instalacja Turbo
instalacja Turbo
Witam w tym roku planuje zainstlowac instalacje turbo oraz intercooler nie jestem specem w dziedzinie marek najlepszych półek wiec zglaszam sie o pomoc koszty nie sa wazne chodz o jakosc oraz odpowiednia moc o czym powinienem w szczegulnosci wiedziedz przy montarzu lub co powinienem jeszcze zrobic pozdrawiam
Pozdrawiam wszystkich fanów pacynki
Re: instalacja Turbo
Kupić spory zapas skrzyń biegów, bo są delikatne i ledwo wyrabiają przy standardowych parametrach motoru, po drugie znaleźć speca, który będzie potrafił podnieść limitery w tej właśnie skrzyni biegów, bo inaczej cały tuning i przyrosty mocy, a przede wszystkim Niutona i tak nie zostaną przeniesione na drogę, po trzecie zmienić zupełnie układ hamulcowy, bo jak już uda Ci się pokonać punkt pierwszy i drugi, to jakoś to auto trzeba zatrzymać, mam na myśli porządne pływające(dwu częściowe) tarcze + dobre zaciski, po czwarte gruntownie przebudować zawieszenie żeby auto się prowadziło.kozak2211 pisze:Witam w tym roku planuje zainstlowac instalacje turbo oraz intercooler nie jestem specem w dziedzinie marek najlepszych półek wiec zglaszam sie o pomoc koszty nie sa wazne chodz o jakosc oraz odpowiednia moc o czym powinienem w szczegulnosci wiedziedz przy montarzu lub co powinienem jeszcze zrobic pozdrawiam
Jeśli chcesz zrobić, to wszystko dobrze to musisz liczyć się ze sporymi kosztami, lekko licząc i część rzeczy robiąc samemu, moim zdaniem koszt ok 40 tys PLN.
Powodzenia
Mówisz poważnie ? Ąż nie chce mi się wierzyć....
Najpierw odpowiedz po co Ci to
Potem odpowiedz że skoro chcesz, to co chcesz osiągnąć?
Jak to zrobić?
Jak w kazdym innym aucie wolnossącym..
Zalezy w jaki przyrost się celuje.
jeśli ponad 20% momentu/mocy to lepiej kupić ML AMG albo Prosie "kajen" Turbo S - kasowo tyle samo!!!!!!!!!
Dobra ale jak już chcesz to
- korbowody, tłoki, uszczelki pod głowe ze szpilkami, kolektor wydechowy i ssący, zawory spręzynki, wałki rozżądu. (nie wiem ile wytrzymaja panewki i wał korbowy..)
Too na początek
Potem smarowanie olejowe turbiny + chłodzenie wodne
następnie przepływomierz układ zapłonowy (cewki są h warte) no i przedewszystkim wtryski. Do tego jakiś komoputer SA bo seria na CAN+tuning to jakiś abstrakcja.
Skrzyniębiegów i półośki oraz wał pomijam jak również zawias i hamulce bo zgadzam się w 100% z piotrem e38.
No i jak to wszystko już zrobisz/kupisz i ktoś Ci to poskłada to nie licz na zrobienie 500km bez awarii. następna awaria bedzie tak po 300km a potem to już wykładniczo...aż wreszcie nie będziesz chciał do tego wsiadać!!!!!!!
Czy jest w PL ktoś kto Ci to ogranie kompleksowo? TAK jest kilka tachich warsztatów i biorą $$$$$$$$$$$$$$$ a jak dasz zł panu heniowi to wóz nie wyjedzie przez 4 lata z warsztatu!
Co to za firmy - nie będe robil reklamy jednak jeśli Ciebie jeszcze nie zniechęciłem to napisz PW.
Najpierw odpowiedz po co Ci to
Potem odpowiedz że skoro chcesz, to co chcesz osiągnąć?
Jak to zrobić?
Jak w kazdym innym aucie wolnossącym..
Zalezy w jaki przyrost się celuje.
jeśli ponad 20% momentu/mocy to lepiej kupić ML AMG albo Prosie "kajen" Turbo S - kasowo tyle samo!!!!!!!!!
Dobra ale jak już chcesz to
- korbowody, tłoki, uszczelki pod głowe ze szpilkami, kolektor wydechowy i ssący, zawory spręzynki, wałki rozżądu. (nie wiem ile wytrzymaja panewki i wał korbowy..)
Too na początek
Potem smarowanie olejowe turbiny + chłodzenie wodne
następnie przepływomierz układ zapłonowy (cewki są h warte) no i przedewszystkim wtryski. Do tego jakiś komoputer SA bo seria na CAN+tuning to jakiś abstrakcja.
