Płyny eksploatacyjne + ciśnienia
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
Płyny eksploatacyjne + ciśnienia
Płyny eksploatacyjne w chrysler pacifica 2004 3500cm3
SKRZYNIA BIEGÓW
#mopar ATF+4 /pojemność całkowita 9,9l ; pojemność serwisowa 3,3l/
CHŁODZENIE
# glikol etylenowy (-32C) / pojemność całkowita 9,9l/
OLEJ SILNIKOWY
# 5W30 - 10W30 / pojemność razem z filtrem 5,2l/
ZBIORNIK PALIWA
# minimum 89 octan / pojemność 87l /
WSPOMAGANIE
# mopar ATF+4 / pojemność układu 1,2l/
KLIMATYZACJA
# czynnik R-134a
# olej ND-8pag / pojemność całkowita 150ml; osuszacz 30ml, skraplacz 30ml, parownik 60ml/
--------------------------
PTU
75W90 pojemność L
TYLNY MOST
# mopar ATF+4 & SEA 75W90 / pojemność 0,7L ; 0,575L
pierwszy korek od lewej ATF drugi olej 75W90
dodatek do tylnego mostu:
nr katalogowy 05103522EA 40,80 zł
wymiana :
Normal Usage No Service Required
Severe Usage
Power Transfer Unit 15,000 miles (24 000 km)
Overrunning Clutch 22,500 miles (36 000 km)
Rear Carrier 22,500 miles (36 000 km)
----------------------
UKŁAD HAMULCOWY
# DOT 3 akceptowany DOT 4
------------
Ciśnienie oleju :
na wolnych obrotach 34.47 kPa min (5 PSI)
przy 3000 300-724kPa (45-105 PSI)
Kompresja :
689 kPa (100 PSI)
Dopuszczalna różnica między cylindrami 25%
Ciśnienie paliwa :
58 PSI
---------------
Monitorowanie ciśnienia w oponach :
Wysokie ciśnienie ON - 45 PSI 310 kPa
Wysokie ciśnienie OFF - 40 PSI 276 kPa
Dobre ciśnienie - 33 PSI 228 kPa
Niskie ciśnienie OFF - 30 PSI 207 kPa
Niskie ciśnienie ON - 25 PSI 172 kPa
---------------
ZAPŁON
kolejność zapłonu
1-2-3-4-5-6
Świeca iskrowa :
Typ: ZFR5LP-13G
Przerwa 0.048-0.053
Dokręcenie 28 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW
#mopar ATF+4 /pojemność całkowita 9,9l ; pojemność serwisowa 3,3l/
CHŁODZENIE
# glikol etylenowy (-32C) / pojemność całkowita 9,9l/
OLEJ SILNIKOWY
# 5W30 - 10W30 / pojemność razem z filtrem 5,2l/
ZBIORNIK PALIWA
# minimum 89 octan / pojemność 87l /
WSPOMAGANIE
# mopar ATF+4 / pojemność układu 1,2l/
KLIMATYZACJA
# czynnik R-134a
# olej ND-8pag / pojemność całkowita 150ml; osuszacz 30ml, skraplacz 30ml, parownik 60ml/
--------------------------
PTU
75W90 pojemność L
TYLNY MOST
# mopar ATF+4 & SEA 75W90 / pojemność 0,7L ; 0,575L
pierwszy korek od lewej ATF drugi olej 75W90
dodatek do tylnego mostu:
nr katalogowy 05103522EA 40,80 zł
wymiana :
Normal Usage No Service Required
Severe Usage
Power Transfer Unit 15,000 miles (24 000 km)
Overrunning Clutch 22,500 miles (36 000 km)
Rear Carrier 22,500 miles (36 000 km)
----------------------
UKŁAD HAMULCOWY
# DOT 3 akceptowany DOT 4
------------
Ciśnienie oleju :
na wolnych obrotach 34.47 kPa min (5 PSI)
przy 3000 300-724kPa (45-105 PSI)
Kompresja :
689 kPa (100 PSI)
Dopuszczalna różnica między cylindrami 25%
Ciśnienie paliwa :
58 PSI
---------------
Monitorowanie ciśnienia w oponach :
Wysokie ciśnienie ON - 45 PSI 310 kPa
Wysokie ciśnienie OFF - 40 PSI 276 kPa
Dobre ciśnienie - 33 PSI 228 kPa
Niskie ciśnienie OFF - 30 PSI 207 kPa
Niskie ciśnienie ON - 25 PSI 172 kPa
---------------
ZAPŁON
kolejność zapłonu
1-2-3-4-5-6
Świeca iskrowa :
Typ: ZFR5LP-13G
Przerwa 0.048-0.053
Dokręcenie 28 Nm
Ostatnio zmieniony 04 sie 2011 11:04 am przez zyga, łącznie zmieniany 3 razy.
