Silnik (3.5) - wymiana ? remont ?

maxim
Posty: 5
Rejestracja: 10 sie 2014 02:08 am
Lokalizacja:
Samochód:

Silnik (3.5) - wymiana ? remont ?

Post autor: maxim » 28 wrz 2014 11:01 pm

Witam, co to masz za silnik, czemu remontowany, co robiłeś. Ja szukam silnika 3,5 bo mi się rozleciał. W razie czego za ile byłby do kupienia ???
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez maxim, łącznie zmieniany 1 raz.

wili
Posty: 340
Rejestracja: 23 wrz 2014 10:58 am
Lokalizacja: Kraków
Samochód:
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 9

Post autor: wili » 29 wrz 2014 06:57 am

maxim co to za pytanie, remontujemy silniki czyli robimy kapitalne remonty takich silników jak twój który nawalił , wymieniamy silniki w samochodzie ,staramy się zawsze mieć silnik gotowy do wymiany bo klient zaoszczędza na czasie jak się zorientujesz co ci i za ile oferują ci w kielcach to zadzwoń do mnie mam kilka wersji między innymi teraz jeżdżę pacyfiką po wymianie silnika po kapitalnym remoncie co do ceny to wszystko zależy od tego co chcesz , czy kupić sam słupek czy przezbrojony czy wymienić silnik i wyjechać sprawnym autkiem warsztat mamy w wieliczce tel. 661-333-935, moderatorzy proszę o przeniesienie odpowiedzi do dyskusji forum techniczne silnik 3.5 pomyliłem się i dziękuję
CONCORDE 3.2 LPG TOWN&CONTRY 3.8 LPG
tel. 669422757 REMONTY SILNIKÓW CHRYSLERA 2.7,3.2,3.3,3.5,3.7,4.7,3.8,4.0,5.7

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 29 wrz 2014 07:35 pm

Witam. A czy można się dowiedzieć jaka cena? (sam robiłem taki remont i dlatego moja ciekawość)
Pozdrawiam
P.S wał wymieniany czy szlifowany?

wili
Posty: 340
Rejestracja: 23 wrz 2014 10:58 am
Lokalizacja: Kraków
Samochód:
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 9

Post autor: wili » 29 wrz 2014 08:36 pm

niestety maxim się nie odzywa ,a co do umieszczenia tego co robię do działu warsztat , to jest samo reklama nie wiem czy mogę. Verbea co do ceny , ona jest uzależniona od tego co sobie klient życzy jak opisywałem wcześniej sprecyzować dokładniej mogę tak praktycznie każda sprzedaż silnika wiązała się z wymianą, a więc remont wyjęcie przezbrojenie włożenie silnika płyny oleje i uruchomienie zamyka nam się granicach 6300zł do 6600zł przy pozostawieniu swojego uszkodzonego silnika, remont silników to jest szlif wału plus nowe panewki główne i korbowodowe honowanie cylindrów plus nowe pierścienie tłokowe sprawdzanie osiowości bloku sprawdzanie korbowodów i wymiana uszkodzonych głowice- sprawdzanie szczelności szlifowanie wszystkich zaworów wymiana uszczelniaczy zaworowych i planowanie wymiana rozrządu i pompy wodnej nowe uszczelki i uszczelniacze zostają tylko klienta klawiatury lub dodatkowo ich remont , no niestety z tego co opisałem to już się wyreklamowałem ,jeśli moderatorzy uznają to i mogą to zaakceptować i przenieść do odpowiedniego działu to z góry dziękuję
CONCORDE 3.2 LPG TOWN&CONTRY 3.8 LPG
tel. 669422757 REMONTY SILNIKÓW CHRYSLERA 2.7,3.2,3.3,3.5,3.7,4.7,3.8,4.0,5.7

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 30 wrz 2014 07:48 am

Ok dzięki. U mnie jeszcze wymiana korbowodu ten który obrócił. Robiłem to samo z jednym DUŻYM wyjątkiem. Nie uznaję szlifowania wałów więc założony nowy oryginalny. Kiedyś w innym autku przeszlifowaliśmy wał i długo nie pochodził z prostego powodu. Wał jest fabrycznie po zewnątrz utwardzany a szlif to zdejmuje i nikt nie jest w stanie utwardzić go powierzchownie.
Pozdrawiam

wili
Posty: 340
Rejestracja: 23 wrz 2014 10:58 am
Lokalizacja: Kraków
Samochód:
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 9

Post autor: wili » 30 wrz 2014 08:29 pm

masz rację ale nie do końca każdy wał jest utwardzany do pewnej głębokości i dlatego każdy producent zakłada możliwość przeprowadzenia szlifu 1go i 2go a nawet i 3go ja uważam że w naszych samochodach z silnikami 3.5 wychodzi to na na dobre , ponieważ problem nie jest z wałem korbowym tylko z panewkami , szlifierze mówią na nie listki bo są bardzo cienkie w stosunku do innych silników i każdy szlif wału je pogrubia po prostu jest więcej mięsa, czyli nie mają takiej tendencji do przegrzewania się , pisałem już na forum 300m jaka jest przyczyna tych awarii mianowicie bardzo znaczna część użytkowników nie wie że najważniejsza rola oleju w silniku oprócz smarowania jest zdolność odprowadzania ciepła właśnie z wału i panewek czyli studzenia ich no i odpowiednia ilość i jakość oleju oraz częstotliwość wymiany max co 10000km i jeszcze jedna cecha lotność oleju to znaczy odparowanie oleju,tak moim zdaniem szlif wału bardzo pomaga tym silnikom.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2014 08:41 pm przez wili, łącznie zmieniany 1 raz.
CONCORDE 3.2 LPG TOWN&CONTRY 3.8 LPG
tel. 669422757 REMONTY SILNIKÓW CHRYSLERA 2.7,3.2,3.3,3.5,3.7,4.7,3.8,4.0,5.7

wili
Posty: 340
Rejestracja: 23 wrz 2014 10:58 am
Lokalizacja: Kraków
Samochód:
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 9

Post autor: wili » 30 wrz 2014 08:35 pm

witam zyga ja z maxim jestem już dogadany pozdrawiam
CONCORDE 3.2 LPG TOWN&CONTRY 3.8 LPG
tel. 669422757 REMONTY SILNIKÓW CHRYSLERA 2.7,3.2,3.3,3.5,3.7,4.7,3.8,4.0,5.7

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 30 wrz 2014 09:45 pm

Generalnie trzymajmy odpowiedni poziom oleju i stosujmy olej jaki jest zalecany a panewka nie obróci. A fabryki to nie ma co poprawiać.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: SILNIK :.”