Nowy egr błąd nie zniknął
Nowy egr błąd nie zniknął
Witam wszystkich forumowiczów, jestem nowy auto mam od miesiąca 3.5 AWD i usuwam usterki po poprzednim właścicielu. Lecz do sedna - wymieniłem egr na nowy (mopar) odpiąłem aku błąd zniknął lecz po ponownym odpaleniu znowu się zapalił (406) dodam że w aucie zaczęło śmierdzieć gazem - zbieg okoliczności ?
Proszę o pomoc
Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 31 lip 2013 08:37 pm przez macias920, łącznie zmieniany 2 razy.
Pacyfica piękne auto!
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
Twoja Pacifica jest przed lift czyli możesz skasować błędy sam wystarczy na parę minut odłączyć klemę i ponownie podłączyć błędy zostaną skasowanemacias920 pisze:podjade na kompa zeby skasowac bledy
Aby na nowo wszystko się zrestartowało dobrze po wyłączać wszystkie odbiorniki jak radio klima itp. uruchomić auto i zaczekać do trzy krotnego włączenia się wentylatorów na chłodnicy bez dodawania gazu czy robienia przegazówek. Następnie jeździsz ba benie najlepiej cały dzień i wtedy dopiero do gazownika by ustawił mapy Lpg pod kontem map z beny.
pozdrawiam. tedi
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
macias920,
Pozwoliłem sobie zedytować Twój pierwszy post - poprawienie literówek.
Post ten pierwotnie znalazł się w dziale POWITANIE - bo w pierwszej części jest takowe, ale dalej już traktuje o sprawach technicznych. I jak się można było spodziewać, takie odstępstwo od zasad regulaminu zaskutkowało dyskusją techniczną przy powitaniu.
Żeby tego uniknąć i nie doprowadzić do wymieszania przysłowiowego grochu z kapustą wszystko co dotyczyło EGR przesunąłem do odpowiedniego działu - w tym także i Twoje powitanie (nie ma technicznej możliwości sklonowania postu i zostawienie go w dwóch różnych miejscach). Zatem nie pozostaje mi nic innego niż prosić Cię o ponowne powitanie w dziale powitań, tak by ten post pozostał tam przez cały okres funkcjonowania forum, zabezpieczając Twoje konto przed ewentualnością usunięcia przy kolejnych akcjach porządkowania wpisów.
tedi
Przesunąłem, więc dyskusja w tym miejscu jest całkowicie dopuszczalna. Twój wpis powyżej miał uzasadnienie gdy temat się rozwijał pod rządami tematu "Przywitaj się"
Pozwoliłem sobie zedytować Twój pierwszy post - poprawienie literówek.
Post ten pierwotnie znalazł się w dziale POWITANIE - bo w pierwszej części jest takowe, ale dalej już traktuje o sprawach technicznych. I jak się można było spodziewać, takie odstępstwo od zasad regulaminu zaskutkowało dyskusją techniczną przy powitaniu.
Żeby tego uniknąć i nie doprowadzić do wymieszania przysłowiowego grochu z kapustą wszystko co dotyczyło EGR przesunąłem do odpowiedniego działu - w tym także i Twoje powitanie (nie ma technicznej możliwości sklonowania postu i zostawienie go w dwóch różnych miejscach). Zatem nie pozostaje mi nic innego niż prosić Cię o ponowne powitanie w dziale powitań, tak by ten post pozostał tam przez cały okres funkcjonowania forum, zabezpieczając Twoje konto przed ewentualnością usunięcia przy kolejnych akcjach porządkowania wpisów.
tedi
Przesunąłem, więc dyskusja w tym miejscu jest całkowicie dopuszczalna. Twój wpis powyżej miał uzasadnienie gdy temat się rozwijał pod rządami tematu "Przywitaj się"
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
To nie było celowe działanie kolejne posty będę zamieszczał w odpowiednim dziale.
Wiec wracając do tematu egr jest problem ponieważ nie można skasować błędu p0406 odpinałem aku nic nie dało i komputer tez nie pomógł błąd cały czas wraca a komunikat brzmi ( za wysoki sygnał wejściowy) Co robić może ma ktoś schemat instalacji
Wiec wracając do tematu egr jest problem ponieważ nie można skasować błędu p0406 odpinałem aku nic nie dało i komputer tez nie pomógł błąd cały czas wraca a komunikat brzmi ( za wysoki sygnał wejściowy) Co robić może ma ktoś schemat instalacji
Ostatnio zmieniony 31 lip 2013 05:50 pm przez macias920, łącznie zmieniany 1 raz.
