Zamiennik katalizatora i sonda lambda

to co nie pasuje do wyżej wymienionych kategorii
poprostudaro
Posty: 33
Rejestracja: 21 cze 2010 09:50 am
Lokalizacja:
Samochód:

Zamiennik katalizatora i sonda lambda

Post autor: poprostudaro » 26 paź 2010 10:43 pm

Panowie!!! Czy ktoś przerabiał temat wymiany oryginalnego katalizatora (cena w serwisie 3 000) na dostępną w internecie i dedykowaną do naszego auta podróbę (cena ok 500). Od dłuższego czasu komp wali mi błąd 2096. Zwiększenie dawki gazu spowodowało, że błąd zamiast ustąpić pojawia się częściej. Oczywiście nie twierdzę, że to na pewno katalizator ale gazownik tak mówi. Pytanie jest trochę na wyrost gdyby niestety trzeba było zmienić katalizator. A może zupełnie wybebeszyć rurę? Pozdrawiam - Daro ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez poprostudaro, łącznie zmieniany 1 raz.

kisiu
Posty: 397
Rejestracja: 08 sty 2010 05:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kisiu » 27 paź 2010 12:09 am

Osobiście zresetowałbym błąd i pojeździł kilka dni na samej benzynie.
Nie ufaj za bardzo fachowcowi od gazu (choć może mieć rację ) :?:
pozdrawiam - kisiu

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 27 paź 2010 06:21 am

nie możesz wybebeszyć rury bo masz dwie sondy
jedną przed katem drugą za ta przed katem zwiększa dawkę kat wypala i odczytuje to sonda za katem
jak będzie pusty to przednia będzie zwiększać dawkę, tylna odczyta ja na takim samym poziomie i dawka zostanie zmniejszona jako że niby jest za duża i kat nie daje sobie z nią rady i zostanie zmniejszona

czy działa kat czy nie działa to trzeba sprawdzić na analizatorze spalin
jak zachowuje się na benzynie i jak na lpg w każdym miejscu gdzie robią przeglądy Ci to sprawdzą

nowego kata można kupić już za 340 zł
z uwagi, że masz V to nie trzeba szukać kata do 3,5 litra tylko do 1,8 a to już obniża jego cenę :)

http://www.autosklepbydgoszcz.pl/advanc ... ry%20Euro3
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

poprostudaro
Posty: 33
Rejestracja: 21 cze 2010 09:50 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: poprostudaro » 27 paź 2010 09:46 am

Dzięki za podpowiedź. Zastosuję się i pojeżdżę na PB a potem udam się do SO. Dam znać co dalej. Pozdrawiam Daro.

grzech2012
Posty: 13
Rejestracja: 25 lis 2009 07:12 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: grzech2012 » 27 paź 2010 08:08 pm

Cześć
JA w Szczecinie przerabiałem temat katalizatora. W Czechach mi wysiadł i musiałem holować do Wrocławia bo nie mogłem podjechać pod żadną górę. W Szczecinie jest firma, która za 1300 zł u producenta zamawia katalizatory do Packi. Jestem po instalacji dwa miesiące i na razie, jak mówią Amerykanie ok. Jeśli chcesz to podam telefon po instalacji w mojej może Tobie prześlą do miejsca zamieszkania.

poprostudaro
Posty: 33
Rejestracja: 21 cze 2010 09:50 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: poprostudaro » 29 paź 2010 07:50 pm

dzięki grzech ale na razie mam spokój. Od ostatniedo wykasowania zrobiłem prawie 100 km po mieście i (tylko żeby nie zapeszyć) na razie cisza - nie ma ping. Wcześniej robiłem góra 40 km miasto/100 trasa i zapalał się czek. Po regulacji gazu zapalał mi się 3 razy po 5-20km od wykasowania, a teraz jak wyżej. Oczywiście to jeszcze nic nie znaczy ale zapaliło się światełko w tunelu.
Pozdrawiam Daro :)

ps. dam znać co dalej

mlody
Posty: 81
Rejestracja: 12 cze 2010 10:34 pm
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: Chrysler Pacifica 3,5 Touring Pb/Lpg

