Tajemniczy czujnik pod akumulatorem - pomocy

darex
Posty: 134
Rejestracja: 23 lut 2016 11:53 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Samochód: Chrysler Pacifica 3.5 2005r LPG

Tajemniczy czujnik pod akumulatorem - pomocy

Post autor: darex » 19 cze 2016 12:03 pm

Witam.
-Wcześniej pisałem o błędzie 0700 znalazłem przyczynę i opisze w odpowiednim Temacie.
-----------
-Ale teraz przesyłam zdjęcia gdzie widać ze chyba jest to jakiś czujnik nie mam pojęcia gdzie był z kat wyleciał, lub wo gule nie był nigdzie podpięty ponieważ by jak by to powiedzieć pod Akumulatorem. Z ciągałem Akumulator i podstawę pod Akumulator i to tam było . Na zdjęciach widać jak by to było ( Dioda, Rezystor kolor zielony)
- I tu pytanie czy wyleciało czy ktoś prze de mną to jakoś tam wsadził. Pomocy bo nie wiem NIC nie wiem jak się do tego odnieść szukając na Forum....
Załączniki
Powietrze.jpg
Powietrze 1.jpg
Powietrze 2.jpg
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez darex, łącznie zmieniany 1 raz.
[b][color=#400080]DAREX Pyta[/color][/b]

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 19 cze 2016 06:24 pm

W podstawie akumulatora jest czujnik temperatury akumulatora, [pewno wypadł

Obrazek
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

darex
Posty: 134
Rejestracja: 23 lut 2016 11:53 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Samochód: Chrysler Pacifica 3.5 2005r LPG

Post autor: darex » 19 cze 2016 06:36 pm

lutek34,

Dzięki zaraz biegnę poprawić. Proszę przeczytaj dalej mój Post czy takie Objawy tez są po tym???

-Jeszcze dopisze ze dzisiaj wyjechałem Autem tylko na Benzynie testowałem, gazowałem,hamowałem nic się nie działo. Nadmieniam ze dalej mam na kluczykowaniu błąd p2008. Na moja prośbę podjechaliśmy z mechanikiem do jego Garażu żeby wykasować ten błąd ale on go nie widział te inne które jeszcze mam to 0480 i 0463 były i są błąd 0700 tak jak pisałem później.
-I do sedna, ostatnie 500 metrów przełączyłem na GAS i po jakimś kilku metrach Auto przeszło w tryb wysokich obrotów. Po prostu słyszę tylko wycie Auta takie pulsacyjne.

-Lutek34 jezeli Twoja baczna uwaga pomogła Mi, to wielkie dzięki.
- Tu male moje spostrzeżenie te gniazdo co ma być ten czujnik, co jest u podstawy Akumulatora jest uszkodzone widocznie wyciągając coś chrup czy jak na razie posklejałem taśmą może być???
-Druga sprawa czy szybko muszę wymienić te uszkodzone rzeczy, za co jest odpowiedzialny czujnik nadmieniam ze jeszcze jest jakiś wężyk...
[b][color=#400080]DAREX Pyta[/color][/b]

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 19 cze 2016 08:06 pm

darex_@onet.eu pisze:za co jest odpowiedzialny czujnik
On jest odpowiedzialny za ładowanie akumulatora mierzy jaka jest temperatura by nie zagotować.
darex_@onet.eu pisze:nadmieniam ze jeszcze jest jakiś wężyk...
Wężyk jest od tempomatu jeśli nie jest wpięty to nie będziesz miał tempomatu. Tak samo jak będzie podstawa akumulatora pęknięta również brak tempomatu. Podstawa akumulatora jest jak by zbiornikiem podciśnienia. Które steruje tempomatem.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 19 cze 2016 09:47 pm

darex_@onet.eu pisze: Nadmieniam ze dalej mam na kluczykowaniu błąd p2008.
jeśli silnik samoistnie wszedł na wysokie obroty to pewno jest jakiś problem z kontrolą dostarczanego powietrza do dolotu i pewno to jest spowodowane błędem P2008 a tu masz pewna podpowiedz
http://www.justanswer.com/chrysler/6csd ... p2008.html
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

darex
Posty: 134
Rejestracja: 23 lut 2016 11:53 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Samochód: Chrysler Pacifica 3.5 2005r LPG

Post autor: darex » 19 cze 2016 11:50 pm

lutek34,

- Jak kapuje to mam w tej samej pozycji i już gdzieś na Forum to widziałem. Google czyta trochę od tylu. Mile ze jest reakcja.
- Wypiąłem od góry linkę od Tempomatu i jeździłem dwie godziny na benzynie i LPG na razie nic.
- O 6 rano muszę wyjechać odpalę i jak nic nie będzie przez 40km to jadę dalej. Dzięki
--------------------------------
-Witam.
-Dojechałem i przejechałem 300km. Dla czego wypiąłem linkę od Tempomatu??? Zauważyłem ze się nie chowała, tam gdzie jest ten pancerz gdzie wchodzi z przodu jest lekko pęknięte.
- Ale czy może to mieć wpływ na wskazanie prędkościomierza???
[b][color=#400080]DAREX Pyta[/color][/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „CZUJNIKI I CIŚNIENIE”