Witam.
Od miesiąca mam problem ze skrzynia w pacuni. Autko rusza, jedzie dopóki nie zejdę poniżej 50 km/h, jest oki. Jeżeli zatrzymam, skrzynia wbija tryb awaryjny 1, 2 i koniec biegów. Po zatrzymaniu i wyłączeniu zapłonu wszystko wraca do normy ale do pierwszego postoju. Olej, filtr zmieniony. Pozdrawiam
Tryb serwisowy Skrzynia Paca 2007 4.0 4x4.
-
- Posty: 271
- Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
- Lokalizacja: Siedlce
- Samochód: Chrysler Pacifica
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 8
Re: Tryb serwisowy Skrzynia Paca 2007 4.0 4x4.
Podłącz jakiś interfejs pod gniazdo OBDII i sczytaj zapisane błędy.Powinna na zegarach zaświecić się kontrolka Check Engine przy błędach.Może to być solenoid czyli elektrozawór skrzyni.
Chrysler Pacifica 4,0 AWD,2007 r
LPG Stag 300 ISA II
LPG Stag 300 ISA II
- głodźillaryki
- Posty: 1072
- Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
- Lokalizacja: Ryki
- Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
- Postawił flaszek: 12
- Dostał flaszek: 18
Re: Tryb serwisowy Skrzynia Paca 2007 4.0 4x4.
I wtyke przy skrzyni trzeba sprawdzić jeśli mamy p0700
Usilnie staram się pisać poprawnie , i nie robić błędów ortograficznych ( czasami się to udaje...)
- domin22
- Posty: 86
- Rejestracja: 06 kwie 2013 08:18 pm
- Lokalizacja: Rębiechowo
- Samochód: Pacyfica 4.0 Pb+Lpg
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
Re: Tryb serwisowy Skrzynia Paca 2007 4.0 4x4.
Może problem z samym przekaźnikiem który znajduje się przy Aku. Kiedyś coś takiego miałem i okazało się że to był on. Koszt 20 zł i może być po problemie. Jeżeli nie to to koszt naprawy który po kilku latach mnie spotkał 4 tyś. Tyle płaciłem w Gdyni u Michała za pełną robotę.
-
- Posty: 271
- Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
- Lokalizacja: Siedlce
- Samochód: Chrysler Pacifica
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 8
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Re: Tryb serwisowy Skrzynia Paca 2007 4.0 4x4.
Każdy błąd w systemie OBD ma procedurę postępowania przy ustalaniu konkretnej przyczyny. Procedura bywa krótka albo długa.
Błąd P0700 generalnie jest błędem wrednym. Kiedyś w polifcie miałem przerwę na dwóch przewodach i jeździłem autem do Poznania żeby kolega znalazł przyczynę i ją usunął. Jemu zabrało to ok 2 godz. Ot znał się na rzeczy.
Przy P0700 zwykle (lub często) występują też równolegle inne błędy z grupy P07XX. Ich znajomość może sporo podpowiedzieć, choć niekoniecznie wyświetlą się na liczniku a zwykły ELM nie sięgnie tak daleko.
P0700 może mieć przyczynę prozaiczną albo wymagającą dużego wysiłku.
Trza by wiedzieć z instrukcji serwisowej które przewody sprawdzić na okoliczność trzech stanów:
- ciągłości przewodów
- zwarcia do masy
- zwarcia do prądu
oraz jakie komponenty zweryfikować na okoliczność ich reakcji na określone działania. Trochę tego jest.
Aaaaaaa
jeszcze ważna uwaga.
W trybie serwisowym ASB auto korzysta tylko z dwóch biegów.
- do przodu dwójka
- do tyłu (jak można się domyślać) wsteczny
Inne są nieaktywne
Możesz jechać w tym stanie autem nawet i 500 km (żaden problem) z zastrzeżeniem:
- będziesz nieekologiczny - zużycie paliwa poszybuje w kosmos
- prędkość przemieszczania ograniczona jest do +- 50 km/h i to nie ze względu na silnik lub skrzynię - chodzi o pracę sprężarki klimatyzacji pracującej na bardzo wysokich obrotach - może nie wydolić. I choć auto pójdzie bez kłopotu szybciej to ty nie szalej.
O konieczności przerw w podróży pisać chyba nie muszę. Ile i kiedy? Rób to z głową. Na logikę.
Błąd P0700 generalnie jest błędem wrednym. Kiedyś w polifcie miałem przerwę na dwóch przewodach i jeździłem autem do Poznania żeby kolega znalazł przyczynę i ją usunął. Jemu zabrało to ok 2 godz. Ot znał się na rzeczy.
Przy P0700 zwykle (lub często) występują też równolegle inne błędy z grupy P07XX. Ich znajomość może sporo podpowiedzieć, choć niekoniecznie wyświetlą się na liczniku a zwykły ELM nie sięgnie tak daleko.
P0700 może mieć przyczynę prozaiczną albo wymagającą dużego wysiłku.
Trza by wiedzieć z instrukcji serwisowej które przewody sprawdzić na okoliczność trzech stanów:
- ciągłości przewodów
- zwarcia do masy
- zwarcia do prądu
oraz jakie komponenty zweryfikować na okoliczność ich reakcji na określone działania. Trochę tego jest.
Aaaaaaa
jeszcze ważna uwaga.
W trybie serwisowym ASB auto korzysta tylko z dwóch biegów.
- do przodu dwójka
- do tyłu (jak można się domyślać) wsteczny
Inne są nieaktywne
Możesz jechać w tym stanie autem nawet i 500 km (żaden problem) z zastrzeżeniem:
- będziesz nieekologiczny - zużycie paliwa poszybuje w kosmos
- prędkość przemieszczania ograniczona jest do +- 50 km/h i to nie ze względu na silnik lub skrzynię - chodzi o pracę sprężarki klimatyzacji pracującej na bardzo wysokich obrotach - może nie wydolić. I choć auto pójdzie bez kłopotu szybciej to ty nie szalej.
O konieczności przerw w podróży pisać chyba nie muszę. Ile i kiedy? Rób to z głową. Na logikę.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.