Post autor: mlody » 01 lis 2010 12:07 pm

Witam, przerabiałem temat kata, bo wywalał mi błąd. Po wywaleniu katalizatora i wstawieniu rury błąd zapala się tylko w trasie. Jak jeżdżę po mieście błąd się nie zapala. Mam skaner diagnostyczny więc nie ma problemu z wykasowaniem błędu. Nie ma żadnej różnicy w pracy silnika, spalaniu wszystko tak jak było. Nawet jak mi się pali check to nic się nie dzieje tylko wkurza paląca się kontrolka. Koszt operacji 100zł. Z przeglądem nie było problemu.

poprostudaro
Posty: 33
Rejestracja: 21 cze 2010 09:50 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: poprostudaro » 01 lis 2010 03:39 pm

Niestety po przejechaniu 170 km - ping - i znów jest mój "ulubiony" 2096. Wykasowałem, przejechałem 100 km w trasie i znów się zapalił. Czy ponowna wizyta w gazowni z prośbą o jeszcze więcej gazu może pomóc? Czy to już jest wyrok na kata? Na razie kilka dni na Pb i na analizę spalin - zgodnie z zaleceniami zygi i krzysztofa.
Mlody - dzięki za radę.
Pozdrawiam Daro ;)

robi
Posty: 1
Rejestracja: 21 lut 2011 07:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: robi » 21 lut 2011 08:06 pm

a czy nie lepiej do starego wstawić strumienice :?:
robi

boczek140
Posty: 231
Rejestracja: 03 paź 2010 02:15 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: boczek140 » 25 lut 2011 08:03 am

Wcześniej miałem mercedesa C320 V6 i tam miałem problem z katalizatorem a dokładnie dwoma cena w serwisie to chyba 2 albo 3 tys za sztukę już nie pamiętam dokładnie. W każdym razie polecam warsztat w Warszawie na ul. Szarych Szeregów, niestety nie pamiętam telefonu. Solidni fachowcy przyszedł szef warsztatu i dobrał mi odpowiedni katalizator za 600 zł za sztukę a auto chodziło jak powinno. Tak więc jedz do dobrego fachowca to na pewno coś dobierze. A sondę za katalizatorem pewnie można w ogole odłączyć tak żeby komputer nie czytał z niej sygnału ja tak miałem w meśku bo odpowiadała ona za recyrkulacje spalin.

Chyba nic nie przekręcilem :P

ferencsc
Posty: 1093
Rejestracja: 07 paź 2009 06:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: ferencsc » 25 lut 2011 10:39 am

robi, najpierw zapoznaj się z regulaminem :devil: , pierwszy post tutaj :
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?p=16148#16148
Nowa jakość nowe auto

Vojciu
Posty: 448
Rejestracja: 02 mar 2010 09:05 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Vojciu » 26 lut 2011 03:04 pm

Boczek140, wywalić sonde? Chyba to nie tędy droga. Skoro w fabryce wymyślili, że ma tam być to ma być. Trzeba tylko zrobić wszystko, żeby pracowała poprawnie.
Walczyłem trochę z tematem sond. Nie jest to jakiś wielki wydatek i można je po prostu wymienić, jeżeli są uszkodzone. Koszt w ASO Bielany to ok. 165 zł.
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....

boczek140
Posty: 231
Rejestracja: 03 paź 2010 02:15 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: boczek140 » 27 lut 2011 11:26 am

Vojciu pisze:Boczek140, wywalić sonde? Chyba to nie tędy droga. Skoro w fabryce wymyślili, że ma tam być to ma być. Trzeba tylko zrobić wszystko, żeby pracowała poprawnie.
Walczyłem trochę z tematem sond. Nie jest to jakiś wielki wydatek i można je po prostu wymienić, jeżeli są uszkodzone. Koszt w ASO Bielany to ok. 165 zł.
Nie zupełnie wywalić :) nie wiem jak jest w pacyfice ale w mercedesie był problem z tymi sondami jakakolwiek nieprawidłowość w sygnale z sondy (za katalizatorem ) i silnik włączał sie w tryb awaryjny z powodu błędu recyrkulacji spalin. Można było je wyłączyć z poziomu komputera. oczywiście sondy przed katalizatorem zostają a te z tyłu były wyłączone. Ale oczywiście to tyczyło mercedesa.

