Opony wielosezonowe (całoroczne)
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 25 sie 2009 06:39 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Opony wielosezonowe (całoroczne)
Mam pytanie do kolegów co sądzicie o takich oponkach:
http://www.oponeo.pl/dane_opony/49/3390 ... 04_h.htmlx
A wogóle co sądzicie na temat opon całorocznych??
Czy warto zainwestować w tylko jedną parę gum na kilka lat??
http://www.oponeo.pl/dane_opony/49/3390 ... 04_h.htmlx
A wogóle co sądzicie na temat opon całorocznych??
Czy warto zainwestować w tylko jedną parę gum na kilka lat??
Joanna
Drogi kolego wypowiem się tak
są dwie szkoły lecz napewno nawet przy AWD zmienić na zimówki ( same zalety )
ja terz mam AWD zeszły sezon przelatałem na całorocznych i nie narzekam .
Tylko kto wie jaka teraz będzie zima ? czy drogi będą sypali i kiedy bo jak zrobi się lodowisko to parszywie to wygląda . Jednak autka trochę ważą i trzeba uważać.
Wybór należy do ciebie , Pozdrawiam
są dwie szkoły lecz napewno nawet przy AWD zmienić na zimówki ( same zalety )
ja terz mam AWD zeszły sezon przelatałem na całorocznych i nie narzekam .
Tylko kto wie jaka teraz będzie zima ? czy drogi będą sypali i kiedy bo jak zrobi się lodowisko to parszywie to wygląda . Jednak autka trochę ważą i trzeba uważać.
Wybór należy do ciebie , Pozdrawiam
Nowa jakość nowe auto
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 07 lut 2009 08:29 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Swego czasu pisałem, że AWD+zimówki+ABS=spoko jazda. Jeździłem tamtej zimy po lodzie 70 km/godz., inni jeździli 35km/godz. Pytanie: kto krócej hamował?
Ostatnio zmieniony 10 lis 2009 06:50 pm przez Krzysztof K-g, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
poprzedni rok pacyfika przelatała na Michelinach MVX M+S, zimą żadnych problemów nie było, w wczoraj kurier dostarczył WRANGLER HP ALL WEATHERRyszardB68 pisze:A wogóle co sądzicie na temat opon całorocznych??
M+S jak się będą spisywały to mogę napisać za jakiś czas bo na razie są nie zamontowane
W necie można znaleźć dużo testów tyko trzeba szukać testów obiektywnych adac lub podobnych a nie pisanych do gazety na zamówienie producenta opon.
Tak więc ja latam na M+S, na lodzie to tylko kolce dają rade ale u nas nie wolno na nich jeździć, a jak będzie ślisko i przesadzisz z prędkością to już będzie obojętne czy to była zimówka czy cało roczna czy na każdą pogodę.
Kiedyś ktoś mi opowiadał jak jeden koleś pociskał audikiem wycedził na odzie do rowu i potem miał pretensje, że auto ma abs, kontrolę trakcji a wpadło w poślizg:)
Niestety nic nie zastąpi zdrowego rozsądku, nawet sugestia, że mamy opony zimowe.
Tak zyga ma racjiezyga pisze:Kiedyś ktoś mi opowiadał jak jeden koleś pociskał audikiem wycedził na odzie do rowu i potem miał pretensje, że auto ma abs, kontrolę trakcji a wpadło w poślizg:)
Niestety nic nie zastąpi zdrowego rozsądku, nawet sugestia, że mamy opony zimowe.
Ja kiedyś kulałem się za rajdowcami i wiem że jak przeginasz to na własną odpowiedzialność i trzeba mieć trochę pod sufitem nawet na lodzie .
Ps. jak robilismy serwisy na PZM zimą to różne gómki na OS się zakładało nawet sliki nacięte zagrzane jak było tylko mokro i na +. tylko tyle że kierowcy mieli specjalnie ustawiane zawieszenia itp. oraz tam gdzie się ścigają żaden samochód z naprzeciwka nie wyjedzie.
