Tarcze fabryczne kto jest producentem?

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Tarcze fabryczne kto jest producentem?

Post autor: M. » 18 mar 2012 11:26 pm

@di,
Właśnie wczoraj wymieniałem klocki. O tylnych wiedziałem że czas na nie, na czuja wymyśliłem sobie, (nie sprawdzając organoleptycznie) że przód też zasługuje na wymianę z racji przebiegu. Tyłu miałem zero przecinek malutko natomiast przód mnie zaskoczył - miałem prawie połowę tego co daje producent klocka.
Tak więc klocki są dobre, trwałe i wystarczają na długo. Fakt - nie jestem piratem i nie zatrzymuję auta depcząc pedał do podłogi od 160km/h.
Mimo, że nie wymagały jeszcze wymiany, to dla przyszłego właściciela Packi włożyłem nowe na przód i na tył - przynajmniej ktoś będzie miał spokój na co najmniej 60 kkm.
Tarcze w mojej pacce są te same co dała fabryka i później żaden ślusarz nawet ich nie dotykał nożem tokarski m ani tarczą ślifierską. Żadnego bicia.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2014 07:25 am przez M., łącznie zmieniany 1 raz.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 20 mar 2012 07:41 am

maur a co masz wybite na tarczy BOSCH czy MOPAR ?
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 20 mar 2012 11:10 am

zyga,
Aż tak dokładnie to ja ich nie oglądałem. Ale niewykluczone że dla zaspokojenia ciekawości zdejmę niedługo koło i zobaczę. Pewnie szukać na zewnętrznej powierzchni pomiędzy dziurami na szpilki koła - nieprawdaż?

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 20 mar 2012 11:53 am

wewnętrzna strona
zaraz za strefa hamowania
Obrazek
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 20 mar 2012 12:14 pm

Zyga w mojej są BOSCH a co masz na myśli ???

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 20 mar 2012 12:22 pm

chcę zobaczyć czy maur ma fabryczne tarcze
u mnie tez były bosch i nadawały się do .....
grubość była ok ale tłukły się przy hamowaniu po przetoczeniu było już później ok
ale coś musi być, że u jednych są ok a u innych się krzywią

tarcza jest, powinna być idioto odporna i nawet przy ekstremalnych hamowaniach nie powinna się krzywić,działając z przeznaczonym do niej typem klocka, pomijam klocki z domieszkami i inne wynalazki ceramiczne

rozumiem zjechać z trasy na myjnie ale dać po raz czy dwa po heblach i do wymiany gdzieś jest bubel ....
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 20 mar 2012 12:56 pm

Mi biły trochę przy 103 tyś km ale przetoczyłem przody i tyły teraz jest ok robiłem to przed wyjazdem na narty tego roczne zobaczymy jak długo będzie oki :mrgreen:

ferencsc
Posty: 1093
Rejestracja: 07 paź 2009 06:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: ferencsc » 20 mar 2012 05:20 pm

a Ja pierwsze Bosh około 20 do 30 , następne orginał bosch dojechały do około 80 , teraz czayna :mrgreen: 15 tyś i śladów zużycia brak :D
Nowa jakość nowe auto

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tarcze”