instalacja Turbo

kozak2211
Posty: 3
Rejestracja: 07 maja 2011 08:25 pm
Lokalizacja:
Samochód:

instalacja Turbo

Post autor: kozak2211 » 09 maja 2011 02:21 pm

Witam w tym roku planuje zainstlowac instalacje turbo oraz intercooler nie jestem specem w dziedzinie marek najlepszych półek wiec zglaszam sie o pomoc koszty nie sa wazne chodz o jakosc oraz odpowiednia moc o czym powinienem w szczegulnosci wiedziedz przy montarzu lub co powinienem jeszcze zrobic pozdrawiam
Pozdrawiam wszystkich fanów pacynki

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 09 maja 2011 09:26 pm

skontaktować się z kolegą Jarkowy z naszego forum
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

piotr e38
Posty: 253
Rejestracja: 06 lis 2009 02:46 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Re: instalacja Turbo

Post autor: piotr e38 » 12 maja 2011 10:04 pm

kozak2211 pisze:Witam w tym roku planuje zainstlowac instalacje turbo oraz intercooler nie jestem specem w dziedzinie marek najlepszych półek wiec zglaszam sie o pomoc koszty nie sa wazne chodz o jakosc oraz odpowiednia moc o czym powinienem w szczegulnosci wiedziedz przy montarzu lub co powinienem jeszcze zrobic pozdrawiam
Kupić spory zapas skrzyń biegów, bo są delikatne i ledwo wyrabiają przy standardowych parametrach motoru, po drugie znaleźć speca, który będzie potrafił podnieść limitery w tej właśnie skrzyni biegów, bo inaczej cały tuning i przyrosty mocy, a przede wszystkim Niutona i tak nie zostaną przeniesione na drogę, po trzecie zmienić zupełnie układ hamulcowy, bo jak już uda Ci się pokonać punkt pierwszy i drugi, to jakoś to auto trzeba zatrzymać, mam na myśli porządne pływające(dwu częściowe) tarcze + dobre zaciski, po czwarte gruntownie przebudować zawieszenie żeby auto się prowadziło.
Jeśli chcesz zrobić, to wszystko dobrze to musisz liczyć się ze sporymi kosztami, lekko licząc i część rzeczy robiąc samemu, moim zdaniem koszt ok 40 tys PLN.

Powodzenia :mrgreen:

kozak2211
Posty: 3
Rejestracja: 07 maja 2011 08:25 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kozak2211 » 16 maja 2011 05:20 pm

dzięki kolego nie chodzi tu o kasę bo hamownia i za-wiecha jest w trakcie robienia a cala instalacja jest w trakcie zakupu
Pozdrawiam wszystkich fanów pacynki

jarkowy
Posty: 113
Rejestracja: 23 sty 2009 11:56 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: jarkowy » 18 maja 2011 03:09 pm

Mówisz poważnie ? Ąż nie chce mi się wierzyć....
Najpierw odpowiedz po co Ci to
Potem odpowiedz że skoro chcesz, to co chcesz osiągnąć?
Jak to zrobić?
Jak w kazdym innym aucie wolnossącym..
Zalezy w jaki przyrost się celuje.
jeśli ponad 20% momentu/mocy to lepiej kupić ML AMG albo Prosie "kajen" Turbo S - kasowo tyle samo!!!!!!!!!

Dobra ale jak już chcesz to
- korbowody, tłoki, uszczelki pod głowe ze szpilkami, kolektor wydechowy i ssący, zawory spręzynki, wałki rozżądu. (nie wiem ile wytrzymaja panewki i wał korbowy..)
Too na początek
Potem smarowanie olejowe turbiny + chłodzenie wodne
następnie przepływomierz układ zapłonowy (cewki są h warte) no i przedewszystkim wtryski. Do tego jakiś komoputer SA bo seria na CAN+tuning to jakiś abstrakcja.
Skrzyniębiegów i półośki oraz wał pomijam jak również zawias i hamulce bo zgadzam się w 100% z piotrem e38.
No i jak to wszystko już zrobisz/kupisz i ktoś Ci to poskłada to nie licz na zrobienie 500km bez awarii. następna awaria bedzie tak po 300km a potem to już wykładniczo...aż wreszcie nie będziesz chciał do tego wsiadać!!!!!!!

