Tryb awaryjny podczas stania w korkach
Tryb awaryjny podczas stania w korkach
Dzień dobry, jestem tu nowy,
niestety niezbyt techniczny.
Starałem się przeczytać podobne tematy na forum, ale identycznego w objawach nie znalazłem.
Auto:
Pacifica 2006 - AWD Limited - 3,5 litra - 4 biegowa (tak myślę), LPG
Objawy:
podczas stania w długotrwałym korku zaczyna szarpać, brzyczeć napęd z tyłu, pojawia się na liczniku prędkość 30-40 km/h, licznik bije jakbym jechał (nalicza przejechane kilometry) a auto ciągle jest na hamulcu w trybie D, po przełączeniu na P się uspokaja - ale po ruszeniu jest w trybie awaryjnym,
Czynności które wykonałem (za pomocą zaprzyjaźnionego mechanika),
- wymiana oleju,
- wymiana zaworu EGR,
Wcześniejszy problem:
wcześniej miałem problem z pokazywaniem się check silnika podczas wyprzedzania - silnik się dławił jakby nie dostawał paliwa, jezdziłem z tym problemem jakiś czas, i wtedy pojawił się problem podstawy opisany wyżej,
problem wcześniejszy usunęłem,
- poprzez wymianę świec,
- przegląd instalacji gazowej z wymianą części,
Silnik ma teraz jakby drugie życie - jest silniejsza niż kiedykolwiek odkąd ją kupiłem.
Problem A jednak nie zniknął - auto już stoi 3 raz u mechanika i nie możemy znaleźć co to.
niestety niezbyt techniczny.
Starałem się przeczytać podobne tematy na forum, ale identycznego w objawach nie znalazłem.
Auto:
Pacifica 2006 - AWD Limited - 3,5 litra - 4 biegowa (tak myślę), LPG
Objawy:
podczas stania w długotrwałym korku zaczyna szarpać, brzyczeć napęd z tyłu, pojawia się na liczniku prędkość 30-40 km/h, licznik bije jakbym jechał (nalicza przejechane kilometry) a auto ciągle jest na hamulcu w trybie D, po przełączeniu na P się uspokaja - ale po ruszeniu jest w trybie awaryjnym,
Czynności które wykonałem (za pomocą zaprzyjaźnionego mechanika),
- wymiana oleju,
- wymiana zaworu EGR,
Wcześniejszy problem:
wcześniej miałem problem z pokazywaniem się check silnika podczas wyprzedzania - silnik się dławił jakby nie dostawał paliwa, jezdziłem z tym problemem jakiś czas, i wtedy pojawił się problem podstawy opisany wyżej,
problem wcześniejszy usunęłem,
- poprzez wymianę świec,
- przegląd instalacji gazowej z wymianą części,
Silnik ma teraz jakby drugie życie - jest silniejsza niż kiedykolwiek odkąd ją kupiłem.
Problem A jednak nie zniknął - auto już stoi 3 raz u mechanika i nie możemy znaleźć co to.
-
- Posty: 359
- Rejestracja: 19 sie 2010 01:19 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Touring 3,5 AWD 2005
ja robię wszytsko w ASU na Buczackiej.
Oni mi regenowali ten alternator.
Tylko będziesz im musiał wspomnieć o mnie, że u mnie alternator robił zwarcie - i dlatego pokazywało na hamulcu że jadę 40 i ciągnęło samochód do przodu i strasznie wszystko wyło.
Później nagle przestawało. Dodatkowo rolka alternatora strasznie wyła.
Oni w sumie stwierdzili, że alternator robi zwarcie. i Wtedy komputer głupieje. Sprawdź. Jak będzie dobry to pewnie dużo nie zapłacisz. Ja za regeneracje zapłąciłęm około 400 PLN
Oni mi regenowali ten alternator.
Tylko będziesz im musiał wspomnieć o mnie, że u mnie alternator robił zwarcie - i dlatego pokazywało na hamulcu że jadę 40 i ciągnęło samochód do przodu i strasznie wszystko wyło.
Później nagle przestawało. Dodatkowo rolka alternatora strasznie wyła.
Oni w sumie stwierdzili, że alternator robi zwarcie. i Wtedy komputer głupieje. Sprawdź. Jak będzie dobry to pewnie dużo nie zapłacisz. Ja za regeneracje zapłąciłęm około 400 PLN
Masz rację z alternatorem miałem w chryslerach kilka takich przypadków.PelEe pisze:ja robię wszytsko w ASU na Buczackiej.
Oni mi regenowali ten alternator.
Tylko będziesz im musiał wspomnieć o mnie, że u mnie alternator robił zwarcie - i dlatego pokazywało na hamulcu że jadę 40 i ciągnęło samochód do przodu i strasznie wszystko wyło.
Później nagle przestawało. Dodatkowo rolka alternatora strasznie wyła.
Oni w sumie stwierdzili, że alternator robi zwarcie. i Wtedy komputer głupieje. Sprawdź. Jak będzie dobry to pewnie dużo nie zapłacisz. Ja za regeneracje zapłąciłęm około 400 PLN
Re: Tryb awaryjny podczas stania w korkach
Witam w pacyficzny 4.0 skrzynia 6stopniowa po włączeniu na d jedzie ale nie zmienia biegów
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Re: Tryb awaryjny podczas stania w korkach
Bo weszła w tryb awaryjny. Powodów może być multum - scaner dedykowany dla auta odpowie co się dzieje.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 maja 2014 12:46 pm
- Lokalizacja: Pruszków
- Samochód: 2007 Pacifica 4.0 FWD LPG, 2008 Sebring 2.4
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 6
Re: Tryb awaryjny podczas stania w korkach
A może zamiast zadawać pytanie (chociaż tak prawdę mówiąc - pytania to ja tu żadnego nie widzę, tylko podanie informacji - za co dziękujemy), do tego tak bardzo nie po Polsku, to kolega Irek78 by się najsampierw przywitał?
Moja Pacifica http://forum.chryslerforum.pl/viewtopic.php?f=123&t=4808