Uszkodzony kominek (zawór, wentyl) TPMS - naprawa
Uszkodzony kominek (zawór, wentyl) TPMS - naprawa
Po zmianie na letnie kapcie okazało sie ze mam zerwany kominek (w 50%)
i w wulkanizacji nie mogą dopompować koła bo jest za krótki.
przed zmianą było wszystko ok a teraz mam info z kompa ze wkrótce serwis opon,ze powietrza mało itd...
dopompowalem "domowym sposobem" koło ale nie mogę skasować tego komunikatu-czy jest jakaś kombinacja na to aby się nie pojawiał czy tez nadal mam zbyt niskie ciśnienie w kole ??
pozdrawiam i proszę o jakąś rade bo jak nie czeka mnie wizyta w serwisie a tez bym wolał zabrać gdzieś rodzinkę za te kase
i w wulkanizacji nie mogą dopompować koła bo jest za krótki.
przed zmianą było wszystko ok a teraz mam info z kompa ze wkrótce serwis opon,ze powietrza mało itd...
dopompowalem "domowym sposobem" koło ale nie mogę skasować tego komunikatu-czy jest jakaś kombinacja na to aby się nie pojawiał czy tez nadal mam zbyt niskie ciśnienie w kole ??
pozdrawiam i proszę o jakąś rade bo jak nie czeka mnie wizyta w serwisie a tez bym wolał zabrać gdzieś rodzinkę za te kase
Ostatnio zmieniony 14 lut 2014 10:46 am przez bobek, łącznie zmieniany 2 razy.
mam porblem moja pacifica nie trabi jak probuje przetrenowac sensory. Ciagle pisze train left fton sensor , przykladam magnes i nic... to musi byc DUZY MAGNES ? A moze ja cos robie nie tak.. co znaczy "i na zawór włóż magnes " samo przykladanie nie powinno wystarczyc ?
[ Dodano: Czw Lip 01, 2010 09:56 ]
ok magbnes byl za maly.
Czyli wiekszy magnes i poczekac dotykacja magnesem wentylu okolo 5-10s. czekac do poki nie trabnie
ps. u mnie po przetrenowaniu sensorow mam nadal komunikat - check tire .... czyli cos czuje bateria
[ Dodano: Czw Lip 01, 2010 09:56 ]
ok magbnes byl za maly.
Czyli wiekszy magnes i poczekac dotykacja magnesem wentylu okolo 5-10s. czekac do poki nie trabnie
ps. u mnie po przetrenowaniu sensorow mam nadal komunikat - check tire .... czyli cos czuje bateria
nie ma to jak amerykany
Panowie czy ten "magnesowy reset" dotyczy wszystkich Pacek niezależnie od roku prod.?
Mam problem z lewym przodem na wyswietlaczu mam kreski pozostale opony OK wredny napis i wykrzyknik.Rozebrałem czujnik musze wspomnieć ze bardzo zdziwił mnie fakt zasilania tego wynalazku z baterii 3V(!?) Myślałem ze jest to system RFID czyli zbliżeniowy.Wracając do tematu rozebrałem(bez szlifu bo ta masa gumowa ładnie schodzi) mierniczek do bateryjki cyk i....3V jak w mordę! Teraz idę po moje wypasione zabawki i sprawdze analizatorem widma czy faktycznie nadaje na 315MHz?
[ Dodano: Pią Lip 16, 2010 12:35 ]
AHA nie polecam sposobu wklejania do felgi:(Przynajmniej mi sie nie udało a musiałem bo miałem podobny problem jak któryś z kolegów czyli pękniętą końcówkę z gwintem:(Po odklejeniu się czujnika(niestety zbyt wielka siła odśrodkowa)tak się ładnie wybębnował że upitoliło mu blaszkę łączącą z wentylem co jak zakładam jest anteną dla tego nadajnika.Podejmę próbę przylutowania czegoś zastępczego zobaczymy czy się uda?
Mam problem z lewym przodem na wyswietlaczu mam kreski pozostale opony OK wredny napis i wykrzyknik.Rozebrałem czujnik musze wspomnieć ze bardzo zdziwił mnie fakt zasilania tego wynalazku z baterii 3V(!?) Myślałem ze jest to system RFID czyli zbliżeniowy.Wracając do tematu rozebrałem(bez szlifu bo ta masa gumowa ładnie schodzi) mierniczek do bateryjki cyk i....3V jak w mordę! Teraz idę po moje wypasione zabawki i sprawdze analizatorem widma czy faktycznie nadaje na 315MHz?
