2A8GM78XX7R365906 4.0 Limited FWD Darłowo
2A8GM78XX7R365906 4.0 Limited FWD Darłowo
Witam
Tym razem czarna pacia w wersji limited.
http://otomoto.pl/chrysler-pacifica-lim ... 21062.html
Za wszystkie spostrzeżenia z góry dzięki.
Pozdrawiam
Mati
Tym razem czarna pacia w wersji limited.
http://otomoto.pl/chrysler-pacifica-lim ... 21062.html
Za wszystkie spostrzeżenia z góry dzięki.
Pozdrawiam
Mati
Ostatnio zmieniony 06 gru 2014 09:05 pm przez Mati, łącznie zmieniany 2 razy.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
W ogłoszeniu nie ma deklaracji o bezwypadkowości - to po pierwsze
Po drugie - auto sprowadzone na handel (opłacone, rejestracja tymczasowa, nabywca będzie pierwszym właścicielem)
A jeśli tak to na 99% było sprowadzone jako bite i zrobione pod sprzedaż (przy aktualnym kursie importer w żaden sposób nie zarobi kupując tam auto igłę i sprzedając tu za pieniądze podane w ogłoszeniu) - do dokładnej weryfikacji co było bite (zdjęcia z aukcji), weryfikacja z Carfaxem oraz bezwzględnie weryfikacja jakości naprawy i części do niej użytych.
Choć na oko wygląda całkiem przyzwoicie (ale nie ma AWD a w moim rozumieniu to istotna wada - choć nie musi być wadą dla każdego)
Po drugie - auto sprowadzone na handel (opłacone, rejestracja tymczasowa, nabywca będzie pierwszym właścicielem)
A jeśli tak to na 99% było sprowadzone jako bite i zrobione pod sprzedaż (przy aktualnym kursie importer w żaden sposób nie zarobi kupując tam auto igłę i sprzedając tu za pieniądze podane w ogłoszeniu) - do dokładnej weryfikacji co było bite (zdjęcia z aukcji), weryfikacja z Carfaxem oraz bezwzględnie weryfikacja jakości naprawy i części do niej użytych.
Choć na oko wygląda całkiem przyzwoicie (ale nie ma AWD a w moim rozumieniu to istotna wada - choć nie musi być wadą dla każdego)
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Auto optycznie bardzo ładne, czyste i dobrze przygotowane do sprzedaży. A swoją drogą, to bardzo często pojawiają się oferty z Darłowa i okolic. Nic tylko sprawdzić Carfax i oczywiście osobista wizyta u sprzedawcy. Jeśli handlarz nie pisze, że bezwypadkowa to albo "prawdomówny", albo musi być po konkretnej naprawie
A co do opuszczanych lusterek w naszych autach, to widzę, że u każdego inaczej. U mnie po ustawieniu tej funkcji w komputerze - przy cofaniu - opuszcza się lustro od strony pasażera ale nie wraca do normalnej pozycji (dlatego zrezygnowałem z tej funkcji).
A co do opuszczanych lusterek w naszych autach, to widzę, że u każdego inaczej. U mnie po ustawieniu tej funkcji w komputerze - przy cofaniu - opuszcza się lustro od strony pasażera ale nie wraca do normalnej pozycji (dlatego zrezygnowałem z tej funkcji).
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
Tak z ciekawości napisałem do handlarza z zapytaniem o to auto.
"Witam.
VIN 2A8GM78XX7R365906
Auto miało uszkodzony prawy bok. Wymienione 2x drzwi oraz 2x błotnik. Odpaliły też poduszki. Wszystkie części oryginalne, założone z drugiej Pacificy. Naprawa wykonana na normalnym warsztacie, malowanie w komorze, a nie w jakimś garażu. Auto wygląda bardzo dobrze. Zdjęć z aukcji nie zapisałem i już nie ma możliwości ich ściągnięcia.
Brat na pewno będzie zadowolony po obejrzeniu auta. Znajomi, którzy oglądali auto oraz nim jeździli są nim zachwyceni.
Podstawowym atutem tego auta jest oryginalny niski przebieg, co jest rzadkością aut kupowanych w Polsce.
