Paca 4.0 AWD - zwana tulipankiem :D

Tu można się pochwalić :) swoją flotą.
MyaS
Posty: 111
Rejestracja: 01 mar 2016 08:33 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Paca 4.0 AWD - zwana tulipankiem :D

Post autor: MyaS » 09 mar 2016 07:54 pm

Jak obiecałem tak zrobiłem.
Zamieszczam krótki opis i parę zdjęć niestety trochę niedomytej Packi :)

Dlaczego tulipanek? Nasza 5-letnia córka jak zobaczyła to auto pierwszy raz powiedziała że będzie się nazywać tulipanek i tak nam się spodobało że nazwa przylgnęła.

Rok: 2007
Przebieg: 185 000 km
Silnik: 4.0 LPG - BRC
Napęd: AWD
Wersja Touring czyli wszystko co powinna mieć. Jedynie brak navi.
Kolor: Nie znam się :D chyba jakaś czerwona perła?

Do rąk przy zakupie dostałem wydruk z Autocheck.
Serwisowany był do końca.
Przy przebiegu 178 000 km był wymieniany olej, teraz jest 185 000 km, ubytków oleju nie widać, bagnet mokry :)
Przy 188 000 km ma być zrobiony przegląd skrzyni co wynika z ustaleń serwisowych i kartek które odkryłem w aucie np przy silniku :)

Niestety brak alufelg i opon letnich.
Podobno przed sprzedażą ktoś Pani z podjazdu ukradł koła :)
Brak także jednego relingu.

Dodatkowo zamontowana kamerka cofania ponieważ Pani przerysowała prawą stronę. Nadkole i zderzak. Nadkole było malowane co widać na zdjęciach :)

Wczoraj byłem z Packą u "mojego" mechanika. Wrzuciliśmy go na podnośnik i przez 20 minut szukaliśmy "dziury w całym" :)

Czego się doszukaliśmy to:
Prawa strony tył - do wymiany elastyczne przewody hamulcowe bo są zardzewiałe.
Lekko poci się simmering w tylnym moście ale nie powinno to w niczym przeszkadzać. Ubytek jest bardzo nieznaczny.
Lekko przypocony dół silnika ale przez ten cały czas nawet kropla oleju nie spadła nam pod samochód. Silnik ogółem od dołu suchy od góry też.
Niczego niepokojącego nie widać. Nie był spawany, sklejany, na siłę malowany w celu ukrycia czegoś.
Mocowania całe, niepozrywane.
Widać trochę nalot rdzy na progach od dołu

Ogólne podsumowanie.
Silnik - igła
Skrzynia - igła