Chrysler Aspen
Chrysler Aspen
Witam interesuje mnie ten egzemplarz nie
http://otomoto.pl/chrysler-aspen-C33272424.html
Czy jest ktoś z tamtych okolic lub ktoś kto go widział?
Uprzedzam pytanie.
Nie nie sprzedaje Pacifici pozbywam się volvo xc90 i chciałbym aspena lub navigatora.
Pozdrawiam
http://otomoto.pl/chrysler-aspen-C33272424.html
Czy jest ktoś z tamtych okolic lub ktoś kto go widział?
Uprzedzam pytanie.
Nie nie sprzedaje Pacifici pozbywam się volvo xc90 i chciałbym aspena lub navigatora.
Pozdrawiam
Z własnego doświadczenia polecam jednak Aspena. Swoim przejechałem około 60 000km i mogę powiedzieć że to bezawaryjne auto (zakupilem z przebiegiem 104 000 mil). Samochód z ogłoszenia wygląda całkiem ładnie ale wedlug mnie ma dwie wady: kolor i cenę. Aspen w tym kolorze i cenie będzie oferowany pewie jeszcze przez najbliższy rok a może dłużej. Szukaj lepiej czarnego. Ja swojego z 2007r sprzedałem w tydzień, a nabywca powiedział że oprócz czarnego innego nie szukał.
Witam,
ja swoim Aspenem przejechałem około 30 tys km model po lifcie z 2008 r. kolor czarny wersja Signature Series silnik 4,7 po zmianie (16 świec moc 307kM) napęd 4x4. Myślę, że tym samochodem pojeżdżę do "złomowania" no chyba że coś mi się zmieni. Jak kupować Aspena to po lifcie czyli model od 2008 r. Tu tak naprawdę nie liczy się czy będzie to silnik 5,7 hemi (340kM) czy 4,7 (pokrywy zaworów plastikowe 307kM) róznica mocy 33kM. Podobno 5,7 hemi jest bardziej oszczędny gdyż odłącza 4 cylindry, ale warto się zastanowić jak często to następuje (w polskich warunkach bardzo rzadko). Mój ma zamontowany gaz LOWATO i pali średnio około 20 l. (mam ciężką nogę). Dlaczego model od 2008r., gdyż nowe radio z nawigacją, siedzenia obszyte skórą a nie jakimś nie wiem czym. no i nie jest już tak bardzo istotne jaki silnik. Dla mnie liczyło się, aby model był po lifcie, wersja była z napędem 4x4 i 8 osobowa a przy okazji trafił się z nawigacją obejmującą cała Europę (ostatnio aktualizowałem). W porównaniu do Packi nie muszę się martwić o podwozie (sanki), nie muszę uważać na nierównej drodze. Jedyny mankament to zbyt miękkie zawieszenie (ale tutaj poprawę wniosło zamiana amorków na Reflexy firmy MONROE).Komplet 4 szt,. to koszt około 700 zł. Ze dwa razy pojawił się błąd P0456 mała nieszczelność EVAP, ale to też nie jest problem, kasowanie zwykłym interfejsem ELM327.