Pozdrawiam
Nowa jakość nowe auto
Dzięki Zyga chyba je zamówię widziałem że i mają 19 a takie potrzebuje.......czytałem chyba gdzieś w opiniach że są trochę głośne, wiesz coś o tym? znalazłem też i takie http://www.kupujemy.pl/michelin-latitud ... sklep.html
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
trzeba sobie znaleźć w necie kalkulator zmiany rozmiaru oponKwinto_HK pisze:czyli 55 do 235 musi być inna niż do 255
i tam sobie przeliczyć
jak się założy to odruchowo się wsłuchuje ale po kilkunastu km to już nie zwracasz na to uwagi, w każdym razie nie zagłuszają auta wg mnie okminor666 pisze:czytałem chyba gdzieś w opiniach że są trochę głośne, wiesz coś o tym?
Kolego 55 wysokość od rantu do końca bieżnika, a dokładnie to jest 55% z 235 mm szerokości co daje nam wysokość (wiadomo że nie całego koła)Kwinto_HK pisze:55 to nie jest wysokość tylko stosunek wysokości do szerokości , czyli 55 do 235 musi być inna niż do 255 tym samym stosunek 55 do 235 musi być mniejszy (tym samym opona jest niższa ) niż 55 do 255. Mam rację ?
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
Ja też .....3 razy patrzyłem na rozmiar i zawsze widziałem 255/55/19....szrek pisze:Kwinto_HK masz racje , chyle czoła
zamówiłem , przysłali....i okazało się że mam 235/55/19......
ale całe szczęście że zabiorą je spowrotem, teraz szukam właściwych, i są
MICHELIN LATITUDE TOUR HP 235/55R19 101H ale w tym samym sklepie kosztują od 620 za sztukę do 970.Czy ktoś to rozumie?
http://www.sklepopon.com.pl/opona/miche ... 28307.html
http://www.sklepopon.com.pl/opona/miche ... 49254.html
-
- Posty: 359
- Rejestracja: 19 sie 2010 01:19 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Touring 3,5 AWD 2005
Witam,
Czy są jakiekolwiek opony całoroczne o rozmiarze 235/55R19? Ktoś sie spotkał?
Ja znalazlem Pirelli Zero Scorpion - najtanie 770 PLN - ale jeden koles z serwisu ogumienia powiedział ze to sie nie nadaje do tego samochodu (nie wiem dlaczego).
Od przyszlego roku ma wejsc ustawa ze na zime trzeba bedzie miec zimowki (caloroczne sie beda lapac do tego) wiec nie chce dwa razy wydawac kasy....
/PelEe
Czy są jakiekolwiek opony całoroczne o rozmiarze 235/55R19? Ktoś sie spotkał?
Ja znalazlem Pirelli Zero Scorpion - najtanie 770 PLN - ale jeden koles z serwisu ogumienia powiedział ze to sie nie nadaje do tego samochodu (nie wiem dlaczego).
Od przyszlego roku ma wejsc ustawa ze na zime trzeba bedzie miec zimowki (caloroczne sie beda lapac do tego) wiec nie chce dwa razy wydawac kasy....
/PelEe
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 03 sty 2009 08:28 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Witaj
http://www.michelin.pl/opony/michelin-latitude-tour-hp
http://abc-opony.pl/opony/michelin_lati ... 04h_247325
a tu masz rzetelny opis opony
http://www.michelinman.com/tire-selecto ... re-details
ja na nich jeżdżę - są to opony dedykowane do merca w takiej samej budzie jak Pacifica.
Mają oznaczenie M+S
Całą zeszłą zimę (a na Mazowszu była b ciężka) przejeździłem i b dobrze sie sprawowały, w lecie też są b. ciche i sztywne - polecam
Masz podobnie jak ja Pacę AWD - więc sprawować się będą dobrze
http://www.michelin.pl/opony/michelin-latitude-tour-hp
http://abc-opony.pl/opony/michelin_lati ... 04h_247325
a tu masz rzetelny opis opony
http://www.michelinman.com/tire-selecto ... re-details
ja na nich jeżdżę - są to opony dedykowane do merca w takiej samej budzie jak Pacifica.
