Hej.
Wczoraj spotkał mnie mega dziwny problem z samochodem, który sprawił że zacząłem wątpić w bezpieczeństwo mojej rodziny..
Jechałem sobie drogą typu 50km/h. Nagle bez ostrzeżenia samochód stracił wspomaganie + hamulec praktycznie przestał działać, samochód zgasł..
w trakcie jazdy musiałem przerzucić na N i wtedy go odpalić.. zaświeciły się praktycznie wszystkie kontrolki na desce. Gdybym jechał szybciej np na autostradzie to mogłoby być po mnie.
Z błędów komputera mam jedynie P0300
Na początku pomyślałem że to może kwestia LPG i jakiegoś uszkodzenia ale udało mi się wygooglować, że w stanach parę osób miało podobny problem ale żadnej nie udało się dojść do tego co się stało i jak to naprawić i wszyscy kończyli sprzedażą auta.
Czy ktoś z was może się z tym spotkał i potrafiłby zdiagnozować problem?
Samochód nagle zgasł, stracił wspomaganie i hamulce
Samochód nagle zgasł, stracił wspomaganie i hamulce
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez adam78, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
Wrzucenie na P, może urwać pazur ale on tak jest zrobiony, że powinien to przeżyć raz na jakiś czas.
P0300 to jest wypadanie zapłonu
powodów może być dużo
świece , cewki, wtryski, lpg, katalizatory
P0300 to błąd ogólny bo sterownik nie jest w stanie zlokalizować, które to są cylindry
jak byś miał wypadanie zapłonu na jednym cylindrze wtedy byś miał błąd P0301 do P0306
a tu może tak być, że jest problem z instalacją i przestaje chodzić jedna strona silnika przy braku iskry na 2 cylindrach silnik nie gaśnie tak od razu.
P0300 to jest wypadanie zapłonu
powodów może być dużo
świece , cewki, wtryski, lpg, katalizatory
P0300 to błąd ogólny bo sterownik nie jest w stanie zlokalizować, które to są cylindry
jak byś miał wypadanie zapłonu na jednym cylindrze wtedy byś miał błąd P0301 do P0306
a tu może tak być, że jest problem z instalacją i przestaje chodzić jedna strona silnika przy braku iskry na 2 cylindrach silnik nie gaśnie tak od razu.
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
kiedyś mi się przytrafiło, na początku zabawy z Packą, problemem okazała się luźna klema na akumulatorze. Problem nigdy więcej się nie pojawił.adam78 pisze:Czy ktoś z was może się z tym spotkał i potrafiłby zdiagnozować problem?
jeśli zgaśnie silnik w czasie jazdy zrobienie skrzyni na N jest raczej zalecane żeby skrzyni nie zajechaćadam78 pisze:wyhamować i wtedy go odpaliłem, ale czytałem o ludziach którzy zrobili to w trakcie jazdy..
a odpalenie w takim momencie nie powinno skutkować niczym negatywnym
Ostatnio zmieniony 21 paź 2016 10:44 am przez mpspycha, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
Gdzieś wyczytałem, że dla innego użytkownika pomogło wymiana EGR
http://allegro.pl/oryginalny-mopar-zawo ... 51925.html
jak myślicie, czy to miałoby sens?
http://allegro.pl/oryginalny-mopar-zawo ... 51925.html
jak myślicie, czy to miałoby sens?