Chrysler Aspen

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Chrysler Aspen

Post autor: verbea » 20 maja 2014 08:41 pm

Witam interesuje mnie ten egzemplarz nie
http://otomoto.pl/chrysler-aspen-C33272424.html
Czy jest ktoś z tamtych okolic lub ktoś kto go widział?
Uprzedzam pytanie.
Nie nie sprzedaje Pacifici pozbywam się volvo xc90 i chciałbym aspena lub navigatora.
Pozdrawiam

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 20 maja 2014 09:10 pm

weź Navigatora
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 21 maja 2014 10:42 am

Dzięki zyga. Tak sobie pooglądałem i chyba zdecyduje się na navigatora.
P.S jeszcze escalade chodzi mi po głowie.
Pozdrawiam

mesiek140
Posty: 201
Rejestracja: 09 gru 2008 05:52 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: S-550

Post autor: mesiek140 » 21 maja 2014 12:03 pm

Z własnego doświadczenia polecam jednak Aspena. Swoim przejechałem około 60 000km i mogę powiedzieć że to bezawaryjne auto (zakupilem z przebiegiem 104 000 mil). Samochód z ogłoszenia wygląda całkiem ładnie ale wedlug mnie ma dwie wady: kolor i cenę. Aspen w tym kolorze i cenie będzie oferowany pewie jeszcze przez najbliższy rok a może dłużej. Szukaj lepiej czarnego. Ja swojego z 2007r sprzedałem w tydzień, a nabywca powiedział że oprócz czarnego innego nie szukał.

peter
Posty: 31
Rejestracja: 18 wrz 2009 01:32 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: peter » 22 maja 2014 10:34 am

Witam,
ja swoim Aspenem przejechałem około 30 tys km model po lifcie z 2008 r. kolor czarny wersja Signature Series silnik 4,7 po zmianie (16 świec moc 307kM) napęd 4x4. Myślę, że tym samochodem pojeżdżę do "złomowania" no chyba że coś mi się zmieni. Jak kupować Aspena to po lifcie czyli model od 2008 r. Tu tak naprawdę nie liczy się czy będzie to silnik 5,7 hemi (340kM) czy 4,7 (pokrywy zaworów plastikowe 307kM) róznica mocy 33kM. Podobno 5,7 hemi jest bardziej oszczędny gdyż odłącza 4 cylindry, ale warto się zastanowić jak często to następuje (w polskich warunkach bardzo rzadko). Mój ma zamontowany gaz LOWATO i pali średnio około 20 l. (mam ciężką nogę). Dlaczego model od 2008r., gdyż nowe radio z nawigacją, siedzenia obszyte skórą a nie jakimś nie wiem czym. no i nie jest już tak bardzo istotne jaki silnik. Dla mnie liczyło się, aby model był po lifcie, wersja była z napędem 4x4 i 8 osobowa a przy okazji trafił się z nawigacją obejmującą cała Europę (ostatnio aktualizowałem). W porównaniu do Packi nie muszę się martwić o podwozie (sanki), nie muszę uważać na nierównej drodze. Jedyny mankament to zbyt miękkie zawieszenie (ale tutaj poprawę wniosło zamiana amorków na Reflexy firmy MONROE).Komplet 4 szt,. to koszt około 700 zł. Ze dwa razy pojawił się błąd P0456 mała nieszczelność EVAP, ale to też nie jest problem, kasowanie zwykłym interfejsem ELM327.
Pozdrawiam i polecam Aspena

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 22 maja 2014 11:59 am

verbea,
nie słuchaj ich :)
escalade to jest kopia avalanche
pierwszy pokazany publicznie escalade to był przrobiony avalanche na potrzeby filmu ale nie o tym

szukaj auta z napędem na 4WD kastrat przy tej masie auta i długości to jest nie porozumienie oznaczenie chevy (Z71)

escalade w częściach wychodzi drożej bo to cadilac dużo jest zamiennych z chevy

rozglądnij się jeszcze za Suburban też zacne auto i dziki będę jeździły w komfortowych
poza tym na aspenach nie ma miejsca na tabliczkę Fuck the Fuel Economy


Obrazek
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 22 maja 2014 06:44 pm

Dzięki Zyga. Też skłaniam się do czegoś większego. Widze e wiesz o tych autkach prawie wszystko. Powiedz wiec czy lepiej brać navigatora czy escalade (w navigatorze silnik 5,4 a w escalade 6,0)

McGal
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2010 10:42 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: McGal » 23 maja 2014 07:48 am

