P0131 check engine na gazie

pc-et
Posty: 3
Rejestracja: 11 sty 2013 06:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: pc-et » 16 sty 2013 08:47 pm

Hej! Jestem świeżo upieczonym użytkownikiem Pacifiki, i mam prośbę, powiedzcie koledzy gdzie jest gniazdo diagnostyczne, jakiego programu do diagnostyki używać, i czy wystarczy zwykły kabelek z Allegro za 50zł? Pozdrowionka i dzięki za pomoc ;-)
Gadżety reklamowe: kubeczki, koszulki, smyczki itp...POLECAMY!

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 16 sty 2013 09:04 pm

pc-et,

Przychodzisz do świeżo poznanych znajomych i zanim powiesz dzień dobry od razu siadasz do stołu?
Podczas rejestrowania się na forum potwierdziłeś zapoznanie się z regulaminem. Zapoznałeś się ale ale nie stosujesz się.
Odpowiedź na Twoje pytania możesz uzyskać ale najpierw zrób czego nasza społeczność oczekuje od każdego nowego kolegi. A możesz mi wierzyć - jest to w Twoim interesie.
Pozdrawiam
Mariusz

PS
Miejsce opublikowania tego posta niebawem też zostanie zmienione - tak by był w miejscu odpowiednim.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 17 sty 2013 12:29 pm

Może pomoże:
Wysłany: 14 Wrz 2009 07:07 am
to zależy do czego potrzebujesz
Prosty skaner (100-300) zł i darmowe programy to za dużo nie dają połączą się z silnikiem odczytają i wykasuje błędy i na tym koniec czyli mamy to samo co kluczykowanie i odpięcie akumulatora ewentualnie pozwoli odczytać zamrożone ramki i błędy nie sygnalizowane kontrolką MIL

Taki żeby można było podłączyć się do pacifica i zobaczyć coś więcej to już jest większy koszt np.: http://www.autoenginuity.com/ polski dystrybutor tego urządzenia
http://www.autoscope.com.pl/au.html

interfejs 910 zł + 840 za program + chyba VAT i wtedy można skanować już wszystkie układy w pacifice
ale tylko skanować, podglądać, kasować itp. żeby można było programować to potrzebny jest DBR normalnie nie osiągalny ale na ebay się pokazują koszt od 500$ więc trochę sporo

możliwe, że jest jakieś oprogramowanie które sobie z tym radzi ale ja jeszcze go nie spotkałem i przy używaniu interfejsu z układem elm 327 i darmowych programów mogę się dostać tylko do silnika
_________________
--
zyga

[ Dodano: 17 Sty 2013 12:35 pm ]
Na górze ekranu masz kolego: FAQ,Kalendarz,Szukaj itd.zaznaczasz szukaj lewym przyciskiem myszki i wpisujesz np.program diagnostyczny ,następnie wybierasz i czytasz OK.

Noireht
Posty: 28
Rejestracja: 11 lip 2014 11:48 pm
Lokalizacja: Łódź
Samochód: Pacifica (2004) 3.5 FWD LPG

Post autor: Noireht » 03 cze 2015 05:27 pm

Ponieważ nie znalazłem w szukajce takiego przypadku, zatem odgrzeję temat P0131.
Pytanie jest takie - czy tenże błąd P0131 może się pojawić po zatankowaniu złej jakości LPG?
Jak to ewentualnie sprawdzić? Czy reset ECU przez odpięcie klemy i jazda na samej benzynie wystarczy do postawienia diagnozy?
Czy sam błąd może powodować zamulanie silnika, bo mam wrażenie że smoczyca zamieniła się w spasioną krowę :(

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 03 cze 2015 06:38 pm

Coś za mało tlenu w mieszance sensor wskazuje błąd 130 -135

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: BŁĘDY I KOMUNIKATY :.”