Kurcze, a w mojej instrukcji obsługi jest prawie identyczna tabelka jak pokazał Zyga, tylko nie ma w ogóle pozycji Overrunning Cluth.
Patrzyłem również w harmonogram przeglądowy "schedule B", czyli ten od intensywniejszej eksploatacji i tam Power Transfer Unit + Rear Carier jest zgodny z przebiegami podanymi przez Zygę, a Overrunning Cluth nie ma wcale. Czyżby Chrysler zmienił coś w młodszych rocznikach.
Czy może mi ktoś opisać mniej więcej, lub pokazać na jakiejś fotce, gdzie szukać korków spustowych i kontrolnych od PTU i Overrunin Cluth. Ten od Rear Carier przypadkiem rzucił mi się na oczy przy wymianie amorków.
Pozdrawiam
Patrzyłem również w harmonogram przeglądowy "schedule B", czyli ten od intensywniejszej eksploatacji i tam Power Transfer Unit + Rear Carier jest zgodny z przebiegami podanymi przez Zygę, a Overrunning Cluth nie ma wcale. Czyżby Chrysler zmienił coś w młodszych rocznikach.
Czy może mi ktoś opisać mniej więcej, lub pokazać na jakiejś fotce, gdzie szukać korków spustowych i kontrolnych od PTU i Overrunin Cluth. Ten od Rear Carier przypadkiem rzucił mi się na oczy przy wymianie amorków.
Pozdrawiam
Dzięki Wielkie, wiedziałem, że na Ciebie można liczyć. Jutro zerknę pod auto i zobaczę czy nic nie pozmieniali. Dam znać co i jak.
Jedno jest pewne, instrukcja obsługi z 2007 roku nie pokrywa się z Twoją, u mnie tabelka jest na 414 stronie.
Pozdrawiam
[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 22:23 ]
Nie wytrzymałem, bo widząc fotkę tylnego mostu, którą wkleiłeś jak rzucił mi się na oczy korek spustowy od mostu, to nie mógłbym przeoczyć tego drugiego od sprzęgła.
No i co lecę na podwórko, klękam, świecę latarką i oczywiście spustowy + kontrolny od mostu jest dokładnie jak na fotce, niestety tego drugiego brak. Jeszcze zerknę jutro z kanału, żeby potwierdzić na 100%. Czyli jednak coś zmienili. Ciekawe, czy Most + Overrunning Cluth ma te same numery katalogowe w 2004 i 2007 roku produkcji. Jak ktoś ma jakieś ETK od Pacyfy, to proszę o sprawdzenie. Proszę również jak można sprawdzić, czy zmienili coś w PTU, bo z tego co czytałem na forum większość ma problemy z jakimś chrobotaniem w PTU, a u mnie ich brak jak na razie.
Jedno jest pewne, instrukcja obsługi z 2007 roku nie pokrywa się z Twoją, u mnie tabelka jest na 414 stronie.
Pozdrawiam
[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 22:23 ]
Nie wytrzymałem, bo widząc fotkę tylnego mostu, którą wkleiłeś jak rzucił mi się na oczy korek spustowy od mostu, to nie mógłbym przeoczyć tego drugiego od sprzęgła.