[ Dodano: Pią Lip 16, 2010 12:35 ]
AHA nie polecam sposobu wklejania do felgi:(Przynajmniej mi sie nie udało a musiałem bo miałem podobny problem jak któryś z kolegów czyli pękniętą końcówkę z gwintem:(Po odklejeniu się czujnika(niestety zbyt wielka siła odśrodkowa)tak się ładnie wybębnował że upitoliło mu blaszkę łączącą z wentylem co jak zakładam jest anteną dla tego nadajnika.Podejmę próbę przylutowania czegoś zastępczego zobaczymy czy się uda?
Jak pięknie i poetycznie to ująłeś: wybebnował ;P. Czytając, aż oplułem monitor ze śmiechu...HESMO pisze:...tak się ładnie wybębnował że upitoliło mu blaszkę łączącą z wentylem co jak zakładam jest anteną dla tego nadajnika....
[ Dodano: Sob Lis 13, 2010 13:33 ]
Pora na opisanie moich przygód z regeneracją czujników, wszystkie 4szt, były do d..y. Były, bo już są naprawione koszt 150zł, za całość plus 60zł za wymianę opon. Ale do rzeczy.
Przy poprzedniej wymianie z zimy na lato, czyli wiosną(świeżutko po zakupie auta) Gumolajza wydał wyrok, nie zmieni mi opon, gdyż nie można odkręcić zaworków, a do tego są pourywane rowki na, które zakłada się kluczyk do odkręcania, wszystkie! Przyjechałem niezwłocznie i rzeczywiście bieda. Wpadłem na pomysł, żeby powietrze spuścić z kół, tą szpileczką od zaworku i tym sposobem udało się wtedy wymienić opony. Naprawę, a właściwie wymianę czujników zostawiłem na bliżej nieokreślone później. Choć było nader ryzykowne, bo w przypadku nieszczelności zaworka wymiana była niemożliwa.
I tak przejeździłem do następnej wymiany opon. Tym razem jednak los chciał, że zmieniłem warsztat oponiarski(jak się po wszystkim okazało, na szczęście). Niczego nieświadom poszedłem sobie do pracy, aż tu telefon od przerażonego Mechaniora, urwał zawór wewnątrz kominka zaworowego. D**A blada, a tu tyle planów na dziś i wyjazd do Wrocka wieczorem, byznesowy . Facet cały się trzęsie i jest ogólnie przerażony, bo zanim przyjechałem "urwał się sam" również zaworek w kolejnym kole. A pozostałe są tak wyrobione, że nawet kluczyka nie ma jak założyć(gość szybko policzył 500x4, dwa koła ma w plecy).
Mija parę minut, ochłonął, zaczął racjonalnie myśleć, a doświadczony jest przecież. Zdemontował zawór, obciął 1/3 wysokości tego aluminiowego kominka, rozwiercił w środku, oczyścił. Na tokarce nagwintował wewnątrz(chyba fi6), teraz nowy zwykły zawór ciachnął tak na oko ok. 20mm. W tokarkę i stoczył gwint do fi6 nagwintował, całość smaruje jakimś klejem, żeby uszczelnić. Wkręcił obie części w siebie. Teraz 1/2h niepewności tyle potrzeba, żeby klej zaschnął. Wkręca zaworek, zakłada nową oponę, pompuje.....? I .... bingo działa i trzyma, do tego zaworek możną wkręcać i wykręcać. Niestety na spotkanie do Wrocławia pojechałem innym autem, bo naprawa i wymiana zaworów w pozostałych kołach to następne klika godzin roboty, ale co tam.
Teraz, a mija już kilka dni od całej hecy, wszystko jest ok. Zawory trzymają, można dopompowywać koła i wymieniać zaworki ile się chce. Jedyna różnica, jest taka, że wentyl wystaje kilka mm więcej(2-3) niż poprzednio.
Epilog.
Wszystkiemu jest winien skład tego stopu , z którego wykonano wentyle w Pacyficach. Czyli aluminium-krzem, niestety reaguje on z mosiądzem, czy tak jak w moim przypadku(stalowe zaworki) ze stalą. Otóż po dłuższym nie poruszaniu tych zaworków, na skutek korozji i reakcji chemicznych na powierzchni tych metali, dochodzi do zespolenia powierzchni i "wtedy święty boże nie pomoże".
