Jakie urządzenie polecacie do diagnozy błędów?
- pach
- Posty: 1570
- Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
- Lokalizacja: KS m.KR
- Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
- Postawił flaszek: 10
- Dostał flaszek: 11
Jakie urządzenie polecacie do diagnozy błędów?
Które urządzenie warto kupić do diagnozy błędów w PAC?
Oferta jest bardzo szeroka â różne ceny, możliwości, producenci
i stale pojawia się coś nowego.
Co warto obecnie polecić może nie koniecznie z tych najtańszych,
ale możliwie prostych w obsłudze, a wszechstronnych?
Oferta jest bardzo szeroka â różne ceny, możliwości, producenci
i stale pojawia się coś nowego.
Co warto obecnie polecić może nie koniecznie z tych najtańszych,
ale możliwie prostych w obsłudze, a wszechstronnych?
Ostatnio zmieniony 09 sie 2014 11:00 pm przez pach, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR
Race fast, safe caR
99% tanich urządzeń odczyta tylko błędy silnika (katalizator, wypadanie zapłonów itp) Z resztą (poduszki, skrzynia, układ abs itp) poradzą sobie tylko te droższe skanery. Na szczęście Pacyfica jest tak dobrym autkiem że te tańsze skanery wystarczą bo najczęściej pojawiają się błędy z seri P04... (najczęściej zła regulacja gazy lub padnięty katalizator) ewentualnie błędy od systemu odprowadzania par ze zbiornika czy też wypadanie zapłonów.
Generalnie każdy dobry który działa
ja używam ELM i jest Ok. Czasem brakuje mi to że jest tak "powierzchowny" ale jakie pieniądze takie odczyty:)
Pozdrawiam i życzę jak najmniej odczytywania błedów
Generalnie każdy dobry który działa
ja używam ELM i jest Ok. Czasem brakuje mi to że jest tak "powierzchowny" ale jakie pieniądze takie odczyty:)
Pozdrawiam i życzę jak najmniej odczytywania błedów
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
LAUNCH X-431
allegro klon kosztuje coś koło 2kzł
albo idiaq
http://www.x431shop.com/wholesale/launc ... -ipad.html
za chyba 70$ dokupujesz sobie jedną marke samochodu i skanuje wszystkie układy itd
albo jeszcze http://www.autoenginuity.com/
to takie bardziej nastawione na większe obszary
z nisko budżetu to najtańszy OBD ELM BT albo Wi FI i Torue Pro na android
--
autoeniugty z licencją na chrylera mam ale nie odświeżana była dawno bo mi nie był potrzebny i nie wiem jak zachowuje się z 2007 rok ale w 2004 moża było zrobić lerana i ustawiać czujniki w oponach
luncha mam dużego i małego
w czyta wszystkie możliwe błędy przynajmniej w chevym do tego są kalibracje wentylacji, czujnika wału i wałka i takie tam
--
idiaq do jest rozsądne rozwiązanie
allegro klon kosztuje coś koło 2kzł
albo idiaq
http://www.x431shop.com/wholesale/launc ... -ipad.html
za chyba 70$ dokupujesz sobie jedną marke samochodu i skanuje wszystkie układy itd
albo jeszcze http://www.autoenginuity.com/
to takie bardziej nastawione na większe obszary
z nisko budżetu to najtańszy OBD ELM BT albo Wi FI i Torue Pro na android
--
autoeniugty z licencją na chrylera mam ale nie odświeżana była dawno bo mi nie był potrzebny i nie wiem jak zachowuje się z 2007 rok ale w 2004 moża było zrobić lerana i ustawiać czujniki w oponach
luncha mam dużego i małego
w czyta wszystkie możliwe błędy przynajmniej w chevym do tego są kalibracje wentylacji, czujnika wału i wałka i takie tam
--
idiaq do jest rozsądne rozwiązanie
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
pisk,
Zanim zaczniesz zmieniać kraj upewnij się że sobie nie strzelisz w kolano.
Słyszałem z wiarygodnego dealerskiego źródła (ale nigdy nie testowałem), że taka zmiana bodaj przejdzie, ale obarczona jest jakimiś poważniejszymi ryzykami wynikającymi z takiej zmiany więc nie robią tego i nie zalecają.
Szczegółów nie znam ale zanim co do czego warto upewnić się na 100%
Zanim zaczniesz zmieniać kraj upewnij się że sobie nie strzelisz w kolano.