Pozdrawiam.
Artur"
Mi osobiście podoba się to auto .
Jeśli prawdą jest co pisze właściciel i przebieg jest prawdziwy to warte jest sprawdzenia.
Jakoś odnoszę wrażenie że handlarz jest dość uczciwy.
"Witam.
VIN 2A8GM78XX7R365906
Auto miało uszkodzony prawy bok. Wymienione 2x drzwi oraz 2x błotnik. Odpaliły też poduszki. Wszystkie części oryginalne, założone z drugiej Pacificy. Naprawa wykonana na normalnym warsztacie, malowanie w komorze, a nie w jakimś garażu. Auto wygląda bardzo dobrze. Zdjęć z aukcji nie zapisałem i już nie ma możliwości ich ściągnięcia.
Brat na pewno będzie zadowolony po obejrzeniu auta. Znajomi, którzy oglądali auto oraz nim jeździli są nim zachwyceni.
Podstawowym atutem tego auta jest oryginalny niski przebieg, co jest rzadkością aut kupowanych w Polsce.
Pozdrawiam.
Artur"
Mi osobiście podoba się to auto .
Jeśli prawdą jest co pisze właściciel i przebieg jest prawdziwy to warte jest sprawdzenia.
Jakoś odnoszę wrażenie że handlarz jest dość uczciwy.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2013 05:49 am przez UV, łącznie zmieniany 1 raz.
******************************************
Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.
******************************************
Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.
******************************************
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
UV,
Każda potwora znajdzie swego amatora.
Nie oglądałem tego auta więc to co o nim napisałem i to co napiszę to tylko moje przypuszczenia i domysły. Poprzednie (kilka postów wyżej) jak widzę potwierdziły się.
Nowe przypuszczenia lub spostrzeżenia:
- szyby - o których już była mowa. W obszarze przodu więcej niż rzadko spotykana ciemność - obawiam się o dyskusje przy badaniach technicznych na SKP a niewykluczone też że z misiakami na drodze.
- Zakres uszkodzeń - z opisu wynika że wcale niemały. Poszycie praktycznie całego boku (dwoje drzwi, dwa błotniki) zatem jak sądzę niewykluczone oba zderzaki - choć to akurat pikuś. Do dokładnej weryfikacji szczególnie tylny błotnik - jako element konstrukcyjny spawany. Błotnik a także jego szkielet (z tym będzie trudniej bo schowane). Jak dwoje drzwi to i słupek B czyli środkowy do weryfikacji a przy okazji tak dla świętego spokoju słupek A. A rutynowo przy takiej niezobrazowanej dokumentacją fotograficzną naprawie jeszcze i progi oraz dach.
Odpalone poduszki wskazują na istotne uszkodzenie przodu auta ale takowe nie zostało potwierdzone przez sprzedającego.
Bogiem a prawdą mam wrażenie że widziałem to auto na aukcji w USA. To albo podobne. Jeśli to by było to co widziałem to mam więcej niż mieszane odczucia. Ale tam podobnych aut są setki więc zostańmy przy informacjach pewnych.
Jest to auto poliftowe choć w znaczącej części naprawy części przed i poliftowe są kompatybilne. Naprawa na częściach z demontażu (nie dziwię się - cena nowego błotnika tylnego powala na kolana). Sprawdź jakie auto było dawcą (rocznik, stan). Może się okazać, że masz auto 2007 na częściach z 2004.
No i jeszcze na koniec. Przy wiedzy możliwej do uzyskania (ograniczonej znaczy) sprawdziłbym wydruki z Car-O-Linera przed i po naprawie.
Zakres naprawy może wskazywać na boczne "przytarcie" do innego auta (ot takie sobie pomienianie się na kolory) ale też na kolizję dwóch aut poruszających się w prostopadłych kierunkach. Z opisu stawiam na ten drugi przypadek. A jeśli tak, to mam niejakie obawy nie tylko o progi ale też o podłogę. Ten przypadek jaki widziałem na aukcji w USA (też czarna Limited i też strona prawa) miała mocno zdeformowaną podłogę w rejonie słupka B. W tamtym przypadku uzyskanie prawidłowej geometrii płyty podłogowej graniczyłoby z cudem.