Ostatnia rada, NIGDY!, powtarzam nigdy nie używajcie stalowych zaślepek na wentyle. Dzieje się dokładnie to samo, co opisałem wcześniej. Zwykła czarne plastykowe zaślepki. I jest git.
Opisałem całą historię z pewną swadą ale powiem wam, zapamiętam ten dzień długo.
Pozdrawiam Wojtek
Ps. może komuś pomoże ta historia w perypetiach związanych z wentylami. Dla chętnych foty na @.
Cze
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....
Ni hu, hu nie mogę znaleźć, tylko info, że Zyga przeniósł do działu <Warsztat>. Pokarz mi ten post, ale jak jest problem ze znalezieniem to chyba dobrze, że go tu umieściłem, a jak źle to daj znać "moheratorowi", żeby przeniósł.szunaj60 pisze:Kolego nie dubluj tematu opisałeś to wszystko co zrobił i opisał ferencs trzeba czytać
Spoko, uwaga cenna, żeby na forum był porządek, kumam. Ale starałem się...
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....
Zastosowałem ostatnio chyba łatwiejszy sposób na naprawę kominka czujnika ciśnienia. Jadąc naprawdę szybko zeszło mi powietrze z przedniego lewego koła (żadnych szarpnięć).Po wyjściu stwierdziłem urwanie się zaworka z wentylem. Pomoc drogowa zabrała koło, zwykły zawór a czujnik z zerwanym kapturkiem oddali.
Sklep AGROMA i tam kupiłem zawór wentylowy od traktora C-330 z przedniego koła za 6 zł. Od zepsutego czujnika odkręcamy (chyba) masę i wyjmujemy urwany zaworek a w jego miejsce wkładamy nowy. Szlifierką kontową przycinamy wcześniej nieznacznie tylko boki nowego i pozostaje jeszcze brak kształtu owalnego od dołu, – dlatego w to miejsce zastosowałem klej dwuskładnikowy. Pozostaje jeszcze zrobienie otworku na przykręcenie masy z czujnika do nowej podstawy kominka i to wszystko. Po zastosowaniu kleju trzeba w ciągu godz montować odnowiony zawór, ponieważ musi dopasować się pod odpowiednim kątem do felgi.Monter zastosował dodatkowo trochę jakiegoś czarnego silikonu uszczelniającego.Po przejechaniu około 1, 5 km czujniki zgasły i wszystko ok.
Sklep AGROMA i tam kupiłem zawór wentylowy od traktora C-330 z przedniego koła za 6 zł. Od zepsutego czujnika odkręcamy (chyba) masę i wyjmujemy urwany zaworek a w jego miejsce wkładamy nowy. Szlifierką kontową przycinamy wcześniej nieznacznie tylko boki nowego i pozostaje jeszcze brak kształtu owalnego od dołu, – dlatego w to miejsce zastosowałem klej dwuskładnikowy. Pozostaje jeszcze zrobienie otworku na przykręcenie masy z czujnika do nowej podstawy kominka i to wszystko. Po zastosowaniu kleju trzeba w ciągu godz montować odnowiony zawór, ponieważ musi dopasować się pod odpowiednim kątem do felgi.Monter zastosował dodatkowo trochę jakiegoś czarnego silikonu uszczelniającego.Po przejechaniu około 1, 5 km czujniki zgasły i wszystko ok.
pozdrawiam - kisiu
No to przestrogi nie pomogły :evil:Vojciu pisze:Ostatnia rada, NIGDY!, powtarzam nigdy nie używajcie stalowych zaślepek na wentyle. Dzieje się dokładnie to samo, co opisałem wcześniej. Zwykła czarne plastykowe zaślepki. I jest git.
Opisałem całą historię z pewną swadą ale powiem wam, zapamiętam ten dzień długo.
Pozdrawiam Wojtek
Dziś naprawiałem koledze kolejny kominek , uszkodzony w identyczny sposób ( stalowy kapturek )
PANOWIE ZDJĄĆ TE KAPTURKI BO BĘDĄ KŁOPOTY nie odkręcać na siłę kombinerkami nadciąć drobną piłką i rozgiąć .
