Silnik lub skrzyni

tomaszg
Posty: 16
Rejestracja: 27 maja 2012 08:21 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Silnik lub skrzyni

Post autor: tomaszg » 02 lip 2012 08:24 am

Witam wszystkich. Posiadam swoja pacyfice od miesiąca i coś mnie dzisiaj zaniepokoilo.
A mianowicie auto stało wczoraj cały dzień a w nocy padało gęsto i rano ruszając do roboty:( przy skętach w lewo na 1 biegu coś strasznie mi wyje nie wiem czy to ze skrzyni dochodzi czy z silnika. Przy skrecaniu w prawo takich objawów nie ma. co to może być?
Czy ktoś może miał takie objawy u siebie?

Michał
Posty: 475
Rejestracja: 01 mar 2010 12:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Michał » 02 lip 2012 10:42 am

A na postoju jak kręcisz kierownicą to też wyje?

tomaszg
Posty: 16
Rejestracja: 27 maja 2012 08:21 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: tomaszg » 02 lip 2012 10:50 am

a to musze sprawdzić. Jak będe wracał do domu to sprawdze

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 02 lip 2012 01:09 pm

tomaszg, a może spinki od nadkola się urwały ?
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

tomaszg
Posty: 16
Rejestracja: 27 maja 2012 08:21 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: tomaszg » 02 lip 2012 07:40 pm

A wiec tak nadkole jest wporzadku ale objaw jest taki ze wyje tylko jak silnik jest zimny potem to ustaje jeszcze jutro rano zobacze. Aha przy skrecaniu w miejscu jest cisza.
Ja jestem nie zbyt doswiadczony w automatach bo nigdy wczesniej automatem nie jezdzilem.
A packe kupilem bo od zawsze bardzo się w niej zakochalem.
A czy ona mi odwzajemni to uczucie to sie przekonam.
:D
Ostatnio zmieniony 02 lip 2012 07:45 pm przez tomaszg, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 02 lip 2012 07:47 pm

tomaszg,
Jeśli edytujesz treść postu możesz nie tylko dodawać nową ale też usuwać to co zbędne lub wcześniej wpisane przez pomyłkę. To właśnie zrobiłem z Twoim postem żeby był krótszy i bardziej jednoznaczny.

PelEe
Posty: 359
Rejestracja: 19 sie 2010 01:19 pm
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Touring 3,5 AWD 2005

Post autor: PelEe » 02 lip 2012 10:14 pm

ja miałem podobny efekt - że wyło z tyłu podczas skrętu tylko na zimnym...
po pewnym czasie okazało się że powstał wyciek z tylnego mostu (uszczelniacz)... po wymianie uszczelniacza przestało wyć...

zobacz z przodu i z tyłu na moście czy nie ma wycieku na uszczelniaczach..? tam gdzie wchodzą półośki...

tomaszg
Posty: 16
Rejestracja: 27 maja 2012 08:21 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: tomaszg » 03 lip 2012 06:41 am

dzisiaj rano jeszcze bardziej wyje, i tylko podczas skręcania a i jak kręce kolami w miejscu to tez wyje.
Wyje ewidentnie przód po stronie pasażera . Czy oprócz tych wycieków to może być jeszcze jakas inna przyczyna bo zanim pojade do mechanika to on mi zaraz zacznie pewnie jakieś kity wciskać i bedzie chciał wyrwać kupę kasy:( A ha po przejechaniu okolo 20 km wyje troche ciszej

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 03 lip 2012 06:49 am

a może ślizga Ci się pasek?
jak kręcisz to wspomaganie stawia dodatkowy opór i pasek nie wyrabia
spiskaj go jakimś dziekciem i zobacz czy się uspokoi wd-40 , cokpitspray co kolwiek
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 03 lip 2012 08:23 am

tomaszg, popieram, to co powiedział Zyga może być przyczyna ponieważ brak osłony od nowości ,nie przewidziane przez producenta robi swoje ja u siebie przynajmniej raz na rok go wymieniam. Robią się mkroo pęknięcia tam umiejscawiają się drobne ziarenka piasku i się zaczyna latem to pikuś ale w porze jesiennej to całe osiedle budziłem :)
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

tomaszg
Posty: 16
Rejestracja: 27 maja 2012 08:21 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: tomaszg » 03 lip 2012 09:25 am

jest to całkiem sensowne bo to zaczeło się po sporej ulewie i może faktycznie od jazdy brudu złapał. spróbuje popsikać jak wróce do domu. Dzieki za rade :)

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 03 lip 2012 09:52 am

A ja stawiam że masz mało płynu w pompie wspomagania i stąd to wycie po stronie pasażera.

tomaszg
Posty: 16
Rejestracja: 27 maja 2012 08:21 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: tomaszg » 03 lip 2012 10:02 am

podjade dzisiaj do mojego mechanika (naciągacza) i zobaczymy co to może być.
Dam znać co stwierdził.

