Komputer - kod błędu 456

PaulMichon
Posty: 3
Rejestracja: 31 maja 2010 10:02 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Komputer - kod błędu 456

Post autor: PaulMichon » 03 sie 2010 07:56 am

witam, Panowie po przetestowaniu kompa wyskakuje mi kod błędu 456, prosiłbym o pomoc - czego dotyczy, nadmieniam że zaraz po nim wyskakuje P done, czyli wszystko ok, tylko trochę martwi mnie świecąca kontrolka silnika. Jakiś tydzień temu zaświeciła mi sie zdjąłem klemy na 5 sek i problem odpłynął, niestety dziś rano znowu świeci, proszę o pomoc, pozdrawiam PaulMichon
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez PaulMichon, łącznie zmieniany 1 raz.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 03 sie 2010 08:12 am

--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

luki
Posty: 32
Rejestracja: 14 cze 2009 09:13 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: luki » 03 sie 2010 11:00 am

kolego odkręc cały filtr powietrza i pod nim jest kawałek węża gumowego z evapu i go sprawdz czy nie jest dziurawy ja tak miałem wymieniłem i jest oki

janol6
Posty: 242
Rejestracja: 01 lut 2009 07:46 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: janol6 » 03 sie 2010 12:28 pm

No to teraz ja.
Co jakiś czas wywala mi P0430/błąd katalizatora/ .Zwłaszcza jak jezdzxę na gazie.Ktoś,chyba Tedi poradził mi wyjeżdzić ze dwa zbiorniki na benzynie i powinno się uspokoić.Ale coś nie bardzo.Co jakiś czas wywala mi ten kod bez względu czy jade na PB czy na LPG. Katalizator walnięty? Mam dopoiero 80 tyś km przebiegu.

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 03 sie 2010 12:36 pm

janol6, tam zacząłeś ten temat http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... light=0430
tutaj inny błąd jest rozpatrywany
tak na marginesie to 12/100 dało o sobie znać
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

west26
Posty: 951
Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
Lokalizacja: Milicz
Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
Postawił flaszek: 15
Dostał flaszek: 16

Post autor: west26 » 05 paź 2016 10:12 am

U mnie błąd P0456 wyskakiwał od kupna auta. Posprawdzane i ewentualnie wymienione wężyki, założone opaski. Błąd nadal się pojawiał. W końcu po wizycie u elektromechanika zostało sczytane oprogramowanie z komputera. Z programu usunięty na stałe został element odpowiedzialny za wyświetlanie błędu P0456. Soft wgrany na nowo. W efekcie takiego zabiegu błąd nigdy więcej się nie pojawi. Takie same zabiegi można zastosować np. przy wyskakiwaniu błędu dotyczącego czujników ciśnienia w kołach lub innych.
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 05 paź 2016 07:53 pm

west26 pisze: Z programu usunięty na stałe został element odpowiedzialny za wyświetlanie błędu P0456. Soft wgrany na nowo. W efekcie takiego zabiegu błąd nigdy więcej się nie pojawi.
obawiam się że błąd nie zniknie tylko komunikat (informacja o błędzie),
a to nie do końca załatwia problem :/

upraszczając wystarczy zdemontować kontrolki i zakleić wyświetlacz i efekt ten sam :P
żadnych błędów :evil:
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 06 paź 2016 01:39 am

mpspycha,
Pełna zgoda.
Nie jestem zwolennikiem tego typu działań. Nie rozwiązują problemu ale tylko go maskują.
Można też zakleić kontrolkę MIL nie mówiąc choćby o kontrolce poziomu płynu hamulcowego.
Na mój gust zła droga - ale nie moja gęba nie moje buraczki - jak mawiał nieodżałowany Wiech
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

west26
Posty: 951
Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
Lokalizacja: Milicz
Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
Postawił flaszek: 15
Dostał flaszek: 16