Pozdrawiam i polecam Aspena
ja swoim Aspenem przejechałem około 30 tys km model po lifcie z 2008 r. kolor czarny wersja Signature Series silnik 4,7 po zmianie (16 świec moc 307kM) napęd 4x4. Myślę, że tym samochodem pojeżdżę do "złomowania" no chyba że coś mi się zmieni. Jak kupować Aspena to po lifcie czyli model od 2008 r. Tu tak naprawdę nie liczy się czy będzie to silnik 5,7 hemi (340kM) czy 4,7 (pokrywy zaworów plastikowe 307kM) róznica mocy 33kM. Podobno 5,7 hemi jest bardziej oszczędny gdyż odłącza 4 cylindry, ale warto się zastanowić jak często to następuje (w polskich warunkach bardzo rzadko). Mój ma zamontowany gaz LOWATO i pali średnio około 20 l. (mam ciężką nogę). Dlaczego model od 2008r., gdyż nowe radio z nawigacją, siedzenia obszyte skórą a nie jakimś nie wiem czym. no i nie jest już tak bardzo istotne jaki silnik. Dla mnie liczyło się, aby model był po lifcie, wersja była z napędem 4x4 i 8 osobowa a przy okazji trafił się z nawigacją obejmującą cała Europę (ostatnio aktualizowałem). W porównaniu do Packi nie muszę się martwić o podwozie (sanki), nie muszę uważać na nierównej drodze. Jedyny mankament to zbyt miękkie zawieszenie (ale tutaj poprawę wniosło zamiana amorków na Reflexy firmy MONROE).Komplet 4 szt,. to koszt około 700 zł. Ze dwa razy pojawił się błąd P0456 mała nieszczelność EVAP, ale to też nie jest problem, kasowanie zwykłym interfejsem ELM327.
Pozdrawiam i polecam Aspena
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
verbea,
nie słuchaj ich
escalade to jest kopia avalanche
pierwszy pokazany publicznie escalade to był przrobiony avalanche na potrzeby filmu ale nie o tym
szukaj auta z napędem na 4WD kastrat przy tej masie auta i długości to jest nie porozumienie oznaczenie chevy (Z71)
escalade w częściach wychodzi drożej bo to cadilac dużo jest zamiennych z chevy
rozglądnij się jeszcze za Suburban też zacne auto i dziki będę jeździły w komfortowych
poza tym na aspenach nie ma miejsca na tabliczkę Fuck the Fuel Economy
nie słuchaj ich
escalade to jest kopia avalanche
pierwszy pokazany publicznie escalade to był przrobiony avalanche na potrzeby filmu ale nie o tym
szukaj auta z napędem na 4WD kastrat przy tej masie auta i długości to jest nie porozumienie oznaczenie chevy (Z71)
escalade w częściach wychodzi drożej bo to cadilac dużo jest zamiennych z chevy
rozglądnij się jeszcze za Suburban też zacne auto i dziki będę jeździły w komfortowych
poza tym na aspenach nie ma miejsca na tabliczkę Fuck the Fuel Economy
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
verbea,
to już musisz pogrzebać gdzieś na forach
generalnie to są silniki VORTEC a ich konstrukcja opiera się na smal block
tu się musisz wczytać w generację silnika i oznaczenie
nie wiem z jakiego przedziału wiekowego szukasz auta
http://en.wikipedia.org/wiki/General_Mo ... ock_engine
tu masz troche o 6
http://www.pirate4x4.com/tech/billavist ... ngine.html
generalnie konstrukcja jest jak budowa cepa i różnią się wierceniami bloków
gdzieś słyszałem, że silniki montowane w hamerach miały problem z przegrzewaniem w silnikach z aluminiowym blokiem czy głowica ale nie jestem w stanie odtworzyć tych informacji
McGal,
to już prawie po bandzie trzeba uważać na DMC bo z niespodzianek, może być Viatoll,
co nie zmienia faktu, że jesteś na dobrej drodze GMC=Chevy Sierra jak ktoś nie lubi chevrona to zostaje ford F150 / F250 przy okazji full size to jeździłem ram 1500 5,7 hemi
silnik i przeniesienie napędu łeb urywa, ale całość du** już nie takie moje prywatne zdanie
p.s.