No i co lecę na podwórko, klękam, świecę latarką i oczywiście spustowy + kontrolny od mostu jest dokładnie jak na fotce, niestety tego drugiego brak. Jeszcze zerknę jutro z kanału, żeby potwierdzić na 100%. Czyli jednak coś zmienili. Ciekawe, czy Most + Overrunning Cluth ma te same numery katalogowe w 2004 i 2007 roku produkcji. Jak ktoś ma jakieś ETK od Pacyfy, to proszę o sprawdzenie. Proszę również jak można sprawdzić, czy zmienili coś w PTU, bo z tego co czytałem na forum większość ma problemy z jakimś chrobotaniem w PTU, a u mnie ich brak jak na razie.
a to znalazłem :
All wheel drive: Electronically activated center differential; torque split, F/R, Variable: 0–90 percent; open rear differential (the electronically activated differential replaces a viscous coupling used in the prior generation, which itself replaced a mechanical system used in past Chrysler AWD systems.) Thanks to Steve and Bob Sheaves for clearing this up. (AskDrZ.com brought a confirmation of the press release that both electronic activation and a viscous coupling were used, which turned out to be wrong.)
w tłumaczeniu google :
Napęd na wszystkie koła: elektronicznie aktywowane różnicy center; podziału momentu obrotowego, F / R, Zmienna: 0-90 proc otworzyć tylny mechanizm różnicowy (elektronicznie aktywowane różnicy zastępuje sprzęgło lepkościowe używane w poprzedniej generacji, które z kolei zastąpione mechaniczny system stosowany w przeszłości Chrysler systemów AWD.) Dzięki Steve i Bob Sheaves rozliczania tego. (AskDrZ.com przyniósł potwierdzenie w komunikacie prasowym, że zarówno elektronicznych aktywacji i sprzęgło lepkościowe były używane, które okazały się błędne.)
źródło
http://www.allpar.com/cars/chrysler/pacifica.html
Pozdrawiam
All wheel drive: Electronically activated center differential; torque split, F/R, Variable: 0–90 percent; open rear differential (the electronically activated differential replaces a viscous coupling used in the prior generation, which itself replaced a mechanical system used in past Chrysler AWD systems.) Thanks to Steve and Bob Sheaves for clearing this up. (AskDrZ.com brought a confirmation of the press release that both electronic activation and a viscous coupling were used, which turned out to be wrong.)
w tłumaczeniu google :
Napęd na wszystkie koła: elektronicznie aktywowane różnicy center; podziału momentu obrotowego, F / R, Zmienna: 0-90 proc otworzyć tylny mechanizm różnicowy (elektronicznie aktywowane różnicy zastępuje sprzęgło lepkościowe używane w poprzedniej generacji, które z kolei zastąpione mechaniczny system stosowany w przeszłości Chrysler systemów AWD.) Dzięki Steve i Bob Sheaves rozliczania tego. (AskDrZ.com przyniósł potwierdzenie w komunikacie prasowym, że zarówno elektronicznych aktywacji i sprzęgło lepkościowe były używane, które okazały się błędne.)
źródło
http://www.allpar.com/cars/chrysler/pacifica.html
Pozdrawiam
Nowa jakość nowe auto
olej w sprzęgle wiskotycznym 2007
Mam nowe informacje
w Packach od 2007 roku w sprzęgle wiskotycznym nie ma żadnego oleju !
Jest tam zastosowane sprzęgło bezobsługowe
w Packach od 2007 roku w sprzęgle wiskotycznym nie ma żadnego oleju !
Jest tam zastosowane sprzęgło bezobsługowe
-
- Posty: 359
- Rejestracja: 19 sie 2010 01:19 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Touring 3,5 AWD 2005
Witam,
zyga podał takie dane:
SKRZYNIA BIEGÓW
#mopar ATF+4 /pojemność całkowita 9,9l ; pojemność serwisowa 3,3l/
OLEJ SILNIKOWY
# 5W30 - 10W30 / pojemność razem z filtrem 5,2l/
i mam dwa pytania:
1. Skrzynia biegów - jeśli chodzi o wymianę oleju to mam brać pod uwagę pojemość serwisoą? czyli 3,3 l?
2. Silnik - pojemność 5,2l na allegro sprzedają oleje do Pacufcifi jako 5litrów - to oznacza że trzeba dokupywać jeszcze litrę? Czy 5 styknie?
Zdecydowałem sie na taki olej:
SUPREME 10W30 firmy Petro-Canada lub MOPAR 10W30 (po lekturze tego forum).