Pacyfica piękne auto!
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
macias920, Ten temat zgodnie z tytułem jest o EGR.
Ja go zabrałem z powitań - gdzie go zamieściłeś - ale przez to nie ma Twojego wpisu w powitaniach. Dodaj tam dwa słowa a tutaj temat EGR żyje swoim życiem i dyskusja może iść po bandzie byle w temacie.
A że celowe nie było to wiem na 1000%. taka moja rola żeby poprawiać to co ktoś mniej lub bardziej świadomie nabałagani - tak żeby potrzebną informacje można było znaleźć możliwie najłatwiej i najszybciej.
Moim zadaniem jest też wyjaśnić powody, cele moich działań a także podpowiedzieć co i jak jak byś się pogubił (a czasami to może być labirynt).
Ja go zabrałem z powitań - gdzie go zamieściłeś - ale przez to nie ma Twojego wpisu w powitaniach. Dodaj tam dwa słowa a tutaj temat EGR żyje swoim życiem i dyskusja może iść po bandzie byle w temacie.
A że celowe nie było to wiem na 1000%. taka moja rola żeby poprawiać to co ktoś mniej lub bardziej świadomie nabałagani - tak żeby potrzebną informacje można było znaleźć możliwie najłatwiej i najszybciej.
Moim zadaniem jest też wyjaśnić powody, cele moich działań a także podpowiedzieć co i jak jak byś się pogubił (a czasami to może być labirynt).
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Na szybko, bo mykam lulu. Sprawdź dokładnie szczelność kolektora, szczelność wszystkich rurek, szczególnie gumowych przyłączonych do kolektora, pod filtrem powietrza jest przewód plastikowy z gumowym kolankiem, sprawdź to też. No i wreszcie uszczelka EGR-a. W załączeniu fiszka z serwisówki.
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
macias920,
Mały prezent dla Ciebie:
https://www.dropbox.com/s/pbxpmgl4gb87s ... wiring.pdf
i jeszcze jedno
https://www.dropbox.com/s/obe97vncm1ihi ... 202004.pdf
Bierz niebawem bo wiecznie udostępnione nie będzie.
Powodzenia
M
[ Dodano: 01 Sie 2013 12:03 am ]
Vojciu,
Pewnikiem nie zauważyłeś, że kolega ma rocznik 2004 a Twój JPG dotyczy 2007.
Jakkolwiek kolektor jest trochę inny, a zatem jego okolice też różnić się mogą, to Twoja koncepcja dotycząca kierunku badań i testów jest jak najbardziej uzasadniona i słuszna.
Ważne to nie patrzeć ślepo w malunek i nie szukać (jak by nie było w nieco innym aucie) dokładnie tego co na rysunku.
Mały prezent dla Ciebie:
https://www.dropbox.com/s/pbxpmgl4gb87s ... wiring.pdf
i jeszcze jedno
https://www.dropbox.com/s/obe97vncm1ihi ... 202004.pdf
Bierz niebawem bo wiecznie udostępnione nie będzie.
Powodzenia
M
[ Dodano: 01 Sie 2013 12:03 am ]
Vojciu,
Pewnikiem nie zauważyłeś, że kolega ma rocznik 2004 a Twój JPG dotyczy 2007.
Jakkolwiek kolektor jest trochę inny, a zatem jego okolice też różnić się mogą, to Twoja koncepcja dotycząca kierunku badań i testów jest jak najbardziej uzasadniona i słuszna.
Ważne to nie patrzeć ślepo w malunek i nie szukać (jak by nie było w nieco innym aucie) dokładnie tego co na rysunku.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
macias920,
Stary, widzę, że z postu na post coraz lepiej Ci idzie i za to flaszka. A za co konkretnie zapytasz?
Ano za to, że posty stają się coraz bardziej staranne i ostatni nie wymaga żadnej ingerencji w literówki. Pierwszy poprawiłem za Ciebie, kolejnych już mi się nie chciało. Teraz nawet jak bym chciał to nie mam czego poprawiań. Tak trzymaj.