banda jest przy f650
to już musisz pogrzebać gdzieś na forach
generalnie to są silniki VORTEC a ich konstrukcja opiera się na smal block
tu się musisz wczytać w generację silnika i oznaczenie
nie wiem z jakiego przedziału wiekowego szukasz auta
http://en.wikipedia.org/wiki/General_Mo ... ock_engine
tu masz troche o 6
http://www.pirate4x4.com/tech/billavist ... ngine.html
generalnie konstrukcja jest jak budowa cepa i różnią się wierceniami bloków
gdzieś słyszałem, że silniki montowane w hamerach miały problem z przegrzewaniem w silnikach z aluminiowym blokiem czy głowica ale nie jestem w stanie odtworzyć tych informacji
McGal,
to już prawie po bandzie trzeba uważać na DMC bo z niespodzianek, może być Viatoll,
co nie zmienia faktu, że jesteś na dobrej drodze GMC=Chevy Sierra jak ktoś nie lubi chevrona to zostaje ford F150 / F250 przy okazji full size to jeździłem ram 1500 5,7 hemi
silnik i przeniesienie napędu łeb urywa, ale całość du** już nie takie moje prywatne zdanie
p.s.
banda jest przy f650
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Pany,
Zapytajcie mareckiego co to jest banda to Wam powie, a jak traficie w dobry czas to nawet pokaże.
To nie 4 kółka i nie 6....
Zresztą może tym postem Go sprowokuję i wtedy...
Zapytajcie mareckiego co to jest banda to Wam powie, a jak traficie w dobry czas to nawet pokaże.
To nie 4 kółka i nie 6....
Zresztą może tym postem Go sprowokuję i wtedy...
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
No właśnie..ten Aspen. ?Dzisiaj w nim siedziałem 5,7 i też jechałem.. no i wrażenia bardzo pozytywne, tak to określę po tej krótkie jeźdżie. Jestem przekonany że następny to właśnie On. Jednak ....żadnego forum nic o tych autach u nas. Po sprawdzeniu części przyzwoicie aczkolwiek z silnikami 4,7 i 5,7 są różne króczki ..ale jakie?
Ja również polecam Aspena 5.7 HEMI a w szczególności 4x4. Przez dwa lata przejechałem 70 000km i nic się nie działo. Dodam ,że po sprowadzeniu z USA(przy przebiegu ok 104 000 mil) wymieniłem tylko amortyzatory z przodu i z tyłu(koszt zakupu w serwisie za komplet niecały 1000zł). Olej i filtry wszędzie trzeba wymieniać. Drogie są jeszcze opony ok. 500zł za szt. Technicznie to jest Dodge Durango, a więc dość popularny model.
Szymek,
tak jak wcześniej pisałem nie patrz na silnik tylko na rok (koniecznie od 2008) i koniecznie 4x4. Aspen w 2008 miał lift (ogólnie lepsze materiały wykończeniowe - skóra na siedzeniach), radio satelitarne z nawigacją, która po przestrojeniu działa w Europie i co ważne jeśli chodzi o silnik 4,7 to modernizacja silnika i podniesiona moc do 307kM.
Spalanie 4,7 i 5,7 - myślę, że jeśli chodzi o polskie warunki to na tym samym poziomie.
Jeśli chodzi o nawigację to jest taka sama jak w 300C - ostatnia wersja, który był produkowany na Europę.
Jeśli chodzi o opony to ostatnio kupowałem nowe zimówki Yokohama 2600,00 zł za komplet.
Pozdrawiam
Piotr
tak jak wcześniej pisałem nie patrz na silnik tylko na rok (koniecznie od 2008) i koniecznie 4x4. Aspen w 2008 miał lift (ogólnie lepsze materiały wykończeniowe - skóra na siedzeniach), radio satelitarne z nawigacją, która po przestrojeniu działa w Europie i co ważne jeśli chodzi o silnik 4,7 to modernizacja silnika i podniesiona moc do 307kM.
Spalanie 4,7 i 5,7 - myślę, że jeśli chodzi o polskie warunki to na tym samym poziomie.
Jeśli chodzi o nawigację to jest taka sama jak w 300C - ostatnia wersja, który był produkowany na Europę.
Jeśli chodzi o opony to ostatnio kupowałem nowe zimówki Yokohama 2600,00 zł za komplet.
Pozdrawiam
Piotr