Kto chce oglądać niech to zrobi byle z zimną krwią i totalnie na spokojnie bez napalania się z góry. W Waszym interesie jest zadać co najmniej 1000 pytań i więcej i dokładnie sprawdzić wszystko co się da.
Każda potwora znajdzie swego amatora.
Nie oglądałem tego auta więc to co o nim napisałem i to co napiszę to tylko moje przypuszczenia i domysły. Poprzednie (kilka postów wyżej) jak widzę potwierdziły się.
Nowe przypuszczenia lub spostrzeżenia:
- szyby - o których już była mowa. W obszarze przodu więcej niż rzadko spotykana ciemność - obawiam się o dyskusje przy badaniach technicznych na SKP a niewykluczone też że z misiakami na drodze.
- Zakres uszkodzeń - z opisu wynika że wcale niemały. Poszycie praktycznie całego boku (dwoje drzwi, dwa błotniki) zatem jak sądzę niewykluczone oba zderzaki - choć to akurat pikuś. Do dokładnej weryfikacji szczególnie tylny błotnik - jako element konstrukcyjny spawany. Błotnik a także jego szkielet (z tym będzie trudniej bo schowane). Jak dwoje drzwi to i słupek B czyli środkowy do weryfikacji a przy okazji tak dla świętego spokoju słupek A. A rutynowo przy takiej niezobrazowanej dokumentacją fotograficzną naprawie jeszcze i progi oraz dach.
Odpalone poduszki wskazują na istotne uszkodzenie przodu auta ale takowe nie zostało potwierdzone przez sprzedającego.
Bogiem a prawdą mam wrażenie że widziałem to auto na aukcji w USA. To albo podobne. Jeśli to by było to co widziałem to mam więcej niż mieszane odczucia. Ale tam podobnych aut są setki więc zostańmy przy informacjach pewnych.
Jest to auto poliftowe choć w znaczącej części naprawy części przed i poliftowe są kompatybilne. Naprawa na częściach z demontażu (nie dziwię się - cena nowego błotnika tylnego powala na kolana). Sprawdź jakie auto było dawcą (rocznik, stan). Może się okazać, że masz auto 2007 na częściach z 2004.
No i jeszcze na koniec. Przy wiedzy możliwej do uzyskania (ograniczonej znaczy) sprawdziłbym wydruki z Car-O-Linera przed i po naprawie.
Zakres naprawy może wskazywać na boczne "przytarcie" do innego auta (ot takie sobie pomienianie się na kolory) ale też na kolizję dwóch aut poruszających się w prostopadłych kierunkach. Z opisu stawiam na ten drugi przypadek. A jeśli tak, to mam niejakie obawy nie tylko o progi ale też o podłogę. Ten przypadek jaki widziałem na aukcji w USA (też czarna Limited i też strona prawa) miała mocno zdeformowaną podłogę w rejonie słupka B. W tamtym przypadku uzyskanie prawidłowej geometrii płyty podłogowej graniczyłoby z cudem.
Kto chce oglądać niech to zrobi byle z zimną krwią i totalnie na spokojnie bez napalania się z góry. W Waszym interesie jest zadać co najmniej 1000 pytań i więcej i dokładnie sprawdzić wszystko co się da.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
No cóż Mariusz, nie łatwo jest znaleźć dobre auto, w prawie każdym coś się działo.
No chyba że samemu ściągnąć igłę ale to już inna kasa.
Po śledzeniu sprawdzeń rożnych aut coraz bardziej zaczynam doceniać swoją Packę, kosztowne wymiany podzespołów mam już za sobą i ogólnie sprawuje bardzo przyzwoicie.
No chyba że samemu ściągnąć igłę ale to już inna kasa.
Po śledzeniu sprawdzeń rożnych aut coraz bardziej zaczynam doceniać swoją Packę, kosztowne wymiany podzespołów mam już za sobą i ogólnie sprawuje bardzo przyzwoicie.
******************************************
Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.
******************************************
Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.
******************************************