Pozdrawiam
M
Stary, widzę, że z postu na post coraz lepiej Ci idzie i za to flaszka. A za co konkretnie zapytasz?
Ano za to, że posty stają się coraz bardziej staranne i ostatni nie wymaga żadnej ingerencji w literówki. Pierwszy poprawiłem za Ciebie, kolejnych już mi się nie chciało. Teraz nawet jak bym chciał to nie mam czego poprawiań. Tak trzymaj.
Pozdrawiam
M
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 08 cze 2011 11:40 pm
- Lokalizacja: Siewierz
- Samochód: Opel Insignia
Miałem problem od dłuższego czasu z błędem P0441 który także dotyczy EGR. Jest to dość nieprawdopodobne albo duży zbieg okoliczności, ponieważ przyczynę znalazłem w kostce od tempomatu, która była zaśniedziała, po przeczyszczeniu okazało się że błąd znikł.
Czy ma to jakiś związek z tym błędem?
Ale najważniejsze check nie świeci a błędów nie ma.
Czy ma to jakiś związek z tym błędem?
Ale najważniejsze check nie świeci a błędów nie ma.
Witam wszystkich
Wiec tak wróciłem z warsztatu nie pocieszony ;( bo nic nie udało się zrobić. Instalacja sprawdzona plusy i minusy są, Elektryk wpadł na pomysł ze trzeba zrobić adaptacje zaworu EGR ale nie ma tej opcji w swoim kompie i jutro przyjedzie jakiś magik który posiada oprogramowanie do adaptacji. To na razie tyle jutro napisze co i jak.
Wiec tak wróciłem z warsztatu nie pocieszony ;( bo nic nie udało się zrobić. Instalacja sprawdzona plusy i minusy są, Elektryk wpadł na pomysł ze trzeba zrobić adaptacje zaworu EGR ale nie ma tej opcji w swoim kompie i jutro przyjedzie jakiś magik który posiada oprogramowanie do adaptacji. To na razie tyle jutro napisze co i jak.
Pacyfica piękne auto!
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
macias920,
A czy uwzględniłeś mało prawdopodobną ale jednak możliwą ewentualność, że trafiłeś na nowy ale uwalony zawór EGR?
A czy uwzględniłeś mało prawdopodobną ale jednak możliwą ewentualność, że trafiłeś na nowy ale uwalony zawór EGR?
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Ciekawe jak się robi adopcję egr???
P0300 wypadanie zapłonów
http://www.chryslerforum.com/forum/gene ... ica-14172/
Kupiłeś oryginalny EGR? Jeżeli nie to tu jest chyba problem , miałem tak z sondą w chryslerze.
P0300 wypadanie zapłonów
http://www.chryslerforum.com/forum/gene ... ica-14172/
Kupiłeś oryginalny EGR? Jeżeli nie to tu jest chyba problem , miałem tak z sondą w chryslerze.
Zawór EGR MOPAR wiec nie chińszczyzna ale jak pisaliśmy wcześnie tez możne być uwalony. Co do adaptacji to więcej będę wiedział jutro.
[ Dodano: 06 Sie 2013 05:02 pm ]
Jestem już po wizycie w warsztacie i teoria adaptacji została obalona nic takiego się nie robi w naszych packach, zawór został sprawdzony jest ok na 100%, a komunikat dalej ten sam ;(
Elektryk rozkłada ręce nie wiem co robić macie jakieś pomysły?
[ Dodano: 06 Sie 2013 05:02 pm ]
Jestem już po wizycie w warsztacie i teoria adaptacji została obalona nic takiego się nie robi w naszych packach, zawór został sprawdzony jest ok na 100%, a komunikat dalej ten sam ;(
Elektryk rozkłada ręce nie wiem co robić macie jakieś pomysły?
Pacyfica piękne auto!
Witam wszystkich dziś odebrałem Packe od elektryka i mogę już zakończyć temat błędu P0406. Kod powyżej mówi ze jest zwarcie do plusa I faktycznie było zwarcie w wiązce pod akumulatorem,przewód po prostu zgnił od i cała awaria.Przewód naprawiony przy okazji zrobiłem jeszcze adaptacje skrzyni i teraz mogę cieszyć się jazdą.
Pacyfica piękne auto!