Mają oznaczenie M+S
Całą zeszłą zimę (a na Mazowszu była b ciężka) przejeździłem i b dobrze sie sprawowały, w lecie też są b. ciche i sztywne - polecam
Masz podobnie jak ja Pacę AWD - więc sprawować się będą dobrze
-
- Posty: 359
- Rejestracja: 19 sie 2010 01:19 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Touring 3,5 AWD 2005
wiem wiem
ja znalazlem na miejscu we Wroclawiu w sklepie:
http://www.oponka.com
za 586 PLN za sztuke (19 cali) - na stronie nie mozna ich znalezc.
ja znalazlem na miejscu we Wroclawiu w sklepie:
http://www.oponka.com
za 586 PLN za sztuke (19 cali) - na stronie nie mozna ich znalezc.
Również przymierzam się do wymiany opon na całoroczne i pytanko do "bodo".
Zachwalasz że jeździłeś całą zimę na Michelinach Latitude Tour HP 104H.
Czy nie popełniłeś jakiegoś błędu w oznaczeniach? Na stronie Michelina tą oponę opisują jaką letnią Cytat "Letnie. Zalecane do stosowania w warunkach mokrej i suchej nawierzchni w temperaturach dodatnich"
W innych opisach wszyscy pokazują przy niej słoneczko.
Faktem że niektóre opisy zawierają oznaczenia M+S.
Reasumując potwierdzacie że na takich jeździcie zimą po śniegu i je polecacie?
Pozdrawiam
Bogusław
Zachwalasz że jeździłeś całą zimę na Michelinach Latitude Tour HP 104H.
Czy nie popełniłeś jakiegoś błędu w oznaczeniach? Na stronie Michelina tą oponę opisują jaką letnią Cytat "Letnie. Zalecane do stosowania w warunkach mokrej i suchej nawierzchni w temperaturach dodatnich"
W innych opisach wszyscy pokazują przy niej słoneczko.
Faktem że niektóre opisy zawierają oznaczenia M+S.
Reasumując potwierdzacie że na takich jeździcie zimą po śniegu i je polecacie?
Pozdrawiam
Bogusław
microzone
POTWIERDZAM One mają oznaczenie M+S i w Paci AWD bardzo dobrze sprawdzają się zimą
Jak chcesz więcej o tych oponach poczytać to wejdz na strony Amerykańskie
http://www.michelinman.com/tire-selecto ... re-details
Ja jestem b zadowolony z nich - ale dowiedz się innych jak to jest w FWD
Na pewno dobre opony zimowe będą lepsze zimą - ale coś za coś
POTWIERDZAM One mają oznaczenie M+S i w Paci AWD bardzo dobrze sprawdzają się zimą
Jak chcesz więcej o tych oponach poczytać to wejdz na strony Amerykańskie
http://www.michelinman.com/tire-selecto ... re-details
Ja jestem b zadowolony z nich - ale dowiedz się innych jak to jest w FWD
Na pewno dobre opony zimowe będą lepsze zimą - ale coś za coś
Niniejszym potwierdzam zajebistość Pirelli Scorpion Ice&Snow. Kupiłem w październiku 2008 roku, założyłem i hajda. NIGDY się nie zakopałem, są ciche.
A teraz najlepsze. Ponieważ żyjemy w takim po-dolonym kraju gdzie nawet zmiana pogody odbywa się z dnia na dzień (za komuny tak nie było!), nie zdążyłem wiosną 2009 przełożyć opon. Potem kolejki itp. itd. No w każdym razie wszedłem w sezon letni 2009 na zimowych oponach. Olałem temat i jeździłem cały rok. Potem zima 2009/2010 (jak zwykle baja) no i lato 2010 - no było ciepło, nawet bardzo, jak pamiętamy. Generalnie luz. Teraz zrobiłem rotację (trochę późno, wiem ale ch... tam). Dla mnie są to opony do jazdy przez cały rok. I nikt mi nie powie. Mają nabite ponad 60.000, przelecą jeszcze około 30.000 (patrząc na bieżnik). Aaaa... i jeszcze jedno... nie jeżdzę zbyt delikatnie i kilkanaście razy odbiłem się odkrawężnika. ZERO śladów na oponie, o feldze nie wspominając.
