Modyfikator oleju - czy warto ?

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 1009
Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
Lokalizacja: Dęblin
Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 5

Modyfikator oleju - czy warto ?

Post autor: Jędrek » 16 lut 2016 04:03 pm

Szanowni Forumowicze co sądzicie o tym http://www.modifikator.pl/home-modyfika ... odifikator ?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez Jędrek, łącznie zmieniany 1 raz.
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .

macias920
Posty: 250
Rejestracja: 16 lip 2013 05:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: macias920 » 16 lut 2016 04:30 pm

Mam wlany do Jeepa nie zaszkodził a czy pomógł... po mieście pali 19,9 lpg poza 16 na 100 km przy spokojniej jedzie.
Pacyfica piękne auto!

west26
Posty: 951
Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
Lokalizacja: Milicz
Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
Postawił flaszek: 15
Dostał flaszek: 16

Post autor: west26 » 16 lut 2016 05:25 pm

Jędrek, za mało Ci mocy pod maską czy co ? :D Bardziej mi się chyba przyda bo kontrolka silnika miga :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 1009
Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
Lokalizacja: Dęblin
Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 5

Post autor: Jędrek » 16 lut 2016 06:31 pm

Sebek silnik w mojej Pacy pięknie chodzi i chcę aby dłuuugo tak było . Nie wiem tylko co sądzić o tym modyfikatorze . Może to jakies nowe cudo ?
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .

dexus
Posty: 412
Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
Lokalizacja: Czchów
Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 2

Post autor: dexus » 16 lut 2016 06:41 pm

Osobiście jestem sceptycznie nastawiony do takich wynalazków. Jednak gdyby ktoś takie coś sobie zafundował ;) i przedstawił jakieś dowody na plus to kto wie.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 16 lut 2016 08:35 pm

już było na forum przy okazji cerazmizera
jakiś czas temu już to chyba też pisałem na forum
miałem w dyspozycji fiata dolbo w dizlu brał olej na potęgę, do niego już się nie wlewało nowego oleju tylko zbierało stary
zalewany był ceramizerami, motodotorami, nano technologia
płukany był ATF+4 poźniej nawet jeździł na ATF+4 bo nie było innego spalonego
jedyne mniejsze "zużycie" oleju było tak że nie było słychać wiru pod korkiem to tak gęsty olej że trzeba było go z wiadra do lejka szpachelką poganiać bo nie chciał spłynąć

tak, wg mnie jak silnik jest ok to mu to nie zaszkodzi, jak agonia kryje się za rantem maski to jest to kolejny koszt jaki lepiej odłożyć na remont silnika

to jest jak ze zdrowiem
tak naprawę to leczą : leki zioła i placebo

dla tych co lubią jak się spuszcza olej i działa bez oleju to tu można przeczytać cała historię z cermizerem


Post27 z maja 2010, 11:12
"Poniżej mail Pana Jacka Chojnackiego do usera Owko (o ile dobrze pamiętam) z Racingforum, wnioski każdy wyciągnie sam"

http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 6&start=30
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

west26
Posty: 951
Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
Lokalizacja: Milicz
Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
Postawił flaszek: 15
Dostał flaszek: 16

Post autor: west26 » 17 lut 2016 09:11 am

Bardzo ciekawy artykuł zyga. Mamy odpowiedz na pytanie czy warto.
Z tego co gdzieś kiedyś przeczytałem wynalazcami tego preparatu byli rosyjscy wojskowi. Miał być używany w silnikach sprzętu ciężkiego. Ale czy oni go stosują ? Raczej w to wątpię. Wiadomo , że wszystko co dobre i wynalezione za wschodnią flanką w armii czerwonej nie miałoby prawa być sprzedawane, tym bardziej zwykłym obywatelom. Byłby to patent niedostępny dla innych. Takie jest moje zdanie.

Awatar użytkownika
głodźillaryki
Posty: 1072
Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
Lokalizacja: Ryki
Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 18

Post autor: głodźillaryki » 17 lut 2016 10:10 am

Panowie te mikstury nic nie naprawią i to powinno byc oczywiste , (tu zapewne nie pierwszy i nie ostatni raz zgadzam sie z wypowiedzią Zygi) :mrgreen:
przedewszystkim lac dobry olej i zmieniac ... czyli zapobiegac zmeczeniu .. . Sam leje dodatek liqui moly ale czy to cos da? Nigdy sie nie przekonam bo niby jak? To chyba bardziej na psyche własciciela działa niz na silnik ...

dexus
Posty: 412
Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
Lokalizacja: Czchów
Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 2

Post autor: dexus » 17 lut 2016 02:17 pm

To ja wkładam kij w mrowisko :D
http://moto.pl/MotoPL/1,111276,5414038.html
http://www.wykop.pl/link/70734/zmowa-mi ... mochodzie/


kiedyś gdzieś widziałem więcej opinii na ten temat.
P.S Mi brakło odwagi na taki "eksperyment" :mrgreen:

