Postanowiłem spisać w całość całą historię mojej packi - oczywiście od momentu zakupu przezemnie ... może się przyda przy ewentualnej sprzedaży i dla zobrazowania co przy pacce można robić
Kupiłem ją w czerwcu 2013 roku z przebiegiem 128200 km. Wyposażoną w LPG (taki sobie), z małymi bolączkami...., dwa komplety felg, znana historia w USA po VIN'e (fotki niżej) - nie było tak źle
Pytania przed zakupem:
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=2934
I co się działo dalej:
07.06.2013
Filtr powietrza
09.06.2013
Przebieg 128300km
Wymiana:
olej + filtr oleju w silniku (Petro Canada 10W30)
filtr kabinowy
Olej + filtr w skrzyni biegów + adaptacja skrzyni biegów
czujniki ABS przód
czujnik ciśnienia oleju
serwis klimatyzacji
07.2013
Belki dachowe â zakup nowych w ASO
08.08.2013
Malowanie felg "letnich" (piaskowanie + proszek) na czarny mat
Wymiana opon na VREDESTEIN SESANTA (235/65-17)
Geometria â sprawdzenie
09.2013
Przebieg 133000km
wymiana reduktora gazu i trójników płynu chłodzącego
Wymiana kompletnego rozrządu â pasek, napinacz (MOPAR), pompa wody (AIRTEX), rolki
01.10.2013
Przebieg 133500km
końcówki drążków kierowniczych + drążki + zbieżność
czujnik ABS tył prawy
regulacja hamulca ręcznego â działa!
11.2013
silniczek krokowy przepustnicy kolektora
silniczek krokowy klap kolektora
02.2014
Przebieg 138000km
Olej + filtr w silniku
przeguby zewnętrzne (EURODRIVE)
tuleje wahaczy przednich (regenerowane) + sworznie dolne
07.2014
Przebieg 143000km
Chłodnica wody
rolka napinacza paska wielorowkowego
łożyska pozostałych rolek
pasek wielorowkowy
Naprawa ostateczna klapek kolektora
12.2014
Przebieg 148000km
Olej + filtr oleju w silniku
olej układu wspomagania
12.2014
Przebieg 150000km
wymiana tarcz i klocków hamulcowych przeód â BENDIX + BENDIX TITANIUM III
założenie nakładek na zderzaki (MOPAR)
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?p=44950#44950
kierunkowskazy LED
wymiana wzmacniacza na RCY - niestety dalej bez suba...
03.2015
poduszki silnika (przednia + tylna â MOPAR)
07.2015
Sonda lambda przed katalizatorem - MOPAR
08.2015
tuleje wahaczy przednich (MOOG) + końcówki drążków + łączniki stabilizatorów + gumy
amortyzatory przód (MONROE SENSATRACK) + mocowania górne z łożyskami (KYB)
09.2015
Olej + filtr w silniku
filtr powietrza + kabinowy
Olej wspomaganie
serwis klimatyzacji
sprzęgło alternatora
wymiana świec
czyszczenie kolektora ssącego, przepustnicy
wymiana wtrysków LPG, zmiana zabudowy wtrysków (do kolektora aluminiowego)
12.2015
wymiana progów, konserwacja podwozia, malowanie grilla, podszybie, spodów zderzaków, nakładka ochronna zderzaka tył, polerka lamp przednich
02.2016
Wymiana oświetlenia kabinowego na LED
Wymiana tłumika środkowego
09.2016
Wymiana oleju w silniku i skrzyni biegów (+ filtry oczywiście) - przebieg niecałe 168 tyś. km
Wymiana wahaczy aluminiowych z tyłu - jeden złamali u wulkanizatora, wymieniłem oba.
Wymiana gumy przegubu prawego zewnętrznego.
Część napraw robię sam, część w jednym i tym samym warsztacie, na który nie narzekam.
A co mi jeszcze zostało do zrobienia:
1. Uszczelnienie sprężarki klimatyzacji - EDIT 09.2016 - po roku dałem sprawdzić ciśnienie czynnika, jest okej, klima działa jak należy, więc na razie nie ruszam.
2. Wymiana katalizatora - EDIT 09.2016 - błąd 420i 133 raz jest raz nie...może jednak LPG...
3. Rozwiązanie problemu z brakiem możliwości nalania Pb - da się, ale długo to trwa - EDIT 09.2016 - coś ostatnio się poprawiło, nie jest źle
4. Czyszczenie wnętrza - EDIT 09.2016 - dalej czeka
5. Lakier - niestety ma sporo rysek itp. ...i niestety lekko zgradowany dach....tak już kupiłem..ale dach jest wysoko, więc nie rzuca się w oczy - kosmetyka na koniec ....czyli pewnie nigdy :p - EDIT 09.2016 - jestem umówiony u lakiernika
W sumie tak sobie myślę, fajnie jakby więcej z nas prowadziło taką "historię" swojej packi
Patrycy - 2C8GM68485R434904 - srebrna 2005, FWD
Patrycy - 2C8GM68485R434904 - srebrna 2005, FWD
- Załączniki
-
- Przebieg - aukcja w USA
- file_08435157_7X.JPG (8.81 KiB) Przejrzano 2898 razy
I przyszła pora aktualizacji, należy się mojej smoczycy, jako, że przeszła odnowę kosmetyczną u lakiernika
Odmalowany został zgradowany dach, zderzaki, prawy przedni błotnik (zaliczył słupek wiaty pod domem), błotnik i drzwi tylne lewe (było wgniecenie i głęboka rysa - tak już kupiłem), tylna klapa (korozja pod emblematem, niestety napisu PACIFICA nie dało się uratować), odmalowane nakładki słupków drzwi (czarny mat, były lekko wgięte od gradu), wymienione listwy zgarniające drzwi z lewej strony (grad), ponowna konserwacja podłogi (zabezpieczenie na zimę)...i chyba wszystko Mi się podoba...trochę kasy poszło (częściowo z AC), ale warto było
I tak szczerze powiedziawszy...gdyby się znalazł szaleniec, który by chciał kupić, to za obrzydliwie dużą kupę pieniędzy, w akompaniamencie łez moich córek, które mi tego nie wybaczą...oddam Chęć posiadania V8 jest większa
Odmalowany został zgradowany dach, zderzaki, prawy przedni błotnik (zaliczył słupek wiaty pod domem), błotnik i drzwi tylne lewe (było wgniecenie i głęboka rysa - tak już kupiłem), tylna klapa (korozja pod emblematem, niestety napisu PACIFICA nie dało się uratować), odmalowane nakładki słupków drzwi (czarny mat, były lekko wgięte od gradu), wymienione listwy zgarniające drzwi z lewej strony (grad), ponowna konserwacja podłogi (zabezpieczenie na zimę)...i chyba wszystko Mi się podoba...trochę kasy poszło (częściowo z AC), ale warto było
I tak szczerze powiedziawszy...gdyby się znalazł szaleniec, który by chciał kupić, to za obrzydliwie dużą kupę pieniędzy, w akompaniamencie łez moich córek, które mi tego nie wybaczą...oddam Chęć posiadania V8 jest większa