naprawa gwintu świecy zapłonowej

to co nie pasuje do wyżej wymienionych kategorii
czarny góra
Posty: 595
Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

naprawa gwintu świecy zapłonowej

Post autor: czarny góra » 16 gru 2012 08:10 pm

czy ktoś naprawiał zerwany gwint świecy zapłonowej ?

świeca za mocno wkręcona i lekko się kręci ...

tulejka czy może klej do metalu ?

dziękuję za wszelkie podpowiedzi

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 16 gru 2012 08:33 pm

Czarny ja w swojej firmie stosuje podobny zestaw 100% satysfakcji i nie wpływa to ujemnie na nic.
http://dobrypomysl.otwarte24.pl/21,Zest ... ch-M14x125
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

czarny góra
Posty: 595
Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czarny góra » 16 gru 2012 11:25 pm

po wkręceniu tego gwintu nie wkręci się dalej razem ze świecą ?

i drugie pytanie :czy naprawa na klej wytrzyma ciśnienie i temperaturę ? w internecie gdzieś wyczytałem taką możliwość ale bez przekonania na efekt końcowy

może ktoś się spotkał z taka metodą naprawy ?

ferencsc
Posty: 1093
Rejestracja: 07 paź 2009 06:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: ferencsc » 17 gru 2012 03:12 pm

czarny góra, na kropelkę trzyma jak łysego za włosy :D a tak poważnie to widziałem już takie naprawy i kończyło się na zwaleniu głowicy i robocie na sprężynkę .
Wiem że można wkręcić taką specjalną sprężynkę i trzyma. Sam klej ma inne właściwości cieplne , po rozgrzaniu i rozszerzeniu materiałów pęka i wykrusza się. Żeby klej dobrze trzymał trzeba idealnie odtłuścić i usunąć wszystkie zabrudzenia , nagary itp co nie jest łatwe .
Wybór należy do Ciebie . Często świeca po kleju wystrzeli i ładnie niszczy maskę lub inne podzespoły.
Nowa jakość nowe auto

czarny góra
Posty: 595
Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czarny góra » 17 gru 2012 06:35 pm

"na sprężynkę " nie bardzo bo można ją wkręcić za daleko...takę dostałem informację

zostaje tylko nagwintowana tuleja z rantem żeby dalej nie wkręcić

klej odpada ze względu na duże ryzyko ( Krzysztof masz rację )

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 17 gru 2012 08:42 pm

Czarny a jaki to silnik od czego może rozwiercić i dać grubszą świece.
Zamiast sprężynki, można tulejkę ale jak wspomniał Krzychu jak to ma jeszcze jeździć to zwal zaspawaj nagwintuj jak zaczniesz gwintować to zawsze coś wpadnie na tłoki i jak byś nie dmuchał i nakładał smaru to i tak paproch zostanie i zrobi swoja krecia robotę
Ostatnio zmieniony 19 gru 2012 07:46 am przez zyga, łącznie zmieniany 1 raz.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

czarny góra
Posty: 595
Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czarny góra » 18 gru 2012 01:39 pm

ZYGA

to silnik od espero 1500 ten na dwa wałki rozrządu ( świece w środku pod klapką )

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 18 gru 2012 03:45 pm

no to pożycz gdzieś gwintownik jutro powiem Ci jaki powinien być pod sprężynkę bo ona sama to groszowe sprawy
pooglądaj na yt naprawa gwintu jak dobrze wprowadzisz gwintownik to będzie oki jeszcze się nie spotkałem by sprężynka chciała się wykręcić bardziej obawiał bym się wiercenia i gwintowania ale to tez jest od ogarnięcia pilotem zrobionym z trzonka miotły
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

czarny góra
Posty: 595
Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czarny góra » 19 gru 2012 01:11 pm

Zyga

dziękuję za podpowiedź , nagwintowane i wkręcona tulejka do świec .Wszystko ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: TECHNICZNIE :.”