wymiana płyny wspomagania

bewup33
Posty: 82
Rejestracja: 11 mar 2009 07:11 pm
Lokalizacja:
Samochód:

wymiana płyny wspomagania

Post autor: bewup33 » 08 sty 2011 10:16 am

Panowie czy ktoś wymieniał płyn od wspomagania w naszych samochodach. jakaś szybka podpowiedź co odkręcić aby wymienić?

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 08 sty 2011 07:44 pm

zdoić to co masz w baniaku , nalać nowego pomaglować kierownicą nalać od nowa i tak ze 3 razy albo przez chłodniczkę od wspomagania pod autem ile zleci tyle dolać
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

bewup33
Posty: 82
Rejestracja: 11 mar 2009 07:11 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: bewup33 » 09 sty 2011 03:02 pm

Dzięki, zabieram się za wymianę bo mi sie nudzi a coś bym przy aucie porobił:)

Robert
Posty: 56
Rejestracja: 04 lut 2010 12:23 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Robert » 20 sty 2011 11:13 pm

wg instrukcji, we wspomaganiu pracuje ten sam olej co w asb atf+4 (rozdz.7,str 313)

Awatar użytkownika
Szymon
Posty: 201
Rejestracja: 23 lip 2016 08:31 pm
Lokalizacja: Reszel
Samochód: Pacifica 2007 4.0L + Stag 300-6 QMAX PLUS
Postawił flaszek: 1

Post autor: Szymon » 31 maja 2017 09:39 pm

Możecie mi powiedzieć czym te płyny się różnią oprócz naklejki?

Będę regenerował maglownicę, i chyba jak sądzę potrzebny będzie płyn do wspomagania nowy? Czy się mylę? Ewentualnie ile go kupić, żeby przepłukać układ po regeneracji, panowie z hydrosystem mówili, że zalewają maglownicę płynem, to wolałbym żeby ją zalali Moparem. Czy jest jakaś tańsza alternatywa? W marcu chłopaki z Morskiej w Gdyni wymieniali mi stary płyn na Mopara.

Pierwszy

https://sklepjeep.redcart.pl/p/4000/244 ... ysler.html
Drugi

https://sklepjeep.redcart.pl/p/3033/243 ... ysler.html

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 31 maja 2017 11:10 pm

Szymon pisze:czym te płyny się różnią oprócz naklejki?
po mojemu niczym ;)

jeden i drugi to ATF+4 wg specyfikacji MS 9602

poniżej wyciąg z serwisówki:

POWER STEERING FLUID
The recommended fluid for the power steering system is MoparÂŽ Power Steering fluid + 4 or MoparÂŽ ATF+4 Automatic Transmission Fluid. Both Fluids have the same material standard specifications (MS-9602).

MoparÂŽ ATF+4 (and MoparÂŽ Power Steering fluid + 4), when new, is red in color. ATF+4 is dyed red so it can be identified from other fluids used in the vehicle such as engine oil or antifreeze. The red color is not permanent and is not an indicator of fluid condition. As the vehicle is driven, ATF+4 will begin to look darker in color and may eventually become brown. THIS IS NORMAL. ATF+4 also has a unique odor that may change with age. Consequently, odor and color cannot be used to indicate the fluid condition or the need for a fluid change.

The power steering system is filled-for-life at the factory and requires no regular maintenance. Although not required at specific intervals, the fluid level may be checked periodically. Check the fluid level anytime there is a system noise or fluid leak suspected.
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
Szymon
Posty: 201
Rejestracja: 23 lip 2016 08:31 pm
Lokalizacja: Reszel
Samochód: Pacifica 2007 4.0L + Stag 300-6 QMAX PLUS
Postawił flaszek: 1

Post autor: Szymon » 01 cze 2017 09:18 am

Czyli oba zamiennie można stosować do wspomagania?

Tu znalazłem tańszy

http://czesci-usa.com.pl/olej-do-automa ... -1ltr.html
Aktualnie szukam zderzaka przedniego do polifta.

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 01 cze 2017 11:20 am

Szymon pisze:Czyli oba zamiennie można stosować do wspomagania?
dokładnie tak
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 01 cze 2017 12:05 pm

Szymon,
Lej standardowy ATF+4
Jak Ci coś zostanie zużyjesz przy wymianie oleju w ASB. Fabrycznie taki właśnie jest lany.
Układ wspomagania nie wymaga okresowej wymiany oleju hydraulicznego - w ASB wymieniasz zdecydowanie częściej, co nie oznacza że często.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: PRZENIESIENIE NAPĘDU :.”