Słyszałem z wiarygodnego dealerskiego źródła (ale nigdy nie testowałem), że taka zmiana bodaj przejdzie, ale obarczona jest jakimiś poważniejszymi ryzykami wynikającymi z takiej zmiany więc nie robią tego i nie zalecają.
Szczegółów nie znam ale zanim co do czego warto upewnić się na 100%
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 maja 2014 12:46 pm
- Lokalizacja: Pruszków
- Samochód: 2007 Pacifica 4.0 FWD LPG, 2008 Sebring 2.4
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 6
Wrócę jeszcze do pierwotnego wątku - czym skanować błędy: właśnie podłączyłem do Pacy interface WiFi ELM327 (119PLN), sparowałem z iPhonem, uruchomiłem darmowy program OBD Car Doctor i operacja zakończyła się sukcesem :-) Błędy odczytane i skasowane. Polecam to rozwiązanie! Szybko i w miarę tanio.
Moja Pacifica http://forum.chryslerforum.pl/viewtopic.php?f=123&t=4808
- pach
- Posty: 1570
- Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
- Lokalizacja: KS m.KR
- Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
- Postawił flaszek: 10
- Dostał flaszek: 11
Poczytałem przy okazji na F:
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=791&
(choć tam, to stan sprzed 4 lat)
A znalazłem taki np. na all za ok. 330PLZ:
http://allegro.pl/najlepszy-tester-diag ... 20445.html
który wg oferty:
"UMOZLIWIA:
-odczyt oraz kasowanie bledow: P0, P2, P3, U0,
-odczyt oraz kasowanie bledow charakterystycznych P1, P3, U1,
-kasowanie statusu kontrolki MIL (CHECK ENGINE),
-odczyt, oraz kasowanie bledow chwilowych,
-odczyt, oraz kasowanie bledow stalych,
-odczyt informacji o pojezdzie (vin,cin,cvn),
-odczyt zamrozonych ramek,
-odczyt parametrow biezacych (w postaci liczbowej, a takze WYKRESOW),
-sprawdzenie opisu kodu bledu (nie tylko kodow obd2 ale takze charakterystycznych dla danej marki),
-test sondy lambda,
-test komponentow,
-monitory gotowosci.
WSPOLPRACUJE Z PROTOKOLAMI:
CAN, UDS,ISO9141,KWP2000,J1850 VPW,J1850 PWM.
ICARSOFT I810: JEST SAMODZIELNYM URZADZENIEM WYPOSAZONYM W KOLOROWY WYSWIETLACZ O WYSOKIEJ ROZDZIELCZOSCI (240*320 pikseli) ORAZ SZYBKI PROCESOR ARM(bardzo szybka praca, szczegolnie istotne podczas podgladu parametrow biezacych) ZASILANY JEST BEZPOSREDNIO ZE ZLACZA DIAGNOSTYCZNEGO POJAZDU WIEC NIE POTRZEBUJE DODATKOWEGO ZASILANIA(9V jak podobne testery)"
Jakieś opinie na ten temat?
Ktoś z Was ma może taki?
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=791&
(choć tam, to stan sprzed 4 lat)
A znalazłem taki np. na all za ok. 330PLZ:
http://allegro.pl/najlepszy-tester-diag ... 20445.html
który wg oferty:
"UMOZLIWIA:
-odczyt oraz kasowanie bledow: P0, P2, P3, U0,
-odczyt oraz kasowanie bledow charakterystycznych P1, P3, U1,
-kasowanie statusu kontrolki MIL (CHECK ENGINE),
-odczyt, oraz kasowanie bledow chwilowych,
-odczyt, oraz kasowanie bledow stalych,
-odczyt informacji o pojezdzie (vin,cin,cvn),
-odczyt zamrozonych ramek,
-odczyt parametrow biezacych (w postaci liczbowej, a takze WYKRESOW),
-sprawdzenie opisu kodu bledu (nie tylko kodow obd2 ale takze charakterystycznych dla danej marki),
-test sondy lambda,
-test komponentow,
-monitory gotowosci.
WSPOLPRACUJE Z PROTOKOLAMI:
CAN, UDS,ISO9141,KWP2000,J1850 VPW,J1850 PWM.
