Problem falowania

Tom
Posty: 123
Rejestracja: 16 wrz 2011 05:35 pm
Lokalizacja: Bytom
Samochód: Pacifica 3,5l

Problem falowania

Post autor: Tom » 21 lut 2015 11:44 am

Witam jak już kiedyś pisałem mam problemy z falującymi obrotami /na tarczy zegara prędkościomierza /po dojechaniu do skrzyżowania wciskam hamulec ,a na prędkościomierzu pokazuje mi prędkość 30- 40 km/h oraz zaczyna szaleć skrzynia biegów wyskakuje b 700.Moje pytanko czy te dwie rzeczy są ze sobą powiązane ?
proszę o pomoc
moje cacuszko

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 21 lut 2015 08:33 pm

Tom,
Na mój gust jak uporasz się z P0700 to i problemu ze wskazaniem prędkości na postoju nie będzie.
Poza tym według mnie przy P0700 skrzynia powinna przejść w tryb pracy awaryjny i pracować do przodu wyłącznie na dwójce. P0700 nie pozwala się deaktywować przez zdjęcie klemy.
Gdybym miał szukać zaczynałbym od wiązki w lewym przednim nadkolu.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 21 lut 2015 08:58 pm

Ale że co, forum faluje?
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Tom
Posty: 123
Rejestracja: 16 wrz 2011 05:35 pm
Lokalizacja: Bytom
Samochód: Pacifica 3,5l

Post autor: Tom » 22 lut 2015 10:39 am

Problem na tyle jest upierdliwy że nie zawsze daje o sobie znać.W czasike kiedy ostatnio zrobiłem 200km oznaki falowania pojawiły się raz czy dwa , askrzynia działała bez zarzutu.Następnego dnia zaś falowania nie było a skrzynia na chwilę włączyła się w tryb awaryjny jak cofałem poczym po ponownym odpaleniu auta jak ręką odjął .
moje cacuszko

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 22 lut 2015 01:33 pm

lutek34 pisze:Ale że co, forum faluje?
Tom
koledze chodziło o miejsce w którym założyłeś temat - dział "O FORUM" :evil:
proponuję przenieść do odpowiedniego "technicznego" działu :P
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Tom
Posty: 123
Rejestracja: 16 wrz 2011 05:35 pm
Lokalizacja: Bytom
Samochód: Pacifica 3,5l

Post autor: Tom » 23 lut 2015 09:31 am

ok przepraszam za błąd
moje cacuszko

maxxmisiek
Posty: 110
Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
Lokalizacja: Kraśnik
Samochód: 2004 3,5 FWD

Post autor: maxxmisiek » 23 lut 2015 10:31 pm

Co do P0700 to tylko informacja o tym ze układ skrzyni ma jakiś błąd. Nawet zwykły elm pokarze ci jaki jest błąd dokładny. Co do falowania sprawdził bym czujniki prędkości skrzyni i ich wtyczki i wiązki a przy okazji masy.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 23 lut 2015 11:46 pm

maxxmisiek,
Sorry ale wskazana jest precyzja wypowiedzi.
P0700 jest jednym z wyświetlanych błędów (tak samo jak P0420 czy P0171 itd itp). Analogicznie jak inne z czegoś wynika - i nie oznacza to wcale, że mając błąd P0700 masz jakieś inne. Może być ten i tylko ten P0700 błąd. Wyświetlanie błędów P07XX (gdzie X jest liczbą natoralną z przedziału 0-9) nie oznacza wcale, że zarejestruje się (a tym samym wyświetli) P0700
Znaczenie P0700 - niezidentyfikowany błąd ASB.
Przetrenowałem ten temat onegdaj w Voyku - podłączenie pod DRB-a (a więc chryslerowski diagnoskop) wyświetliło tylko P0700 i nic innego. Winne były jak w większości przypadków przewody a lokalizacja miejsca uszkodzenia to była kwestia wiedzy i doświadczenia mechanika.

A przy okazji pytanie do kolegów zielonych - może by tak ciach to tu to tam i pojechać gdzie trzeba z częścią tematu?
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 24 lut 2015 11:58 am

M. pisze:pytanie do kolegów zielonych - może by tak ciach to tu to tam i pojechać gdzie trzeba z częścią tematu?
sorki ale w tym temacie władzę ma tylko kolega M. i @di :mrgreen:
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 25 lut 2015 08:27 pm

Hmmmmm.... :O :/ :devil:
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Tom
Posty: 123
Rejestracja: 16 wrz 2011 05:35 pm
Lokalizacja: Bytom
Samochód: Pacifica 3,5l

Post autor: Tom » 03 mar 2015 06:46 pm

Panowie pomocy.dawno nie pisałem moje autko stało 3 tyg. u mechanika który rozłożył ręce. Falowanie obrotów na zegarze prędkościomierza dalej aktualne. Wymieniłem czujnik prędkości wejściowej skrzyni nie dały rezultatu. mechanik straszy mnie wymianą kompa skrzyni za 2500 tyś zł.Ktoś ma jakieś pomysły lub sugestie ?
moje cacuszko

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 03 mar 2015 07:44 pm

Ja bym sprawdził czujnik prędkości wyjściowej, miałem tak kiedyś podobnie w Voygerze.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Tom
Posty: 123
Rejestracja: 16 wrz 2011 05:35 pm
Lokalizacja: Bytom
Samochód: Pacifica 3,5l

Post autor: Tom » 03 mar 2015 07:50 pm

a czy niesprawnym czujniku skrzyni wej. lub wej. wyświetlany jest p 700 skrzyni?
moje cacuszko

maxxmisiek
Posty: 110
Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
Lokalizacja: Kraśnik
Samochód: 2004 3,5 FWD

Post autor: maxxmisiek » 03 mar 2015 08:05 pm

Kup elm za dwie duchy na alledrogo i sprawdź czy masz tylko P0700 czy są tez inne błędy. Sprawdź masy i wtyczki. Na początek.

Poza tym
P0700 Transmission Control System Malfunction
Usterka układu sterowania układu transmisyjnego

Szukając rozwiązania swoich problemów spece z USA nazywali ten kod kodem ogólnym który wskazywał na obecność innego błędu który nie jest wyświetlany kluczykiem.

Bez sprawdzenia czy w kompie nie ma innych błędów to jak wizyta u wróżki i wróżenie z herbaty ekspresowej.

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 03 mar 2015 09:36 pm

Tom pisze:a czy niesprawnym czujniku skrzyni wej. lub wej. wyświetlany jest p 700 skrzyni?
dokładnie tak miałem, wymieniłem czujnik WYJŚCIOWY bo miałem zakłamanie wskazanie prędkościomierza na jakiś nowy zamiennik z ebay, oczywiście zakłamanie nie zniknęło, ale po kilku dnich pojawił się wlasnie problem że prędkościomierz skakał jak szalony, skrzynia wpadła w tryb awaryjny i wywołało błąd P0700. Założyłem spowrotem stary i problem zniknął natychmiast.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Tom
Posty: 123
Rejestracja: 16 wrz 2011 05:35 pm
Lokalizacja: Bytom
Samochód: Pacifica 3,5l

Post autor: Tom » 04 mar 2015 06:27 am

Dzisiaj jadę po wymianie czujnika na komputer falowanie nie ustało więc zobaczymy co powie komputer.
moje cacuszko

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 04 mar 2015 04:51 pm

Czujnik prędkości WYJŚCIOWEJ wymieniłeś?
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Tom
Posty: 123
Rejestracja: 16 wrz 2011 05:35 pm
Lokalizacja: Bytom
Samochód: Pacifica 3,5l

Post autor: Tom » 05 mar 2015 06:46 am

Właśnie nie wejściowej ,ale zamówiłem już wyjściowej i dzisiaj wymienię. Jak to mówią popełniłem czeski błąd .
moje cacuszko

Tom
Posty: 123
Rejestracja: 16 wrz 2011 05:35 pm
Lokalizacja: Bytom
Samochód: Pacifica 3,5l

Post autor: Tom » 18 mar 2015 06:56 am

Po wymianie czujnika prędkości wej.i wyj. dalej ten sam problem .Pokazuje falowanie obrotów na obrotomierzy prędkościomierza np.jak wciskam hamulec ,albo jak odpalam auto.Czy ktoś to przerabiał lub ma jakiś pomysł jak usunąć usterkę ?
moje cacuszko

maxxmisiek
Posty: 110
Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
Lokalizacja: Kraśnik
Samochód: 2004 3,5 FWD

Post autor: maxxmisiek » 18 mar 2015 10:45 am

Sprawdziłeś masy?

Tom
Posty: 123
Rejestracja: 16 wrz 2011 05:35 pm
Lokalizacja: Bytom
Samochód: Pacifica 3,5l

Post autor: Tom » 18 mar 2015 10:50 am

Sprawdzałem masy nawet przeczyściłem szczotką drucianą .
moje cacuszko

Tom
Posty: 123
Rejestracja: 16 wrz 2011 05:35 pm
Lokalizacja: Bytom
Samochód: Pacifica 3,5l

Problem falowania

Post autor: Tom » 21 kwie 2015 06:51 am

Problem falowania dalej aktualny! Przekopana cała wiązka /jedyne co znalazłem to luźny wtyk w wtyczce czujnika prędkości wyjściowej który powodował błędy P700 i P720 czyli przerwany obwód czujnika prędkości wyj.Po naprawieniu wtyczki błędy nie wyskakują lecz nadal falowanie prędkościomierza jest i auto rusza z 2 biegu lecz kiedy przełącze na ayto stik mogę ruszać z 1 biegu.Czy ktoś wie o co może chodzić .
moje cacuszko

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: SKRZYNIA :.”