Komputer - kod błędu 456
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 31 maja 2010 10:02 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Komputer - kod błędu 456
witam, Panowie po przetestowaniu kompa wyskakuje mi kod błędu 456, prosiłbym o pomoc - czego dotyczy, nadmieniam że zaraz po nim wyskakuje P done, czyli wszystko ok, tylko trochę martwi mnie świecąca kontrolka silnika. Jakiś tydzień temu zaświeciła mi sie zdjąłem klemy na 5 sek i problem odpłynął, niestety dziś rano znowu świeci, proszę o pomoc, pozdrawiam PaulMichon
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez PaulMichon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
P0456 - Układ odprowadzania par paliwa - wykryta nieszczelność (b.mała)*
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... light=evap
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... light=evap
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... light=evap
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... light=evap
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... light=evap
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... light=evap
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... light=evap
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... light=evap
No to teraz ja.
Co jakiś czas wywala mi P0430/błąd katalizatora/ .Zwłaszcza jak jezdzxę na gazie.Ktoś,chyba Tedi poradził mi wyjeżdzić ze dwa zbiorniki na benzynie i powinno się uspokoić.Ale coś nie bardzo.Co jakiś czas wywala mi ten kod bez względu czy jade na PB czy na LPG. Katalizator walnięty? Mam dopoiero 80 tyś km przebiegu.
Co jakiś czas wywala mi P0430/błąd katalizatora/ .Zwłaszcza jak jezdzxę na gazie.Ktoś,chyba Tedi poradził mi wyjeżdzić ze dwa zbiorniki na benzynie i powinno się uspokoić.Ale coś nie bardzo.Co jakiś czas wywala mi ten kod bez względu czy jade na PB czy na LPG. Katalizator walnięty? Mam dopoiero 80 tyś km przebiegu.
janol6, tam zacząłeś ten temat http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... light=0430
tutaj inny błąd jest rozpatrywany
tak na marginesie to 12/100 dało o sobie znać
tutaj inny błąd jest rozpatrywany
tak na marginesie to 12/100 dało o sobie znać
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
-
- Posty: 951
- Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
- Lokalizacja: Milicz
- Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
- Postawił flaszek: 15
- Dostał flaszek: 16
U mnie błąd P0456 wyskakiwał od kupna auta. Posprawdzane i ewentualnie wymienione wężyki, założone opaski. Błąd nadal się pojawiał. W końcu po wizycie u elektromechanika zostało sczytane oprogramowanie z komputera. Z programu usunięty na stałe został element odpowiedzialny za wyświetlanie błędu P0456. Soft wgrany na nowo. W efekcie takiego zabiegu błąd nigdy więcej się nie pojawi. Takie same zabiegi można zastosować np. przy wyskakiwaniu błędu dotyczącego czujników ciśnienia w kołach lub innych.
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
obawiam się że błąd nie zniknie tylko komunikat (informacja o błędzie),west26 pisze: Z programu usunięty na stałe został element odpowiedzialny za wyświetlanie błędu P0456. Soft wgrany na nowo. W efekcie takiego zabiegu błąd nigdy więcej się nie pojawi.
a to nie do końca załatwia problem
upraszczając wystarczy zdemontować kontrolki i zakleić wyświetlacz i efekt ten sam
żadnych błędów :evil:
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
mpspycha,
Pełna zgoda.
Nie jestem zwolennikiem tego typu działań. Nie rozwiązują problemu ale tylko go maskują.
Można też zakleić kontrolkę MIL nie mówiąc choćby o kontrolce poziomu płynu hamulcowego.
Na mój gust zła droga - ale nie moja gęba nie moje buraczki - jak mawiał nieodżałowany Wiech
Pełna zgoda.
Nie jestem zwolennikiem tego typu działań. Nie rozwiązują problemu ale tylko go maskują.
Można też zakleić kontrolkę MIL nie mówiąc choćby o kontrolce poziomu płynu hamulcowego.
Na mój gust zła droga - ale nie moja gęba nie moje buraczki - jak mawiał nieodżałowany Wiech
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 951
- Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
- Lokalizacja: Milicz
- Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
- Postawił flaszek: 15
- Dostał flaszek: 16
Komputer - kod błędu 456
Owszem, tak jest faktycznie.mpspycha pisze:obawiam się że błąd nie zniknie tylko komunikat (informacja o błędzie),
a to nie do końca załatwia problem
Zgadzam się z Tobą M., ale błąd dla mnie jest mało istotny, a na poszukiwanie skąd się bierze nie mam już sił. Jeżeli problem się powiększy wyświetli się inny błąd powiązany z P0456 i wtedy może szybciej zdiagnozuje usterkę.M. pisze:Nie jestem zwolennikiem tego typu działań. Nie rozwiązują problemu ale tylko go maskują.