Michał
Posty: 475
Rejestracja: 01 mar 2010 12:37 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Michał » 03 lip 2012 11:01 am

Tak jak pisze Tedi sprawdź poziom płynu we wspomaganiu. Ja też na to stawiam.

Vojciu
Posty: 448
Rejestracja: 02 mar 2010 09:05 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Vojciu » 03 lip 2012 01:36 pm

Michał pisze:Tak jak pisze Tedi sprawdź poziom płynu we wspomaganiu. Ja też na to stawiam.
Popieram przedmówców. A najlepiej wymień cały płyn w układzie wspomagania. Mi lekko mruczało od czasu do czasu. Wymiana pomogła i jest teraz błoga cisza.
Ps. kup tylko 1 litr płynu i tak zostanie. Ja kupiłem 2 literki, i wlałem tylko jedną buteleczkę i jeszcze ciut zostało. Tak, że jak co to mam 1 szt kompletnie nie ruszonego ATF 4+. Mogę odsprzedać. Zdoiłem stary płyn zgodnie z opisem na forum, przez najniżej położone złącze.
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....

tomaszg
Posty: 16
Rejestracja: 27 maja 2012 08:21 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: tomaszg » 03 lip 2012 06:46 pm

No i faktycznie susza w zbiorniczku płynu wspomagania.
W czwartek idzie do mechanika i tylko teraz trzeba zlokalizować przyczynę ubytku płynu.
Dzięki wielkie chłopaki :)
Już polubiłem to forum:)

pawel1980
Posty: 206
Rejestracja: 08 cze 2011 11:40 pm
Lokalizacja: Siewierz
Samochód: Opel Insignia

Post autor: pawel1980 » 04 lip 2012 12:18 am

U mnie ciekło z węży pod zbiorniczkiem od płynu wspomagania.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 04 lip 2012 01:48 am

tomaszg pisze:podjade dzisiaj do mojego mechanika (naciągacza) i zobaczymy co to może być.
Dam znać co stwierdził.
Ciekawe stwierdzenie a woli ścisłości pochwal się czym zarabiasz na chleb i jaką grupę ty naciągasz skoro tak bez pośrednio oceniasz pewne grupy ludzi ?
Po takim twoim podejściu nie sądzę by była ochota Tobie dalej pomagać :(
cytat z twojego stwierdzenia
tylko teraz trzeba zlokalizować przyczynę ubytku płynu

tomaszg
Posty: 16
Rejestracja: 27 maja 2012 08:21 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: tomaszg » 04 lip 2012 06:51 am

Nie za bardzo cię teraz rozumiem Tedi. Jeżeli chodzi ci o to że nazwałem mojego mechanika naciągaczem to akurat w jego przypadku mam na to dowody.
Nie twierdze że wszyscy są tacy sami!!!!

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 04 lip 2012 09:45 am

tomaszg pisze:nazwałem mojego mechanika naciągaczem to akurat w jego przypadku mam na to dowody.
Skoro masz dowody to nie korzystaj z jego usług i tyle bo forum jest po to by sobie pomagać a nie oczerniać. A po za tym temat nie tyczy się czy ciebie ktoś naciąga czy nie.
Ja uważam że w takiej sytuacji zbaczamy z tematu i sprawę zamykam bo i tak problem jak widzę już rozwiązany.

rockyy52
Posty: 69
Rejestracja: 30 cze 2010 03:11 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: rockyy52 » 01 cze 2014 12:13 pm

Witam.Troche stary temat,ale też miałem wycie na zimnym silniku,okazało się że pompa wspomagania do wymiany,zalany nowy płyn i cisza zero wycia pozdro.Rockyy

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: SKRZYNIA :.”