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 05 mar 2014 04:07 pm

A jeśli by wyciął katalizator , wstawił strumienicę i zamontował emulator?

http://allegro.pl/emulator-dwoch-sond-l ... 42488.html

Pytanie zadaję z ciekawości, auto coraz starsze więc pewnie niedługo i mnie trafi problem katalizatora.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 05 mar 2014 10:22 pm

verbea, powyższe posty głównie dotyczą silników 4.0 w których jest problem z doborem zamiennika ewentualnie z innymi możliwościami, natomiast do 3.5 nie jest to problem i wybierać możesz i przebierać.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 05 mar 2014 10:52 pm

widlak pisze:... i wybierać możesz i przebierać.
Byle nie się :wink:
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 28 kwie 2014 08:40 pm

Odświeżam temat. Sonda jest zamontowana w po środku katalizatora. Jak założe jakiś zamiennik to najczęściej jest na końcu. Jakie to ma znaczenie. Czy ten poniżej będzie pasował?
http://allegro.pl/katalizator-magnaflow ... 07783.html
A ten poniżej ma podejście po środku
http://allegro.pl/katalizator-uniwersal ... 86915.html

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 28 kwie 2014 09:10 pm

witaj

tak na zdrowy rozsądek to sonda podłączona na końcu katalizatora, a sonda na środku dostaną inne dane - na końcu spaliny powinny być czystsze ( oczywiście zależy to też od jej skuteczności)... zatem jeśli u siebie masz na środku to raczej takiego powinieneś szukać.. nie wiem na ile te zmienione dane z sondy będą wpływały na pracę silnika ale mogą.
ten drugi który znalazłeś na alledrogo nie nada się - ma ograniczenie do silników do 2500ccm
no chyba że potrzebujesz do kosiarki :mrgreen: :mrgreen:
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

tabalugaaa
Posty: 73
Rejestracja: 26 lis 2011 10:27 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: tabalugaaa » 28 kwie 2014 11:32 pm

W 4,0 regenerowałem katalizatory w AWG Polonez, i tam dobrali mi w sumie cztery bloki katalityczne po dwa na każdy katalizator jeden przed drugą sondą a drugi za nią. Bloki są metalowe więc podobno bardziej odporne na lpg. Niestety przy zasilaniu lpg nie dają gwarancji ale to akurat norma we wszystkich firmach, na oko katalizatory po regeneracji wyglądają jak fabryczne. Dopiero co je założyłem do silnika po remoncie więc nie wiem co będzie dalej, pierwsze 50 km przejechałem bez problemu (teraz wprawdzie mam problem z święcącą kontrolką check ale problem chyba leży gdzie indziej, jest za bogata mieszanka i szarpie silnikiem jak się nagrzeje). Koszt za dwa ok. 2200 brutto. Pytałem w innych firmach i wszyscy twierdzili, że założą jeden wkład katalityczny i przesuną druga sondę "w dół" koszt takiej operacji wahał się w granicach ok. 1800 - 1900 brutto i wiązał się z ryzykiem, że w katalizatorze lewym (od strony chłodnicy) przesunięta sonda może o coś "wadzić" ponieważ jest tam bardzo ciasno a operację regeneracji chciałem robić "na odległość", zresztą jak ktoś demontował katalizator lewy to wie co trzeba wcześniej zdemontować by do niego się dobrać.

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 28 kwie 2014 11:37 pm

Mam jeszcze opcje wspawania atrapy i zamontowania emulatora sondy. Jak nie znajdę katalizatora to będzie atrapa:)

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 29 kwie 2014 06:59 am

verbea pisze:Jak założe jakiś zamiennik to najczęściej jest na końcu.
https://store.xj-jeep.com/tlumiki-katal ... tml?page=1

Tam masz z kata z dziurą w środku.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 29 kwie 2014 12:33 pm

Zamówiony (co prawda w innym sklepie) Spełnia normę euro 4 pasuje do silników do 6,2l pojemności , ma średnicę 2,5 cala i podejście do sondy po środku. i kosztuje 400 z przesyłką
Jak zamontuje to powiem co i jak.
Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 29 kwie 2014 12:34 pm

daj linka do sklepu
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 29 kwie 2014 12:54 pm

http://www.tlumiki.eu/ Trzeba dzwonić na numer podany w kontakcie bo na stronie nie wszystko jest
kupowałem u nich wcześniej magnaflow do jeep zj 5,2 i jest piękne brzmienie i wszystko zgodne z opisem. Pozdrawiam

@di
Posty: 347
Rejestracja: 29 sie 2011 08:39 am
Lokalizacja: Gdynia
Samochód:

Post autor: @di » 03 maja 2014 11:56 am

verbea, daj cynk jak wyszło, mam do wymiany kata błąd P0420 ,
Zaczęło sie jakiś czas temu od wymiany EGR, wymiany pierwszej sondy a teraz już został tylko katalizator.