A teraz najlepsze. Ponieważ żyjemy w takim po-dolonym kraju gdzie nawet zmiana pogody odbywa się z dnia na dzień (za komuny tak nie było!), nie zdążyłem wiosną 2009 przełożyć opon. Potem kolejki itp. itd. No w każdym razie wszedłem w sezon letni 2009 na zimowych oponach. Olałem temat i jeździłem cały rok. Potem zima 2009/2010 (jak zwykle baja) no i lato 2010 - no było ciepło, nawet bardzo, jak pamiętamy. Generalnie luz. Teraz zrobiłem rotację (trochę późno, wiem ale ch... tam). Dla mnie są to opony do jazdy przez cały rok. I nikt mi nie powie. Mają nabite ponad 60.000, przelecą jeszcze około 30.000 (patrząc na bieżnik). Aaaa... i jeszcze jedno... nie jeżdzę zbyt delikatnie i kilkanaście razy odbiłem się odkrawężnika. ZERO śladów na oponie, o feldze nie wspominając.
linkis
ciekawe to co napisałeś a szczególnie fakt małego zużycia - kiedyś zastanawiałem się jak będą sprawdzać się opony zimowe latem.
LATO
Ja generalnie jestem przeciwnikiem używania typowo letnich opon w naszym klimacie. Mamy to nieszczęście żyć w strefie ciągłych opadów błota na drodze, gnijących liści itd. Moim zdaniem typowo letnie opony (sprawdzające się w Grecji Egipcie Brazylii) mogą stwarzać wiele zagrożeń w naszym klimacie - W związku z tym ja wybrałem opony całoroczne.
ZIMA
Nowe przepisy w Niemczech zezwalają na jazdę zimą na oponach M+S czyli całorocznych.
ciekawe to co napisałeś a szczególnie fakt małego zużycia - kiedyś zastanawiałem się jak będą sprawdzać się opony zimowe latem.
LATO
Ja generalnie jestem przeciwnikiem używania typowo letnich opon w naszym klimacie. Mamy to nieszczęście żyć w strefie ciągłych opadów błota na drodze, gnijących liści itd. Moim zdaniem typowo letnie opony (sprawdzające się w Grecji Egipcie Brazylii) mogą stwarzać wiele zagrożeń w naszym klimacie - W związku z tym ja wybrałem opony całoroczne.
ZIMA
Nowe przepisy w Niemczech zezwalają na jazdę zimą na oponach M+S czyli całorocznych.
Dziękuję wszystkim za potwierdzenie dotyczące opon Michelin
Mogę dolączyć moje doświadczenie z zimówkami i jazdą latem.
Kupiłem kilka lat temu samochód w okolicach listopada (na zimówkach z letnimi kapciami do odbioru w późniejszym terminie - zostały w innym garażu).
Po okresie zimowym przypomniałem sobie o oponach letnich i jak to bywa po takim czasie odświeżanie kontaktu potem gość wyjechał no i przeciągneło się do połowy wakacji w końcu odpuściłem temat ale już było pół wakacji na boku a tu oponki jakby nigdy nic i tak mineły wakacje (a były upaly tego lata) potem jesień i szybko zima ( a ja przygotowany jak nikt na ulicy ).
.....Potem kolejne wakacje i kolejna zima i samochód sprzedałem na wiosne. Opony były jeszcze w znośnym stanie
Reasumują przejechałem na nich 3 zimy i 2 lata (opony były nowe przejechałem okolo 45tys)
Moje spostrzeżenia - może się szybciej zużywają latem niż letnie ale na pewno nie tak że po jednym sezonie letnim są już w kiepskim stanie.
Mogę dolączyć moje doświadczenie z zimówkami i jazdą latem.
Kupiłem kilka lat temu samochód w okolicach listopada (na zimówkach z letnimi kapciami do odbioru w późniejszym terminie - zostały w innym garażu).
Po okresie zimowym przypomniałem sobie o oponach letnich i jak to bywa po takim czasie odświeżanie kontaktu potem gość wyjechał no i przeciągneło się do połowy wakacji w końcu odpuściłem temat ale już było pół wakacji na boku a tu oponki jakby nigdy nic i tak mineły wakacje (a były upaly tego lata) potem jesień i szybko zima ( a ja przygotowany jak nikt na ulicy ).