Czy jest w PL ktoś kto Ci to ogranie kompleksowo? TAK jest kilka tachich warsztatów i biorą $$$$$$$$$$$$$$$ a jak dasz zł panu heniowi to wóz nie wyjedzie przez 4 lata z warsztatu!
Co to za firmy - nie będe robil reklamy jednak jeśli Ciebie jeszcze nie zniechęciłem to napisz PW.
pensjonat nad morzem we Władysławowwie
www.impresja.co

piotr e38
Posty: 253
Rejestracja: 06 lis 2009 02:46 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: piotr e38 » 18 maja 2011 04:58 pm

Ja bym tak drastycznie nie jechał, jeśli chłop chce zrobić Soft Turbo (powiedzmy 0,5 bara), to tłoki i korby powinny wytrzymać, ori uszczelki pod głowicami być może też, tylko skręcić to wszystko na śrubach ARP i uszczelki dać na kleju Loctite. Silnik Pacyfy ma niski stopień sprężania i małe doładowanie powinien przeżyć. Na pewno nie wydolą seryjne wtryski, pewnie pompa paliwa i wiele innych rzeczy o których pisałem wyżej. Jeśli idzie o Turbinę, trza gdzieś się podpiąć ze smarowaniem do magistrali olejowej ( jak napisał Jarkowy), osobiście dał bym Holseta i bez chłodzenia wodnego będzie robił. Jeśli idzie o strojenie mam magika, który wystroi, to auto świnią za parę PLN-ów ( komp SA to min. 5 tys.PLN) i będzie dobrze hulać.

A tak generalnie, to cały ten projekt, jest delikatnie mówiąc bez sensu i mój pierwszy post był raczej troszkę ironiczny, żeby zniechęcić, ale skoro kolega JARKOWY, tak fachowo, to i ja dodam coś od siebie.

Pozdrawiam :D

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 18 maja 2011 06:32 pm

No to po flaszce za rzeczowość i fachowość.
Zgoda w całej rozciągłości

bodo

Post autor: bodo » 19 maja 2011 08:59 am

tak naprawdę to nasze auta są przystosowane do benzyny 87 - 89 octan.

czyli jeżdżąc na benzynie 94 nie do końca jest to prawidłowe - podniesienie ciśnienia spalania przez doładowanie czy splanowanie głowicy na pewno poprawi jego parametry.

A tak na marginesie czy ktoś możne już planował głowice aby uzyskać większy stopień sprężania ?

piotr e38
Posty: 253
Rejestracja: 06 lis 2009 02:46 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: piotr e38 » 19 maja 2011 10:09 am

Tylko to co podałeś to hamerykańskie oktany, mierzone według innej normy niż nasze. Poczytaj sobie o normach paliw MON i RON i wszystko stanie się jasne.

Pozdrawiam

bodo

Post autor: bodo » 19 maja 2011 10:32 am

i tu masz racje - tylko nie do końca :)
niewątpliwie jest jednak różnica kilku octanów

W Polsce, obowiązuje norma oznaczania liczby oktanowej zbliżona do RON
USA, Kanadzie, i kilku innych krajach liczba oktanowa podawana jest wg normy DON (Road Octane Number), która jest równa (RON+MON)/2. Wg jednych źródeł wartości liczby oktanowej podawane w Europie i USA w praktyce różnią się nie więcej niż o wartość rzędu 1-2., zaś wg innych wynoszą ok. 4-5.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 19 maja 2011 10:39 am

Panowie,
Chyba oddalamy się od tematu :/

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 21 sie 2012 11:40 am

Tak szukałem i znalazłem coś takiego ale jakoś nie wierzę żeby to była prawda.
http://www.tuningchip.pl/p/58/56/chipbo ... ysler.html
Pozdrawiam. Co o tym Sądzicie?

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 21 sie 2012 12:03 pm

"pewnie taka sama prawda jak to, że Franz miał strzelać do papieża"
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: SILNIK :.”