Pozdrawiam wszystkich i ponawiam apel jak ktoś posiada uszkodzony kominek proszę o info , niestety regeneracja troszkę trwa , a tak pyk z szuflady i poleciał zregenerowany do potrzebującego
Nowa jakość nowe auto
Podizękowanie dla Ferenca
To ja miałem kłopoty a Ferenc mnie uratował - WIELKIE DZIĘKI KRZYCHU
i nie jest to tylko problem techniczny - gdyby ten zawór urwał sie przy dużej prędkości to byłoby TRAGICZNIE !!!! Czytajcie co Ferenc na ten temat napisał
i nie jest to tylko problem techniczny - gdyby ten zawór urwał sie przy dużej prędkości to byłoby TRAGICZNIE !!!! Czytajcie co Ferenc na ten temat napisał
Koledzy - podaję bardzo prosty sposób na naprawę uszkodzonego kominka w czujniku ciśnienia
w piątek podczas pompowania urwał się "kominek" ......
na allegro znalazłem takie oto zaworki - wystarczy wyjąć stary (urwany) zawór a w to miejsce przykręcić do czujnika nowy, trzeba tylko podłożyć większą podkładkę (ja dałem o średnicy 12mm) i podłączyć przewód idący z czujnika - wszystko pięknie działa - przed chwilą zamontowałem koło
w piątek podczas pompowania urwał się "kominek" ......
na allegro znalazłem takie oto zaworki - wystarczy wyjąć stary (urwany) zawór a w to miejsce przykręcić do czujnika nowy, trzeba tylko podłożyć większą podkładkę (ja dałem o średnicy 12mm) i podłączyć przewód idący z czujnika - wszystko pięknie działa - przed chwilą zamontowałem koło
Znalazłem coś takiego
http://usaolkusz.istore.pl/pl/zestaw-na ... 9-102.html
Napisane jest że do siemensa zamówię i zobaczę co dalej. Pozdrawiam
http://usaolkusz.istore.pl/pl/zestaw-na ... 9-102.html
Napisane jest że do siemensa zamówię i zobaczę co dalej. Pozdrawiam
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
arturhhh,
Dokładnie. Jest to co się nie psuje, a kominka NIET. A nie ma kominka, bo producent nie przewiduje możliwości jego wymiany więc jako element większej całości nie występuje osobno. Trzeba albo wymienić całość albo rzeżbić coś po swojemu.
Dokładnie. Jest to co się nie psuje, a kominka NIET. A nie ma kominka, bo producent nie przewiduje możliwości jego wymiany więc jako element większej całości nie występuje osobno. Trzeba albo wymienić całość albo rzeżbić coś po swojemu.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
UV,
Ten typ tak ma. Poliftowe sztuki nie wymagają żadnych dodatkowych czynności a jedynie oczekują, że w spokoju pozwolisz się zapoznać czujnikom z systemami samochodu. A jak już się zapoznają to żółta kontrolka gaśnie i możesz śmigać bez oślepiania Twoich oczu.
Ten typ tak ma. Poliftowe sztuki nie wymagają żadnych dodatkowych czynności a jedynie oczekują, że w spokoju pozwolisz się zapoznać czujnikom z systemami samochodu. A jak już się zapoznają to żółta kontrolka gaśnie i możesz śmigać bez oślepiania Twoich oczu.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
Zyga
Mówisz i masz.
Jakiś czas temu jak wam wielu złamał mi się kominek w czujniku ciśnienia. Miałem Taki kwadratowy czujnik Siemensa. Postanowiłem zmienić Na Czujnik Dormana ponieważ Te czujniki mają wymienne kominki a Siemensa nie.Po założeniu nowego czujnika dogadał się z komputerem po kilkunastu minutach. Tak jest w wersjach po lifcie.Te przed liftem trzeba zresetować tak:
Tu podaję linka czujników do wszystkich naszych modeli:
http://sklepjeep.redcart.pl/c/55/czujni ... ysler.html
Mówisz i masz.
Jakiś czas temu jak wam wielu złamał mi się kominek w czujniku ciśnienia. Miałem Taki kwadratowy czujnik Siemensa. Postanowiłem zmienić Na Czujnik Dormana ponieważ Te czujniki mają wymienne kominki a Siemensa nie.Po założeniu nowego czujnika dogadał się z komputerem po kilkunastu minutach. Tak jest w wersjach po lifcie.Te przed liftem trzeba zresetować tak:
Lub w serwisieszunaj60 pisze:Proponowałbym zresetować czujniki to jest bardzo prosty sposób a magnes napewno gdzieś znajdziesz z jakiegoś starego głośnika. Dobrym klejem do tej roboty jest COSMOFEN CA 20
Tu podaję linka czujników do wszystkich naszych modeli:
http://sklepjeep.redcart.pl/c/55/czujni ... ysler.html
******************************************
Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.
******************************************
Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.