Daj cynk czy wszystko pasi, czy nie było problemu z montażem i montażem sondy, bede zobowiązany.

Pozdro :8
[i]Col. John 'Hannibal' Smith: I love it when a plan comes together.[/i]

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 03 maja 2014 12:25 pm

We wtorek będę montował. W pudełku z katalizatorem jest kartka na której jest napisane że zapomnisz o błędzie P0420:)

@di
Posty: 347
Rejestracja: 29 sie 2011 08:39 am
Lokalizacja: Gdynia
Samochód:

Post autor: @di » 04 maja 2014 12:07 am

verbea pisze:W pudełku z katalizatorem jest kartka na której jest napisane że zapomnisz o błędzie P0420:)
O to dobre; fajno czekam na dalsze info jak wszystko wyszło.
[i]Col. John 'Hannibal' Smith: I love it when a plan comes together.[/i]

satalax
Posty: 83
Rejestracja: 26 sie 2013 11:28 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: satalax » 05 maja 2014 02:59 pm

Daj znać verbea jak zamontujesz kata. Jestem ciekaw czy rzeczywiście błąd 0420 zniknie
Live Long And Prosper

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 05 maja 2014 04:12 pm

verbea pisze:zapomnisz o błędzie P0420:)
czy o P0430 też zapomnisz?.... właśnie mi się pojawił :S
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 05 maja 2014 08:18 pm

jest taki klej wysoko temperaturowy i on też załatwia sprawę
dobrą sondę okleja się nim czeka aż zastygnie nadmiar pilnikiem i gotowe

ewentualnie tulejka i tokarze, by odsadzić sondę od osi kata i j.w.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 07 maja 2014 09:59 pm

zyga pisze:by odsadzić sondę od osi kata
na ile by trzeba ją wycofać od osi - jaka gruba ta tulejka by musiała być
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 07 maja 2014 10:49 pm

Jak pojedziesz do jakiejś firmy która zajmuje się profesjonalnie układami wydechowymi to będą wiedzieli jak to zrobić.
Pozdrawiam

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 07 maja 2014 11:19 pm

dzięki Krzysiek
zamontowałeś już nowego kata?...
brzmienie poprawił?.. :mrgreen:
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 08 maja 2014 07:54 am

Z powodu chronicznego braku czasu może uda mi się dziś lub jutro. (Sobota odpada bo motobazar w łodzi:))
Pozdrawiam
Dziś katalizator zamontowany. Wszystko jest OK. Pojeżdżę trochę i zobaczę czy zniknie błąd.

satalax
Posty: 83
Rejestracja: 26 sie 2013 11:28 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: satalax » 15 maja 2014 11:54 am

i co z błędem 0420?
Live Long And Prosper

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 15 maja 2014 12:32 pm

verbea pisze:może uda mi się dziś lub jutro
Krzysiu weź się do roboty :mrgreen: Koledzy czekają :mrgreen: :mrgreen:
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 15 maja 2014 02:07 pm

verbea pisze:Dziś katalizator zamontowany. Wszystko jest OK. Pojeżdżę trochę i zobaczę czy zniknie błąd.
Panowie Panowie Czytajcie do końca :mrgreen:
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 15 maja 2014 02:36 pm

widlak pisze:Panowie Panowie Czytajcie do końca :mrgreen:
to że zamontowany to jedno :mrgreen: (fakt nie doczytałem - było już po pozdrowieniach) :mrgreen: :mrgreen:
ale teraz trzeba szybciutko nakulać parę km (tak z 500-1000) by efekt potwierdzić
więc do dzieła :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 15 maja 2014 03:58 pm