Oczywiście , że można. Można zlikwidować wszystkie i cieszyć się brakiem jakiejkolwiek usterki ( do czasu unieruchomienia pojazdu ). Jak napisałem powyżej, błąd ten jest mało istotny dla mnie. Przecież nie maskuję poważnych usterek dotyczących bezpieczeństwa jazdy bo to byłoby nieodpowiedzialne.M. pisze:Można też zakleić kontrolkę MIL nie mówiąc choćby o kontrolce poziomu płynu hamulcowego.
Trochę nie w temacie, ale od postu z wczoraj dostałem kilkanaście pytań na pw i maila gdzie można taką usługę wykonać. Pytania dotyczyły nie tylko błędu P0456 ale i innych ( w szczególności skasowania błędu o niskim ciśnieniu w oponach). Więc po ilości zapytań doszedłem do wniosku ,że nie jestem sam i kilkanaście osób myśli podobnie jak ja.
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )
-
- Posty: 412
- Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
- Lokalizacja: Czchów
- Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 2
Sam z miłą chęcią bym się go pozbył (niby raz na 1-2 miesiące się pojawia). Problem polega na tym że jest to (przynajmniej dla mnie) pierdołka która zapala check i boję się że kiedyś go zignoruję a to będzie jakiś poważniejszy problem (nawyk sprawdzania check mam, ale dopiero po dotarciu do celu). STSS też bym się pozbył.
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi.
- pach
- Posty: 1570
- Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
- Lokalizacja: KS m.KR
- Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
- Postawił flaszek: 10
- Dostał flaszek: 11
Marzyciel z Ciebiedexus pisze:... STSS też bym się pozbył.
ale, żeby TU nie kontynowac tego tematu
nt. STSS > patrz przebogata literatura m.in.:
http://www.pacificaforum.pl/viewforum.php?f=111
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR
Race fast, safe caR
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
west26,
MIL ma kolor pomarańczowy - nie jest wymagana natychmiastowa reakcja - jest zalecenie w miarę możliwości niedługo usunięcia usterki. Usterki zwykle skutkującej negatywnie dla ekologii - zwiększona emisja paskudztw do atmosfery.
To co wymaga natychmiastowej reakcji i zabrania eksploatacji auta to kolor czerwony jak np kontrolka oleju, ładowania, pasów i poduszek itd.
MIL ma kolor pomarańczowy - nie jest wymagana natychmiastowa reakcja - jest zalecenie w miarę możliwości niedługo usunięcia usterki. Usterki zwykle skutkującej negatywnie dla ekologii - zwiększona emisja paskudztw do atmosfery.
To co wymaga natychmiastowej reakcji i zabrania eksploatacji auta to kolor czerwony jak np kontrolka oleju, ładowania, pasów i poduszek itd.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 951
- Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
- Lokalizacja: Milicz
- Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
- Postawił flaszek: 15
- Dostał flaszek: 16
Jak najbardziej z Tobą się zgadzam.M. pisze:To co wymaga natychmiastowej reakcji i zabrania eksploatacji auta to kolor czerwony jak np kontrolka oleju, ładowania, pasów i poduszek itd.
Tutaj także prawda pokrywa się z rzeczywistością. Jednak taki zabieg na pewno jest mniej szkodliwy niż Autosan ruszający z przystanku z kompletem pasażerów lub diesel z wyciętym dpf-em ( zaraz dostaniemy opie.....l o odbieganiu od tematu )M. pisze:Usterki zwykle skutkującej negatywnie dla ekologii - zwiększona emisja paskudztw do atmosfery.
Wiem, że moje podejście do skasowania błędu P0456 można nazwać druciarstwem , ale mnie to nie przeszkadza, a wręcz cieszy .
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Osobiście wolę równanie w górę wzorując się na przykładach pozytywnych niż usprawiedliwiać się że są gorsi. Bo przecież są lepsi.west26 pisze:taki zabieg na pewno jest mniej szkodliwy niż Autosan ruszający z przystanku
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.