Może się komuś się przyda.
Czujniki można odczytać zewnętrznym urządzeniem, coraz więcej zakładów wulkanizacyjnych je posiada i trend jest wzrostowy
w zależności od wersji czujnika można odczytać temperaturę w oponie, przydatne jak coś się dzieje źle ...
niżej tabelka z numerami czujników OEM, które można z powodzeniem zastąpić czujnikami uniwersalnymi takimi jak ten AUTEL'a
czujnik uniwersalny wymaga zaprogramowania pod dany pojazd
jak ktoś nie wie jakiej powinien być częstotliwości to można odczytać kluczyk, moduł Keyless Entry w 90% nadaje na tej samej co TPMS
jak w stary czujnik jest padnięty to można zacząć od wymiany baterii już to było pokazywane wiec w skrócie
dłubiemy masę od strony zaokrąglonej
wydłubać trzeba do miejsca, w którym są wlutowane nóżki baterii
nowa bateria powinna mieć nóżki, do których można się dolutować
nie wskazane jest lutowanie kabli starych blaszek albo nowych przewodów bezpośrednio do baterii
po wymianie można odczytać i sprawdzić czy czujnik zacznie gadać ponowie
tak porzeźbiony czujnik zalewamy masa
i przed wizytą u wulkanizatora można sprawdzić poprawność wskazań w domowej roboty komorze hiperbarycznej
przed zakupem czujnika uniwersalnego trzeba się upewnić czy będzie czym go zaprogramować do danego pojazdu i danej częstotliwości, nie każdy osprzęt programuje czujniki innych producentów
Sprawdzenie czujników TPMS
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
najtaniej wyjdzie jak pojedziesz do wulkanizatora
i on będzie miał sprzęt
jest dużo ogłoszeń z programowaniem TPMS na olx allegro itd
https://www.olx.pl/oferty/q-TPMS/
jest jeszcze coś takiego:
https://www.olx.pl/oferta/opel-hit-tpms ... 0791489121
ale nie doczytałem jak to działa
i on będzie miał sprzęt
jest dużo ogłoszeń z programowaniem TPMS na olx allegro itd
https://www.olx.pl/oferty/q-TPMS/
jest jeszcze coś takiego:
https://www.olx.pl/oferta/opel-hit-tpms ... 0791489121
ale nie doczytałem jak to działa