Uszkodzona PTU AWD

0SSA_Tczew
Posty: 2
Rejestracja: 04 maja 2017 01:51 am
Lokalizacja:
Samochód:

Uszkodzona PTU AWD

Post autor: 0SSA_Tczew » 04 maja 2017 02:08 am

Elo wszystkim. Od niedawna (dobry miesiąc) jestem posiadaczem Paci 2007r Touring 4.0 b/g
Kilka dni temu z nie wiadomych przyczyn nawalił przedni dyfer.
Po wizycie u mechaników okazało się że ma dwie dziury w dolnej części i pękniętą częściowo obudowę
Niestety tylko do wymiany się nadaje.
Na "aledrogo" używane od 3,5tyś-dziwne bo za tylny wołają od 500zł
Zastanawiam się czy nie usunąć wału i zepsutego dyfra i zmienić półoś na tą od modelu przednionapędowego ?!
Może ktoś z Was miał podobny przypadek ?
Czy ciągnięcie przyczepy z dwoma koniami mogło to spowodować
Pozdrawiam
Dzięki za wszelkie odpowiedzi
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez 0SSA_Tczew, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 05 maja 2017 10:19 pm

0SSA_Tczew pisze:Czy ciągnięcie przyczepy z dwoma koniami mogło to spowodować

Jak najbardziej mogło :lol: konie było puścić przodem :mrgreen: niech by ciągły.

A tak na poważnie olej był w PTU nie zatarło się ? co skutkowało rozwaleniem.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 05 maja 2017 10:28 pm

tedi,
Kolega nie napisał czy ma szyberdach. W takiej opcji formalnie można by było. Bez niego raczej trudno.
Nie żartujmy z kolegi.
Fakt jest faktem - ciągnięta przyczepa czy z jednym koniem, czy z parą, czy z kempingiem, czy z jachtem pełnomorskim mogłaby być przyczyną, jak również 1.000 innych powodów od dbałości o auto zaczynając. Twojej dbałości ale również wszystkich poprzedników.
Co do naprawy sugerowanej przez Ciebie.
Jak się uprzeć to wszystko się da. Pytanie tylko jaki masz cel i jakie będą skutki.
Ja przy moim podejściu do kwestii motoryzacyjnych nie szedłbym tą drogą. Co wszakże nie broni nikomu z takowej skorzystać.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 05 maja 2017 10:37 pm

M. pisze:Nie żartujmy z kolegi.
Nie było to moim zamiarem :O
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 06 maja 2017 08:46 am

0SSA_Tczew, całkiem możliwe że w połowie czerwca będę miał rozdzielacz PTU do polifta, jakby co to pisz w tym terminie.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: UKŁAD NAPĘDOWY :.”