ICARSOFT I810: JEST SAMODZIELNYM URZADZENIEM WYPOSAZONYM W KOLOROWY WYSWIETLACZ O WYSOKIEJ ROZDZIELCZOSCI (240*320 pikseli) ORAZ SZYBKI PROCESOR ARM(bardzo szybka praca, szczegolnie istotne podczas podgladu parametrow biezacych) ZASILANY JEST BEZPOSREDNIO ZE ZLACZA DIAGNOSTYCZNEGO POJAZDU WIEC NIE POTRZEBUJE DODATKOWEGO ZASILANIA(9V jak podobne testery)"
Jakieś opinie na ten temat?
Ktoś z Was ma może taki?
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR
Race fast, safe caR
Jeśli nie spieszy się wam ( 11 dni w moim przypadku ) to WiFi ELM327 możecie kupic w chinskim markecie za 18,57 dolca przelicznik bedzie pewnie zdzierstwem na jakims PayPalu ale i tak pewnie wyjdzie 70zł .
http://www.dx.com/p/elm327-obd-wi-fi-au ... _w9fcV_tIE
wszystko z nim jest ok , cena to cena koncowa , transport do Polski jest gratis
http://www.dx.com/p/elm327-obd-wi-fi-au ... _w9fcV_tIE
wszystko z nim jest ok , cena to cena koncowa , transport do Polski jest gratis
-
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 maja 2014 12:46 pm
- Lokalizacja: Pruszków
- Samochód: 2007 Pacifica 4.0 FWD LPG, 2008 Sebring 2.4
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 6
To jest interfejs , drozsze wersje maja np wbudowany wyswietlacz i oprogramowanie , sa wygodne dla osob zawodowo zajmujacych sie samochodami dla nas wydaje mi sie ze bezsensu jest kupowanie takich urzadzen za 300zł , interfejs jest tani , smartfona na Androidzie czy OSie ma prawie kazdy , programy mozna sciagnac darmowe i jest ok .
Dla mnie bomba , pobawilem sie przez chwile , bledy pokasowalem na razie wszystko jest ok .
Dla mnie bomba , pobawilem sie przez chwile , bledy pokasowalem na razie wszystko jest ok .
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
ja stosuję "ScanMaster-ELM"Tom pisze:jakiś programów do diagnozy na tel .po polsku.
firmy WGSoft.de automotive diagnostic software
ale pod system Windows8
nie wiem czy jest też wersja pod inne systemy
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 24 gru 2012 12:51 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
TESTER
Od jakiegoś czasu jestem na różnych kontraktach. Co rusz to jakiś ze znajomych ma większe lub mniejsze problemy z wozem. To błąd, to kontrolka i ...... wielkie zapytanie właściciela "co się dzieje?" Pomyślałem sobie kupić tester aby znajomym w razie czego dopomóc jak i u siebie w razie czego sprawdzić. Tfu tfu tfu - oby w mojej ślicznotce nie musiał sprawdzać
A co sądzicie o tych testerach, interesuje mnie dla Paci jak i innych wozów marek:
1. http://allegro.pl/u-600-2w1-vag5053-cof ... 45807.html
2. http://allegro.pl/tester-u-600-2w1-cofa ... 47188.html
3. http://allegro.pl/najlepszy-vag-pro-obd ... 94683.html
Pozdrawiam Wojtek
Który polecacie i dlaczego? A może inny?
A co sądzicie o tych testerach, interesuje mnie dla Paci jak i innych wozów marek:
1. http://allegro.pl/u-600-2w1-vag5053-cof ... 45807.html
2. http://allegro.pl/tester-u-600-2w1-cofa ... 47188.html
3. http://allegro.pl/najlepszy-vag-pro-obd ... 94683.html
Pozdrawiam Wojtek
Który polecacie i dlaczego? A może inny?
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab245341.gif[/img][/url]
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
PARALOTNIK,
Mam podobne urządzenia generalnie nie różnią się od siebie. Pozwalają na odczyt i kasowanie błędów silnika. Jednio z nich w pacyfice samo z siebie generowało błąd. Objaw był taki, że odczytywało błędy silnika + 1 nie znany. Trzeba było 2 razy kasować. Poza tym spoko orbi co ma robić. ( silnik )
Mam podobne urządzenia generalnie nie różnią się od siebie. Pozwalają na odczyt i kasowanie błędów silnika. Jednio z nich w pacyfice samo z siebie generowało błąd. Objaw był taki, że odczytywało błędy silnika + 1 nie znany. Trzeba było 2 razy kasować. Poza tym spoko orbi co ma robić. ( silnik )
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Panowie od pewnego czasu szukam dla siebie scanera, który połaczy się z TCM i ABS, będzie można nim zczytać błedy z TCM, zmienić rozmiar opon, wgrać quick learn. Mój budżet na taki skaner to $200.
