Jak w temacie.
To ja teraz więcej rozumiem...
Jakieś skojarzenie?
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Jakieś skojarzenie?
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Dałem Ci Tadziu szansę na odkrycie kart, a skoro pozostaje mgiełka tajemnicy to pozwolisz, że Cię wyręczę:tedi pisze:Normalnie nic człowiek nie utrzyma w tajemnicy
Tedi, niemiecka sieć dyskontów z wystrojem wnętrz, planuje ekspansję w Polsce. Niemiecki dyskont z pluszowym misiem - Tedi - oferuje produkty na segmencie rynku, który ich zdaniem w Polsce jest jeszcze słabo rozwinięty: dekoracja wnętrz, zabawki, zrób to sam, elektronika i kosmetyki. Konkurentami w Polsce będą więc KiK, Pepco i TXM.
Sieć Tedi została założona w 2004 r. teraz posiada ok. 1,4 tys. sklepów, z czego zdecydowaną większość – 1350 – w Niemczech. Poza rodzimym rynkiem działa też Austrii, Słowenii, Słowacji, Holandii i Hiszpanii. W tym roku zapowiedziano otwarcie 150 kolejnych.
– W najbliższych tygodniach planujemy otworzyć pierwsze sklepy w Chorwacji. W przyszłym roku startujemy we Włoszech. Elementami programu są także Polska i Portugalia – powiedział dla Frankfurter Allgemeine Zeitung prezes Tedi Silvan Wohlfarth.
Sieć chwali się, że zatrudnia 11,5 tys. pracowników, a każdy sklep oferuje 5 tys. produktów w niskich cenach.
– Decyzja o wejściu nowej niemieckiej marki do Polski potwierdza atrakcyjność naszego rynku i pozytywne oczekiwania co do jego perspektyw – skomentował dla Pulsu Biznesu dyrektor operacyjny Pepco Marcin Stańko. – Odpowiedzi na pytanie, czy jest miejsce dla kolejnej marki w segmencie dyskontowym, udzielą klienci. Polscy są ukierunkowani na cenę, a jednocześnie oczekują jakości, szerokiej oferty, dobrej obsługi i dogodnej lokalizacji. Jako lider rynku będziemy się przyglądać poczynaniom nowego konkurenta, lecz mając już doświadczenia z innych europejskich krajów, nie obawiamy się o kontynuację naszego rozwoju.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.