Dzieki za odpowiedzi
zyga podał takie dane:
SKRZYNIA BIEGÓW
#mopar ATF+4 /pojemność całkowita 9,9l ; pojemność serwisowa 3,3l/
OLEJ SILNIKOWY
# 5W30 - 10W30 / pojemność razem z filtrem 5,2l/
i mam dwa pytania:
1. Skrzynia biegów - jeśli chodzi o wymianę oleju to mam brać pod uwagę pojemość serwisoą? czyli 3,3 l?
2. Silnik - pojemność 5,2l na allegro sprzedają oleje do Pacufcifi jako 5litrów - to oznacza że trzeba dokupywać jeszcze litrę? Czy 5 styknie?
Zdecydowałem sie na taki olej:
SUPREME 10W30 firmy Petro-Canada lub MOPAR 10W30 (po lekturze tego forum).
Dzieki za odpowiedzi
-
- Posty: 359
- Rejestracja: 19 sie 2010 01:19 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Touring 3,5 AWD 2005
a jak używa się tego dodatku do tylnego mostu? miesza się go z innym z 75w90? jest to konieczne?zyga pisze:po wymianie uszczelnienia musiałem uzupełnić olej w przekładni a, że akurat byłem w części w aso to poprosiłem o kpl. olei do napędu, pierwsza wersja że 75w90 wszędzie ale za moment była korekta, która zgadza się z danymi w instrukcji obsługiwarmik pisze:informacja z Chryslera
tył czyli reduktor + most 75w90
skrzynia ATF+4
przedni most 75w90
Obrazek
do tylnego mostu dostałem też dodatek
Obrazek
nr katalogowy 05103522EA 40,80 zł
Panowie sprawdzali w różnych źródłach i stwierdzili, że ta konfiguracja jest poprawna, tak że Warmik sprawdź jeszcze bo możesz mieć źle zalane.
Z tego co pamiętam to szkoda otwierać litrową flaszkę do wymiany oleju w tylnym dyfrze. Do tylnego mostu używany jest 75W140 z naciskiem na markę MOPAR. Napisz do mnie na PW w godzinach pracy to podam wszystkie szczegóły (9-18).
Jeśli chodzi o dodatek do mostów to wlewa się w proporcjach 2-5% całkowitej objętości oleju. Pojemniki z DODATKIEM są pojemności 120ml (jeśli pamięć mnie nie myli).
Jeśli chodzi o dodatek do mostów to wlewa się w proporcjach 2-5% całkowitej objętości oleju. Pojemniki z DODATKIEM są pojemności 120ml (jeśli pamięć mnie nie myli).
Varia S.C. Łódź
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
przecież masz to opisane w pierwszym pościepacek03 pisze: ile oleju potrzeba do przodu i do tylnego ale tego atf 4
jak masz 2004 rok i AWD
TYLNY MOST
# mopar ATF+4 & SEA 75W90 / pojemność 0,7L ; 0,575L
czyli odpowiadając na Twoje pytanie to "tego ATF+4" potrzebujesz 0,7 L, żeby nalać do przedniej części tylnego mostu, natomiast jak chcesz wymienić oleje z przodu i z tyłu
to potrzeba jeszcze olej przekładniowy 75W90 do PTU nazywanych przed niektórych przednim mostem i tylnej części mostu kilka postów wcześniej jest foto tylnego mostu i pokazane korki wlewu i spustu
75W140 jest używane do przekładni stożkowych i jakoś nie widziałem tego w instrukcji do Pacifica jest wyraźnie napisane:Varia pisze: mostu używany jest 75W140
płyn chłodniczy
Panowie, ja mam pytanie o płyn chłodniczy.
Zauważyłem, że przez 7 tyś km troszkę go ubyło i chciałem dolać.
Mam gaz - więc już ktoś płyn pewnie zmieniał podczas montażu instalacji.
Wyżej było pisane że powinien być na bazie glikolu etylenowego,
ale co tak naprawdę tam mam zalane - to nie mam pojęcia.
Czy rożne płyny można ze sobą mieszać? (słyszałem sprzeczne opinie na ten temat)
Ja dziś kupiłem jakiś płyn Prestone:
http://www.prestone.pl/produkty/uklad-c ... ml#more-34
piszą, że miesza się ze wszystkim - ale chciałem zapytać - zanim go doleję.
Marki też specjalnie nie znam - to co - lać??
Pozdrawiam,
Tomek
Zauważyłem, że przez 7 tyś km troszkę go ubyło i chciałem dolać.
Mam gaz - więc już ktoś płyn pewnie zmieniał podczas montażu instalacji.