Komputer - kod błędu 456

Post autor: west26 » 06 paź 2016 08:33 am

mpspycha pisze:obawiam się że błąd nie zniknie tylko komunikat (informacja o błędzie),
a to nie do końca załatwia problem :/
Owszem, tak jest faktycznie.
M. pisze:Nie jestem zwolennikiem tego typu działań. Nie rozwiązują problemu ale tylko go maskują.
Zgadzam się z Tobą M., ale błąd dla mnie jest mało istotny, a na poszukiwanie skąd się bierze nie mam już sił. Jeżeli problem się powiększy wyświetli się inny błąd powiązany z P0456 i wtedy może szybciej zdiagnozuje usterkę.
M. pisze:Można też zakleić kontrolkę MIL nie mówiąc choćby o kontrolce poziomu płynu hamulcowego.
Oczywiście , że można. Można zlikwidować wszystkie i cieszyć się brakiem jakiejkolwiek usterki ( do czasu unieruchomienia pojazdu ). Jak napisałem powyżej, błąd ten jest mało istotny dla mnie. Przecież nie maskuję poważnych usterek dotyczących bezpieczeństwa jazdy bo to byłoby nieodpowiedzialne.
Trochę nie w temacie, ale od postu z wczoraj dostałem kilkanaście pytań na pw i maila gdzie można taką usługę wykonać. Pytania dotyczyły nie tylko błędu P0456 ale i innych ( w szczególności skasowania błędu o niskim ciśnieniu w oponach). Więc po ilości zapytań doszedłem do wniosku ,że nie jestem sam i kilkanaście osób myśli podobnie jak ja.
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 06 paź 2016 10:04 am

west26 pisze:nie jestem sam i kilkanaście osób myśli podobnie jak ja.
jakoś wcale mnie to nie dziwi :evil: :mrgreen: :mrgreen: :P
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

dexus
Posty: 412
Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
Lokalizacja: Czchów
Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 2

Post autor: dexus » 06 paź 2016 11:49 am

Sam z miłą chęcią bym się go pozbył (niby raz na 1-2 miesiące się pojawia). Problem polega na tym że jest to (przynajmniej dla mnie) pierdołka która zapala check i boję się że kiedyś go zignoruję a to będzie jakiś poważniejszy problem (nawyk sprawdzania check mam, ale dopiero po dotarciu do celu). STSS też bym się pozbył.
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi.

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 06 paź 2016 07:08 pm

dexus pisze:... STSS też bym się pozbył.
Marzyciel z Ciebie :lol:

ale, żeby TU nie kontynowac tego tematu
nt. STSS > patrz przebogata literatura m.in.:
http://www.pacificaforum.pl/viewforum.php?f=111
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 07 paź 2016 12:27 am

west26,
MIL ma kolor pomarańczowy - nie jest wymagana natychmiastowa reakcja - jest zalecenie w miarę możliwości niedługo usunięcia usterki. Usterki zwykle skutkującej negatywnie dla ekologii - zwiększona emisja paskudztw do atmosfery.

To co wymaga natychmiastowej reakcji i zabrania eksploatacji auta to kolor czerwony jak np kontrolka oleju, ładowania, pasów i poduszek itd.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

west26
Posty: 951
Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
Lokalizacja: Milicz
Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
Postawił flaszek: 15
Dostał flaszek: 16

Post autor: west26 » 07 paź 2016 09:18 am

M. pisze:To co wymaga natychmiastowej reakcji i zabrania eksploatacji auta to kolor czerwony jak np kontrolka oleju, ładowania, pasów i poduszek itd.
Jak najbardziej z Tobą się zgadzam.
M. pisze:Usterki zwykle skutkującej negatywnie dla ekologii - zwiększona emisja paskudztw do atmosfery.
Tutaj także prawda pokrywa się z rzeczywistością. Jednak taki zabieg na pewno jest mniej szkodliwy niż Autosan ruszający z przystanku z kompletem pasażerów lub diesel z wyciętym dpf-em ( zaraz dostaniemy opie.....l o odbieganiu od tematu :mrgreen: )
Wiem, że moje podejście do skasowania błędu P0456 można nazwać druciarstwem :( , ale mnie to nie przeszkadza, a wręcz cieszy ;) .
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 08 paź 2016 02:59 pm

west26 pisze:taki zabieg na pewno jest mniej szkodliwy niż Autosan ruszający z przystanku
Osobiście wolę równanie w górę wzorując się na przykładach pozytywnych niż usprawiedliwiać się że są gorsi. Bo przecież są lepsi.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: BŁĘDY I KOMUNIKATY :.”