.....Potem kolejne wakacje i kolejna zima i samochód sprzedałem na wiosne. Opony były jeszcze w znośnym stanie
Reasumują przejechałem na nich 3 zimy i 2 lata (opony były nowe przejechałem okolo 45tys)
Moje spostrzeżenia - może się szybciej zużywają latem niż letnie ale na pewno nie tak że po jednym sezonie letnim są już w kiepskim stanie.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 25 sie 2009 06:39 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Heniek01 pisze:I to jest to ...Micheliny bardzo nie lubią mokrej nawierzchni .Potwierdzam - lepsze Pirelki Scorpiony - naprawdę warto.
i tu sie nie zgodze wlasnie w oponie michelin latitud tour (nie wiem czy dobrze napisalem) zastosowano uklad lamelek ktore maja zmniejszać ryzyko aquaplaningu. Mam te opony i odwiedzilem nimi na prawde glebokie kaluze przy sporych predkosciach i oprocz lekkiego szarpniecia ktore wystapi przy kazdej oponie nic wiecej sie nie dzieje. Czytalem wiele opini o Pirelkach i oprocz pochlebnych zdan wiele wypowiedzi wspominalo o szybkiej scieralnosci opon tego producenta
Heniek chyba zrobiłeś nad interpretacje moich słów - stwierdziłem żeby uważał na mokrym śniegu, ale wtedy na wszystkich rodzajach opon jest b niebezpiecznie - szczególnie mając takie ciężkie auto jak Pacia.Heniek01 pisze:I to jest to ...Micheliny bardzo nie lubią mokrej nawierzchni .Potwierdzam - lepsze Pirelki Scorpiony - naprawdę warto.
Na mokrej nawierzchni i podczas przejeżdżania przez kałuże nie stwierdziłem żadnych złych objawów. Michelin latitud tour naprawdę są b dobre, nie bez powodu są fabrycznie montowane w mercedesach SUV.
Mam Micheliny M+S całoroczne.... Fakt zakopać się packą ciężko nawet w głębokim śniegu (ok. 30 cm). Za to w sobotę po śliskim wy...bałem w płot aż miło...
Już w myślach widziałem cały przód skasowany... i tu mnie pacyfica miło zaskoczyła.
Odbiła się od płotu jak piłka, fakt że zderzak mam do malowania odkształcił się na tyle w czasie uderzenia że lakier odszedł całymi płatami, ale nic nie popękało. Ani jeden element nie jest uszkodzony. Więc na wizycie u lakiernika się skończy. Mocne auto A puknąłem w płot tak ze 20 km/h. Płot wygląda dużo, dużo gorzej....
Już w myślach widziałem cały przód skasowany... i tu mnie pacyfica miło zaskoczyła.
Odbiła się od płotu jak piłka, fakt że zderzak mam do malowania odkształcił się na tyle w czasie uderzenia że lakier odszedł całymi płatami, ale nic nie popękało. Ani jeden element nie jest uszkodzony. Więc na wizycie u lakiernika się skończy. Mocne auto A puknąłem w płot tak ze 20 km/h. Płot wygląda dużo, dużo gorzej....
Czysta dusza, silna ręka....
Pamietaj żelazo nie klęka.
Pamietaj żelazo nie klęka.
i to są właśnie amerykańskie auta
w USA jest przepis że uderzając nawet w ścianę z małą prędkością nie może nic się stać autu.
Oni na autostradach spychają popsute auta z drogi, Jak jakieś auto ma awarię to następne podjeżdża z tyłu i spycha go z drogi na pobocze.
w innych autach to pewnie pół przodu trzeba by wymieniać
w USA jest przepis że uderzając nawet w ścianę z małą prędkością nie może nic się stać autu.
Oni na autostradach spychają popsute auta z drogi, Jak jakieś auto ma awarię to następne podjeżdża z tyłu i spycha go z drogi na pobocze.
w innych autach to pewnie pół przodu trzeba by wymieniać
Hmmm.....
Ktoś mi coś wspominał o pochłaniaczu energii. Ale jak na razie poza paroma zadrapaniami i zjechanym lakierem nie ma uszkodzeń. Więc pokulam się jeszcze trochę. I jak będę miał drugie auto wolne to odstawię packę do lakiernika. I wtedy się okaże...