Wyżej było pisane że powinien być na bazie glikolu etylenowego,
ale co tak naprawdę tam mam zalane - to nie mam pojęcia.
Czy rożne płyny można ze sobą mieszać? (słyszałem sprzeczne opinie na ten temat)
Ja dziś kupiłem jakiś płyn Prestone:
http://www.prestone.pl/produkty/uklad-c ... ml#more-34
piszą, że miesza się ze wszystkim - ale chciałem zapytać - zanim go doleję.
Marki też specjalnie nie znam - to co - lać??
Pozdrawiam,
Tomek
Re: płyn chłodniczy
ja niedawno zakłądałem instalcję LPG i wymieniłem od razu płyn chłodniczy bo też wydawało mi sie podejrzanie mało.Tomislaw pisze:Panowie, ja mam pytanie o płyn chłodniczy.
Zauważyłem, że przez 7 tyś km troszkę go ubyło i chciałem dolać.
Mam gaz - więc już ktoś płyn pewnie zmieniał podczas montażu instalacji.
Ja wlałem Dipol i jak na razie jest wszystko OK.
Miałem dziwne "szumienie" jak zbliżałem sie do 70 / 80 km/h , z początku myślałem że to odgłos od ogumienia , ale się myliłem . Poczytałem na forach i odstawiłem Packę do mechanika aby zaglądnął i sprawdził poziom oleju w PTU . Okazało się że jest go za mało .Po wymianie i uzupełnieniu oleju 75w90 szumy ucichły . ufffffff . Oczywiście korki wlewów to są równierz korkami poziomu oleju czy to w Ptu czy w moście tylnym w/g zdjęć ze str 1
Ostatnio zmieniony 30 cze 2011 10:57 am przez slawexx, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 31 gru 2008 06:33 pm
- Lokalizacja: Radzymin
- Samochód: Pacifica 4.0 2008 LIMITED
Dlaczego wszędzie na aukcjach np. http://allegro.pl/dodatek-do-mostu-lsd- ... 40695.html wpisane jest, że ten modyfikator jest do oleju 75W140 i do mostu LSD. Czy Packa ma taki most? Czy moja Packa ma taki most? 4.0 po lifcie.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
cino111,
Szczerze mówiąc to nie chce mi się nawet zaglądać do ogłoszenia.
Chcę jednak zadać pytanie. Po co chcesz (tak rozumiem Twoje intencje i plany) stosować jakieś dodatki do oleju przekładniowego?
Producent określił jaki olej powinien być używany w trakcie okresowych przeglądów (oznaczenie, specyfikacja). Po co poprawiać fabrykę? Na wszelki wypadek czy jest konkretna przyczyna?
Przyczyny technicznej raczej nie widzę, bo musiałyby mechanizmy być znacząco wypracowane a w tym roczniku naszych aut to raczej przypadek niemożliwy.
To tak jak z benzyną. Producent zaleca 87 octanową, my mamy standard 94, ale co bardziej ambitni leją tę "lepszą" 98. Tylko pytanie PO CO?
Skoro konstrukcja jest dla 87 to jak będzie pracować jak dostanie 98?
Z pewnością inaczej. Przy 87 jest dobrze więc przy 98 jest inaczej niż dobrze....
Szczerze mówiąc to nie chce mi się nawet zaglądać do ogłoszenia.
Chcę jednak zadać pytanie. Po co chcesz (tak rozumiem Twoje intencje i plany) stosować jakieś dodatki do oleju przekładniowego?
Producent określił jaki olej powinien być używany w trakcie okresowych przeglądów (oznaczenie, specyfikacja). Po co poprawiać fabrykę? Na wszelki wypadek czy jest konkretna przyczyna?
Przyczyny technicznej raczej nie widzę, bo musiałyby mechanizmy być znacząco wypracowane a w tym roczniku naszych aut to raczej przypadek niemożliwy.
To tak jak z benzyną. Producent zaleca 87 octanową, my mamy standard 94, ale co bardziej ambitni leją tę "lepszą" 98. Tylko pytanie PO CO?
Skoro konstrukcja jest dla 87 to jak będzie pracować jak dostanie 98?
Z pewnością inaczej. Przy 87 jest dobrze więc przy 98 jest inaczej niż dobrze....