******************************************
-
- Posty: 359
- Rejestracja: 19 sie 2010 01:19 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Touring 3,5 AWD 2005
urwany kominek
Hej,
Dzisiaj urwał mi się kominek przy czujniku (przepuszczał powietrze po gwincie jakość - chciałem lekko dokręcić i je...):
jak myślicie jak to naprawić? zyga polecił mi przykleić go koło standardowego wentyla... na razie taki założyłem u wulkanizatora - bo nie miał żadnego kleju a o tej godzinie w sobotę ciężko coś na wsi na Podkarpaciu kupić
Czy może kupić to coś z tego wątku:
http://www.sklepy24.pl/sklep/felgeo_pl/ ... nienia/114
i ten ułamany czujnik przykleić do tego zaworu? tylko czy to będzie lepsze od przyklejenia samego czujnika do felgi?
ten czujnik (drugie zdjęcie) ma taką jasną różowa/pomarańczową gumę - czy coś się do tego chwyci?
aha 0 i po co jest ta blaszka która wystaje z czujnika i była przymocowana do zaworka?
Dzisiaj urwał mi się kominek przy czujniku (przepuszczał powietrze po gwincie jakość - chciałem lekko dokręcić i je...):
jak myślicie jak to naprawić? zyga polecił mi przykleić go koło standardowego wentyla... na razie taki założyłem u wulkanizatora - bo nie miał żadnego kleju a o tej godzinie w sobotę ciężko coś na wsi na Podkarpaciu kupić
Czy może kupić to coś z tego wątku:
http://www.sklepy24.pl/sklep/felgeo_pl/ ... nienia/114
i ten ułamany czujnik przykleić do tego zaworu? tylko czy to będzie lepsze od przyklejenia samego czujnika do felgi?
ten czujnik (drugie zdjęcie) ma taką jasną różowa/pomarańczową gumę - czy coś się do tego chwyci?
aha 0 i po co jest ta blaszka która wystaje z czujnika i była przymocowana do zaworka?
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
PelEe,
To już trzecie miejsce gdzie spotykam ten sam problem zgłaszany przez Ciebie.
Z racji tego, że informacja tutaj zamieszczona jest najpełniejsza i najbardziej precyzyjna, ten post zostaje, pozostałe dwa wyrzucam.
Nie dublujemy postów (to dotyczyłoby dwóch - a jak będzie dla trzech lub więcej? hehehe).
A co do Twoich pytań. Spróbuj kontaktu z Ferencsc-em - to niekwestionowany ekspert w temacie czujników.
Ten kominek co pokazują na stronie, według twojego linka, nie będzie pasował - to moja opinia na 90%.
Co do blaszki to rodzaj antenki podłączonej do kominka. jakoś musi sie radiowo komunikować z odbiornikiem sygnału w samochodzie. Nie podłączona blaszka do kominka - zero transmisji.
A jak będziesz kleił (w środku jak by nie patrzeć) to uwzględnij, że będzie działać siła odśrodkowa chcąca oderwać czujnik - zatem klej skutecznie.
Na Twoim miejscu poszukałbym innego sprawnego czujnika i po sprawie. Niedawno sprzedałem za małe pieniądze 4 sztuki kolegom z forum więc nie mam jak Cię poratować.
To już trzecie miejsce gdzie spotykam ten sam problem zgłaszany przez Ciebie.
Z racji tego, że informacja tutaj zamieszczona jest najpełniejsza i najbardziej precyzyjna, ten post zostaje, pozostałe dwa wyrzucam.
Nie dublujemy postów (to dotyczyłoby dwóch - a jak będzie dla trzech lub więcej? hehehe).
A co do Twoich pytań. Spróbuj kontaktu z Ferencsc-em - to niekwestionowany ekspert w temacie czujników.
Ten kominek co pokazują na stronie, według twojego linka, nie będzie pasował - to moja opinia na 90%.
Co do blaszki to rodzaj antenki podłączonej do kominka. jakoś musi sie radiowo komunikować z odbiornikiem sygnału w samochodzie. Nie podłączona blaszka do kominka - zero transmisji.
A jak będziesz kleił (w środku jak by nie patrzeć) to uwzględnij, że będzie działać siła odśrodkowa chcąca oderwać czujnik - zatem klej skutecznie.
Na Twoim miejscu poszukałbym innego sprawnego czujnika i po sprawie. Niedawno sprzedałem za małe pieniądze 4 sztuki kolegom z forum więc nie mam jak Cię poratować.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
PelEe,
To nie patrz na ostatnie dodane a na tematy gdzie pisałeś.