Skrzyniębiegów i półośki oraz wał pomijam jak również zawias i hamulce bo zgadzam się w 100% z piotrem e38.
No i jak to wszystko już zrobisz/kupisz i ktoś Ci to poskłada to nie licz na zrobienie 500km bez awarii. następna awaria bedzie tak po 300km a potem to już wykładniczo...aż wreszcie nie będziesz chciał do tego wsiadać!!!!!!!
Czy jest w PL ktoś kto Ci to ogranie kompleksowo? TAK jest kilka tachich warsztatów i biorą $$$$$$$$$$$$$$$ a jak dasz zł panu heniowi to wóz nie wyjedzie przez 4 lata z warsztatu!
Co to za firmy - nie będe robil reklamy jednak jeśli Ciebie jeszcze nie zniechęciłem to napisz PW.
pensjonat nad morzem we Władysławowwie
www.impresja.co
www.impresja.co
Ja bym tak drastycznie nie jechał, jeśli chłop chce zrobić Soft Turbo (powiedzmy 0,5 bara), to tłoki i korby powinny wytrzymać, ori uszczelki pod głowicami być może też, tylko skręcić to wszystko na śrubach ARP i uszczelki dać na kleju Loctite. Silnik Pacyfy ma niski stopień sprężania i małe doładowanie powinien przeżyć. Na pewno nie wydolą seryjne wtryski, pewnie pompa paliwa i wiele innych rzeczy o których pisałem wyżej. Jeśli idzie o Turbinę, trza gdzieś się podpiąć ze smarowaniem do magistrali olejowej ( jak napisał Jarkowy), osobiście dał bym Holseta i bez chłodzenia wodnego będzie robił. Jeśli idzie o strojenie mam magika, który wystroi, to auto świnią za parę PLN-ów ( komp SA to min. 5 tys.PLN) i będzie dobrze hulać.
A tak generalnie, to cały ten projekt, jest delikatnie mówiąc bez sensu i mój pierwszy post był raczej troszkę ironiczny, żeby zniechęcić, ale skoro kolega JARKOWY, tak fachowo, to i ja dodam coś od siebie.
Pozdrawiam
A tak generalnie, to cały ten projekt, jest delikatnie mówiąc bez sensu i mój pierwszy post był raczej troszkę ironiczny, żeby zniechęcić, ale skoro kolega JARKOWY, tak fachowo, to i ja dodam coś od siebie.
Pozdrawiam
tak naprawdę to nasze auta są przystosowane do benzyny 87 - 89 octan.
czyli jeżdżąc na benzynie 94 nie do końca jest to prawidłowe - podniesienie ciśnienia spalania przez doładowanie czy splanowanie głowicy na pewno poprawi jego parametry.
A tak na marginesie czy ktoś możne już planował głowice aby uzyskać większy stopień sprężania ?
czyli jeżdżąc na benzynie 94 nie do końca jest to prawidłowe - podniesienie ciśnienia spalania przez doładowanie czy splanowanie głowicy na pewno poprawi jego parametry.
A tak na marginesie czy ktoś możne już planował głowice aby uzyskać większy stopień sprężania ?
i tu masz racje - tylko nie do końca
niewątpliwie jest jednak różnica kilku octanów
W Polsce, obowiązuje norma oznaczania liczby oktanowej zbliżona do RON
USA, Kanadzie, i kilku innych krajach liczba oktanowa podawana jest wg normy DON (Road Octane Number), która jest równa (RON+MON)/2. Wg jednych źródeł wartości liczby oktanowej podawane w Europie i USA w praktyce różnią się nie więcej niż o wartość rzędu 1-2., zaś wg innych wynoszą ok. 4-5.
niewątpliwie jest jednak różnica kilku octanów
W Polsce, obowiązuje norma oznaczania liczby oktanowej zbliżona do RON
USA, Kanadzie, i kilku innych krajach liczba oktanowa podawana jest wg normy DON (Road Octane Number), która jest równa (RON+MON)/2. Wg jednych źródeł wartości liczby oktanowej podawane w Europie i USA w praktyce różnią się nie więcej niż o wartość rzędu 1-2., zaś wg innych wynoszą ok. 4-5.
Tak szukałem i znalazłem coś takiego ale jakoś nie wierzę żeby to była prawda.
http://www.tuningchip.pl/p/58/56/chipbo ... ysler.html
Pozdrawiam. Co o tym Sądzicie?
http://www.tuningchip.pl/p/58/56/chipbo ... ysler.html
Pozdrawiam. Co o tym Sądzicie?