Krzysiu jak większe to może

Obrazek

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 23 maja 2014 07:58 am

verbea,
to już musisz pogrzebać gdzieś na forach
generalnie to są silniki VORTEC a ich konstrukcja opiera się na smal block

tu się musisz wczytać w generację silnika i oznaczenie
nie wiem z jakiego przedziału wiekowego szukasz auta

http://en.wikipedia.org/wiki/General_Mo ... ock_engine

tu masz troche o 6
http://www.pirate4x4.com/tech/billavist ... ngine.html

generalnie konstrukcja jest jak budowa cepa i różnią się wierceniami bloków
gdzieś słyszałem, że silniki montowane w hamerach miały problem z przegrzewaniem w silnikach z aluminiowym blokiem czy głowica ale nie jestem w stanie odtworzyć tych informacji


McGal,
to już prawie po bandzie trzeba uważać na DMC bo z niespodzianek, może być Viatoll,
co nie zmienia faktu, że jesteś na dobrej drodze GMC=Chevy Sierra :) jak ktoś nie lubi chevrona to zostaje ford F150 / F250 przy okazji full size to jeździłem ram 1500 5,7 hemi
silnik i przeniesienie napędu łeb urywa, ale całość du** już nie takie moje prywatne zdanie

p.s.
banda jest przy f650 :)
Obrazek
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 23 maja 2014 11:41 pm

Pany,
Zapytajcie mareckiego co to jest banda to Wam powie, a jak traficie w dobry czas to nawet pokaże.
To nie 4 kółka i nie 6....
Zresztą może tym postem Go sprowokuję i wtedy...
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Krisq3
Posty: 32
Rejestracja: 11 kwie 2011 10:04 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Krisq3 » 16 cze 2014 12:08 pm

A ja z wlasnego doswiadczenia tez polecam Aspena, auto swietne, , zawieszenie mocne jak na nasze drogi a przy tym komfortowe podrozowanie ...
Kris

Szymek
Posty: 164
Rejestracja: 07 gru 2013 06:50 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Szymek » 12 sty 2015 12:19 am

No właśnie..ten Aspen. ?Dzisiaj w nim siedziałem 5,7 i też jechałem.. no i wrażenia bardzo pozytywne, tak to określę po tej krótkie jeźdżie. Jestem przekonany że następny to właśnie On. Jednak ....żadnego forum nic o tych autach u nas. Po sprawdzeniu części przyzwoicie aczkolwiek z silnikami 4,7 i 5,7 są różne króczki ..ale jakie?

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 12 sty 2015 12:23 am

Szymek,
jak Aspen - odpuść 4,7 a rozglądaj się za HEMI.
Niebawem odsłona unikatu jaki szykuję
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

mesiek140
Posty: 201
Rejestracja: 09 gru 2008 05:52 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: S-550

Post autor: mesiek140 » 12 sty 2015 12:36 am

Ja również polecam Aspena 5.7 HEMI a w szczególności 4x4. Przez dwa lata przejechałem 70 000km i nic się nie działo. Dodam ,że po sprowadzeniu z USA(przy przebiegu ok 104 000 mil) wymieniłem tylko amortyzatory z przodu i z tyłu(koszt zakupu w serwisie za komplet niecały 1000zł). Olej i filtry wszędzie trzeba wymieniać. Drogie są jeszcze opony ok. 500zł za szt. Technicznie to jest Dodge Durango, a więc dość popularny model.

peter
Posty: 31
Rejestracja: 18 wrz 2009 01:32 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: peter » 12 sty 2015 11:40 pm

Szymek,
tak jak wcześniej pisałem nie patrz na silnik tylko na rok (koniecznie od 2008) i koniecznie 4x4. Aspen w 2008 miał lift (ogólnie lepsze materiały wykończeniowe - skóra na siedzeniach), radio satelitarne z nawigacją, która po przestrojeniu działa w Europie i co ważne jeśli chodzi o silnik 4,7 to modernizacja silnika i podniesiona moc do 307kM.
Spalanie 4,7 i 5,7 - myślę, że jeśli chodzi o polskie warunki to na tym samym poziomie.
Jeśli chodzi o nawigację to jest taka sama jak w 300C - ostatnia wersja, który był produkowany na Europę.
Jeśli chodzi o opony to ostatnio kupowałem nowe zimówki Yokohama 2600,00 zł za komplet.
Pozdrawiam
Piotr

ODPOWIEDZ

Wróć do „ASPEN”