Witam
mam ataki mały problem ( a może duży)
a mianowicie :
Jak jadę normalnie cały czas, stopniowo dodając gazu to biegi się ładnie zmieniają i nie ma żadnego problemu.
Problem pojawia się gdy jadę około 85-90 km/h i chcę np. wyprzedzić - gaz w podłogę on zaczyna się zbierać jest jeszcze na 3 i wtedy następuje LIPA miedzy 90 a 105 się dusi i nie może przerzucić na 4. problem jest duży poza miastem wyprzedzanie tylko na bardzo długiej prostej.
Czy ktoś miał podobny problem lub słyszał o czymś takim.
POMOCY
Nie wrzyca 4 biegu przy gazie na maxa
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Przy jeździe spokojnej przy 90km/h powinieneś już jechać na 4 z zapiętym lock up. Mocniejsze wciśniecie gazu powinno wpierw powodować zrzucenie lock upu a później redukcję w dół. Jak dusisz silnik na 100% otwartej przepustnicy to zmiany w górę następują znacznie pózniej, ale jest to zależne od wielu czynników, prędkości, syganłu TPS, obciązenia silnika itd. Często zapchany katalizator jest problemem zamulenia silnika w górnych RPM pod obciążeniem, ale najpierw na skaner do kogoś kumatego i niech posprawdza parametry pracy silnika i skrzyni.PawełB pisze:Problem pojawia się gdy jadę około 85-90 km/h i chcę np. wyprzedzić - gaz w podłogę on zaczyna się zbierać jest jeszcze na 3 i wtedy następuje LIPA miedzy 90 a 105 się dusi i nie może przerzucić na 4.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816