Ktoś mi coś wspominał o pochłaniaczu energii. Ale jak na razie poza paroma zadrapaniami i zjechanym lakierem nie ma uszkodzeń. Więc pokulam się jeszcze trochę. I jak będę miał drugie auto wolne to odstawię packę do lakiernika. I wtedy się okaże...
Czysta dusza, silna ręka....
Pamietaj żelazo nie klęka.
Pamietaj żelazo nie klęka.
-
- Posty: 359
- Rejestracja: 19 sie 2010 01:19 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Touring 3,5 AWD 2005
Po dwóch zimach mogę powiedzieć że te opony: MICHELIN LATITUDE TOUR HP 235/55R19 101H, nie nadają się na zimę - auto przy tym śniegu co jest teraz - lata po zakrętach jak nawalone... Jak ktoś ma kasę to lepiej kupić chyba zimówki na zimę....PelEe pisze:ja jeżdżę na tcy oponach od tygdonia - kupiłem nowe.
Na razie w takim dużym śniegu są w miare ok - na lodzie jak każde - do du**!
ogolnie mówiąć w moim poprzednim samochodzie na zimówkach czułem się bardziej pewnie - ale teraz nie jest też źle...
-
- Posty: 715
- Rejestracja: 06 gru 2011 11:26 am
- Lokalizacja: Szczecin
- Samochód: Pacifica Limited 2017
- Postawił flaszek: 10
- Dostał flaszek: 1
Vredestein Wintrac4Xtreme
zimówki to zimówki
w tym roku zakupiłem:
Vredestein Wintrac4Xtreme 235/65R 17 (108H) high performance
http://zender.szczecin.pl/pl/p/Vredeste ... 7-102H/268
http://www.netcar.pl/opony/zimowe/teren ... 8,szi.html
(opis opon na stronie)
Osobiście myślę, że każda zimówka jest lepsza od nawet 'niby' całorocznych,
w tamtym roku miałem kilka razy problemy zimą (FWD).
Świetna opona kupiłem ją kilka tygodni temu, wahałem się, gdyż wcześniej nie miałem do czynienia z oponami tej firmy. Cenowo było dla mnie Ok.
Na mojej Pacce, spisuje sie rewelacjnie, po drugim juz ataku zimy w ciągu kilku tygodni, mogę stwierdzić że jest super, na śniegu rewelka!, w terenie w błocie bardzo fajna, na autostradach cichutka i świetna przyczepność na mokrej nawierzchni, naprawdę na wodzie rewelka. Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolony, co do szybkości ścierania bieżnika to jeszcze nie wiem, zrobiłem dopiero 0,5 tys km na niej, ale jestem bardzo zadowolony.
Z czystym sercem mogę polecić te opony, jak na razie spisują się rewelacyjnie i oby tak dalej.
w tym roku zakupiłem:
Vredestein Wintrac4Xtreme 235/65R 17 (108H) high performance
http://zender.szczecin.pl/pl/p/Vredeste ... 7-102H/268
http://www.netcar.pl/opony/zimowe/teren ... 8,szi.html
(opis opon na stronie)
Osobiście myślę, że każda zimówka jest lepsza od nawet 'niby' całorocznych,
w tamtym roku miałem kilka razy problemy zimą (FWD).
Świetna opona kupiłem ją kilka tygodni temu, wahałem się, gdyż wcześniej nie miałem do czynienia z oponami tej firmy. Cenowo było dla mnie Ok.
Na mojej Pacce, spisuje sie rewelacjnie, po drugim juz ataku zimy w ciągu kilku tygodni, mogę stwierdzić że jest super, na śniegu rewelka!, w terenie w błocie bardzo fajna, na autostradach cichutka i świetna przyczepność na mokrej nawierzchni, naprawdę na wodzie rewelka. Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolony, co do szybkości ścierania bieżnika to jeszcze nie wiem, zrobiłem dopiero 0,5 tys km na niej, ale jestem bardzo zadowolony.
Z czystym sercem mogę polecić te opony, jak na razie spisują się rewelacyjnie i oby tak dalej.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2013 11:25 pm przez marecki1999, łącznie zmieniany 4 razy.
Nie jedź szybciej, niż twój Anioł Stróż potrafi latać ;)