Ja widziałem 3 z czego postanowiłem dwa usunąć więc ich już nie zobaczysz. Ten powyżej zostaje jako najpełniejszy i tu możemy kontynuować dyskusję.
To nie patrz na ostatnie dodane a na tematy gdzie pisałeś.
Ja widziałem 3 z czego postanowiłem dwa usunąć więc ich już nie zobaczysz. Ten powyżej zostaje jako najpełniejszy i tu możemy kontynuować dyskusję.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Dzięki wielkie Mariusz ale jestem obeznany z naprawą urwanych kominków. Jak aż tak zniszczony polecam wymianę na nowy . Ta blaszka powinna być połączona z kominkiem inaczej nie da sygnału do komputera. ( ale mogę się mylić , choć jak pamiętam ktoś ją lutował jak się urwała chyba Michał ? ). Przyklejenie czujnika do felgi nie jest więc najlepszym rozwiązaniem .
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Nowa jakość nowe auto
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
PelEe,
Jak będziesz miał czujnik na wierzchu daj wszelkie oznaczenia jakie na nim znajdziesz.
Zobaczymy - może coś się uda poradzić.
Jednak moim zdaniem Pacifica 2005 ma inne czujniki niż są w moim Aspenku.
Ale znalazłem ciekawa opcję za małe pieniądze. Może Cię zainteresuje:
http://www.ebay.com/itm/04-05-Chrysler- ... 54&vxp=mtr
Jak będziesz miał czujnik na wierzchu daj wszelkie oznaczenia jakie na nim znajdziesz.
Zobaczymy - może coś się uda poradzić.
Jednak moim zdaniem Pacifica 2005 ma inne czujniki niż są w moim Aspenku.
Ale znalazłem ciekawa opcję za małe pieniądze. Może Cię zainteresuje:
http://www.ebay.com/itm/04-05-Chrysler- ... 54&vxp=mtr
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 359
- Rejestracja: 19 sie 2010 01:19 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Touring 3,5 AWD 2005
Niestety - mam pęknięty kominek - na wysokości zaworka - i pomimo tego że udało się wszystko ładnie skleić - powietrze uchodzi
na co zwracać uwagę na tych z allegro?
J mam 315 MHZ - tylko to musi się zgadzać - bo jest pełno takich jak ja mam jeśli chodzi o kształt - tylko nieznacznie różnią się cyferkami.
Np FCC ID i IC jest takie samo - tylko MODEL nei jestem pewien czy jest taki sam - bo mam zamazane ostatnie dwie cyferki u mnie - początek ten sam
na co zwracać uwagę na tych z allegro?
J mam 315 MHZ - tylko to musi się zgadzać - bo jest pełno takich jak ja mam jeśli chodzi o kształt - tylko nieznacznie różnią się cyferkami.
Np FCC ID i IC jest takie samo - tylko MODEL nei jestem pewien czy jest taki sam - bo mam zamazane ostatnie dwie cyferki u mnie - początek ten sam
-
- Posty: 359
- Rejestracja: 19 sie 2010 01:19 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Touring 3,5 AWD 2005
zdjęcia z "naprawy" czujnika..
Pomimo tego że kominek urwał się całkowicie od czujnika - polutowałem tą antenkę:
wziąłem jakiś tam lepszy klej:
no i skleiłem:
trochę amatorka - ale trzyma i 150 PLN minimum w kieszeni.
Później okazało się że powietrze nadal uchodzi i że kominek pęknięty jest wzdłuż gwintu przy samej feldze. Kupiłem dwie nakrętki metalowe na kominek. Z jednej stoczyłem górę. Na dół wentyla dałem oring i nakręciłem tą nakrętkę - trzyma już 2 tygodnie i nic nie uchodzi...
trochę dłubanie - ale mała satysfakcja że działa
Pomimo tego że kominek urwał się całkowicie od czujnika - polutowałem tą antenkę:
wziąłem jakiś tam lepszy klej:
no i skleiłem:
trochę amatorka - ale trzyma i 150 PLN minimum w kieszeni.
Później okazało się że powietrze nadal uchodzi i że kominek pęknięty jest wzdłuż gwintu przy samej feldze. Kupiłem dwie nakrętki metalowe na kominek. Z jednej stoczyłem górę. Na dół wentyla dałem oring i nakręciłem tą nakrętkę - trzyma już 2 tygodnie i nic nie uchodzi...
trochę dłubanie - ale mała satysfakcja że działa
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1