Czy ktoś z Was miał może do czynienia z Launch CRP 129? ebay jeśli tak to czy ten skaner posiada w.w możliwości? Wszędzie znajduje tylko informacje Support 4 Systems: Engine, Transmission, ABS, and Airbag.
A może znacie jakieś inne rozwiązanie do $200?
Będę wdzięczny za wszelkie info.
Czy ktoś z Was miał może do czynienia z Launch CRP 129? ebay jeśli tak to czy ten skaner posiada w.w możliwości? Wszędzie znajduje tylko informacje Support 4 Systems: Engine, Transmission, ABS, and Airbag.
A może znacie jakieś inne rozwiązanie do $200?
Będę wdzięczny za wszelkie info.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Pisk nie przesadzaj, stary poczciwy snap on mt 2500 z odpowiednim kartridzem takie rzeczy robi, tylko ciężko go wyrwać na ebay poniżej $300, ale myślałem że koledzy znają jakieś tańsze alternatywy.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
Lutek34 czy dobrałeś już jakiś skaner dla siebie? Mam ten sam problem potrzebuję połączyć się z ABS-em i czytać napięcia z czujników aby określić który czujnik nawala. Potrzebuję kupić jakiś skaner lub cokolwiek innego, aby zdiagnozować usterkę.lutek34 pisze:Panowie od pewnego czasu szukam dla siebie scanera, który połaczy się z TCM i ABS, będzie można nim zczytać błedy z TCM, zmienić rozmiar opon, wgrać quick learn. Mój budżet na taki skaner to $200.
Czy ktoś z Was miał może do czynienia z Launch CRP 129? ebay jeśli tak to czy ten skaner posiada w.w możliwości? Wszędzie znajduje tylko informacje Support 4 Systems: Engine, Transmission, ABS, and Airbag.
A może znacie jakieś inne rozwiązanie do $200?
Będę wdzięczny za wszelkie info.
Wielkie dzięki za wszelkie informację.
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
tak dobrałem, tzn kupiłem scaner snap on mt2500 z kartridżem do 2005, przeskanowalm swoją Pace, wgrałem odpowiedni rozmiar opon, bo były zaprogramowane 19", wgrałem quick learn. Następnie w Voyku brata gdzie był problem z pompą ABS i wywalało błąd zasilania pompy, okazało się że w wiązce biegnące do pompy, przetarła się żyła zasilania pompy o linke wybieraka biegów.Krzysik16 pisze:
Lutek34 czy dobrałeś już jakiś skaner dla siebie? Mam ten sam problem potrzebuję połączyć się z ABS-em i czytać napięcia z czujników aby określić który czujnik nawala. Potrzebuję kupić jakiś skaner lub cokolwiek innego, aby zdiagnozować usterkę.
Wielkie dzięki za wszelkie informację.
Na tą chwile scaner sprzedałem, ale myślę że to skaner odpowiedni dla naszych made in usa samochodów.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
Dziękuję za info. Szczerze mówiąc myślałem że będzie to troszeczkę tańsze i bardziej dostępne niż ebay i USA. Raczej szukam czegoś do maks 500zł który poradzi sobie z takimi problemami.lutek34 pisze:tak dobrałem, tzn kupiłem scaner snap on mt2500 z kartridżem do 2005, przeskanowalm swoją Pace, wgrałem odpowiedni rozmiar opon, bo były zaprogramowane 19", wgrałem quick learn. Następnie w Voyku brata gdzie był problem z pompą ABS i wywalało błąd zasilania pompy, okazało się że w wiązce biegnące do pompy, przetarła się żyła zasilania pompy o linke wybieraka biegów.Krzysik16 pisze:
Lutek34 czy dobrałeś już jakiś skaner dla siebie? Mam ten sam problem potrzebuję połączyć się z ABS-em i czytać napięcia z czujników aby określić który czujnik nawala. Potrzebuję kupić jakiś skaner lub cokolwiek innego, aby zdiagnozować usterkę.
Wielkie dzięki za wszelkie informację.
Na tą chwile scaner sprzedałem, ale myślę że to skaner odpowiedni dla naszych made in usa samochodów.
Pozdr