Awatar użytkownika
głodźillaryki
Posty: 1072
Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
Lokalizacja: Ryki
Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 18

Post autor: głodźillaryki » 17 lut 2016 03:06 pm

Jak pali olej to mozna i nie wymieniac bo sie sam wymieni ,. Jak nie pali to niewymieniając zacznie brac i tez bez bedzie ok :lol: bo im wiecej wypali tym czesciej dostanie swieźego :mrgreen:

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 17 lut 2016 05:20 pm

głodźillaryki,
olej ma być sliski

czy wymieniać czy nie to każdy sobie może sam sprawdzić
wymieniamy olej 100km ściagamy trochę i dajemy do analizy
robimy swoje 20-50 tys do następnej zmiany i druga analiza
wtedy macie czarno na białym jakie oliwa ma właściości

są duże układy przemysłowe gdzie tego oleju jest o wiele więcej
i kosztuje kilka razy tyle za litr co do packi tam się ne wymienia oleju bo
tylko robi się właśnie dopiero jak spadaja właściości smarne albo pokazują się wtrącenia jak nie ma to mycie zasobnika filtrowanie mechaniczne na dokładnych filtrach nowe filtry w układzie i do następnej analizy

inna sprawa silniki z lat 90-00 to nie sa silniki z 00-16 nawet jak wychodzą z tej samej fabryki im dalej w czasie tym wiekszy gównolit kto siedzi trochę w metalu to wie o co chodzi Ci co nie wiedza to castorama kupić śruby zamkowe i spróbować je porządnie skręcic :8
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

irekle
Posty: 113
Rejestracja: 17 lip 2011 08:43 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: irekle » 17 lut 2016 08:40 pm

ehh
chyba do końca życia część ludzi będzie się na to nabierać i to za sprawą reklamy i TV

Jak już kiedyś pisałem, z kolegami na forum Forda Scorpio zrobiliśmy zrzutę na brykę, zaprosiliśmy TVN Turbo, wszystko było robione zgodnie z zaleceniami. Pomiary, hamownia no i finał :) jazda bez oleju.... i co wielkie G

TVN Turbo mając licencję na film skasował go z yutuba. Oczywiście pozostałe te na których to cud miód i malina, auto jak nowe bez oleju. Czyli pokazują nadal to z czego mieli hajs i nieważne , że to wielkie oszustwo

Także jedna wielka ściema

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 17 lut 2016 10:05 pm

Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

czarny góra
Posty: 595
Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czarny góra » 20 lut 2016 06:55 pm

używam ceramizera do silnika i mostu .Zalałem 6 lat temu i w tamtym roku poprawiłem po raz drugi.
Silnik i most chodzi bez zarzutu. W największe mrozy odpala bez najmniejszych problemów i chodzi bardzo cicho od razu po rozruchu.
Może to auto-sugestia ale ja będę to nadal robił a wy decydujecie sami .

Awatar użytkownika
głodźillaryki
Posty: 1072
Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
Lokalizacja: Ryki
Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 18

Post autor: głodźillaryki » 20 lut 2016 07:37 pm

czarny góra, problem w tym że tak naprawdę to nie da się stwierdzić że to coś ..... Co kolwiek zmienilo :mrgreen:
Zyga. Troszke zbyt fachowo podeszłes do tego bo analiza oleju to dla przecietnego kierowcy rzecz., nieosiągalna i juz łatwiej oddac do analizy krew lub mocz :mrgreen: :lol:
a co do sliskosci... z biedronki kujawski tez jest sliski a sie nie nada raczej :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 22 lut 2016 07:10 am

głodźillaryki pisze:Troszke zbyt fachowo podeszłes
Bo to jest forum dla fachowców, amatorzy nie jeżdżą Pacyfic'ą.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
głodźillaryki
Posty: 1072
Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
Lokalizacja: Ryki
Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 18

Post autor: głodźillaryki » 22 lut 2016 10:02 am

No tak :mrgreen:
co racja to racja :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 23 lut 2016 02:04 pm

Panowie, czas przerwać tę wymianę uprzejmości. A kultura wypowiedzi na F jest jak najbardziej potrzebna.
Od jutra usunę tych kilka ostatnich postów - szczególnie że temat tego wątku jest inny

EDIT 24.02.16
Usunąłem kilka ostatnich nie-merytorycznych postów z tego wątku
i możemy (spokojnie) wrócić tu do ocen "modyfikatorów" oleju
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 24 lut 2016 10:53 am

A czy jest jakiś modyfikator oleju... - tego w głowie?

Każdy przeczyta i zrozumie jak uzna za stosowne. Tłumaczyć z polskiego na polski nie będę.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: SILNIK :.”