Przy gwałtownym hamowaniu - gaśnie silnik

PawelJ
Posty: 26
Rejestracja: 13 lut 2016 02:30 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Postawił flaszek: 1

Post autor: PawelJ » 17 cze 2016 09:10 pm

Koledzy mam pytanie przy gwałtownym chamowaniu gaśnie mi silnik i blokuje sie kierownica czy to cos normalnego czy to cos z Esp czy cos z Awd ?Pozdrawiam

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 18 cze 2016 05:21 am

Zbyt mało informacji aby odpowiedzieć. Czy jest LPG

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 18 cze 2016 08:09 am

a co to ma wspólnego z AWD że Ci silnik gaśnie przy ostrym hamowaniu? Dzieje się to na LPG i Pb? To że kierownica sztywnieje to normalne, bo pompa wspomagania przestaje działać.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

PawelJ
Posty: 26
Rejestracja: 13 lut 2016 02:30 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Postawił flaszek: 1

Post autor: PawelJ » 18 cze 2016 10:13 am

Właśnie dzieje sie to wtedy kiedy jestem na lpg zapala sie kontrolka trakcji i autko gaśnie miałem tez przypadek przy podjeżdzaniu powoli pod krawężnik autko sie ślizgnelo i momentalnie zgasło.Zastanawiam sie jak to by było przy większej prędkości gdybym musiał np zachamowac i odbic samochodem na bok a tu zblokowana kierownica :( sytuacja mega niebezpieczna

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 18 cze 2016 12:53 pm

PawelJ pisze:Właśnie dzieje sie to wtedy kiedy jestem na lpg
to masz problem z LPG, podjedz do gazownika, sprawdzenie instalacji i kalibracja.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Crypt
Posty: 181
Rejestracja: 27 lip 2012 11:35 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Crypt » 20 cze 2016 05:59 pm

Warto też sprawdzić, czy nie występuje problem z masą samochodu (pordzewiałe złącza, naderwane itp.) - również tą od LPG (w drugiej kolejności).

PawelJ
Posty: 26
Rejestracja: 13 lut 2016 02:30 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Postawił flaszek: 1

Post autor: PawelJ » 20 cze 2016 06:43 pm

Dzieki za radę będę sprawdzal

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 20 cze 2016 08:14 pm

Kiedyś tak miałem. okazało się że była zbyt uboga mieszanka w zakresie niskich obrotów.

PawelJ
Posty: 26
Rejestracja: 13 lut 2016 02:30 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Postawił flaszek: 1

Post autor: PawelJ » 20 cze 2016 08:19 pm

Czyli chodziło o lpg?

PelEe
Posty: 359
Rejestracja: 19 sie 2010 01:19 pm
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Touring 3,5 AWD 2005

Post autor: PelEe » 20 cze 2016 08:22 pm

na 100% LPG i problem z reduktorem stawiam

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 20 cze 2016 09:54 pm

PawelJ pisze:Czyli chodziło o lpg?
Tak

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: SILNIK :.”