie skonczylo, dolewam na 10000 max okolo 1,5 litra ale jak jezdze po autostradach. A wiec jak zalewacie to tylko mineralny a najlepiej mopar, mozna go bez problemu kupic i cena normalna.

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 20 sty 2012 02:58 pm

Ja myślałem że moja po przejściu na gaz bierze ale okazało się że mam wyciek przez czujnik ciśnienia .Po wymianie czujnika skończyło się branie oleju tj. dolewam od wymiany do wymiany około 0.5L.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 20 sty 2012 04:31 pm

pisk pisze:Czy jest na sali właściciel 3.5, któremu nie bierze oleju????
Ja :mrgreen:

[ Dodano: Pią Sty 20, 2012 16:33 ]
Artekkkk pisze:Castrolem 10W40 i zaczela brac dosc duzo jakies 3 litry na 10000. Nastepna wymiana i drugi magik zalal mi shell 5W40
Bo zalewałeś nie prawidłowym olejem stąd takie różnice były.

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 20 sty 2012 09:39 pm

Niech dalej jezdza na pół syntetykach i dolewają ,to nie wrózy nic dobrego ,po za tym chryslery jezdża na mineralnym oleju wykonanym w technologi płuczacej,jeżdzic tylko na takim jaki podaje producent nie serwis,bo zdarza sie że czesto dochodzi do pomyłek :)Druga sprawa jest taka że silniki lubią mieć pełen stan oleju,nie taki jak w europejskich samochodach- pół na pół.
Gas-guzzler

sadek
Posty: 5
Rejestracja: 30 sty 2012 10:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: sadek » 22 lut 2012 02:56 pm

Rozmawiałem w serwisie i stwierdzili, że przy motorze 3,5 branie olej ok 3L na 10000km to mieści się w normie i żeby nie robić paniki tylko kontrolować i uzupełniać do połowy stanu

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 22 lut 2012 06:52 pm

Byleś tylko nie doszedł do wyników Jaguara :mrgreen:
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=1985

ferencsc
Posty: 1093
Rejestracja: 07 paź 2009 06:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: ferencsc » 22 lut 2012 08:25 pm

sadek, Zapomniałeś się przywitać , przeczytać regulamin :mrgreen:
ale silniki 3,5l biorą olej
Nowa jakość nowe auto

araeda
Posty: 52
Rejestracja: 04 sty 2011 09:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Dodatek do oleju

Post autor: araeda » 20 mar 2013 03:47 pm

Zamierzam wymienić olej po 10000 km. i zastanawiam się nad kupnem dodatku do oleju bo autko, jak na mój rozum za dużo bierze między wymianą to jakieś 2 litry.Olej Supreme 10w30,może ktoś stosował już jakiś sprawdzony specyfik.

minor666
Posty: 413
Rejestracja: 21 lis 2008 12:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: minor666 » 20 mar 2013 03:51 pm

nigdy nie byłem za używaniem moto doktorów czy innych "ulepszaczy" do silników moim zdaniem jak silnik bierze za dużo oleju to trzeba usunąć przyczynę a nie szukać....pozornego rozwiązania

ODPOWIEDZ

Wróć do „Smarowanie”