dmuchawa Grand Voyagera 2,5 TD z 1995
koledzy pisze w tym temacie żeby nie robić nowego działu. Sprawa nie tyczy się tym razem Packi ale Grand Voyagera 2,5 TD z 1995 r. Od jakiego czasu dmuchawa praktycznie nie dmucha to znaczy dmucha ale tak jakby jej nie było, to samo jest z klimą i ogrzewaniem, sama dmuchawa jest niby sprawna nie wiem czy jest tam jakiś czujnik który wariuje czy co się dzieje ale lato się zbliża a bez klimy jak bez ręki. Czy macie jakiś pomysł co mogło się stać ???? Będę wdzięczny za pomoc
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Mam sporo materiałów do Chryslera T&C ale wersja po 2001 więc pewnikiem się nie nada. Takim autem z 2005 jeżdżę też od 4 lat ale przypadłości podobnej do Twojej nie miałem. Jak mowa o czujniku to może występować ale moim zdaniem przy bardziej zaawansowanej elektronicznie klimatyzacji.
Ja w swoim miałem zasadę prostą jak budowa cepa. Dmuchało mocniej lub słabiej w zależności od wybranej przełącznikiem mocy. Ciepło lub zimno zależnie od suwaków. jeśli silnik dmuchawy chodzi na różnych obrotach w zależności od nastawów to to co mi przychodzi do głowy to zaświnienie i zatkanie przepływu powietrza w nagrzewnicy. Chyba że nie działają klapy sterujące przepływem powietrza - nie wiem czy nie działają na zasadzie podciśnienia z kolektora ssącego jak w innym aucie jakim jeździłęm a mianowicie Windstarze. W tamtym miałem podobnie dokąd nie wetknąłem odpowiedniego wężyka na odpowiedni króciec. Nie wiem jednak czy w Twoim aucie jest system podobny.
Jak znajdę chwilę czasu popatrzę na manual mojego T&C i jak coś znajdę mogę wysłać na maila trochę stron w pdf-ie.
Ja w swoim miałem zasadę prostą jak budowa cepa. Dmuchało mocniej lub słabiej w zależności od wybranej przełącznikiem mocy. Ciepło lub zimno zależnie od suwaków. jeśli silnik dmuchawy chodzi na różnych obrotach w zależności od nastawów to to co mi przychodzi do głowy to zaświnienie i zatkanie przepływu powietrza w nagrzewnicy. Chyba że nie działają klapy sterujące przepływem powietrza - nie wiem czy nie działają na zasadzie podciśnienia z kolektora ssącego jak w innym aucie jakim jeździłęm a mianowicie Windstarze. W tamtym miałem podobnie dokąd nie wetknąłem odpowiedniego wężyka na odpowiedni króciec. Nie wiem jednak czy w Twoim aucie jest system podobny.
Jak znajdę chwilę czasu popatrzę na manual mojego T&C i jak coś znajdę mogę wysłać na maila trochę stron w pdf-ie.
Dzięki Panowie ja też nie znam sie na tym aucie to samochód ojca .... pokaże co napisaliście może coś zaświta Dmuchawa niby działa bo słychać różnicę w obrotach dmuchawy jak zmieniasz położenie guzika ciepłe / zimne też działa tylko dmucha tak jakby jej w ogole nie było, a kany czyściłem jakimś specyfikiem ale i tak nic nie dalo