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
87 to liczba oktanowa w systemie amerykańskim, która z tego co pamiętam odpowiada naszej 95. Ich 91 odpowiada naszej 98. Róznica wynika z innego sytemu przeliczania, więc to właściwie to samo. http://eksploatacja-auta.wieszjak.pl/pa ... aliwa.html
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
cino111,
Ja osobiście nigdy żadnych dodatków nie stosowałem i jest mi z tym dobrze.
Lanie jakichś mikstur może mieć sens jedynie jeśli za ich przyczyną chcesz coś osiągnąć. Np przy tuningowaniu auta (chyba nie Packi) pod kątem wyczynowego jego wykorzystywania, albo wtedy gdy tenże dodatek jest tymczasową protezą zamiast wykonywania poważnej naprawy. Pro-forma raczej nigdy nie rozważałem takich eksperymentów.
UV, marekhans,
Wzmianka o paliwie miała na celu pokazanie efektów poprawiania fabryki.
Nie ciągnijmy wątku w tę stronę
Ja osobiście nigdy żadnych dodatków nie stosowałem i jest mi z tym dobrze.
Lanie jakichś mikstur może mieć sens jedynie jeśli za ich przyczyną chcesz coś osiągnąć. Np przy tuningowaniu auta (chyba nie Packi) pod kątem wyczynowego jego wykorzystywania, albo wtedy gdy tenże dodatek jest tymczasową protezą zamiast wykonywania poważnej naprawy. Pro-forma raczej nigdy nie rozważałem takich eksperymentów.
UV, marekhans,
Wzmianka o paliwie miała na celu pokazanie efektów poprawiania fabryki.
Nie ciągnijmy wątku w tę stronę
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 08 cze 2011 11:40 pm
- Lokalizacja: Siewierz
- Samochód: Opel Insignia
Czy do mostu mogę wlać takie coś:
http://sklepjeep.redcart.pl/p/7424/2441 ... ysler.html
czy szukać Moparu?
http://sklepjeep.redcart.pl/p/7424/2441 ... ysler.html
czy szukać Moparu?
- głodźillaryki
- Posty: 1072
- Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
- Lokalizacja: Ryki
- Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
- Postawił flaszek: 12
- Dostał flaszek: 18
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
odstęp jest dobry tylko brakło in na końcu.Odstęp elektrod świec tez ciut mały Mi się wydaje
0,048in - 0,053 in
1.2192 mm do 1.473 mm
z danych warsztatowychlutek34 pisze:Nie wiem skąd Zyga wziął to 3,3l w A604
przy normalnym użytkowaniu auta nie jest przewidziana wymiana oleju w skrzynilutek34 pisze:jak tam podczas zwykłej wymiany
nie wspominając o filtrze
41TE/41AE
US Quarts 3.3 -4.0 US Quarts
co daje od 3.3 litra do 3.8 litra wyssaniu przez rurkę
9,7Qt (9.2l) jest to całkowita pojemność tej skrzyni czyli tyle potrzebne jest jak by była nowa skrzynia + kowerter
przy wymianie dynamicznej trzeba doliczyć kolejne 15-20%
62TE
Sercice Fill - 5,2l (5,5Qt)
Overhaul Fill - 8,5L(9.0Qt)
- głodźillaryki
- Posty: 1072
- Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
- Lokalizacja: Ryki
- Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
- Postawił flaszek: 12
- Dostał flaszek: 18
- głodźillaryki
- Posty: 1072
- Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
- Lokalizacja: Ryki
- Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
- Postawił flaszek: 12
- Dostał flaszek: 18
- Jędrek
- Posty: 1009
- Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
- Lokalizacja: Dęblin
- Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 5
Pytam poważnie : robiłes to w praktyce ? Pamiętam z dyskusji na forum "tajemnicevoyagreow" , że prawdziwa dynamiczna wymiana oleju w ASB w warunkach garażowych jest w praktyce niemożliwa . Ja zawsze robię wymianę statyczną .zyga pisze:odpinasz waz od chlodnicy
odpalasz tankuje sie banka np:1 lirowa
gasisz wlewasz litr nowego zapalasz tankijesz i tak z 10 razy masz dynamicznie
**
zapinasz duza banke np z 15l wpinasz druga podstawiasz na stary olej
przy pomocy kranika ustawiasz zeby przeplyw byl podobny 10 minut po robocie
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .