Problem falowania
Problem falowania
Witam jak już kiedyś pisałem mam problemy z falującymi obrotami /na tarczy zegara prędkościomierza /po dojechaniu do skrzyżowania wciskam hamulec ,a na prędkościomierzu pokazuje mi prędkość 30- 40 km/h oraz zaczyna szaleć skrzynia biegów wyskakuje b 700.Moje pytanko czy te dwie rzeczy są ze sobą powiązane ?
proszę o pomoc
proszę o pomoc
moje cacuszko
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Tom,
Na mój gust jak uporasz się z P0700 to i problemu ze wskazaniem prędkości na postoju nie będzie.
Poza tym według mnie przy P0700 skrzynia powinna przejść w tryb pracy awaryjny i pracować do przodu wyłącznie na dwójce. P0700 nie pozwala się deaktywować przez zdjęcie klemy.
Gdybym miał szukać zaczynałbym od wiązki w lewym przednim nadkolu.
Na mój gust jak uporasz się z P0700 to i problemu ze wskazaniem prędkości na postoju nie będzie.
Poza tym według mnie przy P0700 skrzynia powinna przejść w tryb pracy awaryjny i pracować do przodu wyłącznie na dwójce. P0700 nie pozwala się deaktywować przez zdjęcie klemy.
Gdybym miał szukać zaczynałbym od wiązki w lewym przednim nadkolu.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Problem na tyle jest upierdliwy że nie zawsze daje o sobie znać.W czasike kiedy ostatnio zrobiłem 200km oznaki falowania pojawiły się raz czy dwa , askrzynia działała bez zarzutu.Następnego dnia zaś falowania nie było a skrzynia na chwilę włączyła się w tryb awaryjny jak cofałem poczym po ponownym odpaleniu auta jak ręką odjął .
moje cacuszko
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
Tomlutek34 pisze:Ale że co, forum faluje?
koledze chodziło o miejsce w którym założyłeś temat - dział "O FORUM" :evil:
proponuję przenieść do odpowiedniego "technicznego" działu
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
- Lokalizacja: Kraśnik
- Samochód: 2004 3,5 FWD
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
maxxmisiek,
Sorry ale wskazana jest precyzja wypowiedzi.
P0700 jest jednym z wyświetlanych błędów (tak samo jak P0420 czy P0171 itd itp). Analogicznie jak inne z czegoś wynika - i nie oznacza to wcale, że mając błąd P0700 masz jakieś inne. Może być ten i tylko ten P0700 błąd. Wyświetlanie błędów P07XX (gdzie X jest liczbą natoralną z przedziału 0-9) nie oznacza wcale, że zarejestruje się (a tym samym wyświetli) P0700
Znaczenie P0700 - niezidentyfikowany błąd ASB.
Przetrenowałem ten temat onegdaj w Voyku - podłączenie pod DRB-a (a więc chryslerowski diagnoskop) wyświetliło tylko P0700 i nic innego. Winne były jak w większości przypadków przewody a lokalizacja miejsca uszkodzenia to była kwestia wiedzy i doświadczenia mechanika.
A przy okazji pytanie do kolegów zielonych - może by tak ciach to tu to tam i pojechać gdzie trzeba z częścią tematu?
Sorry ale wskazana jest precyzja wypowiedzi.
P0700 jest jednym z wyświetlanych błędów (tak samo jak P0420 czy P0171 itd itp). Analogicznie jak inne z czegoś wynika - i nie oznacza to wcale, że mając błąd P0700 masz jakieś inne. Może być ten i tylko ten P0700 błąd. Wyświetlanie błędów P07XX (gdzie X jest liczbą natoralną z przedziału 0-9) nie oznacza wcale, że zarejestruje się (a tym samym wyświetli) P0700
Znaczenie P0700 - niezidentyfikowany błąd ASB.
Przetrenowałem ten temat onegdaj w Voyku - podłączenie pod DRB-a (a więc chryslerowski diagnoskop) wyświetliło tylko P0700 i nic innego. Winne były jak w większości przypadków przewody a lokalizacja miejsca uszkodzenia to była kwestia wiedzy i doświadczenia mechanika.
A przy okazji pytanie do kolegów zielonych - może by tak ciach to tu to tam i pojechać gdzie trzeba z częścią tematu?
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Panowie pomocy.dawno nie pisałem moje autko stało 3 tyg. u mechanika który rozłożył ręce. Falowanie obrotów na zegarze prędkościomierza dalej aktualne. Wymieniłem czujnik prędkości wejściowej skrzyni nie dały rezultatu. mechanik straszy mnie wymianą kompa skrzyni za 2500 tyś zł.Ktoś ma jakieś pomysły lub sugestie ?
moje cacuszko
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
- Lokalizacja: Kraśnik
- Samochód: 2004 3,5 FWD
Kup elm za dwie duchy na alledrogo i sprawdź czy masz tylko P0700 czy są tez inne błędy. Sprawdź masy i wtyczki. Na początek.
Poza tym
P0700 Transmission Control System Malfunction
Usterka układu sterowania układu transmisyjnego
Szukając rozwiązania swoich problemów spece z USA nazywali ten kod kodem ogólnym który wskazywał na obecność innego błędu który nie jest wyświetlany kluczykiem.
Bez sprawdzenia czy w kompie nie ma innych błędów to jak wizyta u wróżki i wróżenie z herbaty ekspresowej.
Poza tym
P0700 Transmission Control System Malfunction
Usterka układu sterowania układu transmisyjnego
Szukając rozwiązania swoich problemów spece z USA nazywali ten kod kodem ogólnym który wskazywał na obecność innego błędu który nie jest wyświetlany kluczykiem.
Bez sprawdzenia czy w kompie nie ma innych błędów to jak wizyta u wróżki i wróżenie z herbaty ekspresowej.
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
dokładnie tak miałem, wymieniłem czujnik WYJŚCIOWY bo miałem zakłamanie wskazanie prędkościomierza na jakiś nowy zamiennik z ebay, oczywiście zakłamanie nie zniknęło, ale po kilku dnich pojawił się wlasnie problem że prędkościomierz skakał jak szalony, skrzynia wpadła w tryb awaryjny i wywołało błąd P0700. Założyłem spowrotem stary i problem zniknął natychmiast.Tom pisze:a czy niesprawnym czujniku skrzyni wej. lub wej. wyświetlany jest p 700 skrzyni?
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 24 lip 2014 09:51 am
- Lokalizacja: Kraśnik
- Samochód: 2004 3,5 FWD
Problem falowania
Problem falowania dalej aktualny! Przekopana cała wiązka /jedyne co znalazłem to luźny wtyk w wtyczce czujnika prędkości wyjściowej który powodował błędy P700 i P720 czyli przerwany obwód czujnika prędkości wyj.Po naprawieniu wtyczki błędy nie wyskakują lecz nadal falowanie prędkościomierza jest i auto rusza z 2 biegu lecz kiedy przełącze na ayto stik mogę ruszać z 1 biegu.Czy ktoś wie o co może chodzić .
moje cacuszko