Błędu nie ma.:)!! Jest też inny dźwięk (taki lekki pomruk).
Pozdrawiam
P.S nie gwarantuje że zawsze zginie błąd 420. U mnie akurat zniknął a stary wyjęty katalizator nie był zaklejony (prawdopodobnie zużyła się ta chemia która jest naniesiona na siatki wewnątrz katalizatora)

satalax
Posty: 83
Rejestracja: 26 sie 2013 11:28 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: satalax » 15 maja 2014 04:20 pm

Gratulacje :) W czerwcu też zamawiam ten sam kata co ty :) + tłumik środkowy przelotowy :)
Live Long And Prosper

@di
Posty: 347
Rejestracja: 29 sie 2011 08:39 am
Lokalizacja: Gdynia
Samochód:

Post autor: @di » 16 maja 2014 04:59 pm

verbea pisze:http://www.tlumiki.eu/ Trzeba dzwonić na numer podany w kontakcie bo na stronie nie wszystko jest
kupowałem u nich wcześniej magnaflow do jeep zj 5,2 i jest piękne brzmienie i wszystko zgodne z opisem. Pozdrawiam
verbea a czy finalnie masz jakiś nr katalogowy tego katalizatora czy wystarczy zagadać że do Pacifika?

Pozdro :8
[i]Col. John 'Hannibal' Smith: I love it when a plan comes together.[/i]

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 16 maja 2014 05:32 pm

Niestety ale pudełko wyrzuciłem. Jak powiesz że do packi z wejściem na sonde po środku to będzie to. Firmy Magnaflow oczywiście.
Pozdrawiam
Pamiętaj o średnicy rury 2,5 cala

satalax
Posty: 83
Rejestracja: 26 sie 2013 11:28 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: satalax » 17 maja 2014 08:42 pm

@di

Jak się wstrzymasz kilkanaście dni to będę w stanie ci podać dokładny numer tego kata. Sam zamawiam go z tego samego zródła co verbea. Początek czerwca go wymieniam.
Live Long And Prosper

@di
Posty: 347
Rejestracja: 29 sie 2011 08:39 am
Lokalizacja: Gdynia
Samochód:

Post autor: @di » 17 maja 2014 09:37 pm

satalax, czekam na info od Ciebie w takim przypadku! :8 thx
[i]Col. John 'Hannibal' Smith: I love it when a plan comes together.[/i]

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 28 maja 2014 09:43 pm

Przejechałem ponad 1000km i błędu nie ma. Więc chyba jest to najtańszy sposób na pozbycie się p0420 i innych podobnych (poza kasownikiem)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 04 cze 2014 01:08 am

verbea,
Krzyśku, bywają także przypadki tańsze. Jest taki jeden kolega na naszym forum (powiedzieć mocno zasłużony to jak by nic nie powiedzieć) - wręcz kombatant. On poradził sobie z P0420 podłączając wężyk gumowy od ekologicznego układu odprowadzania oparów paliwa. Wężyk spadł lub nie został podłączony podczas jakiejś obsługi auta i wywalało niekonwencjonalnie bo P0420.
I choć zapowiadało się na "Houston - mamy problem" skończyło się na strachu.

Jak by komuś wpadło do głowy pytać kto jest tym kombatantem to uprzedzam że nie zdradzę - więc lepiej nie pytać
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

satalax
Posty: 83
Rejestracja: 26 sie 2013 11:28 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: satalax » 04 cze 2014 06:43 pm

@di pisze:satalax, czekam na info od Ciebie w takim przypadku! :8 thx
Zamówiłem katalizator oraz tłumik środkowy który pasuję do naszego auta. Wszystkie zdjęcia oraz numery katalogowe są dostępne na dropboxie:

katalizator oraz tłumik środkowy

p.s zrobiłem nawet fotkę jak wygląda tłumik w środku ;)
Live Long And Prosper

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 04 cze 2014 08:50 pm

A mi własnie dziś pękł tłumik środkowy i mam małe v8:) Będę musiał kupić tego przelota magnaflow.
P.S Dlaczego zamawiałeś tę plecionkę?

satalax
Posty: 83
Rejestracja: 26 sie 2013 11:28 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: satalax » 04 cze 2014 09:02 pm

verbea pisze: P.S Dlaczego zamawiałeś tę plecionkę?
Bo moja jest rozdarta koło tłumika

a wygląda tak

:D
Live Long And Prosper

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 04 cze 2014 09:12 pm

Flaszeczka za dobrą dokumentację fotograficzną:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: TECHNICZNIE :.”